♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. oktober 2006 #102 Skrevet 17. oktober 2006 Jippi jeg fikk nr 100 : ) Grattis med Erle Thea, nok en gang : ) Stor jente som forventet = )
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 17. oktober 2006 #103 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer til Thea! Jeg slenger ihvertfall med et gavekort på 30 min rygg nassage behandling jeg da til henne. =) En trenger noe slikt etter å ha drasset rundt på en baby i magen i 9 måneder!
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 17. oktober 2006 #104 Skrevet 17. oktober 2006 Altså..... jeg mente massage!
Mayken Skrevet 17. oktober 2006 #105 Skrevet 17. oktober 2006 Det er sikkert ikke dumt Litjpia. Hvordan går det med deg forresten? Lenge siden vi har hørt fra deg her inne.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #106 Skrevet 17. oktober 2006 hei jenter og gratulerer thea....uff bare meg som ffryser her el..gruer meg så til vinteren jeg uff..klage innlegg he he
Chiquita Bananas Skrevet 17. oktober 2006 #107 Skrevet 17. oktober 2006 Nå drar jeg og Naboen og besøker henne på formiddagen på fredag - tenkte å kjøpe en gave til babyen og aromatimer(?) til Thea (naboen sin ide). Så hvis noen vil være med på det så kan dere skrive dere på lista - hva med 30 kr pr. snute så ser vi hva vi sitter med å bruke ??? Naboen Hebbie
Chiquita Bananas Skrevet 17. oktober 2006 #108 Skrevet 17. oktober 2006 Da har jeg lagt ut første bilde av prinsessen til Theaokt !! Ligger inne på Våre album på mitt nick som ligger på side 2 under H. Alt står bra til med mor (som var i toppform) og barn som jeg hørte lage lyder gjennom telefonen ) *sukk* Ser jo her at jeg har virkelig driti på draget og skrevet om presang til Theaokt hehehe....fjerne meg..... MEN - det er ikke sikkert at det blir det så bædi Theaokt hvis du leser dette....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. oktober 2006 #109 Skrevet 17. oktober 2006 Herreguuuuud nå blir jeg babysyk altså.. ! Så nydelig : )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. oktober 2006 #110 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er med forresten Hebbie : )
Chiquita Bananas Skrevet 17. oktober 2006 #111 Skrevet 17. oktober 2006 Har notert deg ned da ) Hehehehe...bra du har blitt babysyk - det kommer godt med om noen fåååå uker ;op
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 17. oktober 2006 #112 Skrevet 17. oktober 2006 Men jenter?!? Jeg slenger jop inn en massagetime til henne jeg da. Er jo ikke noen vits i å kjøpe behandling et sted da eller?!? Kan aromamassage jeg også.
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 17. oktober 2006 #113 Skrevet 17. oktober 2006 Ja nå er det jo egentlig ganske lenge siden jeg har skrevet noe fornuftig her inne, men har følt at det er lite vits i for meg å oppholde meg så mye her inne når jeg ikke ”tilhører” her på BIM for tiden. Og kommer nok til å oppholde meg lite her inne fremover rett og slett for å få alt av graviditets greier på avstand. Forholdet mellom meg og sambo er fortsatt ganske så komplisert. Etter tusentalls diskusjoner og samtaler oss imellom så føler jeg på mange måter at vi står på stedet hvil, men det er sikkert fordi det går saaaaakte her i gården med å forandre på ting. En ting vi har blitt enige om er at vi skal nå avvente baby lagings prøvingen til Nyåret igjen. Vi vil se ann om forholdet er blitt noe bedre da før vi velger å sette en baby til verden sammen. Ellers er det egentlig lite jeg har å fortelle. Jeg er mye sliten for tiden og merker at det er lite som skal til før begeret mitt renner over. Det er litt derfor jeg har meldt meg inn i SATS slik at jeg kan komme meg litt ovenpå igjen. Nå skal jeg legge meg, for jeg ble plutselig stuptrøtt her! Natta damer!
Chiquita Bananas Skrevet 17. oktober 2006 #114 Skrevet 17. oktober 2006 Hehehhe.....da trenger vi ikke bestille det da hos noen andre ) Jeg visste ikke hva det var en gang...
Mayken Skrevet 17. oktober 2006 #115 Skrevet 17. oktober 2006 Så søt lille Erle er da. Hebbie: jeg er med på gave. Prøve å legge meg å sove jeg da, skal tidlig opp i morgen. Spørs om jeg klarer å sove i det hele tatt, er så spent på morgendagen. Fikk besøk av et vennepar av oss i kveld, de har ei lita jente som vi er faddere på. De hadde kjøpt gave til tulla vår, som vi egentlig skulle få på sykehuset, men de klarte ikke vente. Var DEN flotte babygymmen, de er ikke riktig kloke...hehehe. Var skikkelig fin altså, jeg tenkte senest i går at jeg måtte få kjøpt inn en, men nå trenger jeg ikke tenke på det:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #116 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er med på gave! Nå skal jeg inn og snoke bilde!
Mayken Skrevet 17. oktober 2006 #117 Skrevet 17. oktober 2006 Æsj. får ikke sove. Er så spent på i morgen, også jeg som skal opp kl 7.00. Kan vel med sikkerhet si at frokosten kommer til å komme i retur i morgen gitt, så pass har jeg lært meg om tidlige morgner og lite søvn. Angrer forresten veldig på den appelsinen jeg spiste tidligere i kveld...... Haaaaaaaalsbrrrrrrrrraaaaaaaaan. usj, klage, klage. Nei, får prøve å krype til køys igjen da.
Mayken Skrevet 18. oktober 2006 #118 Skrevet 18. oktober 2006 God morgen jenter. Her sitter jeg, trøtt som ei strømpe, har bare lyst å gå å legge meg igjen, men det kan jeg jo ikke. Har vel sovet ca 2 timer i natt, hatt så varme og urolige bein, armer også faktisk. Får stikke hjem til sengen etter at jeg har vært på ultralyd og spist lunsj med ei venninne av meg. Kan jo sikkert få sove noen timer før jeg skal ut å spise middag og gå på kino med ei annen venninne kl 17.00. hehehehe Opptatt jente i dag gitt. Hvordan er formen i dag da? Noen som har hørt fra Jannemor?
Chiquita Bananas Skrevet 18. oktober 2006 #119 Skrevet 18. oktober 2006 Mayken79 Welcome to my world ;op Har hatt slike netter med lite søvn siden begynnelsen av 2.tri - får bare sove noen timer om gangen pga. tissing. Hehehe.....du er skikkelig busy du !! Men det er jo kjempegøy. Til å være sykemeldt og ikke ha noe spes å gjøre - så har jeg nå fremover planer hver uke fremover og det kommer stadig noe nytt. Må nesten skvise inn avtalene - og nå må jeg få flyttet optiker timen på fredag, vil heller på sykehuset og hilse på Thea !!!! Men i dag - så våknet jeg kvart på 7 og var merkelig nok litt våken, så jeg sto opp og laget niste til elsklingen som ligger og sover søtt fortsatt. Hørte alarmen gikk for 40 min, men han orker vel ikke våkne enda. Har nå skrevet mer på dåpsmenyen - jepp, jenter dere leste riktig ! Jeg har allerede skrevet dåpsmeny og hvordan jeg skal gjøre det. Og skrevet ferdig julepresangliste for familie og slekt - har bestemt meg for å lage juletrekuler med navn på og litt ekstra til noen. Har skrevet en gjøre i dag liste !! Må få satt på klær, i dag SKAL vi handle maling så sambo kan få malt rommet som nå står klart. Og nå kan jeg faktisk hente babypakken på Apotek 1 - tenk at jeg var sååå gira på å hente den i begynnelsen (fra uke 5 !!) og tenkte på hvordan skal jeg klare å holde meg til det er bare 3 mndr igjen....vel nå er det 2 mndr igjen og har enda ikke henta den !! Har 60 dager igjen !!! Yuuhuuu....Om 20 dager er jeg høygravid !! WOW..
2nj♥ Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #120 Skrevet 18. oktober 2006 Hei Jeg er også med på gave Hebbie! Idag har jeg time til svangerskapsmassage klokka 11.30,- tror det kan bli litt deilig ja. Fikk 2 gavekort til bursdagen min, så da bruker jeg ett før og ett etter fødselen. Og så har jeg planer om å shoppe dunpose til babyen idag..... Drar vel en tur til Sandvika da tenker jeg, og har de ikke der så er det nok mulig det blir Tønsberg på fredag på meg også. De åpner Barnas Hus der i morgen med en del gode tilbud, bl.a på den posen jeg vil ha. Skal vi få til noe treff snart da???? Gira på litt "action" i hverdagen nå.... Skal vel igrunn på treff ikveld jeg da, med gamle BIM-gjengen min....mammatreff har vi en gang i måneden nå etter at de fleste er tilbake i jobb, og leketreff en gang i uken for de som ikke jobber. Jeg har BARE 45 dager igjen jeg.... -men nå de siste dagene har jeg begynt å tenke at termin er helt feil og at babyen er giga-stor, så håper den kommer i november. Planlagt dåp allerede ja.....så langt har ikke jeg kommet Hebbie. Men julegaveliste er på plass. Har kjøpt ei gave og 4 til er bestemt. Besteforeldre og oldeforeldre får fotografbilde av Trym i ramme. Nei nå skal jeg se Grey's Anatomy som jeg sovnet fra igår...... Lykke til på UL da Mayken.
Mayken Skrevet 18. oktober 2006 #121 Skrevet 18. oktober 2006 Oioioi, sjekk nicket da folkens:) Var på ultralyd i dag og fikk roet meg litt. Hodet til babyen ligger faktisk litt under streken, magen derimot ligger litt over, men pytt, pytt. Var hodet jeg var bekymra for. Det så ut til at hun hadde det veldig fint i hvertfall. Legen sa at hvis jeg gikk til termin, regnet hun med at babyen ville veie ca 3700-3800g. Syntes det er litt mye jeg da, så har bestemt meg for å gjøre det jeg kan for å få henne ut før termin. Regner med at vi endelig er ferdig med siste rest av oppussing i løpet av helgen, skal på Ikea å kjøpe seng og stellekommode på fredag. Så når helga er over og alt er på plass, kommer jeg til å gjøre alt som står i min makt for å få henne til å forstå hvor åpninga er:) Moren min fødte 2 uker før termin, så håper jeg har arvet det genet, da kommer hun i så tilfelle på tirsdag. Noen som vil tippe på når jeg klarer å lure henne ut? hihihihi Nei, nå får jeg gå å prøve å få meg litt mer søvn, kan jo ikke risikere å sovne på kinoen i kveld.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #122 Skrevet 18. oktober 2006 Hebbie; hva efr menyen da? Jeg ringte Spiralen i går jeg, vil ha det der men vil lage maten selv. Tenkte faktisk å bare lade snitter jeg, og så kaker til dessert og servere begge deler som buffet. Drikkevarer på bordene så sliååer jeg å leie inn personale også... Får se om sjefen min går med på det, den pengegriske tøtta... *krysse fingre* Men er jo nyskjerrig på hva andre skal servere, snitter er jo dritkjedelig;) hehe Mayken; vesla mi nle beregnet til det samme til termin, 3800, og jeg gikk ti dager over og fikk baby på 3370, så du har jo ingenting å frykte:) Kult at du er fødeklar! Jeg fikk meg dagens sjokk i sted, skulle være på helsestasjonen kl 1230, og satset på vekkeklokke ala baby. Det var ikke så lurt, for vesla som til litt over ett etter mating kl 8!
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #123 Skrevet 18. oktober 2006 nesten på side 2?!?!? Har dere stukket av for å føde hele bunten?! hehe
Mayken Skrevet 18. oktober 2006 #124 Skrevet 18. oktober 2006 Tilla: når var det du fikk den estimeringen på Embla da? Er litt redd for at det skal stemme med 3800g, siden jeg bare har 3 uker igjen. Men hvis jeg får henne ut på mandag, så slipper jeg jo å tenke på det:) Tror sambo kommer til å bli sliten i helgen...hihihihi. Men han er snill da, så ofrer seg nok *knis*
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #125 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg fikk den i uke 30... Så endel tidligere, men de har feilmargin på mellom 500 og 700 gram ved vektestimering på ultralyd ihht vitenskapen... Så egentlig er det bare hodestr du kan være sikker på etter en sånn estimering, og det er jo den som betyr noe da! Magen feks er jo myk og klemmes sammen! Tror ikke du skal bekymre deg jeg, jeg hadde symfysemål av en annen verden jeg! Og ingen elefant her i gården;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå