Gå til innhold

cellegift idag -


Nette2

Anbefalte innlegg

Lap (kikkhullskirurgi), er ikke det slik at man lager et hull i magen som man kikker gjennom og opererer gjennom? Bare et bittelite hull liksom, 1 cm eller noe?

 

Å JODA, man må virkelig mase seg til ting i helsevesenet. Det vet jeg alt om. Hadde jeg vært lite handlekraftig, kunne det fått store konsekvenser for meg. Så jeg håper jo at det for din del, Nette, løser seg med innstendig masing! :-)

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei..

 

Skal man bare sjekke om alt er bra, TROR jeg de bare går inn i ett hull som går fra navelen og nedover som er ca 1-2 cm langt.Eller, jeg veit at de opererer, men hvor stort hull de lager og hvor mange, er jeg ikke sikker på. Vet om ei som har gjort det, å når ho så såra minne sa ho at det jeg hadde som gikk fra navelen og nedover var sånn ho hadde......... Jeg har jo 4 hull. Ett som er litt større en de andre. Det største går fra navelen og nedover, og er ett par cm, mens ett ca 10cm under navelen, og de to andre sitter på hver sin side, alt under navelen. De tre er bare små sår på under 1/2cm...Så om ei lita stønn håper jeg det nesten ikke syns. De er nesten mørke lilla nå. men etterhvert tror jeg nok de blir mere hudfarga... Altså veldig lite synelig...

 

Dere får stå på å kreve det dere vil ha!!! Tror det at det som oftest er det som må til!!!!

 

Håper alt er bra med dere ellers!!!

Lenke til kommentar

Hei på dere,

 

Har ikke hatt tid til å ringe legen idag, men skal prøve å gjøre det imorgen. Jeg tenker jo sånn at siden det er etpar måneder til jeg skal prøve igjen vil jeg være så godt forberedt som mulig til da. Skulle jeg kunne få lap, og den hjelper til med å "stake ut" eggelederen slik at det forhindrer at det ikke skjer igjen ville jo det være fantastisk!!!

 

Hvordan er formen deres? Nanna, når har du IKM?

 

Nøtt, når er neste blodprøve?

 

 

stor klem til begge jentene:-)

Lenke til kommentar

Jeg også vil stake ut egglederen! :-P

 

Skal ringe legen og høre blodprøvesvaret i morra. Men kan hende det ikke er klart før onsdag. Ny blodprøve på fredag. Gleder meg til det er over...

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei jenter....

hadde el 17okt. fikk da svak strek på testen...Ikm er vel sånn ca 29... Altså om ca ei uke... tihi. Er spent.. Har egenterlig ikke troa,men det spirer ett lite håp i meg.... Sjefen og jeg sto å preka i stad, så klødde jeg så jævlig under bh-spilen, ho bare så på meg og spurte om jeg klødde på puppen, for det var visst ett graviditets symptom... Så bare glisa ho og gikk... Hehe... Godt det ikke bare er jeg som er litt spent...

 

Åssen går det med dere a??? Fått no svar på no prøver??

Å åssen går det med jjobbing??? Mye å gjøre??

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Annonse

Hei Nanna! Her er alt bra. HCG har sunket fra 506 til 108, og jeg tok ny prøve i dag. Kan se en ende på dette langt der borte! Gleder meg til kroppen min er i gjenge igjen. Det er over tre måneder siden jeg hadde mensen sist. Skulle vært i min 14. uke nå jeg..

 

Jobben - æsj, vil ikke snakke om den. Jeg lever og ånder for helgene.

 

Du har IKM om to dager ja.. Gjett om jeg krysser fingrene for deg! Forventer at du holder oss oppdatert! :-)

 

Klem

Lenke til kommentar

Hei...

 

Test neg på morgenurin i dag... Nedtur.... Men er litt usikker på ikm... I følge mens så er det i morra, men ifølge el er det ikke før til uka... Så vi får se hva som skjer... Er spent. Håper jo at jeg er gravid igjen!!! Hadde vært 15+1 i dag vis alt hadde gått bra.... Surt å tenke på!!

 

Nøtt: Så godt å høre at det går bra med deg og at hcg er på vei nedover!!! Det var gledelig å høre! Det tyder på at alt går i riktig retning!!! Selvom jobben er litt dritt.... Hva jobber du med?? Sjøl jobber jeg i helga. Er litt avløser i tillegg til å jobbe i barnehagen.... Mye å gjøre!!!! Men det siste jeg vil er å ha det økonomisk vanskelig når jeg skal gå hjemme med en liten en!!!....

 

Hold meg oppdatert videre da!!! Ha en knall fin helg!!!

Lenke til kommentar

Hei på dere damer!

 

Har jobbet vanvittig mye i det siste, ikke hatt tid til å gå inn på BIM engang... virkelig stress opp mot jul.... Igår falt i tillegg UPC (som nå har skiftet navn til Get) ut, vi hadde ikke tv eller internett i ca 16 timer, er det mulig.... jeg sier bare same shit new wrapping....

 

Krysser virkelig fingrene for deg Nanna, selvom testen var negativ kan du jo være gravid!!!!!!

 

Og nøtt, så bra at HCG har sunket, nå er det ikke lenge igjen til den er på 0. Jeg venter spent på å få igjen mensen. Går som jeg har sagt til fotsonebehandling for å komme igang med syklusen snart!

 

Lykke til da jenter:-)

Lenke til kommentar

Hei jenter,

 

en oppdatering; har vært hos fastlegen idag og fått time til en gyn spesialist imorgen angående å se om jeg skal gjennomføre en lap for å se hvordan egglederen er, evt håper at den blå væsken renser opp egglederen.

 

Skal holde dere oppdatert på hva han sier og hvordan det går.

 

:-)

Lenke til kommentar

Hei damer!!!

 

Fortsatt ingen tr... Spent jeg... Off, dissa gravidtankene surrer virkelig rundt i hodet mitt om dagen!!!

 

Så godt det er at du har fått deg en legetime og får sjekket ut dissa eggledergreiene, nette!!! Det er slitsomt å gå å tenke på om det er i orden der nede!! Skal bli spennende å høre åssen det går med deg!! Får håpe at alt ser bra ut!!! men blå væske??? Hva er det??

 

Lykke til jenter, og god natt!!!

 

Nå hopper jeg i køya...

Lenke til kommentar

Hei...Får ikke sove jeg... Tok ett par tester nå i kveld. EN el test først, den var pos, så en graviditetstest, den var svak pos... Hjelp...Detta er spennende... Kribler i maga'n...

Lenke til kommentar

OI!

 

Tatt ny test i dag eller, Nanna? Spennende!

 

Her er alt bra! Snart HCG-fri, og jammen har jeg fått mensen. Hurra!

 

Gikk det greit hos gynekologen, Nette2?

Lenke til kommentar

Annonse

Hei...

 

Så flott at du er nesten hcg-fra da!!! Det var virkelig en glad-melding... Det er litt rart dettta med mensen, jeg var også glad når jeg fikk mesen etter exu, men nå vil jeg f... ikke ha den!!!! Hehe...

 

Ellers a? Bra??

 

Tenker jeg kommer til å teste i morra. Har bestilt flrer tester fra billigtester, men har ikke fått de enda. Regner med at døm kommer i morra, så da blir det nok testing da...

 

Klem

Lenke til kommentar

Hei på dere jenter!

 

Nøtt: har du fått mensen igjen før du er HCG fri??? Du har jammen flaks!

 

Nanna, krysser fingrene masse for at du gravid, veldig spennende!!!!

 

Jeg var hos legen som dere vet, og han sa at jeg skulle vente til over nyttår med å prøve igjen, heller vente en måned for mye en en for lite som han sa med tanke på cellegiften i kroppen osv. Hvis jeg ennå ikke har blitt gravid etter sommeren skal jeg få en lap. Personlig er jeg ikke så veldig redd for ikke å bli gravid, men at den skal sitte utenfor livmor. Han sa at når jeg blir gravid igjen må jeg få en UL når jeg er 6 uker på vei.

 

Jeg har vært hcg fri i flere uker, men ikke sett snurten av mensen, du her heldig Nøtt. Tror faktisk jeg hadde eggløsning her om dagen, hadde hvertfall sånn slim som man får da. Da var det jo bare å knipe igjen da....

 

Jeg er litt uheldig om dagen, fikk plutselig så vondt i en visdomstann i helgen, og fikk den operert bort igår. SKREKKELIG vondt. Ligger nå hjemme med et hode på størrelse med et halloween gresskar, spytter blod og kan bare ta til meg flytende føde gjennom sugerør (fantastisk slankekur)!

 

Håper virkelig du er gravd Nanna!!!!!!!!

 

 

stor klem

Lenke til kommentar

Fikk positiv test i dag....... SÅ nå blir det bestilling av legetime, og ul... Håper ejg ser dere snart på 1tri!!!

 

Skriver mere i kveld. må i fjøset nå...

Lenke til kommentar

Halo jenter. Nå er tia litt bedre... Fjøset er ferdig og maten er innabords...

 

Jeg testa jo om mandagen. Å da var testen svak positiv. Så jeg bestemte mg for å vente med å teste til jeg fikk testene fra billig-tester, som jeg hadde bestilt da mandags kveld... Så i dag kom testene, og det første jeg gjorde, var å sjekke... Å da fikk jeg litt svak pos på strimmelene. Tok da den ene cb'n jeg også hadde bestilt, å den var tydelig pos... Da var jeg lykkelig!!!

 

Så i morra, skal jeg ringe ho jeg skal ha som lege, og snakke med ho om åssen vi skal gjøre det framover. Vet også at ho skal bytte legesenter om halvannen uke, så vi får se hva som skjer. Vurderer og spørre etter legetime hos ho når ho begynner på det nye legesenteret. Da kanskje jeg får ul når jeg er litt over 6uker, kanskje jeg får hjertelyd på det lille nurket... Får se hva ho sier i morra....

 

Fortalte det til mamma i stad.Ho syns det var kjempe moro!! Detta gikk fort sa ho... Min kjære sa jeg tok meg fortere enn ei drektig purke... hehe... Her går det unna i svingene!!! Dette er dagens hyggeligste overraskelse!!!

 

Lykke til jenter!!!! Det er lys i tunellen!!!!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Dette er fantastisk hyggelig!!! Det gikk super fort da, og denne gangen går det bra:-) Du må komme med oppdatering på hvordan det går!!!!

 

Jeg skal prøve igjen rett over nyttår så da skal jeg nok ta deg igjen;-)

 

 

 

stoooooor klem

 

PS Du er fortsatt GAVID i nicket ditt

Lenke til kommentar

Nå er jeg gravid.... Hehe... Tok bare bort kanskje jeg vet'u, så glømte jeg å sette inn r'n...

 

HAr snakka med telefondama på legekontoret i dag, så jeg har fått henvisning til sykehuset,så til mandagen skal jeg ringe ned å bestille meg en time...

 

Ønsker dere masse lykke til jenter!!! Håper virkelig dere kommer etter snart!!!

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Hei på dere!

 

Trege meg, jeg har jobbet masse.

 

Nanna, hvordan går det? Har du vært på kontroll ennå? dette er kjempespennende, :-) Du MÅ skrive og fortelle hvordan det går.

 

Hvor langt er du på vei nå?

 

Skriv og fortell!!!!!

 

Ikke noe nytt med meg annet enn at jeg har fjernet stingene idag etter å ha operert ut en visdomstann, au, grusomt vondt.

 

stor klem

Lenke til kommentar

Hei..

 

Her kommer en ny oppdatering....

 

Snakk med døm på sykehuset mandag, da fikk jeg beskjed om at en overlege måtte se på den. Sendte den tvert.. Ringte ned i går, ingen ting hadde skjedd. Når jeg ringte i dag, hadde det blitt satt opp time, fredag 17november. Da er jeg 6+5, like langt som jeg var da jeg ble opperert sist. Ble forbanna og sa at det ikke var aktuelt å vente så lenge, det er jo godt mulig at ting da har gått galt av seg selv inna da, vis det ikke er iorden... Tårana sto fra øya mine og jeg var skikkelig frustrert!! Da tok plutselig dama helomvenning, og jeg fikk time i morra kl 2... Gleder meg jeg, samtidig som jeg er VELDIG spent... Tenk om det ikke er iorden denna gangen heller, og jeg må fjerne den ene egglederern jeg har igjen.. Hva gjør jeg da... Off, mange sp.mål og tanker...

 

Åssen går det med dere a?? Klar for kong-vinter og mange kullegrader...???

 

Klem klem

Lenke til kommentar

Hei nette...Sendte nesten på likt vi...

 

Er 5+4 i dag...

 

Off, detta med visdomstann er no forferderlige greier!! Måtte sjøl operere den ut, å jeg er glad jeg har en tannlege som ikke er lei å bedøve skikkelig... God bedring i allefall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...