Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen med hemorider altså.

 

Ja nå skrev jeg langt svar inne på den andre jeg. Hører til på 3 tri, så leter ikke igjennom alle innlegga her!! Derfor ikke sååå lett å finne den her sånn langt ned på siden. Hmf altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... hadde jo allerede glemt denne, så svarte deg på den andre...

 

Hemorider??? Nei det har jeg ikke sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant. Er slitsomt dette med trådbytte. MAn har folk man skal svare på den andre og så skal man huske å bruke riktig tråd og..nei vi skulle harr ukesskifte for tråden lik som ukesskifte for oss. Hver mandag kl 08.00 starter ny tråd f.eks:)

 

Så det er mor som maler altså. Ja da vet jeg det. For er ikke nysgjerrig jeg serru:)

 

Nei men kan godt ta meg en tur i morgen jeg. Når da? Hvor lenge sover du for tiden? Greit å ikke ta det så sent at man blir sittende i kø hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi en anti-hemorideklubb da :)

 

Mat og kake på kafe var ganske koselig det!! Også en runde på senteret etterpå. Nå er jeg kjempesliten (ja, jeg vet jeg ikke har mye å klage på).. Men det er fortsatt veldig varmt og vannstanden stiger stadig!!

 

Imorgen drar vi en tur på hytta og slapper av!!Blir over til torsdag. Også skal jeg hente vogna mi!!!!!!!! Gleder meg masse jeg :)

 

Og forresten så skjønte jeg hvem sin skravletråd det var!!! hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. kan vi ikke si at det er "klart" fra etter tolv?? Må jo opp og spise litt frokost også en tur på butikken og sånn. Har jo tross alt ferie, så har ikke lyst til å stå opp sånn kjempe tidlig :o)) Men fra etter tolv skal vi være klare med is og kake :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe ingen av oss får hemo nå da, for da er man utfryst?? Des kan det hende simba har det..hehe.

 

Vannstanden stiger ja? Sett det jeg og. Høres så digg ut med en overnattings på hytta. Misunnelig nå ja!! Har ikke noen hytte vi. Har tilgang på en i Valdres og i Skjåk/Lom men er jo 4 og 5 timer dit.

 

Forresten så skal jeg jonne i halvannen uke fra mandag Tiny, men kan vi ikke ta en is på fredag formiddag evt.? Har litt smårusk jeg skulle ha gjort i LS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag har jeg time hos øyedoktor kl 13 på strømmen, men er klar etter den timen.. ca 14 kanskje?

 

Har hytte rett på svenskegrensen ved sjøen vi ca 1,5 times tur bare, det er digg med hytte så nærme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit det. Da ses vi i morgen cat:)

 

Klokken 14 utgår for da sitter jeg 45 minutter i bil uten aircondition i kø. Køen begynner litt over 15 som regel på fredager. Får enten bli førøyelegen-is eller en annen dag:) (haaater kø!) Er det noen steder i Strømmen evt. a?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe... der kom svaret ja! Jepp, sees etter tolv en gang da :) Bare gå rundt huset og bak i hagen. Hører ikke alltid at det ringer på hvis vi sitter ute og har på tv'en :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så trøtt jeg er. Må bare få ned kveldsmaten min så er det rett til køys. Sambo har ikke kommet hjem fra denne båten enda, så da får jeg bare anta at han har det gøy.

 

Bolle: Ang. de strømpene så tror jeg at de var på tilbud ut uka. De hadde noen andre også, men de kostet mellom 150-200 kr. Så vet du det.

 

Jeg spiste forresten en is i stad. Umulig å ha et lager i frysern og ikke benytte seg av det.

 

Melk er faktisk veldig godt, det har det i grunnet vært siden jeg fant ut at jeg ble gravid. Kanskje det er kroppens måte å sørge for at jeg får i meg nok kalsium?

 

Gratulerer med morradagen da Cat! Bare en halvtime igjen nå :-)

 

(Tenker fortsatt på det der med pine altså...)

 

Good night!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter;)

 

Da er jeg tilbake fra bimtreff;) Spennende ja... kom jo litt seinere enn de andre så de hadde vel hilst litt før jeg dukka opp... Nå viste det seg heldigvis at de var ganske så koselige da:)

 

Litt skummelt nå da, siden de vet hvem jeg er og hvem jeg prater med ofte da.....kan ikke snakke så mye om utflod, sex og hemorider lenger nå.... ;)

 

Noen av jentene tror jeg jeg kanskje kan like nesten like godt som noen av dere da...hihihiiihih men bare nesten altså, og kun fordi dere er så langt borte;)

Vi skal møtes igjen om 3 uker og spise indisk!!! TUSEN takk til den som foreslo det (tror det var ka-ping) : jeg ELSKER indisk og som nevnt så er det eneste negative med maten der er at porsjonene er så store og da blir man så sinnsykt mett for man kan ikke la noe ligge igjen.................

 

Syns det er en ære at dere faktisk følger opp denne tråden da;) Var jo mest ment som en spøk da... men trivelig som sagt! Spennende å se om Herk og simba finner oss og om noen av jentene fra trondheim tørr legge igjen noen ord;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å glipper med øynene og får i meg dagens siste måltid selv. Så du skal ikke hente gutten? Nei er vel ikke sll verden med taxi for ham. vant til å bo påFetsund jeg vøtt:)

 

Svanine rimer faktsik på FINE også. Tenkte bare jeg skulle si det:)

 

 

Koselig med vellykked treff 1D. Ja du kan jo liksom ikke si noe annet heller da..hehe..det kan jo hende de leser her;) HERK RIMER PÅ SNERK!!!! det kom til meg nå så måtte bare få det ut..haha. Snerk er ekkelt ass!! Uten at det var sammenligning forøvrig. Skal se de finner tråden. Lurer på hvor Reddik er jeg.

 

Vel tilbake til treff..klart du ikke kommer å like noen av dem bedre enn oss. Ikke mulig det:) Indisk ja. Det jeg var på sist ejg spiste ute. Masse av maten var brent og synes ikke det var så overstore posjoner. Kan og være at ejg til tider har plass til myye. Ble mett, men var vanlig porsjon liksom. Spørs vel helt hvor man spiser.

 

Østlandsjentene: Sier dere bim-treff til grillingsene våre? De er jo egentlig det, men jeg tenker ikke på dem som det. De er jo ikke "åpne" treff på den måten eller annonsert (på treffsidene) men det er jo grunnet bim vi møtes og på bim vi avtaler å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt møtes før også ja, hvis det er noe du skal på strømmen.. Skal liksom ingen andre ting før eller etter..

 

Nå drar vi snart på hytta vi!!! Først innom elkjøp å hente bilder, så hente vogna min!!!

 

Nææ, er vel ikke sånn ordentlige bim-treff vi har hatt vel?? Er jo som du sier ikke åpne treff, så er vel mer sosial sammenkomst kanskje (med mannfolk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe, men det er jo pappatreff og. Det kan jeg faktisk ikke huske å ha sett, treff med begge parter. Jo sosial sammenkomst med folk du ikke hadde møtt før..hehehe. Du hadde jo bare såvidt truffet meg da vi var her. Og cat og jeg hadde bare sett svanine 1 gang før. Sosial sammenkomst med fremmede..hehe..joja.

 

Så digg med hyttetur!!!!

 

Skulle fremkalle på Elkjøp til 10øre vi, men glemte hele driten og nå er det oppe i 50 øre igjen. Irriterende!!

 

Hadde vært greit å møtes før foor min del. Jeg skal innom lekebutikken på ls (bleieposer, har gammel modell) ellers skulle jeg innom en H&M. Samme hvor jeg gjør det. Tenkte meg en tur innom Rudo kanskje.Spørs litt hva gubben finner ut i dag, han har fått med seg en liste..hehe. Men er det noen koselige steder på strømmen da? Synes det er bygging og støv overalt der jeg. Er det noen steder å sitte ute der? Kunne evt. dra til LS og så videre til Strømmen etterpå.

 

Samme for meg egentlig. Bare kos med sol og is:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan jo avtale imorgen.. kommer hjem imorgen ettermiddag :) Må stikke nå..

 

Ha en fin dag i sola jenter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør!! Det var kjempekoselig i går ja, gleder meg til neste treff og til indisk mat - elsker det jeg også! Var litt spent før treffet, men så var det jo bare koselige jenter der :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bø - jeg tør! hihi... bare kom med hemmoridene og utfloden din du 1D, jeg tåler en støyt :)

 

Indisk blir knall! Gleder meg allerede!!!

 

ps: takk for at du syns jeg er koselig :) Kanskje vi finner ut om vi faktisk vet hvem hverandre er? hm... ganske rart at vi BEGGE hadde gjenkjenningsfølelser... moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh..hvor kom alle disse trønderne fra a?? ;)

 

Måtte ordne et par småting før jeg dro cat. Dere får gjøre dere ferdige og kle på dere for jeg drar nå!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...