Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

Får vel lette på ræva og gjøre noe fornuftig da.. Vaske litt tøy kanskje? Også rydde litt... hmm.. gidder jeg det da? jaja, jeg får vel se om jeg får gjort noe da.... blææææ.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart 1 time siden du skrev her. Nå blir det spennende da, hva har du fått gjort??

 

Selv har jeg sortert og plukket klær fra rundt om i huset og satt på vask. Brettet og ryddet inn klær. Støvsugd 5 rom. Ryddet stua, en del på kjøkken. Og det uten tiltak!! *stolt*

 

Sitter nå med jordbærmilkshake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens (første) is fortært og jeg er klar til å skrive en liten epistel.

 

Dere aner ikke hvor mye tyn jeg har fått i helga! For dere som ikke vet det så har jeg vært på jobbgreier fredags em og lørdag. Faglig og sosiale greier i Asker. Alt fra "hvordan går det med dere tre" til "du må jo spise mye mer" til "kondolerer", "dritkult" og "hvordan går det med deg" 24/7. Jeg sater på at de har snakket så mye om det at det ikke er så interessant lenger... *håpe* Er ikke vant til å være "talk of the firm".

 

Men maten der borte var dritdigg. Mmmm! Så jeg prøvde å spise så mye jeg klarte... hehe.

 

Mens jeg var borte hadde H satt opp spisebordet som vi sjokkjøpte på Ikea etter ul'en. Det ble kjempefint! Han er forresten mye flinkere enn meg til å vinkle det hele positivt, jeg er på vei... men ikke helt _der_ enda. Stakkars mamma er mye, mye mer bekymra enn meg. Hun hadde nesten ikke fått sove den natta etter at jeg fortalte det. Hun mener at eneste løsninga for at dette skal gå bra er at vi flytter til Nord-Norge.. hehe. Må bare få henne til å innse at det gjør vi ikke. Hun tilbød seg og ta noen uker perm fra jobben for å hjelpe til! Det må jeg si. Tror kanskje ikke jeg kan takke nei til det, men vi får se etterhvert.

 

Så nå må vi se oss om etter balje på hjul, og melde oss inn i tvillingforeninga. Det går et kurs i august (tre kveder) som vi kanskje skal gå på.

 

Nå når det hele har sunket bittelitt inn, så "skjønner" jeg at det er to stykker der inne. Trodde jeg hadde én krabat som var så flink til å sparke og slå og snurre seg rundt å være både her og der.... hehe. Kjenner det nok mer etterhvert... *grøss*

 

Jeg har virkelig VOKST i løpet av de siste to ukene. Hadde på meg en jakke i går som jeg gikk igjen sist. Fikk den igjen nå også, men H sa "du må ikke plage de!". Så den ble åpen den... greit å kunne puste også.

 

Vel, vel. Dette ble langt (igjen), men nå er det jo en stund siden sist da.

 

Ja, også termin er flyttet til den tiende. Men jeg ble egentlig bare satt to dager tilbake (forstå det de som kan). Legen min regnet 40 uker, mens A-hus regner to dager til. Derfor to dager tilbake og fire dager fram til termin. Men jeg skal føde i oktober jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo:))) Må ikke være borte sååå lenge mer!! hehe

 

SKAL føde i oktober. Tja, setter de deg igang før dersom alt ser bra ut da? Men bare 10 dager, da kan du faktisk føde innenfor termin i oktober.

 

Tvillingforeningen ja..alt blir litt anderledes enn planlagt. Tok meg i å se på fin tvillingvogge her:) Nei der logga du på og gitt. Da begynner du vel straks å skrive noe der så jeg ikke får skrevet i fred og ro her.

 

Ta imot de permisjonsdagene mor tilbyr. Sikkert ikke dumt.

 

Grattis med nytt spisebord:)

 

Hmm..ble stille fra deg på msn jo...jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått satt på en maskin med tøy ja (med en samlerunde først) Lurer på om mannfolk vet hva et vaskerom eller en skittentøyskurv er???

Også har jeg fått ryddet litt.. Og lagt sammen noen klær, orket ikke ta alle, men det er heldigvis ikke store haugen..

Og nå fikk jeg satt en gjærdeig, så da blir det kringle ikveld og litt i frysen...

 

nei og nei, så flink jeg har vært :)

 

svanine: det er godt det værste sjokket har gitt seg da :) Er nok ikke dumt å melde seg inn i tvillingforeninga og få litt info der! Og er enig med Molle, ta imot hjelp fra mamman din!!!

 

Ble vi enige om nytt treff egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amadeusparken var kjempeartig!! Tok under en time og kjøre dit, så det gikk veldig greit!!! Fikk mate alle dyrene selv unntatt apene og aligatoren Alex :))) Så har nok fått i meg en del jord og dyrebæsj i dag :P Hehehe.... Men var kjempemoro!! Fikk kjøpt sånn pose med fôr også var det bare å mate og kose i vei!! Så nå har jeg matet og klappet dådyr, struts, ponnier, zebraer, esler, struts, kaniner, geiter og et lite antall andre dyr!! Eslene var min favoritt da.. de tok så pent med myke muler og jeg fikk klappe og kose som bare det. Fikk legge kinnet inntil halsen til eselet mens det koste tilbake :o)))

Jada.... er nok mange damer på bim som hadde fått hetta nå ja!! Men men, jeg er nok så full av smitte og dritt fra før av, så det bekymrer meg ikke :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, full av dritt..hehe. Kan tolkes flere veier den i grunn:)

 

Koselig da. Godt med en tur ut. Noe litt anderledes enn hva man pleier. Også så kult at du fikk sett strutsen 2 ganger da:P

 

I morgen er det jobb igjen da cat. For meg og. Vet ikke om jeg gruer el gleder meg. Ta med meg sånn liten bordvifte jeg. Sist det var varmt og jeg jobba der var det rundt 28-29 grader uten noe form for trekk der inne.

 

Du har vært flink du og Tiny:) Har etter forrige innskriv gjort like mye. Helt kake i bekkenet og ja egentlig i hele kroppen. Ispause nå. Ble aldri helt enige om treff. Tenkte jeg skulle ringe dem i dag eller i morgen tidlig. Regner med at det er ganske hektisk der nede pga. byfesten så kanskje best å ringe i morgen tidlig. Hva synes du da? Klimt eller Fryd kl 19.00? Egentlig bedre is der vi går, men kanskje litt..ja..babbsjappe liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men atte det går jo an å møtes på fryd og kanskje luske oss over på babbsjappa og kjøpe is :) Det er dårlig med is på Fryd ihvertfall...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..jeg bare lurer på noe..siden dere er så drevne..jeg var hos jordmor forrige uke og da satte hun kryss i det grønne feltet ytterst, slik at det ser ut som magen min er stor. men siden da har den poppet ut enda mer! nå ser jeg supergravid ut, jeg er i uke 21 og den verste vokseperioden, men hun kommer jo til å sette kryss utenfor skjemaet i juli..;O( har bare lagt på meg 6kg og alt er på magen..

 

er det vanlig at den bare vokser ekstremt? jeg er i helt fin form, så jeg tror ikke noe er galt.

det er bare så jeg føler at jeg kjenner at magen vokser..ganske merkelig følelse, men den lille sparker en god del, så prøver vel bare å utvide hybelen sin..

 

og; er det flere som er sykt distre? jeg klarte å glemme igjen to dyre ringer igår, og den ene fikk jeg til valentiner dagen i år..min kjære klarte ikke å bli sur, men det plager meg en del..ingen ærlige sjeler hadde funnet dem heller..

 

sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var 2 der ja, nei men da så;)

 

BK: Kan godt være du havner utenfor snittet, men ikke sikkert det er livmoren din som har vokst så veldig. Litt spekk, opptrykte tarmer og sånn. (for å si det så lekkert) Det er jo livmoren de måler, ikke selve magevolumet liksom.

 

Ikke alltis de måler "riktig" heller. Flere har opplevd at det blir sikksakk mønster på skjema, for de går annenhver gang til lege og jm. Hender de måler litt forskjellig.

 

Er nok ikke 6 kg kun på magen, men om det er spredd et par gram her og et par gram der, merkes det ikke så mye. Uke 24 hadde jeg gått opp 8kg:)

 

Er visst ganske vanlig å bli distre. Kjipern at det skulle gå utover to ringer da, og på en dag!! Leit:(

 

Tiny: Jo det går det, men litt teit å møtes der og så stikke et annet sted i stedenfor å bare møtes på det første stedet om du hang med der..hehe.

 

Prøve Klimt da eller. Så har man prøvd det en gang og. Noen som etterlyste sted med is. Før hadde de ihf. jordbær,sjokkis og vaniljeis der. Ringer ned dit jeg. Hvis ikke får du og jeg snike oss over på babbsjappa etterpå..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssj!!! I morra er det slutt på ferien og tilbake på jobb :(( Jobber jo bare til tolv da, så er ikke det, men vi har koset oss så masse denne uka selv om det var veldig mye stress i begynnelsen.

Har vært så heldig med været, knallvær hele uka :)))

 

Hvorfor er det så mange gravide kjerringer som er så gniene med sengekosen??? Greit nok hvis man ikke kan ha samleie pga fare for babyen osv... men leser så mange steder her på bim om flere ugler som lissom ikke orker ikke, gidder ikke, har ikke lyst!! Ikke rart mannen tyr til andre metoder sier jeg bare, hvis han ikke får noe på et år!!!! For kjerringene skal jo ikke ha seg noe før ørten måneder etter fødselen heller.... Ikke alltid jeg føler for å få meg en stiv'en hvis jeg har vondt eller ubehag, men jeg letter da jammen på "trykket" for mannen min alikevel da!! Bare glad til han for å få litt special treatment :P

Altså, jeg snakker ikke om de som ikke har sex på noe uker her, men de som nekter mannen sin sex i mange, mange måneder!!!!

 

Er det bare meg eller?????

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare deg? Som hva? Letter på trøkket? hehe, nei da. Trøkkletting her og;)

 

Har faktisk hatt ganske lite sex i set siste. Det får bare så være. Ikke alltid jeg som er sliten e.l. Har nok vært litt fra begge kanter. Men hva skjedde med alt det andre? Greit med "en stiv'en" eller trykkletting, men er jo mye mer i et sexliv enn det. Virker som mange ikke har det heller. Er jo noe med det å sovne inntil, bli kost med, kose på. Selv om det i perioder har vært tørt der og hos oss (type sovna i det hodet traff puta begge to) så har vi da utenom det opprettholdt nærheten. Tror det har en del å si for resten av sexlivet. Har man ikke nærhet og ømhet så blir det ofte lite sex og. Blir mer pliktsex gjerne. Og folk må bli flinkere til å kysse hverandre. Tenk så mye man klina i begynnelsen a:))

 

Dagens lille dype der gitt:)

 

Nei kolkken er slagen neste dag. (66 dager igjen) Får komme meg i seng. Mailes i morgen igjen da cat:)) (hva skal jeg finne på etter 12 da synes du??? Er jo da dagen er mest kjedelig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er første dagen på jobb igjen?? Håper du ikke er helt utkjørt etter litt jobbing da :)

 

Sex ja, det er sjeldent her i heimen også. Er utslitt på kveldene og tiltaksløs i løpet av dagen samtidig som det skjer noe hele tiden. Eller så er det lysta som er borte... Men kos er det ikke noe mangel på. Ikke kyssing heller. Har nemlig gjenoppdaget en liten forelskelse for gubben :) sånn *kileimagennårjegtenkerpåhan* følelse.

 

33 dager igjen her :/ skummelt........... (ul-termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehem..livmoren ? ligger ikke den over ungen? ligger ikke ungen nederst? jeg tror jeg har noe jeg må lese idag..

 

alt er sef ikke på magen, men det er lite som har lagt seg rundt. og det er nesten rart for jeg var ganske tynn når jeg ble gravid.men moren min var likedan, og det er vel litt genetisk? men jeg hater å legge på meg, så jeg gleder meg allerede til å kunne få det av..

 

men nå skal jeg stikke på Thune og se om de har den ringen jeg mistet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei jenter:)

 

Her er det myyyyyyyyyyyyye kosing.......kliner litt også vi;) Men det er ei uke siden sist vi gjennom førte sånn ordentlig sex lissom:) Vi er mye slitne når vi endelig kommer oss i seng... Tror vi er ganske flink til å gi hverandre positiv oppmerksomhet og tilbakemeldinger om at vi setter pris på hverandre, jeg har ihvertfall verdens beste kjæreste!!!

Jeg har perioder med sommerfugler i magen enda jeg altså:) Det tror jeg at han har med meg nå.........er veldig touchy-feely for tia;)

 

Dattera har bursdag 28 juni, så vi bare feira for klassen hennes nå... Hun er til faren på selve dagen:( ...kjipt med fedre som bor langt unna og ser dem sjaldent!

 

Jeg fikk telefon fra legesenteret seff i morrest........ Legen min er syk og jeg kunne få time torsdag neste uke......ASS IF! Jeg måtte igjen si at dette var for å få henvisning til fysioterapi og sykemelding........... "ååååååååå, fra i dag av da eller...(nei, fra fredag..fordi dere ikke kunne gi meg time til en annen lege da!!!!) da har vi en time ledig i morra(til en annen leger, alikevel!)........ men bare for å få sykmelding altså!" For et legesenter.................. Utrolig sliten av at de er så firkanta: nei-dette-kan-vi-ikke-gjøre-for-det-er-ikke-vanlig-eller-tillatt-eller------blæ!

 

Fy søren det var godt!!! Nå skal jeg pprøve å komme meg ned i vaskekjelleren for å hente opp klærne som mannen satte på i morres før han dro på jobb kl 06.10.......... (han er best! og ingen andre får låne!)

 

Mo: De myggbitta var under knærne ja...teller andre stikk????

 

 

1 års dag for å ha slutta å røyke;) Hurra for meg selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo barnet ligger jo inni livmoren liksom. Det jeg mente var at selv om magen er stor helt oppunder puppa blitt er det ikke sikkert livmoren strekker seg så langt opp. Mulig vi snakker litt om hverandre:) Samme kan det være, for du kommer til å vokse som du vokser og så lenge du ikke ligger på minussiden skulle det vel være greit:) Håpe du finner ringen din da.

 

Ja hvordan gikk det egentlig? 1D altså. Første gangen? Var ikke jordskjelv her nede. Var det bare jeg som gikk glipp av det? Kanskje jeg sov meg igjennom hele skjelvet:)

 

Legen har faktisk ikke egentlig lov til å tilbakedatere sykemelding. Bare sånn for at du ikke skal behøve å tenke på det og..hehe. Håpløst. Ja jeg har ikke vært noe hos lege jeg. Gå til en ny fremmed lege. Sikkert greit nok. Hadde lyst til å bruke lege og, men da fastlegen min. Skulle gjerne ha snakket med ham. Tidligere mht. at vi mistet i uke 13 sist (var hos han under den "saken") og også mtp fødselen. Sliti med prolaps og skulle ha snakket med ham en del rundt det. Han som har hele historien min. Aner ikke hvordan den nye legen er , men ville helst slippe å forklare og sånn.

 

I dag bruker Hottentott mageskinnet som hengekøye. Seriøst problemer med å gå rett i ryggen. Helt utslitt i magen. Snåle greier. Ligge slik utover da.

 

Går greit med jobb Tiny. Bedre enn forventet. Ganske sliten i ryggen og hogger snart av meg låret. (blir mye sitting) Mest trøtt etter en dårlig natts søvn. Kom vel opp i 3 timer søvn ca. Koselig å være tilbake her. Kjenner alle såpass godt. Føles nesten som jeg har vært på en lang ferie:) Vært en del kommentarer da. Blitt noe større siden desember..hehe. Han ene tok meg med rundt og måtte vise meg frem til folk. Sjefen begynte å synge "nei så tjukk du har blitt...+++"

 

Har ikke rukket å bestille bord engang. Får se å somle meg til det nå. Ble folk enige om sted eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mo: SÆriøst!! Mener du at de ikke kan sykemelde meg fra fredag???????

 

Jeg kommer til å klikke mentalt hvis de klarer å rote til dette! Jeg kjenner jeg blir svett av å tenke på hvor sint jeg har vært på dem i helga... VET at det ikke er vits i å være sinna på noe som jeg alikevel ikke kan gjøre noe med....men det er J***I vanskelig å la være i dette tilfellet!

Det er trossalt helsa mi og jobben min dette går utover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de har faktisk ikke det. Litt teit for man MÅ til legen den dagen man blir syk. Såklart får man ikke time samme dag. Løsningen er å dra på kvelden:) Koster vel 50lappen mer eller noe men verdt det. Ringer ned etter kl 16, og får en time på kvelden. Kommer det noe akutt må man vente men stort sett kommer man inn da man er satt opp.

 

Kan hende de gjør det for deg siden du er registert før helgen som "innringer". Ellers kan man som regel få "krangla" seg til det. Om intet annet nytter: Spill dum og blond:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter

 

 

måtte bare svare 1D her med engang: tror det løser seg så lenge du har ringt å prøvd å komme til legen.

 

en gang i vinter så skulle jeg til legen fredag, men så ville de plutselig ikke få tid til meg og sa at gjaldt det bare sm kunne jeg vente til mandag.

 

 

Jeg har vært på lang elg i Kragerø jeg så jeg har jo falt helt ut kommer sterkere tilbake i kveld

 

nå skal jeg og mamma på shopping

 

En siste ting: TVILLINGER!!!! wow grattis sjokk!

 

 

Ok snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi... magen min er skeiv!!!! Lillesnupp ligger på høyresiden av magen og den siden bare buler ut i forhold til andre siden av magen...

 

men atte, hvor ble det egentlig av sola og det fine været???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mo: jeg lover deg at hvis ikke jeg er sykemeldt fra fredag så blir fylkeslegen kontaktet!!! Lista er blitt lang!

 

Takk for alle gratulasjoner i forbindelse med mitt røykfrie år!!! Jeg vil sende takkekort til alle;)

 

Tiny: sommeren er avlyst... dessverre er det ingen som har fått beskjed, men jeg vet at det er håp for at finværet titter innom som kortest om 33 dager;) hihiihi (veldig morsom...)

 

Cat: det ble rester til middag, men jeg tømte og fylte oppvaskmaskina i hvertfall, så noe har jeg gjort og som du ser under;mannen var fornøyd:)

 

Alle som bryr seg: Jeg er nydusja og nyp**t !!!!!!!!!!!!!!!! Ganger 2!!!!!!!!!! Og jeg lover deg: dusja 2 ganger gjorde jeg ikke!!!!!!!!!!

Herlig med sommer og datter som stikker til naboen i 2 timer:)

 

Herk: hvordan var elgen? hihihihihihi (hysterisk morsomt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...