Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

Tiny: Min "mage" er også skeiv;) Jeg må påstå at man må kjenne lenge og dypt for å kjenne det da, men den er der inne et sted...langt til høyre... og veldig liten....men jeg har kjent den.... Tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt har du kommet nå 1D?? Jeg kjente også en "klump" i magen ganske tidlig tror jeg... Men nå er det liksom en diger klump som stikker ut både her og der.. Lurer på hva som stikker ut nå liksom... men moro er det...

 

jaja.. noen som er heldige da.. gubben er på jobb til ikveld og er sikkert sliten ellers så er vel jeg det.. det er bare sånn det er.. Men nå er det bare 4,5 uke igjen da ihvertfall... (det er litt skummelt at den lille babyen inni magen min snart skal komme seg ut...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha sex jeg også!!!

 

Altså, det er jo ingenting dere får gjort med det, da.... Er så mye som skjer her hele tida, men hvis jeg bestiller meg en time, så ordner det seg vel. ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det slik at vordende tvillingmødre skulle ta det med ro? Vel, jeg var på jobb til 18 og ble ikke ferdig med alt jeg skulle gjøre... Siden ferietida har begynt må jeg gjøre litt jobb som ikke er min, og da blir det mindre tid til å gjøre det jeg egentlig skal... osv osv.

 

Sambo så forresten tittelen på tråden, og skjønte lite. Bolle? Hatt? Måtte si at det var ho der trønderjenta som ikke var helt god... hehe. Grattis med røykfritt år forresten!

 

Jeg er litt lei meg for vi må avbestille ferien vår. Tar ikke sjansen på å reise til Zakynthos i uke 26 (altså min uke). Æsj og æsj. Så da blir det ikke ordentlig ferie på oss :-( Men forsikringa dekker det, så vi taper i allfall ikke penger.

 

Herregud så schvær jeg har blitt! Vokser dritmye hver eneste dag!

 

Jeg har sett litt på vogn, og tror vi ender opp med TFK.

Hva synes dere om den lyseblå med svarte hardbagger? Evt. andre forslag mottas med takk :-)

http://www.babyjungle.nl/english-twinners.htm

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han gidder å gløtte bort på meg så er ikke den "Bolle" tittelen så veldig vanskelig å forstå. Synes Tfk sine vogner er stilige jeg. Og kjekt å kunne bestille slike hjul man vil og annet stæsj. Blir den litt orginal og slik man vil ha den. Vi drar sans. på cc i morgen eller fredag. Dere vært der å tittet med fingrene?

 

Hva skal du finne på for å rekke å få gjort jobben din om du blir delvis sykemeldt da?

 

Gratulerer som nypult 1D (hvorfor bruker vi egentlig de ** tegna? Ingen som sensurerer pult her som jeg har sett. Også 2 ganger da!! You animaaal!!!

 

Her kom sambo hjem kl 19.00 og dro igjen kl 20.00. På den tiden skulle vi spise middag (og lage den ferdig) han skulle skifte, hjelpe sin gravide frua av med støttestrømper, (kommentere at han fant et langt mutert hår på leggen min som han skulle drepe når han kom hjem?!) og stresse videre. Er ikke nypult med andre ord.

 

Simba og Tiny, vi vil alle være der 1D er nå..sukk. Simba, husk for all del å ta med avbestillingsforsikring på den timen;)

 

Husker ikke lenger hva og hvem som skreiv oppi her jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk jenter: jeg har knappe 188 dager igjen.....så jeg er mest missunnelig på dere.................. Selv om det ikke stikker såååå dypt akkurat nå som jeg er nypult;) HIhihihihihihi

 

 

Nå skal jeg se litt på de designereren på tv 3;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja litt artig at vi er på 66 og 33 dager idag da Tiny:)

 

Oj, hente barn ut av dusjen jeg. Han hadde jeg helt glemt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn dekt i sviskehud:)

 

Hvor gammel er barnet igjen..... Legger seg sent sys nå jeg da, mi var i seng for 14 min siden, minst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at støttestrømpene var en god investering Molle!!!

Skal dere ut å titte etter vogn nå eller??? hehe.. er moro å titte med fingrene altså :)

 

Svanine: Den TFK vogna blir kjempebra den!!! Skikkelig tøff tvilling vogn :) Synes den var stilig med de hardbagene man kunne sette oppi der jeg :) Og fancy farger da!!

 

Henger opp gardiner som jeg har kjøpt idag jeg :) De er hvite med kuer, sauer, sjiraffer og griser på... Skikkelig søte altså!!!!! Så nå er snart rommet heeelt ferdig!!!!

 

Oj, nå hopper magen (vesla hikker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en liten fin rosin ja 1D:) Han la seg etter det da. Er så lett at det blir sent om sommeren. Ellers er han b-barn. TRived og er i humør til laaangt på natt og sover da gjerne til 10-11 tiden. Alltid vært sånn, men så er begge foreldra hans slik og.

 

Jepp, støttestrømper er fra himmelen:) Skal ikke se på vogn akkurat NÅ da. Men tenkte vi skulle finne ut av hva vi skal gjøre med hele vogngreiene snart. Kjøpte gardin med raff-raff på du a:) Synes alrdi Hottentott hikker jeg. BAre spreller stort sett gjennom hele dagen..og natten i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKEI; Nå er det faan meg nok! Jeg gikk på kiosken og vel hjemme igjen (knapt i stand til å gå siste biten...) så finner jeg brev fra Legesenteret med stor L: (ORDRETT)

 

 

"Det har kommet svar på prøvene som ble tatt av deg da du var her til kontroll. Det var rikelig oppvekst av sopp i kjeden, noe som forklarer symptomene dine. Du kan behandles med Canesten stikkpille."

 

 

Faans dritt kjærring! Dette viste jeg allerede leeeeeeeeeeeenge før hun var oppi der å grov!!!!!! Vi diskuterte det faktisk før GU`n!!! Jeg var skikkelig urolig siden jeg hadde fått brev også er det årets overstatment...........................

 

Hvem er det som ikke vet at jeg har sopp?????????????????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh har du sopp????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

=P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh har du sopp????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

=P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Derfor jeg elsker dere jenter...ler så jeg griner her;) Tusen Hatt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ikke noe sopp her. Men har endelig funnet ut hva jeg trenger av vogngreier. God hjelp fra molle og tiny - takk :-) Men det er bare en ukes leveringstid så det er ikke noe stress med å bestille.

 

Ingen som synes synd på meg fordi vi må avbestille sydenturen vår??

 

Neivel.

 

Ikke er jeg nypult heller. Heldigvis koser vi mye likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får 2 for prisen av en og når skulle dere på syden tur??? Har jeg ikke fått med meg og dermed viste jeg ikke at dere ikke kunne dra helle..... Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ikke snakka me hu på 2 daga, går glipp av mye da, veit du!!

Joda, her er alt finfint!! Formrn din da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ekkelt... Joda, men med en tråd på ca ei mil, så er det ikke alt jeg får med meg! Hehe.... Nei, hemmelig er fyfy, sånn er det bare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør trådene aå lang for da er det ingen som gidder å lese alt helle;)

Vi prater jo gjerne litt på msn i tillegg også da;)

 

Nå skal jeg legge meg og i motsetning til cat skal jeg ikke pule;)

 

Skal til legen i morra...trur æ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du sier noe 1D, med slike lengder gidder sikkert ikke folk å lese alt. Men har fått høre i andre sammenhenger på andre tråder ting cat og jeg har snakket om for lang tid tilbake. Og stadig dukker det opp noe. Tror nok en del leser i mangel på å ha et liv. (er vi inne på hu Liv igjen) Nei for all del folkens, les i vei. Tror snart jeg ikke har noe å være flau for..sukk.

 

Jeg skal og legge meg straks men skal heller ikke bli pult. Eller vent litt... (spørre gubben) .."eehh nei, skal jeg det?" Er det for svar a??? Joda nå sier han at han er GANSKE klar. Hmm, mao jeg vet ikke om jeg skal sove eller ikke.

 

Hvem er det som har sopp a?? Gått meg hus forbi;) Hvordan ser hemo ut og hvor får man de egentlig? I rompa? Har ingen kuler i rompa, men lurer. Får man dem andre steder og? Kan man få den på beinet eller andre steder på kroppen? Kanskje teit spurt, men kan ikke noe om hemo jeg:) Er det virkelig INGEN her inne med hemo eller hemokunnskap? Gjesteinnlegg mottas med takk:)

 

Jo bh svanine. Med legging og dusj av barn, + ønske om å ligge på sofaen (har ikke trådløst for de som ikke vet det) føler jeg ikke at jeg bidro med slik iver og entusiasme jeg ellers ville (og pleier?) gjort. Skal lese litt mer i morgen jeg:) Trenger du plutselig bråbestemme deg da? Har ikke tenkt å poppe riktig ennå vel?? Greit de kanskje kommer før tiden, men får da være måte på:)

 

Skulle cat få seg nå? Det fikk jeg ikke med meg:) (msn kanskje, eller hoppet jeg over noe her?) Ellers skal hun da få lov til det uten min viten..hehe. Have a blast Mr T ;)

 

Natta girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeiheihei;)

 

Da har jeg vært til legen og det er offesielt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har BL......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legen var veldig koselig(ikke hun jeg egentlig skal gå til altså) og vi pratet og hun forklarte meg hvorfor hun "bare" ga meg 60% SM... Så nå er det spennende å se hvor "flink" jeg klarer å være med å være på jobb..... Spennende:)

 

 

 

Og i tilleg (jeg måtte vente 40 min på å komme inne...) så tok hun seg tid til å hente doppler og bruke tid på å finne hjertelyd for meg;)

 

 

 

 

Veldig godt å høre 160 slag i minuttet;)

 

 

Nå skal jeg slå opp i telefonkatalogen og begynne å ringe alle fysioterapauter;)

 

Mo: Det ble sagt på msn ja;) Spent på om hun bare "skrøytpåsæ"........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror hu får kvota si jeg, skal nok ikke se bort fra at har hun bestemt seg for å få (ta?) så blir det no på a:))

 

Så kult du fikk høre hjertelyd da! Var jo ikke egentlig slik kontroll. Har bl selv. Ganske likt som forrige gang, men da slapp jeg unna helt til slutten+ etterpå. Det som er kjekt å "jobbe" på aetat, man slipper å sykemelde seg..hehe. Ingen som ansetter meg nå uansett. Og det hadde de full forståelse for på aetat (tro det eller ei!!) Jobber nå da. Men er nå greit å jobbe selv med vondter når man vet det er for ei uke og sånn i slengen. Og veldig greit jobb her og. Kan sitte og stå og gå som jeg vil stort sett. Kaaan legge meg ned på gulvet også, skjønt hadde vel følt meg litt teit.

 

Fint det gikk bra hos legen da, etter alt det pisset i forkant.

 

TINY: Skal vi stikke til svanine på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...