Gå til innhold

Endanyereskravletråd for Bolle, Hatt, Pine, ...y og tre`!! (hihii)


*1D*

Anbefalte innlegg

haha ja en uke eller to tror jeg har mye å si på babysøtheta:) Des. er vel svanine sine såpass små at de er mindre enn din alikevel. For all del, kan da hende hun går til november.

 

Jo det er større sjanse for keisersnitt. Tror man så langt det er mulig føder vaginalt. Noen føder første slik og andre blir tatt med ks. mye som kan skje med to gitt.

 

Venta på svar fra deg ang sats. Det ble akkurat slik jeg ønsket. Takker:) (hvordan visste jeg at du skulle komme med at trening ikke er bra for helsa tro? hehe)

 

Noen babyr er faktisk ikke søte. Egne babyr er såklart alltid søte.

 

Sulten jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så en baby her om dagen som var skikkelig stygg!! Altså så stygg at vi snakker om mating med sprettert her!!!!! Hehehe... var nok en bare en mor kan elske ja!! Tihiii.... men han var stygg!! Men er jo en sånn "lov" om at man må synes alle babyer er søte fordi de er babyer. Og de fleste er jo det også.... hehe.. men ikke denna :))) Mulig han hadde en flott personlighet da :P

 

Ja, for jeg kan ikke gå over i november!!! Er visst innenfor termin helt til 9. november jeg tror jeg jm skrev på det skjemaet etter ul. Men har bestilt 20. oktober jeg, synes det er en fin dato. Ellers vil jeg helst føde på en partall dato og en partall måned (altså oktober) og regner med jeg føder 2006, så da blir det jaggu partall år også. Jada.. veit jeg er rar, men jeg liker ikke oddetall!!!!! (tallet 5 kan gå til nød)

 

Jeg veit om flere jeg som har vandret til de evige jaktmarker etter ei treningsøkt, og det er bevis nok for meg!!! Trening er helsefarllig!! Man kan faktisk dø av det, så hvorfor utsette seg for noe som er så kjedelig, utrolig ubehagelig, dyrt og ulekkert når det i tillegg er livsfarlig!!

Nei, dø heller mens du nyter livet sier jeg bare!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du er nok inne på noe, men har nå bare fryst og ikke sagt opp da:)

 

Ja noen er stygge. Sett en baby en gang. HAN var STYGG han!!! Husker moren holdt ham opp til meg og Mokka og spurte om vi ikke synes han var nydelig. Noen ganger lyver man, men noen ganger er det så ille at man ikke klarer å lyve engang. Ehh..jaa..kom det vel ut. Mokka fikk holde ham (hu rakk ikke si nei) og tror du ikke styggen gulpa over hele henne. haha som jeg lo da vi runda hjørnet. GLosene hennes kan ikke settes på trykk. Huff fælt å si det men han var en slik en som man sperrer opp øynene og tar et skritt tilbake når man ser.

 

(tror du det er mange bim-damer som "hater" oss nå? hihi)

 

Nå er vi litt tilbake på orginal-tråd her synes jeg. Du-jeg-du-jeg-du-jeg.... nesten litt nostalgisk å "bare" snakke med deg:)

 

Og ellers er du litt syk i hodet ditt. Det værste er at du fortsatt klarer å overaske med noe ny skrudd tankegang. Vurdert hjelp? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer...

 

 

Ligger en psykolog tråd på dette forumet....... (sånn bytheway;)

 

og dessuten er det ikke noe gøy for meg at bare dere snakker sammen.... men jeg har snakket med svanine på msn i dag da;)

 

Hun har en spennende tid fremover da....

 

Jeg har spesielt lyst til å presisere at jeg har brukt 3 t på å rydde (tømme for rot og dritt) rommet til dattera......... (ok, nå skal ikke dere gi meg pes for at rommet er såååååå rotetet at...) Er mektig imponert jeg altså:) og det er dattera også faktisk;)

 

 

Jeg har også sett en virkelig stygg baby en gang......

 

Må si meg enig med cat ang trening....gi dem karsk før sporten tar dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småubehagelige kynnere selges billig til høystbydende!!!!

 

Blir jo sliten her jeg sitter og gjør ingenting med mass kynnere.. Hvor kommer de fra??????

 

Og ja, alle babyer er faktisk ikke søte... Noen er mindre pene (pent sagt da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen er mindre pene..og noen er rett og slett sthøgge!

 

Hvor de kommer fra? Fra magen vel! (trodde du var skarpere enn dette tiny) Ellers takk for tilbudet, har egne.

 

Snakket og med svanine på msn i dag. Nå gjør jeg det hver dag når jeg tenker etter. Hender vi har helgefri, men da snakkes vi gjerne via bim. Jepp, blir en del tankearbeid nå. Jammen bra dere har så stort bad da svana:)) Enda godt tvillinger ikke nødvendigvis driter samtidig..hehe. Hmm finner dobbel-tummy-tub tro? Hvis man kan bruke den til ungen er to år kan du jo bare stappe begge to oppi der. Sikkert ikke trangere enn inni deg. (har en følelse av at det kommer til å komme mange tips til deg på denne tråden fremover..hehe)

 

Hatt sånne runder på barnerommet selv 1D. Pleier ikke la det bli så ille der jeg da:P + at guttungen er ganske flink til å rydde. Men samler seg mye drit og ting og tang i skuffer og skap etterhvert. Skal ta en pælmerunde i løpet av sommeren tenkte jeg. Vi får ta med oss noen skuffer og is ut på plenen:)

 

Gjør godtfolket i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. jeg må ganske skrudd i hue for å overraske deg en gang i blant, molle!! For du er f*** ikke helt rektig du heller :P

 

Men jeg har noen sånne "greier" som bare er meg lissom. Sånn som det med partall og det at jeg ikke kan bæsje uten sko.. Veit det kanskje er litt sykt..

 

Ja var koselig med noen sånne meg-deg-meg-deg innlegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at de kommer fra magen da... blææh.. Men de er ikke snille med meg.. I tilegg så driver lillesnupp å skviser seg utover og ikke minst så er blæra mi i klem.. Da fikk jeg klaget litt idag da.. Også har jeg litt vondter i korsryggen min da.. (noe mer da??)

 

næh, her skjer ikke stor. Venter på at bæbu-mannen min skal komme seg hjem fra jobb, så skal jeg kose masse på han :) Tror det er min lille dille; kose på "sjærsten" min :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage mat til meg?

Er en dritt av noe slag som har stjålet all energien min....

 

Skjer ikke noe særlig her. Venter på at samboeren skal komme hjem fra bestefar. Han har vært flink og hjulpet gammer'n med noe vedkløyving, mens jeg ble liggende på sofaen med den vonde magen min. Er bedre nå da heldigvis.

 

Gud bedre så varmt det er her!!

 

I morgen er det grillfest i gata vår. To av naboene stiller i svingen med griller kl. 17, og så møter vi andre opp med mat og annet pikkpakk. Er tredje eller fjerde året nå, men vi har aldri vært med før. Har bestandig vært opptatt akkurat den dagen, enten har vi vært på ferie, eller så har det vært noe annet viktig som har vært planlagt i lang tid. Men nå skjer det ingenting annet og da skal vi jammen meg møte opp altså! Er mange av naboene jeg aldri har snakket med engang, så nå er det i grunnen på tide.

Er dere sosiale med naboene? Føler meg nesten litt rar som ikke har vært det...

 

Er ikke så god på trening og slikt, jeg heller. Dessverre kan jeg også si at det både kjennes og synes... Men jeg har en grei avtale med broren min om at han trener for meg når han allikevel er på treningsstudioet med den atletiske kroppen sin. Funker som f...! (I hvert fall for ham...)

 

Nå kom samboeren, kanskje jeg får ham til å lage mat...?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg er meget riktig jeg!

 

Blei sittende i stua å glo på krim på nrk2. Slikt skjer kun når jeg er hos mor. Kan ha noe med at M gnei vondeømme bein for meg da:) (man flytter seg ikke da liksom)

 

Den der har jeg ikke tenkt på simba, å sende brodern. Ikke dumt. Er ikke slik superflink ti lå trene jeg heller. Hender jeg tar meg en tur:) Har trent en del styrke pga. ryggproblemer. Sjelden du ser meg hoppe og fjase rundt med leggvarmere på sånn aerobic.

 

Kjøpte ferdig grilla kylling i dag vi. Lagde ris og saus da. Ja og maiskolber. Så godt atte.

 

Er lite sosial med naboene. Har en helt inntil. Snakker jo sammen. Har jevngamle barn og. Men er aldri sammen liksom. Hos hverandre. Blir til at man sitter en del sammen på fotballcuper/kamper skoleavslutninger o.l. Samme med noen av de over gata. Man hilser og snakkes, men da pga. barna. Man burde kanskje vært flinkere med kontakten... Hu ene naboen skal ha baby 2 uker etter meg:) Prøve å opparbeide litt kontakt der. Vi skal jo tross alt gå hjemme "sammen" i et år.

 

Lov å syte litt tiny:) Selv har jeg et lår jeg snart kutter av meg!!! Hater det ene låret!! Intenst!! Nå har vel bæbu-mannen kommet hjem og du sitter å koser deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må bare unnskylde meg, men jeg leser nå stadig denne tråden..vi har bare vært på hytta en uke, det var fiint...drar igjen om to uker..ingenting er som hytte ved sjøen..;O)

 

men; har dere alle barn fra før?

og jeg skjønner ikke; jeg spurte om når man skulle kjøpe ting, og fikk til svar at vi kunne vente. men det virker som dere kjøper vogn? hvor langt er dere på vei? jeg er straks 21 uker. men vi er blakke som fy om dagen, har nett kjøpt leilighet og det er deilig med gjeld på over to mill når man er student..hehe. men vi fikk et fint hjem så det er verdt det! ;O)

 

og det andre? var kanskje at jeg skulle sove hehe..skal hente søster om seks og en halv time..

 

det kan være dette bærer preg av en litt for alng dag..

 

håper dere får en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baban: 1D og jeg er de eneste på tråden som har barn fra før. Tiny og jeg tilhører 3tri nå, men tråden har blitt liggende på 2tri. Folk har deltatt her selv om vi har vært fordelt over aller tre trimesterne:)

Vi har ikke kjøpt vogn enda, men en del annet. Dette for at vi ikke har råd til å ta alt på en mnd. Jeg har 68 dager igjen. Er da i uke..hmm 31 er det vel. Tiny skal jo poppe om en mnd bare.

 

Svanine vet jeg HADDE sett seg ut vogn hun kunne tenke seg. Nå må de se på ny vong..hihi. (skal ha tvillinger om du ikke har fått det med deg)

 

Cat er jeg ikke sikker på hvor er i vogn/utstyrsprosessen:)

 

Cat har "bestemt seg" for å føde 20 oktober. Svanine skal ha i november, men skulle ikke forundre meg om det blir oktoberbabyr på henne og:)

 

Noe mer oppklarende? Og eller har vi diskutert masse frem og tilbake om hva vi VIL kjøpe da:)

Det kan være lang bestillingstid på vogner så greit å være ute i litt god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babanam kevalam: Grunnen til at vogna nå er kommet ihus (endelig) er at det idag kun er 5 uker igjen til termin... Tilhører egentlig 3. tri, men det er jo her skravletråden ligger vettu :) Bare å begynne å shoppe sier nå jeg da!!

 

Molle: Jaaaa, jeg fikk kost på bæbu-mannen min igår også på morgenen nå da.. Er så godt å våkne ved siden av han :) Så da må jeg kose litt..

 

Nå skal vi vel snart ned å sjekke ut hva byfesten har å tilby av diverse gleder. Blir vel værende i Ls en god stund idag tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drar om få strakser selv:) Kanskje vi ses? Over en is? hahaah er blitt standar det nå. Tenkte å få med oss litt Ravi på torvet. Guttungen vil det.

 

Jepp, forte meg. Ses kanskje da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dagen vært jenter:)

 

Jeg skal ikke syte i dette innlegget....så det må bli kort;)

 

 

 

Skal spise nydelig wok til middag i dag, gleder meg ! Også har jeg fått litt mamma klær til mannen min...han er sååååååå snill og god:)

 

 

(ikke har det blittno på`n heller......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føttene mine!!!! Jeg må bare syte og klage jeg da. Kos med byfest assa, men så mye trasking og så varmt..må gå galt det. TRodde jeg skulle ta kvelden et par ganger. Hadde vært bedre å skjære av føttene og kynnere som ikke slipper!! Hva er det liksom?? Skulle liksom "prøve" slik solstol på ..hva heter den igjen..den dyre interiørbutikken over gata for Klimt? Jaja den vaffal, mens M gikk for å kjøpe noe å drikke. De var sååå forståelsesfulle. Fiksa en bedre stol, satt den i skyggen, fikk meg oppi, og la meg ned. Og der lå jeg da til M kom tilbake. Makan til service. Spurte om jeg skulle ha vann og. Skal sies at det er den beste stolen jeg noen gang har ligget i og, men så kostet de 1990,- pr. stk el no og da.

