Gå til innhold

cellegift idag -


Nette2

Anbefalte innlegg

Hei jenter, så fint at det har gått bra idag!!!

 

Har akkurat kommet tilbake fra sykehuset, slapp å operere i denne omagang:-) Puh... skal tilbake på torsdag.. hadde litt blod i livmoren eller bak, men det var ikke nok til at jeg skal operere. Jeg har hatt så forferdelig vondt de siste dagene, fikk jo beskjed om at dette ikke gjorde vondt i det hele tatt, men idag sa de at, joda, det kunne absolutt gjøre vondt....

 

Nøtt, kunne de se egglederen din på UL? Jeg har fått beskjed om at den kan de ikke se.... dette med søkket er noe de har forklart at er der fordi jeg har hatt betennelse i den før og nå ex.u. Jeg har fått inntrykk av at du går i Oslo, er det Ullevål du går på? Blir nyskjerrig på hvor man kan se eggleder, dit vil jeg og...

 

Så embryet satt der ennå... burde ikke det være borte? kommer det til å forsvinne? Hva med neste gang det kommer et egg, blir det stoppet av det andre? Sikkert mange dumme spørsmål her nå, men sånn er det når man ikke vet...

 

Jeg fikk et litt diffust svar når jeg spurte om sjansen for å bli gravid i eggleder igjen, men det gikk i samme retning som tidligere, sjansen er større når man har hatt det, men det er fint mulig å bli gravid i livmor også!!

 

stor stor klem

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Blod i livmoren? Hmm.. Hørtes litt småskummelt ut. Håper smertene dine avtar, det er ikke noe greit å gå slik! Jobber du nå, eller er du sykemeldt? Jeg har vært sykemeldt en uke nå, men skal tilbake på jobb i morra.

 

 

Ja, både eggledere og eggstokker så vi. Jeg så faktisk masse små egg i eggstokkene (han viste meg). Kjempefascinerende. Det var liksom masse mørke bobler.

 

Jeg stusset også litt over at embryoet (og morkake som nesten er dobbelt så stor som embryoet) fremdeles sitter i egglederen. Men ingenting kunne bli gjort før jeg får svarene på blodprøva uansett.

 

Jeg ble forklart at når cellegiften virker, så tar kroppen opp svangerskapsvevet. Det kommer IKKE ut gjennom blødning. Jeg trodde jo at jeg blødde nå siden det skulle komme ut, men grunnen til at jeg blør er at livmora er litt på bærtur pga. hormonsvingninger o.l. Jeg kommer ikke til å få eggløsning før HCG-nivået er sunket uansett, så dermed er det lite sannsynlig at noe vil stoppe opp i egglederen.

 

Jeg går ikke i Oslo nei..

Lenke til kommentar

Sånn UL vil jeg ta!!!! Heter det noe spesielt?? den de har på Ullevål kan man ikke se eggleder på i det hele tatt!!! VIl prøve å se hvor de har sånn som du har vært på...

 

De blødningene tar jo aldri slutt.... jeg blør også masse.

 

Så denne gyn mente ikke at du måtte vente 3 måneder, interressant... hmm, det blir spennende å se hvordan det går fremover. Har ikke du noe særlig vondt eller har hatt det?

 

Klem!

Lenke til kommentar

Jo, jeg har vondt. Det presser/stikker i den ene sida. Er redd cellegiften ikke har virka jeg! HJELP! Men det får jeg svar på i morra...

 

Det var vanlig innvendig ultralyd på et vanlig, offentlig sykehus.. Hørtes rart ut at de ikke kan se egglederen hos deg!!?

Lenke til kommentar

phu.. Endelig hjemme igjen, og litt bedre tid til å skrive. Måtte bare inn og informere dere om åssen det hadde gått i stad.. Syns så synd på dere!!! Dere må gjennom så mye. For å væra ærlig skjønner jeg ikke helt hvorfor dere ikke bare blir opperert og ferdig med det... Tenker at det må væra bedre med en eggleder mindre, enn risikon for å måtte gå gjennom det samme igjen... Vet ikke jeg, visste ikke om at man kunne få cellegift mot exu, men syns det er rart at de vil la en skadet eggleder bli værende. Off, har så vondt av dere!! Skulle ønske at alle deres vondter kunne forsvinne. Fortjener ikke å ha det vondt i en sånn situasjon...

 

Min historie i korte trekk: Fant ut at jeg var gravid onsdag når jeg var 4+5. Helga etter hadde jeg smerter. Intense smerter i magan. de varte i ca ett kvarter, så gikk det over. Hadde døm noen ganger, men trodde egentlig bare at det var livmora som strakk seg. Men etter mye mas fra mamma så ringte jeg volvat på mandag, og fikk time da onsdag uka etter. Alt så fint ut når helga var over, å jeg vurderte sterkt å avbestikke timen. Så egentlig ingen grunn til å ta den når jeg ikke hadde vondt lenger. Men jeg dro da, hadde jeg bestilt timen og da kunne jeg jo like godt ta den. Natt til onsdag var jeg på do, å hadde da litt blod på papiret.Så onsdag da jeg var 6+5 på vei, dro jeg til fredrikstad. Fikk da med en gang bekreftet det jeg egentlig fryktet, foster som lå i den ene egglederen. Ble bekreftet ved innvendig ul. Dette var når klokka var halv ni på morgenen. Fikk beskjed om å dra rett på fredrikstad sykehus, der jeg ville bli opperert. Når klokka var halv 5 lå jeg på operasjonsbordet. Det ble ei natt på sykehus, før jeg fikk dra hjem neste formiddag etter en vellykket operasjon,med ett foster og en eggleder mindre, og fire små høl i magan.

 

I etterkant har jeg bare hatt en støl og øm mage. Jeg har blødd litt oxo, men ikke så mye, bare litt i mange dager egentlig.. Har hatt en litt rar mens nå, men det virka det ikke som om at var unormalt.

 

Har dere barn fra før? Detta var min første graviditet. I allefall som jeg veit om.... Det legen sa i dag, var at siden jeg var i så god form, og at den gjenværende egglederen så helt fin ut, var det bare å sette igang igjen. Tror jeg har blitt herdet for innvendige uler og gynekolegundersøkelser nå....

 

Ønsker dere masse lykke til og jeg håper dere slipper så mye mere smerte!!! Å nøtt: Vet du om fosteret var dødt? Jeg fikk beskjed etter operasjonen at egglederen min var på vei til å sprekke fordi fosteret vokste.. Det er ikke det som skjer med deg da?? Har hørt om andre det har skjedd med, og de har forferderlig vondt......

 

Ha en riktig god natt!!!

 

Nattaklemmer

Lenke til kommentar

Min historie er nokså lik din. Intense smerter i ca 15 min da jeg var 5+2. Blødde litt den natta. UL tre dager etter - tom livmor. Ingen flere undersøkelser. Sterk blødning kom noen dager etter - trodde da at alt var kommet ut. 4 uker etter - positiv grav.test, umulig at jeg kunne være gravid igjen. Fram og tilbake på UL og blodprøvetaking. Svingende HCG-nivå. Og nå er det bekreftet at det var svangerskap utenfor livmor.

 

Jeg vet ikke om fosteret er dødt. Men tydeligvis så er det der enda, og dermed begynner jeg å tenke at cellegiften ikke virker som den skal. Og jeg er redd for at det fremdeles vokser siden jeg har smerter. Smertene er moderate og ikke uutholdelige, men tanken om at egglederen kan sprekke er der absolutt... :-(

 

Jeg har også tenkt tanken om at det må være bedre å leve med én eggleder enn å ha en som er defekt. Men tenk om den andre også er defekt? Da vil jo sjansen for at jeg kan bli gravid igjen bli enda mindre om jeg opererer bort den ene...

 

Dette var første graviditet for oss også. Har ikke lyst til å begynne å prøve igjen med en gang. Vi hadde tenkt å begynne rundt nyttår, men nå vet jeg ikke lenger. Dette har slitt psykisk, og jeg har ikke lyst til å oppleve det samme igjen. Det hjelper ikke akkurat at jobbsituasjonen min er uholdbar i tillegg. Og mannen min har ikke involvert seg så veldig. Er skuffa over at han ikke har vist mer interesse og støtte. Så det er mange ting å ta fatt i før et evt. nytt forsøk.

 

Godt å høre at du, Nanna, er ferdig med dette nå og kan starte prøving igjen. Håper det klaffer fort for dere, og at du slipper å oppleve det samme igjen!

Lenke til kommentar

Annonse

hei igjen nøtt...

syns det er så rart jeg at de ikke kan se no på ul. Hos meg var det klart å tydelig... Desuten har de sett på den andre egglederen min, å der ser alt bare bra ut. Å du som tydeligvis har hatt mye smerter og blødninger, da må døm jo snart gjøre no skikkelig snart!!! hadde ikke gått an å tatt en tur på en privat kinikk a? Tror jeg betalte 700 kr, å det er jo vært det... Har ikke du vært på kontroll i dag hva sa de??

 

Synd å høre det om jobben, og kællen din!! Opplevde noe av det samme med min mann. Var kjmpe når jeg var på sykehuset og sånn, men følte i ettertid at det var det samme for han på en måte. Snakka litt om det og han sa at han følte at han hadde bearbeida det. Har ofte en litt anneledes måte å takle ting på enn meg. Jeg har veldig lett for å gråte mye når jeg er lei meg. Mens han ofte bare bearbeider ting for seg selv. Har opplevd en del i sammen. Ble sammen i januar, så døde på ved en ulykke i mars, deretter døde mormor i januar, også ved en ulykke. Så gifta vi oss i juni, halvannet år etter at mormor døde, å etter det mista min søster tvillinger i november... mye på kort tid så vi har virkelig fått prøvd oss....

 

Men ønsker dere basse lykke til, å hold meg oppdatert!! Tenker masse på dere! Rart å få "venner" på denne måten, men det er litt spesielt å følge noen som har opplevd det samme!!!!

 

God natt, snakkes snart igjen!!

Lenke til kommentar

Hei dere to!

 

Beklager at jeg har vært litt sen til å skrive. Var i så elendig form lørdag søndag og mandag med masse smerter og dårlig form, så igår var jeg plutselig i mye bedre form, belønnet meg selv ved å jobbe 11 timer, sikkert ikke så smart, men måtte bli ferdig med endel ting. Kom hjem fra jobben ganske sent, gikk inn på BIM og svarte på ett innlegg så gikk piffen helt ut av meg...

 

Hvordan gikk det med svar på blodprøven Nøtt? Hva slags situasjon er det du har på jobben som er uholdbar?

 

Nanna, uff så mye du har vært gjennom, stakkars deg... er du igang med å prøve igjen nå?

 

Så synd at mennene deres ikke helt støtter dere, uff, det er tøft å gå gjennom noe sånt alene, det er bra vi kan møtes her for å "snakke" sammen.

 

Imorgen skal jeg ta blodprøve igjen, håper virkelig hcg har gått ned, som sagt har jeg følt meg i bedre form både igår og idag. Blør jo såklart, men vil så gjerne begynne å se fremover.

 

Hvordan føler dere dere?

 

stor klem

Lenke til kommentar

Hei Nanna og Nette!

 

Nanna: Det virker som om våre menn er ganske like. Jeg gråter også mye når jeg er lei meg og spesielt den siste tida har det blitt en del tårer. Mannen er mer "livet går videre, ingen vits å kaste bort tida på sørge"-typen, og han forstår ikke hvorfor jeg reagerer slik jeg gjør. Vi er nokså ulike ja! Men han sørger han også, men på en annen måte, og han er mye mer lukket.

 

Nette: Hmm.. Jobben min ja. Kan si så mye som at det har vært litt uenigheter og konflikter. Men nå har jeg fått et annet jobbtilbud som jeg skal takke ja til, så det ordner seg! :-)

 

Ellers ble jeg kjempelettet da jeg fikk blodprøvesvaret i går. HCG-nivået hadde gått ned fra 1900 til 1000! Så nå ser jeg et lys i tunnelen!! :-) Magesmertene er nesten borte i tillegg, så nå begynner jeg nesten å føle meg litt normal igjen. Skal ta nye blodprøver på fredag.

 

 

Blir spennende å høre hvordan HCG-nivået ditt er, Nette. Håper virkelig det også har gått ned. Legen sa at svangerskapsceller er veldig ømfintlige for denne cellegiften, og det skulle mye til for at den ikke virket.

 

 

Ha en fin kveld, dere to! *klem*

Lenke til kommentar

Hei dere to!

 

Så bra at nivået hadde gått så mye ned, wow, da virker dette og du er ett skritt videre! Hvor lenge var det han sa til deg igjen at man måtte vente før man kunne prøve? Sorry at jeg spør flere ganger, men man blir jo litt sprø av dette....

 

Når det gjelder jobben, har du fått tilbud om ny jobb internt? Grunnen til at jeg spør så mye er at jeg egentlig godt kunne tenke meg å søke ny jobb, men pga at jeg vil bli gravid går jo ikke det... det blir litt en ond sirkel, jeg vil bli gravid og gjerne vekk fra jobben, men da stresser jeg samtidig så jeg ikke blir gravid, eller jo, det ble jeg jo, men feil sted.... Hvis jeg nå må vente 3 mnd m å bli gravid så blir det jo minimum ett år jeg må jobbe fortsatt der.... vanskelig det der da....

 

Så bra at smertene dine nesten er borte, det er endelig mine også!!!

 

Nanna, hvordan går det med deg?

 

stooor klem

Lenke til kommentar

Godt å høre at smertene dine også er borte, får håpe det er et tegn på at cellegiften funker på deg også!

 

Han sa ikke noe eksakt, men HCG-nivået måtte iallfall være nede på null. Jeg skal høre om jeg kan få en siste UL når det er nede på null bare for å se at alt er fint, og da vil jeg snakke med ham om videre prøving. Regner nesten med at man iallfall bør ha én ordentlig mens før man starter prøving igjen?

 

Jeg skjønner ikke helt.. Hvorfor kan du ikke søke ny jobb når du ønsker å bli gravid? Jeg starter på et helt nytt sted. Jobber i privat sektor nå, skal over i kommunal. Jeg ser ingen grunn til å la være å bytte jobb..?!? Vi har jo de samme rettighetene som gravid uansett hvor vi jobber, og i en ansettelsesprosess har ikke arbeidsgiver rett på å vite om dine gravidplaner.

 

 

Lenke til kommentar

Hei!

 

Ja, spør om det. Jeg fikk beskjed på sykehuset om å vente i 3 måneder, men fikk ikke en begrunnelse på hvorfor... er det fordi cellegiften kan ødelegge fosteret eller hva er det???

 

Grunnen til at jeg ikke kan bytte jobb er at trygdekontoret betaler jo bare inntill 6G i barselperioden. Der jeg har jobbet nå vil de betale mellomlegget mellom dette og reell lønn, mens jeg er redd for at en ny arbeidsgiver ikke vil føle dette ansvaret hvis man har vært der i underkant av ett år....

Lenke til kommentar

Hei jenter.

Nå tar jeg helga!! Det er deilig å tenke på at jeg har fri fra jobben i morra!! Så da skal jeg sove lenge!! Har hatt tideligvakt hele uka, så jeg har vært oppe kl 6 hele uka, å det kjennes på kroppen!! Særlig med tanke på at jeg egentlig er ett skikkelig B menneske...

 

så godt det var å høre at det går bedre med dere!! Det var virkelig på tide! ingen som fortjener å gå gjennom det som dere har gått gjennom!! Håper det går i den riktige rettningen nå!! Hold meg oppdatert. Det er alltid så hyggelig å komme inn her å se at dere har skrevi, selvom det ikke er en så hyggelig ting vi har vært igjennom..

 

Ang prøving igjen. Jada vi prøver jo for å si det sånn. Men tenker egentlig mest at det kommer når det kommer for å si det sånn. Gleder meg veldig til å bli gravid igjen!! Det er jo ikke til å legge sjul på... Nå nå som sjefen min har gjort om vikariatet mitt om til fast stilling selvom ho visste at jeg var gravid planlagt.....

 

Men nå ske jeg til svigers, så vi "snakkes" siden!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar

Annonse

Hei damer!!

 

Har jobbet helt til nå og trenger å komme meg i bingen. Ville bare si at jeg håper dere har det bra og at mitt HCG endelig synker!!!!

 

skriver mer senere, må sove litt før siste økt imorgen!!!

 

 

Klemmer

Lenke til kommentar

Nanna: Jeg tror det er lurt å ta det litt som det kommer, og ikke stresse for mye med prøvinga. Utrolig bra at du har fått fast jobb iallfall. De må være veldig fornøyde med deg!

 

Nette2: Krysser fingrene for at HCG-nivået dutt har gårr ned. Når får du svar?

 

 

 

Jeg skal ta ny blodprøve i dag. Håper på nok en halvering!

 

Klemmer til dere begge

Lenke til kommentar

Hei jenter!

 

Så godt å høre at hcg nivået ditt synker, nette!!! Det var virkelig enn glad-melding!!! Åssen går det ellers? Hatt en fin helg etter en hard uke? Å du a nøtt? Har du fått no svar på blodprøva du skulle ta her om dagen?

 

Her har det vært en stille dag. Var utpå i går. Spiste meddag sammen m 17 andre på Dickens i Halden. Topp mat, men elendig behandling av personalet. Kommer ikke til å gå ditt no mere for å si det sånn. Nå hadde jeg tenkt til å vaske over huset. Det har blitt forsømt alt for lenge, så nå må ejg til pers før en ny arbeidsuke setter igang igjen. Skal jobbe tre dager denna uka, men den ene fridagen min går bort i pakking av elgkjøtt. Så det blir nok ikke stille her. Desuten så skal jeg jobbe i fjøs de to neste helgene, så da blir det ikke mye fri... Full fart nå, men da håper ejg at jeg kommer til å sitte igjen med en del penger når jeg skal gå hjemme med det lille nurket, som forhåpentligvis kommer om ikke så alt for lenge...

 

Synd å høre at dere må vente i 3 mnd før dere kan prøve på nytt, men da er det jo egentlig ganske sikkert at kroppen er klar igjen. Det kan jo bli en romantisk romjul da....... hehe...

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Hei.. En liten oppdatering...

 

Vet jeg kommer til å virke som jeg snakker litt mot det jeg har sagt før nå, men det har seg sånn at Jeg har helt siden opperesjonen vært spent på om jeg kom til å få eggløsning hver mnd. De har jo fjerna den ene egglederen, å jeg er usikker på om de tok eggstokken samtidig, det henger jo egentlig i ett... Så jeg testa eggløsning i går, å da hadde jeg jammen meg en svak strek på testen. Vil tro at jeg hadde mens fra den friske egglederen forigegang, å at jeg kom til å ha eggløsning fra den opererte nå, så da er det vel sånn at den friske tar over jobben til den opererte da... Jippi!!! Da slipper jeg å måtte tenke at jeg bare kan bli gravid annenhver mnd... Så da får vi se da, om mensen kommer om ett par uker... Bare så det er sagt har jeg fortsatt troa på at kroppen blir gravid når den vil det sjøl. Så vi får se. Desuten stoler jeg ikke helt på dissa mensane mine etter opperasjon...

 

Åssen går det med dere da jente?? Åssen er formen?? Håper at det går bra!! At hcg begynner å nærme seg bånn og at formen er på topp ellers!!!

Lenke til kommentar

Jeg skal krysse fingrene for deg, Nanna! Har dere begynt å prøve igjen nå eller?

 

Forrige blodprøve hadde halvert seg, fra 1044 til 506. Tok ny prøve i dag, og svaret skal jeg få tirsdag eller onsdag. Spurte fastlegen min om når vi kan prøve igjen, og han sa at når mensen kommer tilbake, så er det ikke noe i veien for å prøve. Kroppen regulerer dette selv, sier han. Om ikke kroppen er klar for å bli gravid igjen, så kommer heller ikke mensen. Og ettersom jeg har forstått så kan ikke mensen komme før jeg er HCG-fri. det vil iflg. mine beregninger bli i underkant av to måneder til.

 

Ha en fin fredagskveld, Nanna og Nette!

 

 

Lenke til kommentar

Hei på dere jenter!

 

Nanna, jeg har forsått det slik også at med to eggstokker så får man eggløsning hver måned (alle kan hoppe over noen måneder uansett), supert om du har eggløsning nå da, spennende!!! Krysser fingrene for deg!!

 

Nøtt, det var da gode nyheter da, legene har sagt til meg at jeg skal vente ca 3 måneder, men igår sa jeg at jeg gjerne ville prøve sånn ca rundt jul og det sa hun var greit.

 

Jeg var på sykehuset og tok blodprøve igår og HCG var ute av kroppen.... jeg blør jo ennå, men nå begynner det å minke. Håper jeg så fort som mulig kommer inn i syklusen min igjen. Jeg går på fotsonebehandling for å få syklusen på plass så fort som mulig. Fotsonedamen fortalte meg at det er mulig å ta lapraskopi for å se hvordan egglederen ser ut, altså om den er tett, er krøllete osv. En heldig bivirkning av denne testen er noen ganger åpner denne tette eggledere!!! Jeg skal bestille time hos fastlegen til uken for å få denne testen. Supert å kunne se om den er tett osv.

 

Ellers har jeg jobbet så utrolig mye i det siste og må jobbe i helgen, i perioder er det sånn og det er helt greit. Håper det blir noen mer penger da he he. Har lyst til å prøve å legge til side litt penger i tilfelle det er vanskelig å få barnehageplass og jeg må være hjemme lenger enn den betalte permisjonen.

 

Håper dere får en super helg begge to:-)

Lenke til kommentar

Nette: Så du er allerede HCG-fri ja.. Heldiggris ;-)

Kan man få lapraskopi sånn "uten videre" da? Trodde man måtte ha en mistanke om PCO/PCOS, endiometrose e.l. for å få en slik operasjon. Man blir jo nedsatt og ofte får man sykemelding etter lap, så jeg tror jeg ville tenkt meg litt om..

 

 

 

Lenke til kommentar

Hmm, ja, vil jo gjerne sjekke, men jeg fikk ikke inntrykk av at det er en operasjon, er det det? Noen sprøyter og noen greier. Hmm, jeg tenker at hvis det kan hjelpe til å se hvordan egglederen er og at den muligens kan åpnes er det jo veldig bra.

 

Jeg har inntrykk av at helsevesenet fungerer på den måten at hvis man maser så får man, men ingen tilbyr deg noe for å si det sånn. Booker en time med fastlegen og tar en prat med han om det.

 

Har du begynt i den nye jobben din ennå?

 

 

Lenke til kommentar

Hei jenter...

 

JAda, vi er igang med å prøve igjen. Har ikke sagt no til kæll'n om eggløsningstestinga, er i grunn litt redd han ske enda mere oppgitt en han allerede er. Er ikke sjelden spm om hvorfor og hva jeg gjør her inne på bim.... Tror han gir meg opp litt innimellom, er vel ikke het unormalt det her i gården...

"Anna, hvor har du gjort a lommeboka di nå a?? Du vet hvor du bør ha den!! Mellom leppene, nei ikke døm som sitter på hode..." Meg?? Er jeg vims... Ehh... skjønner ikke hva du snakker om...

Hehe... Jada, dette er vel meg i ett nøtteskal...Ett lite rotehue... Men nå forsvant jeg visst helt bort fra det alt begynte med. Har hørt mye ang detta med fjerning av eggledere. Det jeg tror er at den ene tar over jobben for den som er fjernet. Har lest dette ett sted. Har i alle fall hatt eggløsning nå, å hatt litt sex både før og etter at jeg tok eggløsningstesten, så vi får håpe. Blir aldri no vis en ikke håper i allefall!! Men, det kommer når det kommer, sånn er det bare!!

 

Jeg hadde jo lap. Å etter operasjonen sa legen at alt så bra ut ellers,så døm ser det under en sånn operasjon. Sjefen min var inne til sterilisasjon i dag, å det var også en lap. Ho hadde time på sjukehuset kl 7.45, og kl 11 ringte ho til sin kjære og spurte om han ikke kunne komme å hente ho. Så det er ganske greit og enkelt. Ho var i kjempeform når ho kom hjem, kunne igrunn ikke se på ho at ho var operert... Tror nok ikke du blir sykemldt så lenge, i allefall ikke så lenge døm bare skal se litt inni der...

 

Foresten, gratulerer så mye men 0 hcg, og hcg på god vei ned!!! Godt å hør at dere er på bedringens vei!!!

 

Dere får ha en kjempefin helg!! Her blir det fjøs-stelling for søster'n og kæll'n i helg, så da blir det blir det nok lite søvn, men jeg har fri mandag da... deilig!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Hei,

 

Når de bare er inne og titter på en lap, hva er det egentlig som skjer?? Åpner de deg?? Veldig nyskjerrig for vil jo gjerne vite hvordan egglederen er!! Går som sagt til fotsone og hun har klart å åpne eggledere før, så det hadde jo ikke vært så dumt om det skjedde igjen.....

 

 

lykke til da, jeg krysser fingrene, når har du IKM, eller vet du det kanskje ikke?? Fortell hvordan det går og lykke til:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...