Gå til innhold

cellegift idag -


Nette2

Anbefalte innlegg

Takk for trøst og støtte. Nå har jeg kommet over skuffelsen og fått opplegg for fryseforsøk. Skal begynne med medisiner neste mens, og innsetting blir mest sannsynlig i uke 22. Får bare holde på helt til spiren sitter!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ikke gi opp Nøtt. Dette kommer til å ordne seg. Syntes du er flink og tålmodig jeg :-)

 

Og dere andre?

Nysgjerrig på åssen det går jeg..Nette med babisen og Nanna med stor mage. Når er terminen igjen?

 

Ellers er alt fortsatt bra med meg :-D Nyter deilige soldager her hjemme. Jobber fult da. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke jobbet, hehe...Kan jo ikke jobbe når det er sol ;-P

Men energien stiger betraktelig når det er såååå fint vær. 23 gr her om dagen. Sier ikke nei takk til flere sånne dager..

Kos dere masse også.

Gi lyd snart da!!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar

Hei damer!!

 

Så fint å se at det går bra med dere. Morelli er jo godt på vei med mini, og nøtt, du har jo innsetting rett rundt hjørnet. Er ikke lenge igjen nå, vis ting fortsatt er etter planen??? Tenker på dere om dagen...

 

Her er det fortsatt baby i magen, men jeg har mine tvil på at det blir så lenge til... Alt det praktiske er klart, og jeg gleder meg til å begynne å bruke det!! Hadde regelmessige kynnere hele natt til i dag, 3 til 4 min mellom og varte i 4-5 timer... Lei da ja!! Kanskje fullmånen i natt gjør susen.. :-) hehe..

 

Sov godt da, snupper!!

 

Klem

Lenke til kommentar

Hei jenter!

Oi, Nanna! Kanskje du ligger og føder nå?? :-D

 

Jeg er på 5. dagen med hormoner, og jeg er så drittlei at jeg holder på å spy. Har hatt store problemer de siste ukene. Har fått en stor psykisk reaksjon. Nå har det gått så langt at jeg vet at jeg må snakke med legen, men jeg har ikke fått ut fingern enda.

 

Jaja..

UL-kontroll om ei uke, og innsetting sannsynligvis i slutten av neste uke eller i begynnelsen av uke 23.

Lenke til kommentar

Ligger nok ikke og føder enda, men det nok ikke lenge igjen. Kjenner kroppen jobber, og "føde-ansiktet" begynner visst å komme... Spennende!!

 

Masse lykke til a, nøtt!! Du fortjener virkelig å lykkes nå!!!!! Tenker på deg...

Lenke til kommentar

Så spennende Nanna, så spent:-)

 

Nøtt, masse lykke til!!! Holder fingrene krysset for deg og gleder meg til å høre hvordan det går, ikke bra med psyken, har hørt at det er tøft med hormonbehandling.

 

Morelli, 2/3 unnagjort, puh!

 

Her går alt veldig bra, koser meg med lille Adrian, ikke så liten heller forresten, målte 67cm og 7850gr på 4 månederskontroll!

 

stor klem

Lenke til kommentar

Annonse

Endelig livstegn her. Det var hyggelig:-)

Også deg da, nanna!!! gurimalla så spennende!!!

Når er terminen igjen??

Gleder meg til å høre fra deg igjen..med babis på armen!!! :-)

 

Nette: En deilig liten klump du har fått da;-)

Min gutt har alltid vært skikkelig tynn han. Lang og slank av nutar. Savnet litt valker på han da han var baby. Er jo så deilige;-)

 

Nøtt: Nå går det din vei. ikke gi opp!!

Krysser alt jeg makter for deg nå.

*******************************'

*********************************

****************************************** Litt babystøv herfra!! ;-)

Lenke til kommentar

Så fint at dere går bra med dere nette... Gutten din begynner alt å bli stor han jo!! Så moro. Vokser så fort atte. Moro når ting bregynner å skje, men utrolig som tiden flyr. Håper virkelig det fortsatt er bra med dere, og at dere klarer å nyte tiden i sammen!

 

Nå nøtt, har der blitt no innsetting enda... Var det ikke slutten av denne el neste uke du skulle til pers?? Spennende!! Håper dere lykkes!! Skjønner at du blir sliten av alt styret. Beundrer deg som orker! Vet ikke om jeg hadde orka det!... Skikkelig tøff påkjenning for kroppen. Men når dere lykkes så er det jo virkelig vært det! Desuten så slipper du jo å tenke tilbake på at du ikke gjorde det du kunne! Stå på!! Detta klarer du!

 

Håper det går bra med deg og den lille morelli!

 

Her er alt bra. Fortsatt baby i magen... Termin er i morra, så nå skjer det vel no snart. Er heldigvis i form, så jeg syns ikke det er så ille å væra gravid, men gleder meg veldig til å bli kjent med gutten våres på utsia magen...

 

Stor klem fra

 

Lenke til kommentar

Ja, nå har Syver blitt født, og vi har kommet hjem. En lang gutt på 53cm, 3770g og 37cm rundt hodet. Ble født i vann mandag kl 9.53, nesten 5 og en halv time etter at mamma'n vokna av at vannet hadde gått... Her går det unna ja... :-) Alt bra med alle!!!

Lenke til kommentar

ÅI!! Gratulerer så masse Nanna En liten storing du har fått;-) Sikkert verdens peneste!

Åh, du koser deg sikkert masse nå. Amminga går fint?

Håper fødselen gikk fint også. Jeg har veldig lyst på fødselshistorien om du vil fortelle;o)

Jeg vurderer å føde i vann, så er nysgjerrig på hvordan det var for deg.

Nyt de finne sommerdagene med veslegutt og familien:-)

 

Nøtt: Åssen går det med deg? Når kan du teste? Speeeeeeeeeeeeent!!!!

 

Jeg er i form. 11 uker igjen til termin, så blir en lang sommer om varmen fortsetter sånn,hehe..men klager ikke nei;o)

Litt bekkenplager og kramper, men det hører jo tross alt til.

Vært på gatefest i kveld jeg. Nå har jeg lagt meg. Hører de andre hoier her ute, men får prøve å overhøre det. Sambo er der enda. Livat gjeng der skal dere vite ;-)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar

Annonse

Uff da Nøtt. Det er jo så utrolig kjedelig at det skal ta sånn tid.

Jeg krysser fortsatt alt for deg og mener fortsatt at spira vil sitte en dag...snart!

Vær så snill å ikke gi opp. Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå, men jeg kan skjønne du har det tøft!!

Åh, kjære deg!!! Stå på!!! Det sitter snart skal du se!

 

<3 klem fra meg

 

*********************'

***************************'

******************************************** Babystøv fra meg!!!

Lenke til kommentar

Det var trist å høre nøtt!! Åssen går det med deg?? Håper ikke du blir helt motesløs!! Kan tenke meg dere ikke har det no lett nå.. Tenker på deg!! Er det snakka no om videre prosess eller?

 

Håper virkelig du lykkes! Det fortjener du nå...

 

Stor trøste klem!!

Lenke til kommentar

Tusen takk for trøst, jenter!!

 

Hvordan går det med dere? Trives du som nybakt mor, Nanna?

 

 

Lurer på om jeg klarer å nå målet før vi har nådd 300 innlegg i denne tråden.. Jeg tviler på det.

 

Når det gjelder videre prosess så skal jeg ringe Porsgrunn i morgen eller fredag og snakke om veien videre. Vi har fortsatt 13 egg igjen på frys, så vi får bare prøve igjen. Regner med det blir nytt forsøk i slutten av august/begynnelsen av september.

 

Jeg har på en måte resignert litt. Føler ikke den voldsomme tristheten, bare en stor tomhetsfølelse. Jeg er møkk lei av alt som heter prøving, og jeg blir kvalm ved tanken på nytt forsøk. Er glad det er sommer jeg.

Lenke til kommentar

Ja Nøtt, det kan jeg tenke meg. Men ikke gi opp helt enda. Barn skal du få, uansett!! Og jeg spår tvillinger :-D

 

Formen er grei. Sliten om dagen. Er jo mye alene siden sambo jobber ute på sjøen. Så med en aktiv 3 åring (snart) og babis i magen, full jobb (som jeg hadde siste arb.dag på fred) og husvask, middag osv...så blir jeg fort litt sliten. Bekkenet kan være vondt til tider, men jeg klager ikke!!! Finnes MAAAANGE graviditeter som er MYE værre enn min. Så jeg er bare evig takknemmelig for at det går så bra som det gjør.

Begynner å små-grue meg litt til å ha to her, alene. Sambo drar mest sannsynlig ut 1 mnd allerede 2 uker etter fødsel. Det kan bli steintøft for storebror:-(

 

Men det må jo bare gå;-)

 

Nyt go´været for dere som har den..

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Åssen går det dere??

Vi må ikke glemme hverandre helt her da..så dytter litt på tråden jeg;-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her går det trått. Ferien har ikke gjort noenting på humøret mitt, og jeg er bare deprimert og lei. Oppstart på medisiner om 2-3 uker, og jeg vemmes ved tanken...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg var inne for å lete etter informasjon om Mola, som jeg visst har hatt og ble oppdaget etter en MA for en måned siden. Da jeg begynte å lese på denne linken, og jeg kunne ikke slutte, jeg har lest hele!

 

For en historie dere alle har... over et år med tanker, nedturer og oppturer og nedturer og oppturer. Mest får jeg lyst å gi dere alle gode klemmer for at dere har värt så sterke gjennom alt dette her! Med håp og gode ord for hverandre!

Og Nøtt; du er kjempetöff! Jeg håper og sender deg masse god energi og varme, selv om jeg ikke kjenner deg, for jeg vil virkelig at det skal gå bra for deg!!!

 

Masse lykketanker til alle! Så livet går den vei du vil :)

 

klem!

 

Marit Anne

Lenke til kommentar

Tusen takk for et flott innlegg, Marit Anne. Er takknemlig for at du unner meg alt godt, og det varmer stort. :-)

 

 

Hvor er dere alle andre blitt av?

Lenke til kommentar

Det var jo hyggelig Marit Anne. Var sånn jeg ble tatt inn i varmen også. Jeg leste hele og klarte ikke stoppe:-)

 

Ja hvor er alle de andre?? Trenger ikke melde dere helt ut selv om dere har fått barn vel?????

 

Apropo barn, så har jeg født!! :-)

For 1 uke siden. 06.08.08 kom lille Synne til verden.

14 dager før tiden.

En kjapp og grei fødsel, så klager ikke:-)

Hun er kjempesøt <3

Hun var 3110 g, og 49 cm lang. Perfekt lita tulle.

 

Så utrolig nok er jeg nå mamma til to flotte barn. Helt uvirkelig!

 

Håper å høre fra dere andre også snart.

 

Og du Nøtt, du er tapper du!!! Ikke gi deg, det kommer til å gå bra skal du se!!!!!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar

Hva med en aldri så liten fødselshistorie? ;-) Hvordan er dagene med den nyfødte?

 

 

Jeg skal få tilbakesatt to egg førstkommende onsdag. Så nå krysses det fingre igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...