Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

Blir det navnet som begynner på T ?? Er i såfall et veldig søtt navn. Så en i romerikes blad som hadde fått det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i dag jeg så det også :))

 

Går nok for Linea vi, kaller henne det innimellom allerede :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentott og Knoll og Tott...herre for en gjeng det der blir!! Da snakker vi bøllefrø ja.

 

Og svanine, du skal få lov til å bruke de navnene vi bestemte oss for dersom det kom to gutter: Rambo og Rocky !! Dritkult?? ja!!! Barnehagetanta slutter bare hun ser navna på lista..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia England ja!!

 

Nei jenter, nå går jeg i dusjen...........................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at jeg jobber i barnehage, kan jeg si med sikkerhet at jeg hadde blitt litt skeptisk om vi hadde fått inn 2 gutter med navnene Rocky og Rambo :)

 

Cat: det er et innmari fint og spesielt navn! Er ikke mange som heter det samme ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny: hvilket navn er det da? Jeg har funnet spesielt guttenavn som begynner på T....................... Vil ikke si det her inne..... har ikke lyst til at det skal være sånn...okei har ingen gode argumenter, vil bare ikke si det siden jeg er sær og rar!!!

(kan godt sende meg hint på msn altså..eller mail)

 

Mannen min hopper i dusjen nå......tror dere det blir noe på meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linea kjempegodt (hadde det på lista mi), men er ikke helt enig med TIny om at det er sjeldent lenger.

 

Fra ssb:

Linnea har vært på topp 10 i Sverige de siste 10 årene, og nå kommer navnet hit

 

Størst framgang det siste året blant jentenavnene har Sofie, Thea, Andrea, Malin, Sara, Linnea, Jenny, Selma, Ingrid og Leah.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, ble endelig noe på meg i går også!!!

 

 

Spennende med navnevalg, ja. Vi har ikke bestemt noe ennå vi, verken jente- eller guttenavn, for det er da så vanskelig egentlig. Må nok ta en seriøs titt på den lange lista vi har satt opp, for å begynne å eliminere noen. Og da finner vi sikkert noen nye....

 

Snart bare 100 dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. ;-)

Begynte å bli litt bekymret, for jeg har blitt avvist et par ganger i det siste. Og siden det er litt uvanlig at han gjør det, begynte jeg å tenke da vettu. Jeg fikk til svar at han hadde lest litt for mye i "Mamma for første gang" av Gro Nylander, og da ble det på en måte litt feil for ham med sex akkurat nå. Men heldigvis gikk det fort over!

 

Utrolig hva man deler med folk altså....men dere lar dere vel ikke vippe av pinnen så lett, tenker jeg..!

 

Ha en god dag!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Gratulerer med å ha hatt deg (hmm.. er de vanlig å gratulerere sånne ting egentlig??)

Da kan jeg skryte av at jeg også er nydusjet og nypult tenk!!

 

Nei, nå har jeg egentlig lyst til å skremme ut snuppa i magen jeg.. Begynner å bli en smule lei, og har 31 (25) dager igjen.... Noen forslag til hva som kan prøves av triks?? Skal igang med å rydde og vaske gulv idag da, men må bare finne litt tiltak her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke vanlig å gratulere med slikt kanskje, men dere er jo så omsorgsfulle. Og det er jo koselig!

 

Må være utrolig spennede å ha så kort tid igjen!

 

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt med skrekkblandet fryd jeg ser at dagene bare flyr avgårde. Samtidig skal det bli godt å være ferdig også. Nå er jeg egentlig ganske klar for at hun kommer ut, for kroppen min begynner å bli sliten... Lurer på når man kan kalle seg fødeklar jeg???

 

Og bekkenet mitt ble ikke noe glad i meg når jeg ville støvsuge, så nå må jeg ta en pause før jeg kan begynne å vaske gulvene.. Og jeg som skulle være flink og greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man ikke fødeklar når det er to uker igjen da? Mulig jeg er litt på viddene, men...

Skjønner det med skrekkblandet fryd, ja. Har det slik innimellom, jeg også. Og selv om det er skummelt, så blir det fint også!

 

Husk på at det er viktig å ha overskudd til fødselen også, hvil mye. Er ikke bra å være for flink heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det forskjellen på å være fødeklar og klar for å føde:))

 

Sliiiten!! Og skal av gårde om 15 min. Poden har bortekamp. Frem med sauebjella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske stor forskjell på å være klar for å føde (noe jeg ikke tror jeg noen gang blir) og være fødeklar.

Kjenner at kroppen er tung, har masse vann og begynner å bli en smule lei nå, derfor er det bare å komme ut lille venn!!

 

Nå har jeg vasket gulvet også.. Tatt sin tid å gjøre alt det jeg skulle idag gitt.. (rydde, støvsuge og vaske gulv) Men det ble nå gjort, så da kan jeg med god samvittighet sitte på ræva resten av dagen (og sikkert imorgen også). Synes nesten jeg fortjener en is og jeg (må sjekke frysern).

 

Men nå har jeg skikkelig klumpføtter også :( Vil ikke ha det, får jo ikke på meg sko nesten jo. Tok på slippers når jeg skulle vaske gulvet og de er trange..... Jaja, nå er det ikke såååå lenge igjen da... *sutresutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Tiny! Men husk å slappe av da!!! Fatt mot, det er ikke lenge igjen nå :-)

 

Grattis med 100-dager da Simba!

 

Jeg er skikkelig sliten i dag. Har hatt masse kynnere og vondt i ryggen. Får sutre litt jeg også... kanskje jeg bør begynne å ta det med ro på jobb og sånn. Får jo tross alt sykemelding kasta etter meg. Men om jeg ikke kjapt blir dårligere så venter jeg til uke 24 med sykemelding. Magen strammer seg jo av nesten ingenting. Av å gå, nyse, t.o.m. når jeg blir skremt.. (ikke at det skjer så ofte, men det skjedde på jobb i dag hehe)

 

Men sambo skal ha skikkelig skryt. Lager middag, støvsuger, t.o.m vasker klær(!) i kveld. Jeg bare ligger henslengt i sofaen jeg.

 

Uff, nå må jeg tisse - igjen!

 

Den nederste knotten driver og bulker meg. Har jo nettopp vært på do joooo!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter;(

Griner har så vondt nå........har vært på jobb i dag......... og snill som jeg er (ikke mot meg selv i hvertfall) så jobbet jeg 5 t i stede for 3....... dro rett for å gjøre noen ærender for klassen til dattera.....(iiingen andre som kan seff)....rett på grilling med den frivillige org. jeg er med i (var jo kos det, men ikke godt å sitte i plaststol og gå 1 km frem og tilbake til stedet vi var...) Så nå sitter/ligger jeg på sofan og lurer på hvordan jeg skal komme meg på jobb igjen i morra.........

 

Men mannen min er verdens beste da : kommer hjem med 7 nyyyyydelige roser og kort med god bedring (elsker deg over alt på jord osv...)! Kan være derfor jeg griner også da..........

 

Også har jeg kommet meg i dusjen i dag tidlig, har ikke akkurat kommet meg oppi badekaret mange ganger den siste uke så det er godt å være rein i det fine været!!

 

Gratulerer mad 100 dager Simba!!! jeg ligger knappe 89 bak deg;)

Godt å høre at fler er nypult;)

Tiny, du skal se tiden går fort etter fødselen!!!!! mi er straks 9 år! (jeg skjønner ikke at du klarer å støvsuge eller vakse gulv jeg altså...jeg hadde død jeg)

God bedring svanine!!

Mo: make me laughf (gidder ikke skrive rett!)

 

Ingen nevnt ingen glemt sies det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stress på jobb hele dagen. Hjem, forte seg å spise, ned på kamp med guttungen, hjem igjen. Dusj av barn, legging. Det ser ikke ut her. Møkksliten og kronisk kynner kjennes det ut som. Mannen min kom hjem så han rakk å dra på kampen, hjem igjen, hjalp meg av med støttestrømpene og ut på jobb. (Og strukturerer man dagene litt anderledes trenger man ikke dra tilbake på jobb!!) Ikke kan jeg regne med at det blir rent og pent her med mindre jeg gjør det selv heller.

 

Ikke fikk jeg penger i dag som jeg trodde jeg skulle få, så har fan meg nesten ikke mat i huset heller.

 

Sitter her alene i møkka, sliten, med kynner som ikke slipper og et lår som kjennes ut som om noen sitter å pyrer på med lighter.

 

Make you laugh? As if!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke stresse og slite deg ut nå da Molle :) Det er ikke bra for deg og Hottentott vettu :)

 

Her blir det heller ikke rent eller ryddig hvis ikke jeg gjør noe, for gubben han ser ikke at det trengs å ryddes han... Han er flink til å støvsuge hvis jeg ber han om det, men må som sagt be han om å gjøre det.. Tror det er en genfeil alle menn har det der altså...

 

Kynnerne hagler her også... Tror ikke støvsuging og vasking var noe særlig å drive med jeg.. De er fanken meg skikkelig ubehagelige også... Hvis de føst skal være det kan de jo like godt være vonde og sette igang noe altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo litt da......... :)

 

 

Om ikke annet fordi jeg er så sliten at jeg ikke klarer gråte mer.....

Også er det jo litt typisk med sånne rævva dager avogtil..... ikke noe som henger på greip lissom....

Mannen min sitter å stryker meg på ryggen han nå, uten at jeg spurte først engan;) Lurer på om han er forelska....???? (eller sp er han veldig nysgjerrig på hva jeg skriver til dere)

 

Jeg kunne hjæpt deg jeg altså mo.... bare å gå av toget på ls neste gang jeg tøffer forbi, er jo sykemeldt så jeg mååååå ikke på jobb.... as if!

 

Kan ikke han mannen din strukturere om dagene sine litt da???? Du får sende han mail og bestille time med han sånn som simba(?) måtte med mannen sin;) (okei, ikke så morsomt, men hva skal man gjøre...grine?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...