Gå til innhold

Julekalender 2023?


sug lut

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (31 minutter siden):

Er du sikker på genetikken i dette?  Tre menn og en baby var en suksesskomedie da den kom, uvisst av hvilken grunn hvis man ser den igjen, men det var vel helst fordi de ikke visste HVEM av dem sine svømmere  som hadde impregnert noen. Lenge siden jeg hadde o-fag, men.... tre genetiske fedre? Ideen er ellers god, altså. De trenger noe annet å drive med. Kinasjakk? Amerikabåter? Russisk rulett?

Genetikken er jeg slett ikke sikker på, men etikken derimot, den må jo være god. Jeg går for nytteetikk. Hele verden vil ha stor nytte av at de tre tror de er fedre til samma ungen, så da må vi bare overbevise dem. Hvis det virker, så er det vel det samma med hele genetikken?

Endret av jooooooda
Leif. Trykkleif altså.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jooooooda skrev (17 minutter siden):

Genetikken er jeg slett ikke sikker på, men etikken derimot, den må jo være god. Jeg går for nytteetikk. Hele verden vil ha stor nytte av at de tre tror de er fedre til samma ungen, så da må vi bare overbevise dem. Hvis det virker, så er det vel det samma med hele genetikken?

Et øyeblikk der tenkte jeg at Leif var faren. Liker ellers ideen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jooooooda skrev (1 time siden):

Jo, det er klart vi kan! Vi burde jo helst hatt med han Koreanere også, men jeg ser at Ekspatt har satt en grense, og vi er tross alt ikke helt grenseløse her i julekalenderen, sp da for vi klare oss med de tre. Det er jo genialt! Bare tenk på det dere, hvis de tre hadde et barn sammen, så må de jo samarbeide, hvis ikke kan Ekspatt sende de på hue og ræva. De vil nok sikkert ikke på hue og ræva, sp da blir det sammarbeid, og det betyr fred i store deler av verden. Hvorfor har vi ikke tenkt på dette før???

Jeg har fortsatt noen fertile år igjen, så jeg kan jo få en unge per år med trekløveret vårt, samt Trump som kommer til å vinne igjen, Erna som kommer til å vinne igjen (trenger donor, noen som kjenner noen?) og kanskje et prøverørsbarn med den koreanske smultbolla også.

En solid trussel oppi dette er jo risikoen for å bli hengt ut som ikke-samarbeidende biofedre her inne på Dib, og DET vil ingen mann ha på seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (1 time siden):

Jeg har fortsatt noen fertile år igjen, så jeg kan jo få en unge per år med trekløveret vårt, samt Trump som kommer til å vinne igjen, Erna som kommer til å vinne igjen (trenger donor, noen som kjenner noen?) og kanskje et prøverørsbarn med den koreanske smultbolla også.

En solid trussel oppi dette er jo risikoen for å bli hengt ut som ikke-samarbeidende biofedre her inne på Dib, og DET vil ingen mann ha på seg.

 

God ide! Så kan vi rett og slett sende hele bølingen på familievernkontoret. Da ordner alt seg tenker jeg! Eller....., øh...er det noen som har positive erfaringer med familievernkontoret????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette ligger an til å bli et nydelig lite julemirakel med baby og hovdyr, klovdyr, 3 måtelig vise menn, englekor og fred på jord. Det er så vakkert. La oss håpe vi kan dra det eller oss i land. Alle julekalendere med respekt for seg selv er på sitt mørkeste rett før sola snur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har blitt gasset. En av de fiendtlige grupperingene har kloroformert oss i et helt døgn. En haug som mest av alt liknet på dynga etter et symesterskap har nå begynt å røre på seg og viser seg å være hele kostebinderiet med heltinner, snabler og polakker. Kun @Sommer er best og @Petra Prøvedukke unnslapp,  men de gikk til gjengjeld inn i noe som liknet på morodropsrus krysset med atten i promille, og har danset sammenhengende i 23 timer før de kollapset i en haug og mumlet på fransk. Kunne de fransk fra før? Eller kan dette erstatte  fremmedspråkundervining? Og hvorfor fransk? De har dessuten gått ned tre klesstørrelser og trenger akutt garderobehjelp. Er det noen som har en enhjørning-onepiece å låne bort? 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det er så ille, jeg har ikke sovet så godt siden før kolikkungen ble født for bortimot ti år siden. Riktig forfriskende! Er boblebadet åpent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Spurvugla, det har du jaggu rett i.  Egentlig  burde vi selge det som den ultimate spaopplevelse: førjulskloroformering for 1-3 døgn, for alle som er litt småslitne av annen formering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (27 minutter siden):

Trodde det bare var tidenes Black out etter julebordet. Ingefærspriten gikk unna. 

Noen som har paracet? Spør for en venn.

Null paracet, kan eg by på ein reperasjonsdrink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (3 minutter siden):

Hey! Det er jo et langt bedre alternativ 🥃🍸

Pick your poison!

Må berre advare om begrensa utval og bartenderkunnskap. Det eg kan by på er:

Vin, type raud, merke og årgang uspesifisert

Daud

Svartedaud

Øl

GT

Akevitt

Kaffi

Berre kaffi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (4 minutter siden):

Pick your poison!

Må berre advare om begrensa utval og bartenderkunnskap. Det eg kan by på er:

Vin, type raud, merke og årgang uspesifisert

Daud

Svartedaud

Øl

GT

Akevitt

Kaffi

Berre kaffi

Starter med øl så tar vi der derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sug lut skrev (4 timer siden):

Vi har blitt gasset. En av de fiendtlige grupperingene har kloroformert oss i et helt døgn. En haug som mest av alt liknet på dynga etter et symesterskap har nå begynt å røre på seg og viser seg å være hele kostebinderiet med heltinner, snabler og polakker. Kun @Sommer er best og @Petra Prøvedukke unnslapp,  men de gikk til gjengjeld inn i noe som liknet på morodropsrus krysset med atten i promille, og har danset sammenhengende i 23 timer før de kollapset i en haug og mumlet på fransk. Kunne de fransk fra før? Eller kan dette erstatte  fremmedspråkundervining? Og hvorfor fransk? De har dessuten gått ned tre klesstørrelser og trenger akutt garderobehjelp. Er det noen som har en enhjørning-onepiece å låne bort? 

Å hælle måne. 

Er det rart jeg er sliten.....

Har aldri snakket fransk før, men jeg blir alltid bedre i engelsk med promille så med atten i promille er det ikke rart at jeg bikka over til fransk. 

Men åssen er ståa nå?????

Håper ikke jeg har sovet over julebordet 😱

Og tror jeg har mista sykkelvogna. 

Noen som har sett den?

Er så ille

me så mye i promille

hikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (38 minutter siden):

Å hælle måne. 

Er det rart jeg er sliten.....

Har aldri snakket fransk før, men jeg blir alltid bedre i engelsk med promille så med atten i promille er det ikke rart at jeg bikka over til fransk. 

Men åssen er ståa nå?????

Håper ikke jeg har sovet over julebordet 😱

Og tror jeg har mista sykkelvogna. 

Noen som har sett den?

Er så ille

me så mye i promille

hikk. 

Je ne parle pas fransk... Bortsett fra i et valgfag på videregående for et par-tre (ti)år siden. Men det kan sikkert komme til nytte. 

Haff, kan jeg (hikk) få en berre kaffi og gjerne en god støyt ingefærsprit? Så skal jeg vurdere om det er no poeng i å prøve oppreist stilling. 

Men hva med julebordet? Mista jeg det? Noen som har sett eller hørt noe til Rambukk, forresten? 😵‍💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor vi er nå??????

Jeg må ha på veeeeldig mørke solbriller pga masse snø som er her, får vondt i øya av å se på snøen og spesielt når jeg har fått i meg "litt" for mye og "litt" for mye forskjellig alkohyler. 

Så jeg ser egentlig ingenting.

Har visst karaokemaskinen på ryggen så jeg tenker jeg kjører på med It's beginning to look a lot like Christmas, Michael Bubble versjonen, på full guffe.

Håper noen er nære nok til å kunne gå etter lyden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En berre kaffi til meg, takk, Stjerna. Liker det egentlig ikke, men av alle alternativene tror jeg litt svart kaffe er det som kan få opp venstreøyet mitt. Det høyre er såvidt på gløtt. Jeg synes jeg skimter land. Kan det være at vi er framme i Langesund? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellige jomfru, jeg våket nå, har ikke følt på lignende rus siden den gangen jeg fikk ei morropille i drinken på en luguber bar i Tyrkia for noen år siden. Hvor er vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (5 minutter siden):

Hellige jomfru, jeg våket nå, har ikke følt på lignende rus siden den gangen jeg fikk ei morropille i drinken på en luguber bar i Tyrkia for noen år siden. Hvor er vi?

Mulig bare @Lektor Doppler med tillegg som har lengde- og breddegrad på dette tidspunktet.  Jeg er med på lykke og fromme (meget lykkelig, ikke spesielt from).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (2 timer siden):

Mulig bare @Lektor Doppler med tillegg som har lengde- og breddegrad på dette tidspunktet.  Jeg er med på lykke og fromme (meget lykkelig, ikke spesielt from).

Mener å ha hørt noe ilter tuting, jeg tror det var mosseferga. Hvordan er det med Kolnek? Eller Jolnek? Har de også vært helt ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (3 minutter siden):

Mener å ha hørt noe ilter tuting, jeg tror det var mosseferga. Hvordan er det med Kolnek? Eller Jolnek? Har de også vært helt ute? 

Tipper JolKol var ute de også? Eller så har de bare latt som, og i så fall  hva drev de med?

Men hva er vi i/på da? Om det er Mosseferja? Er vi rett og slett på et konteinerskip?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig usikker på hvor vi kan være, men jeg synes det gynger veldig. Kan ha sammenheng med diverse inntak, men dette er uvant for en stakkars quinde fra det flate, rolige innland. 

Jeg finner ikke gps-en, heller. Lurer litt på om den havna i den røde lakkveska til Sanna. 

Endret av Petra Prøvedukke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (25 minutter siden):

Tipper JolKol var ute de også? Eller så har de bare latt som, og i så fall  hva drev de med?

Men hva er vi i/på da? Om det er Mosseferja? Er vi rett og slett på et konteinerskip?

Nei. Fiskebåt, jeg mener vi la ut fra konteinerkaia i Oslo? Hvor er Chris? Jeg synes han kan fly hele båten til Langesund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...