Mayken Skrevet 19. oktober 2006 #151 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, synes vi bør få i gang et treff til uken en gang. Er jo en del av oss som begynner å nærme seg fødsel, hadde vært greit med et treff før det. Men jeg har jo som sagt planer om å føde til uken, så jeg rekker det vel ikke uansett.....hehehe...særlig:)
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #152 Skrevet 19. oktober 2006 ja er ikke bare bare m gråteutbrudd,har hatt sånn i et par dager nå.i dag har jeg vert på mamma treff for de synes det er så lite oppmøte på foreldremøte på skolen,oxo skulle vi ha et mamma treff da vi var tre som kom dårlige greier det der..men fikk god kake da,så da er jeg fornøyd he he..er så gla i kake egentlig.2nj gratlerer på etterskudd da...uff ja har alltid gledet meg til å bli 30 men liksom fått en stopp der nå..jeg blir jo sittende hjemme oxo alene bortsett fra at stefaren min tar m meg ut for å spise banan splitt da for det er jeg så gla i..men men
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #153 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg vil på treff! Kan vi ha det på dagen? Det passer best for meg Smame hvilken dag, skal liksom på kurs på jobben man dag og onsdag, men tror jeg kopmmer til å flekse ganske horribelt, og komme og gå som det passer meg. Begynner jo i permisjon til mandag
Chiquita Bananas Skrevet 19. oktober 2006 #154 Skrevet 19. oktober 2006 Er det ikke søtt av mannen til Thea å legge inn et innlegg ?? Har dere ikke sett det ? Hehehe....imponert at han klarte å finne frem til tråden vår og legge inn et innlegg. Tror ikke jeg skal få min mann til å gjøre det...... Hadde et lite treff med Piadi i dag - håpet jo på å se Tillab med Embla ( Men hun fant vel ut at jeg skulle komme så da gadd hun ikke møte ;op hehehe..... Dere får samle sammen til et treff - men jeg kan ikke være med. Har søren meg hele neste uke fullbooket - er travelt å være sykemeldt ;op Eneste måtte vært tiiiidlig tirsdag og torsdag - et lunsjtreff i 12-13 tiden.
Mayken Skrevet 19. oktober 2006 #155 Skrevet 19. oktober 2006 Kan vi ikke ta et lunsjtreff på tirsdag kl 13.00 da? på Mirawa kanskje? Fikk så lyst på stekt ris...
Chiquita Bananas Skrevet 19. oktober 2006 #156 Skrevet 19. oktober 2006 Er med på det - skal vi sette det på BIM treff ?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #159 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Hebbie... Jeg satser på å få den neste Tom Cruise statusen:p Neida... Det har seg sånn at vesla har snudd døgnet, og hyyyyyyyyler hele natta, sover hele dagen og mammaen ikke helt er med på den... Så jeg var så trøtt at jeg holdt på å gå i gulvet på helsestasjonen i dag. Når jeg kom hjem derfra avtalte jeg med mannen at jeg skulle vekkes kl 13 senest og han skulle kjøre meg. Når jeg da våkner er klokka litt over halv 2 og mannen ligger supersøt sammen med babyen og sover som en stein... Så det var den dagen liksom! Hehe... Nå er vesla igang igjen og jeg får nok en morsom natt tenker jeg, alternativet er å legge hun ved puppen og la henne sutte til den detter av:p (kjennes i allefall sånn ut) Og ikke tro at hun sovner skikkelig der, neida, prøv å ta den vekk, da er hylekonserten igang igjen! Ahr, slitsomt, gleder meg til mannen er ferdig med å jobbe nattevakter så jeg kan få snudd henne igjen, må bare ha hjelp til det for jeg blir sprø av all hylinga... (og hun som var sååååå snill:() Fødeklare Mayken ja:) hehe, det gikk fort! Fikk du deg marsipangris Pinnsvin? Søøøøøøøte mannen til Thea! Finfint innlegg var det.
Chiquita Bananas Skrevet 19. oktober 2006 #160 Skrevet 19. oktober 2006 Du får den statusen rimelig kjapt ;o) Synes det har gått altfor lang tid og jeg har enda ikke fått sett Embla.....*riste på hodet* Håper det blir en ordnings på søvnrytmen hennes snart - ellers får du snart statusen Vampyren Tillab fra meg ;op
Chiquita Bananas Skrevet 20. oktober 2006 #161 Skrevet 20. oktober 2006 Tralalala.....jeg er våken allerede..... I dag skal jeg på sykehuset og besøke Theaokt på sykehuset og se Lille Erle ) Naboen kommer og henter meg halv 11... Men ang. gave - det blir faktisk kun 6 stk som er med på gave og det er ikke nok til noen massasjetime, men ihvertfall en liten ting til babyen. Men hvis flere av dere skal på treff på tirsdag i neste uke så kan vi jo samle sammen penger da og finne ut evt. hva vi kan kjøpe til henne. Jeg er faktisk dritdårlig på babyklær ;o) Litt greit siden det alltid dukker opp flere i ettertid som vil være med og som ikke har fått med seg påmeldingslista. Jeg er faktisk dritdårlig på babyklær ;o) Så kan jeg svippe bort til henne med gaven siden jeg bor bare 5 min fra henne. Men jeg og Naboen har en gave hver til Theaokt som vi gir i dag, men jeg blir med på den andre gaven. Min ting er bare en liten søt topp med hjelp av Naboen ) Hva sier dere til det jenter ? Gi meg feedback... Skal på Sandvika storsenter på onsdagen så jeg kan kjøpe gaven da og gi til henne.
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #162 Skrevet 20. oktober 2006 jeg kan godt bli m på gave oxo hvor mye var det ijen....men vet ikke om jeg får blitt m på treff på tirsdag men hvis jeg ikke får det så kan jeg jo sende m mayken penger hvis hun skal....
Mayken Skrevet 20. oktober 2006 #163 Skrevet 20. oktober 2006 Det går helt fint Nanna, så sant jeg kommer meg avgårde selv. Hebbie: Litjpia har jo fikset massasje til Thea, så det passer jo fint med en liten ting fra oss andre. Men som du sier, vi kan finne ut av det på tirsdag. Hilse så mye til Thea og lille Erle fra meg da. Driver å baker kake som jeg skal levere til jobben i dag jeg. Skal stikke innom dem nå når jeg skal til jordmor. Og så bærer det rett avgårde til ikea:) Litt trøtt da, sovnet ikke før i 5 tiden i dag.
2nj♥ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #164 Skrevet 20. oktober 2006 God morgen. Jeg er med på gave, jeg er med på treff......-er vel igrunn med på fødsel snart også..... Men idag skal jeg vaske hus igjen. Synes nettopp det var fredag og jeg skulle igang med vasking jeg. Dagene går jo bare så helt utrolig fort, uten at jeg egentlig gjør så mye..... Igår bakte jeg boller og vasket litt klær, og da var igrunn den dagen gått.... hehe Hebbie: Hilse så masse til Thea og Erle da Åååååååå, jeg gleder meg sånn til 12.november. Da får jeg endelig lønn igjen. Skikkelig kjiipt med 2 måneder uten lønn altså. Har så lyst å shoppe masse, men mannen synes allerede jeg svir av nok.... *hææææ ....jeg?*
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #165 Skrevet 20. oktober 2006 2nj; er med på det meste du hehe Vampyr jah... Vi er faktiskbare ute og lusker på kveldstid jeg og vesla, når du sier det! Og jeg har jo sagt hun er født med to tannebisser, glemte bare å nevne at det var hoggtenna:p hehe *gliiiiiiiise* Men, jeg LOVER å skjerpe meg, jeg får vel prøve meg på treffet på tirsdag da... Men venter litt med å melde meg på til jeg vet hvordan mannen jobber, greit å vite om jeg har skyss;)
Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #166 Skrevet 20. oktober 2006 Hei sann... nei det ble ikke noe marsipangris på meg, men spiste en stor bolle Rice Krispies med vulgære mengder sukker på så gikk det over...
Mayken Skrevet 20. oktober 2006 #167 Skrevet 20. oktober 2006 Yes, har være hos jordmor i dag. Hodet er festa og modninga i gang, så da får vi bare vente og se. Akkurat kommet hjem fra ikea, nå har vi endelig alt i hus. Må legge meg og sove litt nå, snakkes senere.
Chiquita Bananas Skrevet 20. oktober 2006 #168 Skrevet 20. oktober 2006 Lille Erle var sååå liten og søt ) Tenk at hun var for noen få dager siden inni magen til Thea !! Som var utrolig opplagt ;o) Både jeg og Naboen er klar for baby !!!! Så greit da ang. gave - da tar vi det på tirsdag og pengeinnsamling fra de som kommer.
2nj♥ Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #169 Skrevet 20. oktober 2006 Åååååå så heldige dere er som har fått sett lille Erle. Er blitt så babysyk de siste dagene jeg nå at jeg igrunn er veldig klar for fødsel snart. Inntil da har jeg hatt god tid og egentlig syntes det var greit å vente lengst mulig, men nå vil jeg bare ha babyen min i armene, sniffe inn den nydelige babylukta og bare NYTE.
Thea og Erle Skrevet 20. oktober 2006 #170 Skrevet 20. oktober 2006 Hei jenter. Har kommet hjem i dag med lille jenta vår. Koser oss bare såå mye. Sliter masse med amming og såre bryst. Skjedde jo litt før tiden med tanke på ks onsdag. Dagene på sykehuset har bare vært så fine. Stolte brødre er det også. Skal se om jeg får skrevet en fødselshistorie i løpet av helgen. Takk for gratulasjoner jenter. Kommer tilbake senere. Har sååååå brystspreng.
Mayken Skrevet 20. oktober 2006 #171 Skrevet 20. oktober 2006 Velkommen hjem med lillejenta. Kos dere masse.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #172 Skrevet 21. oktober 2006 God morgen alle sammen, og atter God Helg!!! Synes tiden går så skrekkelig fort, og det er jo ikke lenge siden jeg ønsket dere en god uke ) Theaokt: Hjertelig velkommen hjem med lille babyen, misunner det bittelitt å ha den utenfor magen, er litt sliten av å ikke nå ting, og måtte bøye meg rundt en kjempemelon for å ta på meg sokker... Mayken: Må inrømme at jeg ble veldig imponert da du hadde vært på IKEA og kun kjøpt de tingene du skulle ha!!! Sikker på at det ikke ble med noe te-lys, eller en søt liten vase ekstra engang??? Hadde jeg aldri klart... Hadde vært morro å rukket en IKEA tur selv før babyen kommer, men det må bli etter vi har flyttet tilbake til stua vår, dvs. etter neste helg. I dag kommer pappa på besøk, kan ikke huske når han var her sist... han kommer for å se på det nye rommet til guttungen vår... tror han har en ide om at ting er litt mer ferdig enn de er... hehe, jaja, han får få en kopp kaffe, så blir det sikkert bra. Han har med gardiner fra mamma, som skal opp i stua, håper mannen min liker dem, synes det er kjempefine selv, og tror de kommer til å passe veldig godt til den nye sofaen vær Tror foresten pappaen til mannen min også kommer enten i dag eller i morra, håper bare ikke pappaene kommer på likt, for vi har ikke så mange steder å sitte nå.. hehe, jaja i værste fall blir det stående kaffebuffet ved kjøkkenbenken. Nå begynner det vel snart å bli lyst også.... (kanskje... veldig mørkt nå i alle fall) Har vært ope i en time, har en liten morgenfugl som kommer tuslende inn på soverommet til oss med boken sin "mamma, seee!!! Hellikoppa!" Nå ser han på Nassenøff på video, mens mamma surfer i pysjen og koser seg med en kopp english breakfast. Dere må alle ha en strålende dag, de sa på radioen tidligere i uka at det skulle bli opphold på lørdag og sol søndag, det hadde vært deilig etter en regntung uke. Ta ta alle sammen, og kos dere med babyer i og utenfor mave!
Mayken Skrevet 21. oktober 2006 #173 Skrevet 21. oktober 2006 God moregen til alle fra meg også. Fikk ikke sove mer, våknet med skikkelig vondt i halsen og hodepine....uff, ikke noe morro. Er det ikke det ene, så er det det andre. Pinnsvin med bolle: Håper du får en fin dag i dag da. Spennende med nye gardiner. Handlet absolutt ikke noe ekstra på ikea i går. Orka ikke tanken på å valse rundt der med kynnere og vondter, så vi tok en spansk og gikk inn via kassene og rett bort til vareutleveringen. Sa hva vi skulle ha, hentet det og betalte, tror vi var der max 15min..hehehe. Driver å vurderer å lage meg en kopp med urtete, men man skal vel ikke drikke varm drikke med halsbetennelse, er det ikke bedre å holde seg til kald tro? Synes å huske jeg har hørt noe sånt. pga varme og bakterier osv. Noen som har noen gode råd om hvordan bli kvitt dette fort. Har ikke hatt noe sånt tidligere i svangerskapet, har ikke vært snufsen en gang. jajaja. Går vel over til slutt. Ellers så har jeg konstante modningssmerter for tiden, håper det snart blir litt fortgang i sakene:) Ha en fin morgen alle sammen.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #174 Skrevet 21. oktober 2006 Du kan trygt drikke varmt. Drikk det du har lyst på. Synes det er deilig med noe varmt selv i alle fall, selv om jeg har vært så og si skånet for halsbetennelser etter jeg tok mandlene. Vi har blitt litt snufsete her i huset også, ikke noe halsegreier, men snørr og gørr, sikkert Ragnar som har finni noe morro basilusker i barnehagen, hehe. Håper det bare er noe morragruff og at halsen din blir bedre i løpet av dagen da.
Chiquita Bananas Skrevet 21. oktober 2006 #175 Skrevet 21. oktober 2006 Velkommen hjem Theaokt !!! Trodde du kom hjem i dag ) Hehehe...hadde tenkt å sende en velkomstmelding, men det blir jo feil..... Har tenkt så masse på Erle etter jeg kom hjem og virkelig gleder meg til det er min tur ) Sambo gleder seg masse selv (noe han har gjort noen år hehehe...) og koste litt med magen og tenkte på at inni der var sønnen hans som snaaart kom ut. Håper du er klar for besøk - for det blir det en del fra meg. Har jo meldt meg på Theakurset ;op Nå skal vi snart dra til Sverige for å handle - er horribelt dyrt med mat og ting her så da stikker vi over grensen. Kjøpte vanlige ting i begynnelsen av uka da jeg endelig fikk penger og svidde av nesten 900 kr på helt vanlig mat som jeg faktisk ikke har lagt merke til i kjøleskapet. Like tomt enda jo. Skal komme meg i babybutikker og se om vi ikke finner noe som vi har bruk for - som vi kan spare penger på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå