Gå til innhold

cellegift idag -


Nette2

Anbefalte innlegg

Hei jenter!!

 

Her går det bare bra!! Er fult igang med "vår-ting" som maling osv. Skal snart begynne å bygge på huset også. Gleder meg veldig, samtidig som jeg gruer meg litt med tanke på all jobbinga... Men det blir deilig å få orden på ting. Huset vi bor i er litt gammeldags og tungvindt..

 

Det var jeg som tok lap, nøtt. Hos meg gikk døm inn fire steder, tror ikke døm kommer til å gjøre det på deg. Jeg ble operert på en onsdag, så jeg var sykemeldt ut den uka og den etter. Var "mørbanka" i magan. Var vondt å reise seg og sånn etter at jeg hadde sotti, men det gikk fort over når jeg først var oppe. Tror nok det er viktig å bevege seg, så en ikke stivner. Masse lykke til!! Det blir godt å få vite åssen ting står til nedi der.. Tror nok foresten det er lurt å la ting bare skje. Ikke henge seg for mye opp i når en har sex i forhold til el osv.. Tror man blir lettere gravid vis man tar ting som det kommer...

 

Åssen går det med senebet nøtt?? Han jeg er gift med har sleti mye med det. Han har sveisa endel og sånn, å da har det lett for å komme pga at det blir for ensformig arbeid. Skjønner derfor godt at du har vondt!! Åssen har det gått med prøvinga denna mnd??

 

Her i gården er det ikke no prøving. Min kjære er ikke klar for å sette igang enda. Jeg gleder meg egentlig veldig til å begynne å prøve, men vil at min kjære også skal glede seg over graviditeten, ikke bare gå å uro seg... Jeg er avlaster for en liten gutt på 11mnd, å jeg tror at det gjør så han gleder seg til å få en egen liten en... Pluss at det også forbereder han litt på hva som kommer...

 

Ha en fortsatt fin uke!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei på dere,

 

Nå er jeg gravid igjen, shit, det føles bra! Tok positiv test på onsdag, var på UL på fredag, var nervøs for jeg hadde hatt litt stikkinger i høyre side, (der jeg hadde ex.u), men gyn trodde det så bra ut! Tynn eggleder og en svak skygge i livmor. Skal tilbake dit om 10 dager, prøver å slappe av og ta det med ro, selvom jeg har lopper i blodet som det heter....

 

stor klem

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅ, Gratulerer så masse!!!! Det var moro å høre!!! Så bra at døm tar deg på alvor, og holder deg øye med deg!

 

Håper jeg snart kommer etter, for nå hadde vi sex både i går og i dag UTEN prev.... Plutselig så var det greit for kæll'n. Lå å "kosa" oss på sofa'n, å etterhvert begynte han å nevne prev, som da lå på soverommet, så da sa jeg bare at det var opp til han.. Hehe... Må nesten le litt her jeg sitter, for det ble uten prev... hehe... så dusja vi i sammen i stad, å da ble det visst en gang til gitt... da snakka vi litt om det å bli gravid igjen, å da sa jeg at jeg at det ikke ble no mer vis han ikke var klar, hehe.. Men han forsikra meg om at han ikke hadde gjort det vis han ikke ville... hehe... Så nå håper jeg ikke han trekker seg. Er ikke typen til det, men man vet jo aldri...

 

He he, bare smiler jeg nå...

 

Håper det er bra med dere!!!!

 

Stor klem fra anna!!!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Så morro da, håper de klaffer, skal krysse fingrene for dere jeg da:-)

 

Fortell hvordan da det går da! Jeg skal på UL igjen om 6 dager, synes dagene snegler seg avgårde..... det er vel sånn 1. trimester, venter liksom bare på at det skal bli 2...:-)

 

stor klem

Lenke til kommentar

Du får raportere når du har vært på ul da!! Spennende... Åååå, gleder meg sånn!! Blir så moro! En er jo klar over at det kan gå gæli, det er jo ikke det... Men nå har jeg skikkelig positiv følelse. Tenker lissom at det kommer til å gå bra!! Det er deilig!

 

Åssen føler du deg eller da, nette? Syns du det er rart å være gravid igjen??

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Annonse

Hallo!!!

 

Har vært på UL idag! Det gikk kjempefint, alt så bra ut. Fikk et lite bilde og alt... Skal tilbake tirsdag om 8 dager, for å se hjerteslagene:-)

 

Føles veldig bra, samtidig som jeg er supernervøs... synes tiden går råsakte mot 12 uke og alt det der....

 

Skal oppdatere jeg, noe nytt Nanna, kjenner du noen symtomer? :-)

 

stor klem

Lenke til kommentar

Hei...

 

Så bra at alt gikk så fint i dag!! Så moro å se den lille!! Missunner deg litt må jeg si... Dette har du virkelig fortjent etter alt du har vært igjenom!! Hvor langt er du egentlig på vei??

 

Her skjer det ikke så mye om dagen. Har såre brystvorter. Det er det eneste som har forandra seg i det siste, men vet ikke om det er no "tegn"... Det er litt over ei uke til ikm, så den som venter på no godt venter ikke forgjeves. Det er vel bare å tro at tr kommer, og at håpe at den uteblir... Har vært mye omgangsyke her i det siste, så jeg greier ikke helt å skille mellom hva som kan være hva. å sea jeg jobber i barnehage er jeg borti det meste. Det er noen som sender syke barn i barnehagen, å da er det vanskelig å ikke bli litt påvirka av det som går. har heldigvis sloppi unna både diare og oppkast, men har hatt skikkelig romle-mage ei uke nå, så jeg greier lissom ikke tro jeg har sloppi helt unna enda...

 

Håper du har hatt ei fin helg!! Her har det vært stille og rolig egentlig. Det har vært deilig!!

 

Nå er akkurat Criminal Minds ferdigsett, så da får jeg vel ta en tur i senga så jeg er opplagt til jobben i morra.. hehe...

 

God natt!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Hei Nanna!

 

Jo, her går det tja.. sånn passe.

 

Prøver å ikke fokusere så mye på prøving, men ta det opp igjen for fullt etter at jeg har tatt lap`en.

Gruer meg ganske mye til lap`en. Jeg er redd de skal finne noe galt på begge egglederne mine. Orker ikke tanken på IVF.. Skal på sykehuset i morra for blodprøver, journalskriving og samtale om operasjonen. Gruer meg til og med til det!

 

Ellers i livet går det ganske bra!

Lenke til kommentar

Fikk en nedtur på sykehuset...

Det er den friske egglederen min som er blitt tett.

 

Det vil si at jeg har en stk. tett eggleder og en stk. eggleder som er gropete hvor eggene lett setter seg fast. Sjansen for EXU i den er stor om jeg blir gravid igjen.

 

Legene skal vurdere under lap`en hva de skal gjøre. I ytterste konsekvens kan jeg risikere å våkne opp med null eggledere. Forbereder oss på det verste nå, og jeg er redd IVF blir veien å gå for oss...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uff Nøtt, det var ikke hyggelig i det hele tatt:-( jeg krysser virkelig fingrene for deg, lykke til på Lap'en og fortell hvor det har gått.

 

stor klem

Lenke til kommentar

Annonse

Hei igjen!!

 

Nøtt, har du fått sjekka opp no mere?? Så trist at det ikke ser så lyst ut.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men håper at dere får full støtte og hjelp uansett hva som skjer! Åssen går det a føler du?? Kan ikke væra så lett....

 

Åssen går det med kula di a nette?? Håper at den lille fortsatt vokser og gror å har det bare bra!

 

Her er det stille og rolig om dagen. Svigers har vært her i dag. Han har mala og ho har hjelpa meg litt her inne. Ho har strøki en hel haug med kleer, å det var så deilie, for er det no jeg syns er kjedelig, så er det i allefall det!!! Ellers er det full fart på jobben. Jeg er jo egentlig bare ansatt 50%, men nå har det jo vært mye mer, og det kommer antagligvis til å bli 100% fram til sommeren. Det er litt deilig med tanke på vis jeg blir gravid snart, så får jeg jo en del penger når jeg går hjemme.... Skal ha el i disse dager, så jeg krysser igjen fingrene å håper på det beste... Vet ikke, men har en misstanke om at jeg ikke har skikkelig el. Kjente ikke no forige mnd, å det syns jeg var litt rart. Men jeg var ikke helt i form, så det kan jo hende jeg overså det...

 

Dere får ha en fortsatt fin helg da, jenter!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Hei dere, her er alt bare dritt. Skulle vært til lap i dag, men fikk beskjed på LØRDAG at operasjonen er utsatt helt til SEPTEMBER. Fy flate for et slag i trynet!!!!!

Lenke til kommentar

Uff, Nøtt. Det var noe ordentlig dritt.... Er det mulig å gjøre en sånn operasjon privat? Jeg krysser fingrene for at naturen ikke bryr seg og at du blir gravid i mellomtiden.

 

stooor klem

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei jenter!!

 

Åssen går det med dere? Nærmer seg vel operasjon snart får deg, nøtt... Å du nette, åssen går det med magen???

 

Her er det stille og rolig om dagen. Var i begravelse til bestefar på fredag, og i 50års-lag i går, så tiden står ikke stille her. Fikk en gledlig beskjed her om dagen også. Har jo bare 50% fast jobb, men fra september skal jeg jobb 50%ekstra, å det er deilig med tanke på at jeg håper på at jeg skal ut i permisjon om en stund..

 

klem fra

Lenke til kommentar

Her er det stand-by med rar kropp og syklus og venting og atter venting.

 

I dag er det nøyaktig ett år siden jeg testet positivt. Så fort tida har gått. Og samtidig har det vært et langt og vondt år.

 

Har mye vondt i egglederområdet og er øm i livmora. Gleder meg stort til lap`en, slik at vi kan komme oss et skritt videre. Er drittlei av å vente!

 

Åssen går det med prøvinga deres, Nanna?

Lenke til kommentar

Det var lenge siden begge to! Når er lap'en Nøtt, og ja, hvordan går det med prøvingen Nanna?

 

Her går det fint, magen vokser, var på ordinær UL på sykehuset på tirsdag, alt ser bra ut og det er en liten som ikke ville vise annet enn ryggen sin og føttene sine.

 

Jeg krysser fingrene for begge to!

 

stor klem

Lenke til kommentar

Hei igjen..

 

Godt å "se" åssen det går med der e baegge!! Skal bli godt å få sjekka opp kroppen, nøtt!! Er ikke no greit når man ikke vet helt åssen ting står til inni der.. Får håpe døm finner ut no på lap'n! Det er ingenting å gru seg, er vel en litt "mindre" greie enn når jeg fjerna egglederen++ første gangen, å da følte jeg meg igrunn bare mør-banka i magan etterpå..

 

Så moro at magen vokser, og alt er bra ,nette!! Må være moro å se hvor bra ting kan gå etter alt du har vært igjenom!! Dumt at h*n ikke ville vise seg no på ul'n da!! Vil du ta 3-d el? Har jeg lyst til når den tid kommer.

 

Her er det stille og rolig om dagen. Fårstår meg ikke helt på kroppen om dagen. Kjenner el, men når mensen kommer så er den så rar. Begynte å blø på fredag, blødde lørdag og litt søndag, levra blod alle dagene, så blødde jeg ikke mere før i dag. Skjønner ikke no jeg. Prøpper i meg E-vitaminer nå da, for det skal visst hjelpe homon-nivået, så vis det er no der som driver å klusser, så kanskje det bedres... Skal si ifra når det skjer no.. Krysser fingrene hver sykluss, men blir like skuffa hver gang det ike klaffer... Kjedelig!!!

 

 

 

Klem

 

Lenke til kommentar

Hei på dere,

 

Jeg krysser fingrene for at E-vitaminene hjelper og at det er det du merker, Nanna. Lykke til på lap'en Nøtt, det nærmer seg nå.

 

Jeg leste innlegget mitt og skjønner ikke hva jeg tuller med, vi så at det var en gutt, men han var mest interressert i å vise ryggen og føttene sine. Lille ramp;-)

 

klem

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Lap på tirsdag! Gruer meg ikke til selve operasjonen, men til dommen jeg får etterpå. Dessuten kan jeg våkne opp uten eggledere, for selv om lapen er diagnosistisk så tar de bprt egglederne dersom de ikke er til å redde. Jeg vil det sånn. Har så vondt i dem hver syklus, så hvis de er ubrukelige så er det like greit å få dem bort.

 

Mannen er borte, og jeg pøver å ikke gruble for mye. Det er ikke helt enkelt.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Nøtt, lykke til på tirsdag, skal virkelig krysse fingrene for deg og inngrepet. Hvis de fjerner egglederne er det UVI neste?

 

Skal tenke på deg tirsdag, tvi tvi!

 

Klem

Lenke til kommentar

Hei Nøtt,

 

Ja det var det jeg mente, går litt i surr i alle forkortelsene. Jeg leste her om dagen at hvert 25. barn i Norge er prøverørsbarn. Vet om en liten jente som ble født forrige uke. Kanskje de klarer å reparere noe på tirsdag også? Jeg har veldig troen på at du nå får svar og kan komme videre og bli gravid. Grusomt med all ventetiden, nå er det heldigvis bare 2 dager igjen!

 

Jeg skal krysse fingrene for deg, ser frem til å høre hvordan det har gått med deg!

 

Tvi, tvi:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...