Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #1 Skrevet 3. april 2006 kjempedillemma!hva skal jeg gjøre?får sammenbrudd snart!
mammadalt...;-) Skrevet 3. april 2006 #2 Skrevet 3. april 2006 nei, en såååå stygg nattkjole er d virkelig INGEN som fortjener, så jeg syns du skal brenne den....;-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #5 Skrevet 3. april 2006 Hahaha! Jeg har også et kjempedilemma: jeg drakk en lettøl og ammet ungen min en uke etterpå, tror du han får hjerneskade?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #6 Skrevet 3. april 2006 uff, det hørtes ikke bra ut. Jeg ville dratt rett på sykehus med den babyen og fått sjekket opp litt. Stakkars baby...
mammadalt...;-) Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 jepp, desverre! sånn kan det gå...... du må jo ta ansvar unge dame!!! du har allererde gjort ett valg og det er å få barn, derfor bør du velge bort den lettølen du tar i ny og ne...... stakkars unge asså......;-)
Gjest Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 hihihi! Deilig å spøke litt med alt hysteriet her inne!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #9 Skrevet 3. april 2006 jeg spiste løk i februar og er veldig usikker på om jeg tør amme enda.tar ingen sjanser !!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 tror nok ikke du bør amme da, pump deg først iallefall!!!
karro Skrevet 3. april 2006 #11 Skrevet 3. april 2006 Mistet flasken til gulet på gulvet. Har puttet den i oppvaskmaskinen og kokt den, men er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre. Kan jeg bruke den likevel????
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 nei,er du helt på styr.den må straks kaste,å det i søppla utenfor huset.hva slags mor er du som faktisk har vurdert å bruke denne flasken?jeg er sjokkert
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #13 Skrevet 3. april 2006 jeg har fått noe brukt babytøy, har vasket det 3 ganger på 90 grader og kokt det. Er allikevel usikker på om jeg kan bruke det, burde jeg kaste det?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #14 Skrevet 3. april 2006 nei det hadde jeg ikke tatt sjansen på, men et tips; klipp det opp i lange remser, få tak i en sånn stor gammel vev og lag filleryer av klærne. Du kan selvfølgelig ikke ha matta i huset da den ikke ineholder verken dine, fars eller ditt barns bakterier (siden tøyet er brukt) men du kan jo ha den i garasjen. eller nei, hadde ikke tatt sjansen på det heller. Hiv driten. brenn den først da.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #15 Skrevet 3. april 2006 hvis du legger tøyet i spritbad over natta og koker der fire ganger og sender tøyet inn til antibaktriell analyse før bruk-så kan du trygt bruke tøyet
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #16 Skrevet 3. april 2006 Takk for tipset, jeg setter i gang med en gang. Tror ikke jeg tar sjansen på å brenne klærne i peisen, jeg lager et bål i naboens hage.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #17 Skrevet 3. april 2006 Det er for nærme, røyken kan blåse over til deg!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #18 Skrevet 3. april 2006 god ide.husk å ta et spritbad selv etter du har tatt i tøyet,IKKE ta på babyen i mellomtiden,hvis dette skjer må du straks kontakte brannvesen og helsesøster
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #19 Skrevet 3. april 2006 Jeg og sambo var ute og gikk med tulla i går. Hun hadde på seg superundertøy, plysjdress, ulldress og fleecedress. Hun lå i lammeskinnsposen sin oppe i vogna hele tiden. Nå er jeg livredd for at hun kan ha blitt kald. Det var 5 grader. Uff, hva kan ha skjedd?
fire i familien Skrevet 3. april 2006 #21 Skrevet 3. april 2006 hihihihihihihihihihihihihihihihihihhhehehehehehehehehehehihihihihih !!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #22 Skrevet 3. april 2006 nei, ikke gjør det. Det kan jo hende naboen vil titte oppi vogna til ungen din og da smitter bakteriene fra bålet i hagen hans (vinden sto mot ventilene i huset hans slik at han pustet inn bålrøyken) over til barnet ditt. Farlig farlig. Tenker du ikke selv, eller?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #23 Skrevet 3. april 2006 du må aldrig trille vogna ute før i juli!dette trodde jeg alle her i kalde norge var klar over.inn igjen i august.små babyer må være inne i 1 år,minst
MintCondition Skrevet 3. april 2006 #24 Skrevet 3. april 2006 Hehehe...bra tråd (hilsen "alkohol-mamma...")
Anonym bruker Skrevet 3. april 2006 #25 Skrevet 3. april 2006 jepp, det er her vi er. Jeg har et spørsmål til: kan jeg amnme ungen min når jeg er edru?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå