Gå til innhold

cellegift idag -


Nette2

Anbefalte innlegg

Har vært på ul. Alt bra foreløpig.. Skal ned igjen neste mandag.. Spennende!! Da skal vel hjertet slå å greier!! Gleder meg veldig til det!! Greier ikke å slappe av helt enda kjenner jeg. Hjelper vel vis hjertet slå å sånn på neste ul...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å så bra Nanna!!!! Dette var veldig hyggelig å høre:-)

 

Beklager at jeg ikke har svart på en stund, men det er rett og slett fordi jeg har vært så travel og ikke vært her.

 

Har du nå vært på ny UL? Gleder meg til å høre mer:-)

 

Krysser fingrene masse, og ser frem til å høre hvordan det går!

 

 

Stoor klem

Lenke til kommentar

HEI igjen.. Hakke kommet meg ut herifa enda jeg.. Tror nok jeg har blitt bitte litt avhengig...

 

HAr vært på ny ul. Var i går. Nå kunne vi se ett bankende hjerte. Veldig spennende!! Skal på ny ul IGJEN den 30.nov... Blir vist aldri ferdig med detta jeg..Men det er godt de tar meg skikkelig. Er egentlig litt bekyymret om dagen, jeg har i flere dager hatt farget utflod som jeg syns lukter vondt... Liker ikke det. MEn jeg får se om det gir seg, vis ikke få rjeg få meg en ny legetime til uka...

 

Lykke til jenter. Snart er det deres tur!!!

Lenke til kommentar

Så herlig det må ha vært å se et bankende hjerte, Nanna! Nå vet du iallfall at det ikke er graviditet utenfor livmor igjen, og det er jo en bra ting! Det er veldig bra at du blir fulgt skikkelig opp.

 

Hvordan går det med deg da, Nette?

 

 

Her er HCG-en i ferd med å forlate kroppen. Forrige gang jeg målte var den nede på 10, og jeg tok ny prøve i går. Forhåpentligvis den siste! Dette har tatt fryktelig lang tid synes jeg.

 

Eneste bekymringa er at jeg de siste dagene har hatt vondt nederst i magen på den ene sida. Samme type smerter som jeg har hatt tidligere i høst i forbindelse med XU-en. Jeg får vel bare se det an. Får svaret på blodprøven onsdag eller torsdag, og jeg venter også mensen da. Håper og tror at det ikke er noe alvorlig...

 

*klem* til dere begge!

Lenke til kommentar

Hei....

 

Nå har jeg vært på ul for tredje gang, alt ser fortsatt veldig fint ut!!! HAr fått med bilder hjem, å det er moro å gå å se på!! eneste minuser om dagen er at kvalmen har begynt å melde seg.

 

Åssen går det med dere a??

 

Har du blitt kvitt hcg'n nøtt? Får håpe du får igjen mensen og sykluser snart så du kan sett igang å prøve igjen!! Det er en spessiell følelse å se den positive graviditetstesten!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Er egentlig litt bekyymret om dagen, jeg har i flere dager hatt farget utflod som jeg syns lukter vondt... Liker ikke det. MEn jeg får se om det gir seg, vis ikke få rjeg få meg en ny legetime til uka...

Ble det skrevet -

Jeg vil bare si - få de til å teste for GBS. Jeg hadde slik utflod som du beskriver...

Lenke til kommentar

Hei Nanna og Nøtt,

 

Nå er det leeeeenge siden jeg har vært på denne siden, har vært en blanding av jobb og julebord.....sliten nå, men skal ikke jobben noe særlig mer nå før nyttår, herlig!!!!!!

 

Status for meg er at vi skal prøve igjen etter neste mens, er akkurat ferdig med mensen, så det blir vel ca om 30-40 dager, spennende!!!!

 

Nanna, hvordan går det med lille spiren?:-) har tenkt masse på deg selvom jeg ikke har vært her.

 

Nøtt, når prøver du igjen? Vi hadde jo ex. u ganske likt, men min HCG forsvant vel før din?

 

stor klem til dere begge:-)

Lenke til kommentar

Halla jenter!!!

 

En liten oppdatering her ifra!!! Egentlig går alt sin vante gang. Jeg jobber j... mye om dagen, og jobber jeg ikke, så er det alt for mye annet som trenger å gjøres... Julegaver for eks... HJELP, jeg blir snart sprø!!! Har noen igjen, +julegave OG bursdagsgave til min kjære. Han har bursdag 3.juledag... HURRA!!! Så da blir det bursdagsfeiring her 2.dag jul, som har blitt til en tradisjon...

 

Magen vokser og årner om dagen.Er i veldig form! Og det er deilig!!! Vi har kjøpt oss ny bil, så nå har jeg plass til barnesete, og det er godt å få årna det!!!

 

Skal skrive mere en annen dag, men nå må jeg gå å legge meg!!! Skal opp kl6 i morra... Off...Litt for tidelig!!!

 

Klem klem fra anna!!!

Lenke til kommentar

Hei Nette og Nanna!

 

Her går det veldig bra! Endelig er HCG`en ute av kroppen, og vi kan begynne å prøve igjen. Det tok søren meg tid! Jeg driver og temper og knoter med EL-tester om dagen, for jeg er litt i tvil om jeg har hatt EL i det hele tatt siden jeg ble gravid i august.

 

Nette: Så spennende at dere også starter opp igjen prøvinga nå. Krysser fingrene for at det klaffer fort og at spiren setter seg på riktig sted for oss begge denne ganga!

 

Nanna: Nå må du ikke stresse og styre for mye! *se streng ut* :-)

Flott at du er i så god form. Hvor mange uker er du på vei nå?

 

Klem

Lenke til kommentar

Hei jenter,

 

Så gøy at dere svarte så fort!!!!

 

Nanna, hipp hurra for magen? Hvor langt er du på vei og når er termin??

 

Nøtt, så fantasktisk at dere skal prøve igjen nå. Vi skal prøve om ca 28 dager eller noe sånt har jeg regnet ut, får eggløsning om etpar dager tipper jeg, men vi venter med å prøve til neste EL. Dette var råd fra overlege på Ullevål. Det blir jo så gøy å følge hverandre:-)

 

 

stoooor kos til begge to,

Lenke til kommentar

Så moro å se at dere har vært her. Jeg har jobba hver dag nå, var hjemme i natt halv ett, så har har det gått i ett hele uka. Men det har vært deilig å kunne jobbe og virkelig føle at man takler det bra, selvom han har en kul så stor at jeg må bbruke mammabukser, fordi alt annet strammer og er vondt å gå med....

 

Jeg har fått termin 9juli. Er 12uker på vei i morra. Moro å være 12uker på juleaften.....

 

Så bra at dere er klare til å kjøre på!! Har venta lenge på å få dere etter meg!!!! Gleder meg til å følge dere videre!!! Dette er en opplevelse som er værdt å ofre mye for mener jeg!!!!

 

Lykke til, og nyt romjulen i senga!!!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

NÅ HAR DET FAEN MEG GÅTT GÆLI IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

åååååååååå, er så lei. Ble påvist at fosteret var dødt onsdag. Så siden jeg var så langt på vei måtte jeg føde det sjøl.. Eller føde el føde... Ble satt igang med modningspiller, så kom det a seg sjøl etter noen timer.. Måtte til utskrapning etterpå pga at det var igjen rester.

 

Jaja... Så var det over for denna gang igjen...

Lenke til kommentar

Annonse

NEI OG NEI, er det sant? Kjære deg, dette var fæle nyheter.. Sitter her med tårer i øynene jeg. Dette må være fryktelig for dere, men jeg håper dere tar godt vare på hverandre. Må være fryktelig å oppleve marerittet om igjen. Sender deg mange varme tanker.

 

Klem

Lenke til kommentar

Ja, det er nok sant ja...

 

Ikke no moro akkurat... Men glad vi oppdaga det nå, ikke på ul om en mnd... Trodde virkelig det skulle gå bra nå, men neida. Har samtidig så utolig vondt av kæll'n. Han har gått igjenom så utrolig mye etter at han ble sammen med meg... Livet mitt hadde vært en dans på roser fam til ett par mnd etter at vi ble sammen. Stakkar mann... Men vi har snakka mye om det som har skjedd, og det har vært godt.

 

Jeg skal på sykehuset igjen om en mnd el to, så jeg er spent på hva de sier da. Er bestemt på å prøve en gang til, vis vi begge orker når alt kommer til alt.... Har vært tøft detta!! Off, skriver litt mere siden, når tårene triller litt mindre, så jeg greier å se hva jeg skriver....

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Kjære Nanna,

 

Dette var jo helt forferdelig. Jeg føler så veldig med deg.... uff, vanskelig å vite hva man skal skrive, stakkars stakkars deg. Jeg tenker masse på deg, nå har du virkelig fått dosen din.

 

 

 

stoooooooor varm klem

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mye å verken skrive eller si... Det er vel bare tøft detta.... Virkelig så møk lei nå. Trodde det var iorden nå, men neida, det hadde jo vært for mye å håpe på... Off, var litt av en opplevelse. Mye som skjedde på en dag. Kjenner det begynner å knyte seg litt i magen igjen nå. Er litt tett innpå enda, så det er ikke så lett og snakke om detta uten at tårene triller...

 

Men nå er jeg mest lei venninner som ikke kan ta nei for ett nei, og snart skjønne at jeg ikke mener det vondt når jeg svarer at jeg ikke orker nå, og at jeg har min kjære her, og at det holder lenge AKKURAT NÅ..... Har ikke så lyst til å legge ut om alt som har skjedd, vil ikke ha allverdens trøst og støtte nå, jeg har kæll'n, og nå ønsker jeg å tømme meg til han.

 

Off, dere får høre det dere, emn dere skal vite at jeg syns det er godt å komme inn her og snakke med dere som kjenner til det....

 

håper det går bra med dere også!!!

 

Tusen takk, jenter!!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Stakkars Nanna vennen,

 

Det viktigste er vel at du gjør akkurat det du føler for og det som passer deg. Det er jo du og mannen din som har mistet. Det er sikkert godt ment med venninnene dine, men jeg kan skjønner at du ikke orker å gi av deg selv nå. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er, bare at det må være forferdelig å miste så langt på vei. Stakkars, stakkars deg.

 

Orker du å jobbe osv om dagen? Om du ikke gjør så IKKE GJØR DET.

 

 

 

Sender deg en varm, varm klem og masse omtanke.

 

 

stor stor klem

Lenke til kommentar

HEi igjen..

 

Takk for trøstende ord!! Det er godt!!

 

Har vært sykemeldt siden fødselen (kaller det fødsel fordi fosteret kom jo ut etter modningspiller og i "våken tilstand"...). Skal prøve å jobbe igjen i morra. Skulle egentlig hatt fri, men det er ei til som er sykemeldt, så jeg greier ikke å la være å prøve.. Vet jo at det blir prob vis jeg ikke kommer. Men jeg kjenner at kroppen min er veldig lite stabil nå, og det er slitsomt...

 

Off, får bare prøve og se åssen det går...

 

Åssen går det med dere egentlig???

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Uff dette var så utrolig trist og tungt og lese. Hadde en exu som jeg ble operert for 3 juledag. Fikk mange fine svar på mange av de spørsmålene jeg sitter igjen med etter operasjonen. Vil ikke presse meg på den fine samtalen dere har her inne, men ville bare si at jeg virkelig føler med dere og håper alle føler seg sterke nok til å prøve igjen i det nye året og at det går bra for dere alle neste gang.

 

Med håp for 2007

Lenke til kommentar

Hei niño74-12pp

 

Ja det er litt av en oplevelse.. JEg har vert av de heldige rundt exu'n min. Fant det ut før egglederen min sprakk... Var heldig også i etterkant. Ble gravid fort igjen, men som du kanskje har lest gikk dette galt onsdag. Eller, det har vel gått galt tidligere, men vi oppdaga det onsdag!!

 

Er det noe du lurer på så er det bare å spørre!! Vi er tre stykker som har opplevd det samme, men på litt forskjellige måter...

 

Lykke til!!

 

Klem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jenter...

 

Ville bare spørre åssen det går med dere?? Lenge siden jeg har hørt fra dere, så nysjerigheta begynner å komme... :-)

 

Ha en fin søndag!!

 

Klem

Lenke til kommentar

Kjære Nanna, jeg så i et av innleggene dine på 1.trimester at du hadde mistet igjen, og kunne ikke tro at du hadde vært så uheldig, men fikk dessverre en bekreftelse når jeg gikk inn her og leste i denne tråden....(unnskyld at jeg trenger meg på i deres tråd) Dette var virkelig en utrolig trist nyhet, Nanna....jeg føler virkelig med deg, etter alt du har opplevd, og så langt som du hadde kommet. Helt for jævlig! Ta godt vare på deg selv, Nanna- godt at du har en god og støttende mann- det er gull verdt i en slik situasjon! Og du er også heldig som har venninner som ringer og forsøker å støtte deg, selvom det er slitsomt og de burde ta hintet, vil du ha mange rundt deg når du er klar til å få litt luft under vingene igjen. Kjære Nanna, ønsker deg alt godt, og kommer til å tenke på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...