 

 

"fått litt mamma klær til mannen min"..eh..ja da blir han sikkert fin..hahaha. Neida men måtte flire litt da:) Så digg med nye klær. Og sikkert digg med klær som passer..hehe. Spist rollerburger vi. Tok 2-4 min å lage. Supert:) Fått is av gubben i dag jeg. (3 kuler!!) (Ja samme sted og samme smaker Tiny..hihi) Så er litt snill og god han og:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byfesten til sent på kveld igår vi.. Spiste først på Jekyll og masse trasking etterpå.. Stakkars beina mine ja :( De ble jo elefantstore i den varmen og etter all den traskinga. Fikk nå sett litt av hvert, spist litt mat (og is) også har jeg drukket strawberry daquri (alkoholfri selvfølgelig) nam nam... Møtte masse kjentfolk gjorde vi også! Koselig med byfest ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte ikke så mange kjente i går faktisk vi. Noen ble det da. Men vi dro ganske tidlig. 4-5tiden. Måtte en del der på trosdag kveld. Guttungen fikk kjørt noe karusell og kjøpt kuler til gønnern sin så da var dagen bra:)

 

Tenkte vi skulle på stranda i dag vi. Så for meg samme vær som i går. Som har skjedd med været a?? Skyer er en ting, men stokken er under 20 jo:( Kunne godt ha ventet til mandag med seg!!

 

Fikk du kjøpt deg noe i går da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stokken viser et par og tjue her og solen titter til og med frem :)) Men blåser litt da. Tenkte vi skulle reise til amadeus parken vi nå og mate dyra der :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

BLÅ HIMMEL;) Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gradestokken viser 40, sikkert fordi den står i solsteiken men det er greit for meg;) Liker sol jeg ja;)

 

Skal feire bursdagen til dattera i dag, klassen kommer og svigersene stikker innom på middag;)

 

Hadde stygge tanker om at det ikke ble noe grilling i dag, men heldigvis!! Blir 100 ganger lettere med fest nå når alle kan være ute;)

 

Okei over til noe helt annet: Hvor mange bitt har dere fått så langt???????

 

Jeg: 8 ! Og alle kløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte faktisk ingenting igår vi *stolt*, men samtidig var det ikke mye å kjøpe der heller da.. Bare tittet litt.

 

Her har stokken kommet opp i 22 og sola kom plutselig tilbake den :) Så da er det enda en sommerdag!

 

Gubben har dratt på sykkeltur med pappa, så her sitter jeg alene.. Får vel finne på noe her tenker jeg.. Rydde ser det ut som det trengs, men gidder jeg det da?? Kanskje jeg skal bake noe??

 

Antall myggestikk: 0!!!!!!!

 

Og ikke spist is enda heller, bare et eple (og frokost da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen er fremme her og nå. Stokken har jeg ikke sett på. Tenkte vi skulle dra på stranden i 12-tiden. Får se om vi tar en tur senere i dag. Amadeusparken? Er ikke det litt langt a? Faktisk aldri vært der tror jeg. Kjørt forbi da. Haha spør på bim du cat. Sikkert 90% som råder deg til å ikke dra. Passe seg for toxo-djevelen vet du;)

 

8 usle stikk. Og du klager. Hahh!! fikk rundt det på en eneste natt jeg. Tror jeg har over 8 bare under knærne. Hater så intens mygg altså. Ja det er mygg du snakker om? Stikka klør noe enormt i år. Klør det mer når man er gravid eller er de bare mer giftige i år?

 

Fest med folk ute er kjekt. Og mye greiere å rydde opp etterpå:) Gratulerer med jenta!! (er det i dag, eller feires kanskje bare i dag?)

 

Svanineeeeeeeeee savnet er stort nå ja. Kom deg hjem igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke se deg jeg TIny:) Bare 1 min mellom svara våre.

 

0 stikk??!! På B-lia?? utrolig!!

 

Kjøpte ikke noe jeg heller. Jo et sett støttestrømper til, mens de var på tilbud. Regner ikke med at jeg blir noe bedre utover sommeren og skal jobbe neste uke.

 

Ille med Pappa?

 

Skal liksom rydde litt her jeg og... tiltak, hvor er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skulle finne tiltaket ditt, finner du nok mitt også.. Mulig de er på ferie sammen med tanta?

 

Mygg er ganske sjelden å se her altså, men de kommer... De har bare ikke funnet meg enda tenker jeg.. Myggj**ler...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha slow!!! Myggj----ler??? hva ler du av? skrev du feil? hmm letetenke AHAAAA. Makan til treghet da..hihi

 

Sitter på tuppen av stolen. Skikkelig teit. Tenker at jeg egentlig er på vei opp av stolen. Resulterer jo bare i at jeg sitter her, men mer ubehagelig.

 

Tror jeg får gå å begynne uten dette tiltaket jeg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...