Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #26 Skrevet 14. oktober 2006 Hoho!!!! Barnefri, kino og restaurant i kveld, helt overaskende! Svigermor ringte for etpar timer siden og vilel låne nurket tili morgen, deeeeilig. Så i kveld blir det biff og Djevelen går i Prada . Huzza. Forøvrig: Ha en flottande fin lørdagskveld alle sammen!
jannemor..venter Skrevet 14. oktober 2006 #27 Skrevet 14. oktober 2006 Hei.. Er dere en venninnegjeng, eller faktisk truffet hverandre her..? Jeg var på et BIM-treff på Jonas b, hm i slutten av august trur jeg..veldig koselig..men nå var vi veldig mange da, så rakk ikke bli "kjent" med så mange ) Jeg sitter her nå og surmuler, 4 dager over termin nå..Ingenting virker for å lure lille prinsessa ut...lurer på hva i all verden jeg kan finne på imorgen, skal gå tur opp alle bakkene til Fjell tenker jeg,særlig.. Får ordne litt sengekos i kveld og, samboeren er helt med på det for det setter liksom fart på ting, men den der gidder jeg nesten ikke gå med på mer..Har han sagt i to uker nå, hehe. Så mye sex som nå har vi ikke hatt siden før svangerskapet omtrent.. Lar meg vel lure da, kanksje funker det i kveld ;o) Er det nytt bim-treff på mandag her i Drammen? Eller er det bare dere som møtes? Har bare vært på det ene treffet, var skikkelig koselig da, og høyt skravlenivå.
Chiquita Bananas Skrevet 14. oktober 2006 #28 Skrevet 14. oktober 2006 du er overalt på de trådene jeg er på du Jannemor ;o) Vi har blitt en venninnegjeng som treffes på BIM treff som vi setter opp og litt ellers i mer små private treff. Har liksom blitt noen gjengangere siden vi startet opp og det har det blitt mer skravletråder og treff utenom de store møtene.... Det på mandag er åpent for alle ) Det er dem uansett ;o) Tror våre treff er den eneste på BIM som er for ALLE - her er det ikke månedsklubber og slikt. Lykke til - håper du føder veldig snart !!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #29 Skrevet 15. oktober 2006 Hei igjen Jannemor, vi er blitt sånn biminnegjeng vi:p Hehe, tror det er den mest korrekte betegnelsen på oss! (går ut fra jeg fremdeles er med selv om jeg har fått baby, hihi) Håper liksom noen finner det for godt å dukke opp på mandag, var liksom hele fete 3 påmeldte sist jeg var inne der og kikket! Det er jo ikke veeeeeeeeldig lovende egentlig. Gleder meg nemlig sånn til å vise fram og skryte av vesla mi! *stolt mamma* Nei, nå har endelig krapylet slokna, så jeg får vel sove litt jeg og mens jeg har mulighet. Men må bare si det at håndmelking i fylla er UT! Jeg har ikke fått tak i adapter til pumpa mi og var jo som kjent ute en tur i går, første gangen jeg måtte ta ut litt gikk veldig bra, andre gangen fikk jeg bare ut litt og gikk så tilibake til fiiiiiiiiine rusbrusen min i stedet. Siste forsøk i går var når jeg kom hjem, litt veldig full, prøvde å stå på badet men veltet vasken nesten, den er visst løs! Tok med meg et håndkle og la meg på senga for å fikse ferdig, og der sovnet jeg da, med puppen på vift, med olabuksa og alt på, trynet på håndledet... Kjempekult å våkne i dag da, med to sprengte ballonger og frottemerker i hele trynet... Ikke å anbefale! (måtte bare fortelle!)
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #30 Skrevet 15. oktober 2006 Fy søren - nå er jeg drittlei....Nok en gang sitter jeg her trøtt, men får ikke sove. Har sovet 2 timer og måtte på do - magen er så vond og merkelig så jeg fikk ikke en god stilling uansett hvordan jeg la meg til rette - så begynner bekkenløsningen i skambeinet å verke skikkelig.... Og selvfølgelig så måtte jeg etter en liten stund merke at det var lenge siden jeg spiste sist - så da sitter jeg her og spiser noen skiver. Grrr....og i går natt så sov jeg 3-4 timer, våknet noen timer og sov 1 t ble vekket av alarmen - satte den en time senere, våknet av alarmen, skrudde den av og ga faen....så står gubben opp en halvtime senere etter en god natts søvn og vekker meg forsiktig (for det er jo vits - er jo halvvåken uansett) for å si at nå må vi snart komme oss av gårde. Jeg og soving er heeelt ut og kjører...øynene svir, spesielt etter de nye linsene som verket igår fordi jeg var så trøtt i øynene - ser ut som en vampyr med et knallrødt øye. Hehehe....takk for tipset Tillab - bra du baner vei til oss andre så vi ikke gjør de samme tabbene som å være dritings og liksom pumpe seg. Du må ha vært litt av et syn ) Håper det er flere som melder seg på mandag - men jeg kan ikke love noe selv da.....kan være jeg er så trøtt og sliten at jeg ikke orker. Dette tar på - har hatt det slik siden jeg hoppa over til 2.tri. Jippi - nå meldte migrenen seg.......Knallstart på dagen !!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #31 Skrevet 15. oktober 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Jeg er blitt smokk! *panikkpanikk* Vesla har nok økedøgn for hun var helt håpløs i hele gårkveld/natt også... Liten terrorist:p Og jeg har nada melk igjen, så det er over på flaska så hun kanskje blir stille littegranne... Ahrg. Det er faktisk ganske så kjipt å sitte og se at babyen din er sulten og sutter for harde livet på puppene men ikke blir mett fordi de er tomme... *snufs*
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #32 Skrevet 15. oktober 2006 hei tillab gikk det bra ute på byen da..uff hva skjer når alle dere har fått barn da og jeg sitter ijen gravid og alene her inne.hulk må prøve å ha en tråd her jeg er oxo da sånn at jeg får noen å snakke med.... men jeg får ikke kommet i morgen hvis det er i morgen det er treff...fotball trening for minstemann. i dag er jeg 13 uker da,går fremover..fint om jeg kanskje kan fortsette å bli m på treffene m dere selv om alle dere plopper,og jeg blir ijen m stor mage he he ...thea skal du snart ha ks ellers husker jeg feil nå...hvis du skal det og jeg ikke ser deg her inne så må du ha masse lykke til ihvertfal....og dere andre som vnter snart lykke til og jannemor får håpe din kommer snart da sånn at du ike går så lenge over..
jannemor..venter Skrevet 15. oktober 2006 #33 Skrevet 15. oktober 2006 Så koselig! Nei, håper virkelig jeg ligger på føden imorgen, hvis ikke skulle jeg prøvd å få hasta meg med på treffet ja.. Og få sett en så liiiten beibi, kanskje det smitter og den popper ut dah!? Nå skal jeg legge meg litt med guttungen her, før vi stikker på lekeplassen og klatrer vilt på klatrestaivene..Trur jeg gå amok der med huske og sklie, klatrestativ. AAAAlt for å få brødsnappern ut nå!!
Mayken Skrevet 15. oktober 2006 #34 Skrevet 15. oktober 2006 oi...... 37 uker idag gitt. Nå går ting skremmende fort her synes jeg. Gleder meg til ultralyd på onsdag da. Slippe å bekymre meg for størrelsen på babyen lenger:) Jeg kommer nok ikke på treff i morgen, skal ut å shoppe inn siste rest med svigermor på dagen i morgen, og da tenker jeg at bekkenet mitt er ganske kaputt etter det, så det blir vel kos på sofaen for min del da. I dag begynner sambo å tapetsere gjesterommet, endelig ferdig med all den dritten som skulle males, er så kjipt, for oljemaling tørker sååååååååå sakte, spesielt når det er så kaldt ute. Da er det bare gulvet på gjesterommet som skal legges, så er vi ferdig til å kunne flytte rundt på møblene, og pakke ut alle pappeskene igjen. Deilig å vite at vi endelig kommer i mål i løpet av uken. Er jo selvsagt en del småting igjen, som listing og div, men det er jo sånt som man kan ta etter hvert. Viktigste er at alt er vasket og på plass til vesla kommer. Tilla: Hvordan var formen din i går da? Tenkte på deg, og lurte på om du var veldig fyllesyk? Det hadde nok jeg vært. Ha en fin dag da jenter.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #35 Skrevet 15. oktober 2006 Mayken: Så flott at det går fremover hos dere, vi får likevel håpe at jentene våre holder seg inne til alt er klart. (vet jo at det går helt fint hvis hun skulle finne på å komme ut nå, men det handler om å holde seg i komfort-sonen sin, som jeg kaller det) Tilla: Lo godt da jeg så for meg frottemønstret ansikt og kjempepupper... Håper du hadde en knall kveld ute. Alle dere andre: tja.. ønsker alle en flott uke full av overskudd og gleder! Det begynner å bli kaldere foresten, gikk ut utn jakke i stad, brrr... Klem
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. oktober 2006 #36 Skrevet 15. oktober 2006 Ærlig talt damer... Er det INGEN som skal på treff i morgen ? Er det en annen dag som passer bedre ? Er trefflysten blitt borte nå på høsten eller ? Er så skuffet jeg for jeg hadde gledet meg sånn : ( Anyway... Har alle det bra ? Noen som er med på lunsjdate på torsdag ? Da skal nemlig snuppa på skolen på kvelden så vi har fri på dagen : )
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #37 Skrevet 15. oktober 2006 kunne vi ike tatt et treff på dagtid hvis det passer best for noen da..bare et forslag.
Mayken Skrevet 15. oktober 2006 #38 Skrevet 15. oktober 2006 Tror ikke jeg har så veldig mye overskudd til noen treff denne uka, har avtaler nesten hver dag, skal møte flere venninner, skal til ultralyd, lege, jordmor og shoppe siste rest sammen med svigermor, så denne uka er ikke så ideell for min del. Må også si at pavarotti ikke frister så mye for tiden, har god mat der, men er jo litt dyrt også synes jeg å huske at det stort sett bare er ganske kraftige middager der. Orker ikke så mye tung mat. Frister mer med noe lettere. Men vi kan jo arrangere flere treff:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #39 Skrevet 15. oktober 2006 ja det går ann det,jeg har en del oxo som jeg skal denne uke m fotballen til minsteman og mammatreff for han i 2 klasse oxo må jeg prøve å kjøpe inn ting til bursdagen min oxo...uff
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #40 Skrevet 15. oktober 2006 Kan godt vente med til neste uke ja - er så zombie for tiden og har mye å gjøre denne uka. Har henta maaaasse babyutstyr nå, så nå har jeg : 2 barnevogner - en liten og hendig med tilhørende bilsete og en liggevogn 2 stellebord badebalje - lekegrind - noen leker - sovevugge Har ikke gått gjennom alt - er visst mer, men har bare fått slengt alt inn, måtte sette på mat... ) Skal ha fårikål i dag.... Hehehe....det gikk jo bra - så nå mangler jeg vel bare bleier og flasker og slikt og ting til meg....har jo 2 senger fra før av og vippestol... Så nå skal få satt sammen ting og vaske over dette. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal vaske over bilsete og vogn når det er stoff ????? Bør jeg bytte til ny madrass i vogna ? Gubben sa det var en plastikkmadrass - så da trenger jeg vel bare vaske over den.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #41 Skrevet 15. oktober 2006 JEg vasket vogn og bilsete med fuktig klut som jeg sprayet med biotex spray, den oransje flasken.... Sprayet rett på flekkene der det var det, og bare på kluten ellers, gnei over det hele, lot virke og vasket over med noen "skyllekluter" ble ganske ok.
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #42 Skrevet 15. oktober 2006 Smart !! Takk for tips Pinnsvin med bolle ) Jeg tenkte på at jeg måtte bruke en fuktig klut og vann, men følte at det liksom ikke kunne være nok.
2nj♥ Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #43 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har lyst på treff og meldte meg på da det var 12., men så ble det endret til imorgen, og da kan jeg ikke desverre. Men lunsjtreff eller treff i neste uke er toppers. Torsdag kan vi jo feire at Theaokt. har fått jente si Har en syk liten gutt her igjen vi da. Akkurat ferdig med ørebetennelse, så er det hoste og snørr og...... -ikke bare bare å begynne i barnehage og bli utsatt for alt av bakterier nei. Stakkars liten. -Og jeg blir jo iallfall zombie (så da er vi 2) når han hoster masse på natta og jeg ikke får sove mer enn noen få timer til sammen på ei natt..... zzzz Lurer på om han har fått kikhoste jeg. Skal ta han med til legen i morgen og finne ut hva det er. Ikke kjekt når lillegutten er syk nei.
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #44 Skrevet 15. oktober 2006 Kanskje hun får jenta si på tirsdag ) Kunne ikke skrive tilbake fordi jeg er tom for peng på mobilen akkurat nå - litt tiltak å lade tlf ;o) Men det høres ut som det faktisk passer for alle neste uke..... Stakkars Trym - er ikke lett å være syk. Håper han får kose seg med mamma og få maaaaasse trøst ) Jeg øver meg på gubben - så da han var ute av form her en dag så "tvang" jeg ham til å si ja til varm sjokolade - etter maaaange spørsmål fra meg ;o) Er så koselig å gjøre litt ekstra for ham når han er litt utafor..... Håper det er noe som snart går over !!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. oktober 2006 #45 Skrevet 15. oktober 2006 Hei jenter Kan noen ta å sette opp et treff en dag i neste uke når det passer da ? Kan ikke tenke meg at jeg føder 2 uker før tiden så det skulle passe akkurat med neste uke : ) Hvorfor tror du Thea føder på tirsdag Hebbie ?????
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #46 Skrevet 15. oktober 2006 hehehehe.....vet ikke ;op Hvis vi finner ut når tid det passer så kan jeg godt sette det opp jeg !! Det nærmer seg nå snart vennen !! Vi må treffes snart ihvertfall - jeg kan alltids komme til Svelvik hvis det er lettere.......utenom BIM treff da.....
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. oktober 2006 #47 Skrevet 15. oktober 2006 Passer det med lunsjtreff på torsdag da snuppa ? Kan ta det i Sande, Svelvik eller Drammen.. Uansett det : )
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #48 Skrevet 15. oktober 2006 Meg og deg som en "date" ?? ;op Eller som treff ? Torsdag passer bra som lunsjdate - skal til Hokksund i 3 tiden for behandling.... Svelvik eller Drammen da.... Blir gal - skal fylle på mobilen, men kommer ikke inn på Mine sider så jeg får fylt på - er det samme hver gang. Går så lang tid imellom at jeg glemmer ut hver gang hva jeg skal gjøre. Pengene varer jo nesten i evigheter på mobilen etter jeg valgte Mobyson...
Chiquita Bananas Skrevet 15. oktober 2006 #49 Skrevet 15. oktober 2006 Sånn - nå fikk jeg det til !! Kom på at jeg sendte en mail forrige gang som jeg ikke har sletta. Nå kan jeg sende sms og ringe igjen !!!
Thea og Erle Skrevet 15. oktober 2006 #50 Skrevet 15. oktober 2006 Hei på dere. Imorgen skal jeg ringe vakthavende gyn. på sykehuset. Og dersom det er ledig kapasitet på oprasjon så kan det hende at jeg kan ta snittet da. Har veldig vondt i ryggen sålegen jeg snakket med i helgen sa at nå var babyen så moden at jeg omvi tok det tidligere så var det bare snakk om kapasitet på oprasjon. Helt klar jeg ihvertfall.Får vite det pådagen i morgen.Orker ikke treff i morgen da jeg bare har såå vondt i ryggen.Klarer knapt å sitte. Jannemor- skulle ikke du ha ks på Bærum? Får sikkert baby til uka begge to vi da! Dette blir siste uka noen gang med spark i magen. Det kommer jeg altså aldri til å kjenne igjen: RART;) Naboen skal kanskje komme på besøk på sykehuset- få forsmak på barseltilværelsen- bare å henge seg på henne og bli med. Blir jo der noen dager jeg da og da kjeder jeg meg litt. Kommer med oppdatering i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå