Gå til innhold

Julekalender 2023?


sug lut

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (4 minutter siden):

Mellom chemtrails, vaksiner, MyHeritage og at alle mennesker går med refleks (alle reflekser inneholder chip og avlyttingsutstyr) har nok både Mossad, CIA og alle de andre god oversikt. Men de er ikke kjent for å ville dele på lekene sine med de andre barna. Har vi noe vitalt som de vil bytte mot?

Jeg vet at jeg tøyer strikken noe voldsomt her nå, men hva med den hemmelige oppskriften etter @Himmel og havs svigermor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekspatt skrev (29 minutter siden):

Jeg vet at jeg tøyer strikken noe voldsomt her nå, men hva med den hemmelige oppskriften etter @Himmel og havs svigermor?

Jeg skulle til å foreslå at du kanskje kunne tilby dine tjenester i den valutaen mektige menn ofte forstår. Men oppskriften var et mye bedre forslag såpass nærme jul. Vi kan ikke ha en Ekspatt som «Jomfru Maria» med de tre vise menn (Putin, Biden og Jinping) stående rundt og lure på hvordan i alle dager du ble gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (32 minutter siden):

Jeg vet at jeg tøyer strikken noe voldsomt her nå, men hva med den hemmelige oppskriften etter @Himmel og havs svigermor?

Med oppskrift på svigermors hemmelige julekaker og @sug lut sin tantes sjokoladekake tipper jeg at dette blir en smal sak. Å bytte hemmeligheter er vel det alle disse agentene driver med uansett og her er det godbiter, bokstavelig talt, som de ikke har muligheten til å få tak i på annet vis. Nedarvede, håndskrevne klenodier som dette er ikke lett å tuske til seg. De fleste agenter nå om dagen er vel så unge at de ikke kan lese løkkeskrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (15 minutter siden):

Jeg skulle til å foreslå at du kanskje kunne tilby dine tjenester i den valutaen mektige menn ofte forstår. Men oppskriften var et mye bedre forslag såpass nærme jul. Vi kan ikke ha en Ekspatt som «Jomfru Maria» med de tre vise menn (Putin, Biden og Jinping) stående rundt og lure på hvordan i alle dager du ble gravid. 

Og tenk deg de trillingene hun ville fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (1 time siden):

Med oppskrift på svigermors hemmelige julekaker og @sug lut sin tantes sjokoladekake tipper jeg at dette blir en smal sak. Å bytte hemmeligheter er vel det alle disse agentene driver med uansett og her er det godbiter, bokstavelig talt, som de ikke har muligheten til å få tak i på annet vis. Nedarvede, håndskrevne klenodier som dette er ikke lett å tuske til seg. De fleste agenter nå om dagen er vel så unge at de ikke kan lese løkkeskrift. 

Er det noe igjen av kniplingene, eller var det nupereller? Tror de kan komme til nytte i en slik operasjon. Sprit har vi forresten fortsatt god råd på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (12 timer siden):

Jeg skulle til å foreslå at du kanskje kunne tilby dine tjenester i den valutaen mektige menn ofte forstår. Men oppskriften var et mye bedre forslag såpass nærme jul. Vi kan ikke ha en Ekspatt som «Jomfru Maria» med de tre vise menn (Putin, Biden og Jinping) stående rundt og lure på hvordan i alle dager du ble gravid. 

Igjen...altså ikke for å blæste, men jeg har allerede ligget med dem (Putin var før invasjonen av Ukraina, bare så det er sagt, jeg skal ikke ha på meg å ikke ha moral!), så den valutaen har allerede sunket litt i verdi hos de tre.

Dvs. ikke hos Biden, fy faen som han maser, det er daglige meldinger fortsatt liksom. Tror uansett at de hemmelige kakeoppskriftene er mye mer verdt nå som vi er i en akuttsitusjon like før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 6.12.2023 den 10.39):

Nei, for all del ikke. Bli kvitt inntrengere. Det må da vites at dette ikke er for alle. 

Anonymkode: 6dc94...af5

Jepp, er du av samme ull som meg?

Anonymkode: ab863...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 6.12.2023 den 12.56):

Hva med meg? Blir det sidelinja? Ser det er travelt her i denne førjulstida. Ikke tid å svare ser det ut som 🤣

Anonymkode: 6dc94...af5

Har du fått svar? Hvis ikke, kan vi stå på sidelinja sammen. Så kan vi rope hahahahaha, når vi ser damene jokke på hverandre. Kjekt å se på 😅

Anonymkode: ab863...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 6.12.2023 den 14.08):

Glad jeg har egen julekalender. Her fikk jeg ekstremt juleglede. Deler med dere 🌲❤️ Litt juleglede! 

IMG_0785.jpeg

Anonymkode: 6dc94...af5

Nå er jeg spent! Utrolig hyggelig julekalender du har der! Har du flere slike du kan vise oss?

Anonymkode: ab863...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (20 timer siden):

Igjen...altså ikke for å blæste, men jeg har allerede ligget med dem (Putin var før invasjonen av Ukraina, bare så det er sagt, jeg skal ikke ha på meg å ikke ha moral!), så den valutaen har allerede sunket litt i verdi hos de tre.

Dvs. ikke hos Biden, fy faen som han maser, det er daglige meldinger fortsatt liksom. Tror uansett at de hemmelige kakeoppskriftene er mye mer verdt nå som vi er i en akuttsitusjon like før jul.

Godt å se at moralen din er på topp, og at du bruker valutaen på en god måte. Bare vær forsiktig så ikke Biden blir for desperat, vanskelig å vite hva han kan gjøre ut av frustrasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (4 minutter siden):

Godt å se at moralen din er på topp, og at du bruker valutaen på en god måte. Bare vær forsiktig så ikke Biden blir for desperat, vanskelig å vite hva han kan gjøre ut av frustrasjon. 

Desperat Biden er nok ingen tent med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ziva og jeg har kjempet det godes kamp med elektrisk fluesmekker og oversized Mygga, og smittespredning med mental Zika er nå ingen overhengende fare. Iført kniplinger og sebratrusr fikk jeg også lett overtalt et par snasne serbiske agenter til å ha jevnlige skadedyrpatruljer nattestid, noe skal de jo drive med.

Vi trenger ikke engang noen Homestead Rescue. Konteinerhavna begynner å kjennes tryggere etter damene har dekket vår konteiner med kamuflasjefarget kniplingsnett, så vi nå er helt usynlige. Inne har @amandine, som først klagde på at det var litt smakløst interiør, dratt ut metervis av lin, silke og kashmir fra sin digre, smakfulle veske som hun stadig påpeker at var verd prisen fordi den er tidløs og uslitelig. @Lektor Doppler med tillegg har fått med seg et par mulekosere og innredet nabokonteineren til hester og elefanter, og alt synes fredelig da @Superdolly med sin elektroniske spisskompetanse kommer løpende og sier at hun har fanget opp på sin selvlagde universalavlyttingsmaskin at den mest desperate politikeren ikke er Biden og gutta, men  smultbolla i Nord-Korea, som har skumle planer for kulinarisk verdensherredømme. @Ekspatt sier at der går grensa hennes så ham må vi bestikke med noe annet. @MissSaigon lurer på om han er feminist.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om bord på den gamle fiskebåten, som nå seilte mot Langesund, var gjengen i full gang med å forberede seg på nye eventyr. Takket være Kira og Ziva, som hadde kjempet det godes kamp med elektrisk fluesmekker og oversized Mygga, følte alle seg tryggere, selv midt på åpent hav.

Med Petra Prøvedukke og hennes tidligere nærkontakter med verdensledere, hadde gruppen en innsidekilde til verdens politiske intriger. Men det var de hemmelige oppskriftene fra Himmel og Hav og Luten som virkelig fikk gruppen til å koke av spenning.

"Tenk om vi kan bytte disse oppskriftene mot informasjon om Jolenek og Kolnek og sporingsinformasjon om damene," foreslo Luten, mens hun nøye plasserte lin, silke, og kashmir over fiskekutterens slitte benker.

Sommer er best, etter å ha foreslått gps-halsbånd til alle og chipping av Jolenek og Kolnek, nikket fornøyd mens hun tok en slurk av sin niende slåpelikør. "Med disse teknologiene kan vi spore alle, til og med den beryktede lederen i Nord-Korea."

Ekspatt, som nylig hadde ankommet ved hjelp av en privatflyvende nisse, lo. "Jeg kan kanskje få tak i noen av disse chipsene. Det er tross alt et mammaforum – vi har våre metoder."

I det fjerne, idet båten svingte rundt et nes, så gjengen en gruppe serbiske agenter, forført av Kiras sebratruse og løfter om mer. "De vil sørge for vår sikkerhet," sa hun med et smil.

Men idet båten rullet over bølgene, dukket en ny figur opp på radar – Anonymkode: 1c645...d02. Hun stod på en fjelltopp, med alkoholenhet nummer 7 i hånden, blinkende med akevitt. Hun var beruset og rasende, med et skarpt blikk festet på den flygende elefanten over dem.

"Chris Maseren, du skal bli min!" ropte hun, mens enheten i hånden hennes lyste opp natten med en faretruende glød.

På fiskebåten, mens bølgene veltet rundt dem og spenningen steg, forberedte Ziva og Luten seg på en dristig manøver. Anonymkode: 1c645...d02, stående på fjelltoppen med alkoholenhet nummer 7, hadde irritert damene nok.

"Vi må handle nå," hvisket Luten til Ziva. "Ingen ødelegger vår julestemning!" Ziva nikket bestemt, idet hun tok frem en spesialtilpasset myggjager – en overraskende kraftig og multifunksjonell enhet.

Sammen smøg de seg mot land, dekket av mørket og med hjelp fra båtens myke gange. Nærmere Anonymkode, forberedte de seg på å bruke myggjageren på en måte ingen hadde tenkt var mulig.

"Klar?" hvisket Ziva. Luten nikket, og med et trykk på enheten, sendte de ut en kraftig ultrasonisk bølge, målrettet mot Anonymkode.

Strålen traff Anonymkode med en slik intensitet at hun mistet grepet om alkoholenheten. I sakte film falt enheten mot bakken og knuste i tusen biter.  Sjokkert over å ha mistet sin siste alkoholenhet, som forøvrig var hjemmelaget akevitt, gikk Anonym opp i fistel og tok av. 

"Det er julekalender, og det er kun for brukere med nick," erklærte Ziva triumferende. "Julefreden er gjenopprettet," sa Luten, mens de seilte videre mot Langesund,

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så jeg har forstått det rett, vi trenger alle disse verdenslederne og hemmelige agentene fordi vi vil ha informasjon fra chippen i Covidvaksina? 

Men jeg er sikker på at min hadde 5G, var det i tillegg? 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (2 minutter siden):

Bare så jeg har forstått det rett, vi trenger alle disse verdenslederne og hemmelige agentene fordi vi vil ha informasjon fra chippen i Covidvaksina? 

Men jeg er sikker på at min hadde 5G, var det i tillegg? 

Kommer an på produsenten, jeg fikk 3 x Moderna og kjenner det rykker litt i skuldra når det er for mye aktivitet på varsel på telefonen. Positivt at jeg vet jeg får en snap eller epost, men kjedelig at det rykker mye til tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

Kommer an på produsenten, jeg fikk 3 x Moderna og kjenner det rykker litt i skuldra når det er for mye aktivitet på varsel på telefonen. Positivt at jeg vet jeg får en snap eller epost, men kjedelig at det rykker mye til tider. 

Ikke sant, jeg fikk jo blandings.. så jeg er da chippa med 5G

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden):

Ikke sant, jeg fikk jo blandings.. så jeg er da chippa med 5G

Garantert, men da kan det hende du merker litt forstyrrelser....

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (1 minutt siden):

Garantert, men da kan det hende du merker litt forstyrrelser....

Familien mener jo jeg er forstyrra til tider, så da har vi forklaringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi jeg ikke har zebratruse, men bare en sametruse jeg fant under senga, at jeg ikke får være med? Har sittet ferdigpakket ei uke, men hører jo ingenting fra dere. Føler litt på at jeg liker dere bedre enn dere liker meg, dere burde vel invitere meg, selv om jeg ikke har sagt fra!

Jeg har faktisk vært klar til å dra i ei uke. Hadde ikke alkohol, men pakket noen flasker hyllebærsaft fra kjellerboden, fikk laget mye av det i år😀

Største problemet er at jeg ikke har blitt henta enda, verken av slede, russebuss eller traktor. Jeg kan ikke gå ut selv, for det ligger noen i oppkjørselen min, det kan være Jolenek, han ser litt utenlandsk ut.

Har forøvrig mistenkt at denne Kolnek dere snakker om er mannen min, kan godt være han er spion. Han har oppført seg meget mistenkelig etter at han bygget seg bod i hagen, og  mengden honkler som brukes der, har jeg ikke sett makan til🤯. Han satte bilen i feil garasje, og ble borte under brannøvelsen for 14 netter siden. 

 

Anonymkode: ba00f...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det fordi jeg ikke har zebratruse, men bare en sametruse jeg fant under senga, at jeg ikke får være med? Har sittet ferdigpakket ei uke, men hører jo ingenting fra dere. Føler litt på at jeg liker dere bedre enn dere liker meg, dere burde vel invitere meg, selv om jeg ikke har sagt fra!

Jeg har faktisk vært klar til å dra i ei uke. Hadde ikke alkohol, men pakket noen flasker hyllebærsaft fra kjellerboden, fikk laget mye av det i år😀

Største problemet er at jeg ikke har blitt henta enda, verken av slede, russebuss eller traktor. Jeg kan ikke gå ut selv, for det ligger noen i oppkjørselen min, det kan være Jolenek, han ser litt utenlandsk ut.

Har forøvrig mistenkt at denne Kolnek dere snakker om er mannen min, kan godt være han er spion. Han har oppført seg meget mistenkelig etter at han bygget seg bod i hagen, og  mengden honkler som brukes der, har jeg ikke sett makan til🤯. Han satte bilen i feil garasje, og ble borte under brannøvelsen for 14 netter siden. 

 

Anonymkode: ba00f...bb0

Mulig. Men er ham hjemme er det ikke Kolnek. Bretter han tøy og luker bed når han skal støvsuge er det uansett greit å sende ham på Hue&Ræva der Sanna kan herje med ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det fordi jeg ikke har zebratruse, men bare en sametruse jeg fant under senga, at jeg ikke får være med? Har sittet ferdigpakket ei uke, men hører jo ingenting fra dere. Føler litt på at jeg liker dere bedre enn dere liker meg, dere burde vel invitere meg, selv om jeg ikke har sagt fra!

Jeg har faktisk vært klar til å dra i ei uke. Hadde ikke alkohol, men pakket noen flasker hyllebærsaft fra kjellerboden, fikk laget mye av det i år😀

Største problemet er at jeg ikke har blitt henta enda, verken av slede, russebuss eller traktor. Jeg kan ikke gå ut selv, for det ligger noen i oppkjørselen min, det kan være Jolenek, han ser litt utenlandsk ut.

Har forøvrig mistenkt at denne Kolnek dere snakker om er mannen min, kan godt være han er spion. Han har oppført seg meget mistenkelig etter at han bygget seg bod i hagen, og  mengden honkler som brukes der, har jeg ikke sett makan til🤯. Han satte bilen i feil garasje, og ble borte under brannøvelsen for 14 netter siden. 

 

Anonymkode: ba00f...bb0

Tusen takk for din entusiastiske innsats for å bli med i vår julefortelling! Det er imidlertid en liten utfordring: Som anonym bruker, er du litt som en julegnom – vi vet at du er der et sted, men du er vanskelig å få øye på i all festivitasen!

Vi setter stor pris på din hyllebærsaft; den vil helt sikkert falle i smak hos alle på fiskebåten. Når det gjelder transport, har vi en juleutfordring: Russebussen er midlertidig parkert og traktoren er fullbooket med julegeiter. Men ikke mist håpet! Vi jobber med en plan for å inkludere alle, selv de som er litt anonyme i mengden, i alle fall de skolerte med riktig historie. Vi vil bare være helt sikker på at vi ikke får en gnålende "se på meg" anonym med i historien, eller en som skal fortelle oss hvordan det egentlig er. Det vet vi faktisk! 

Så hold deg klar med hyllebærsaften og sametruen, og hold et øye med mannen din, evt gjør som luten sier, send han til Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er det fordi jeg ikke har zebratruse, men bare en sametruse jeg fant under senga, at jeg ikke får være med? Har sittet ferdigpakket ei uke, men hører jo ingenting fra dere. Føler litt på at jeg liker dere bedre enn dere liker meg, dere burde vel invitere meg, selv om jeg ikke har sagt fra!

Jeg har faktisk vært klar til å dra i ei uke. Hadde ikke alkohol, men pakket noen flasker hyllebærsaft fra kjellerboden, fikk laget mye av det i år😀

Største problemet er at jeg ikke har blitt henta enda, verken av slede, russebuss eller traktor. Jeg kan ikke gå ut selv, for det ligger noen i oppkjørselen min, det kan være Jolenek, han ser litt utenlandsk ut.

Har forøvrig mistenkt at denne Kolnek dere snakker om er mannen min, kan godt være han er spion. Han har oppført seg meget mistenkelig etter at han bygget seg bod i hagen, og  mengden honkler som brukes der, har jeg ikke sett makan til🤯. Han satte bilen i feil garasje, og ble borte under brannøvelsen for 14 netter siden. 

 

Anonymkode: ba00f...bb0

Har du akebrett er det berre å nemne stad og kjenneteikn, så kjem traktoren.

Men han mannen din må du plassere ein annan stad, enten han er Kolnek, ein spion eller begge deler. Hue og ræva, eller kor som helst for min del. Kjem han i vegen for traktoren får han torvtak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (På 16.12.2023 den 22.58):

Jeg skulle til å foreslå at du kanskje kunne tilby dine tjenester i den valutaen mektige menn ofte forstår. Men oppskriften var et mye bedre forslag såpass nærme jul. Vi kan ikke ha en Ekspatt som «Jomfru Maria» med de tre vise menn (Putin, Biden og Jinping) stående rundt og lure på hvordan i alle dager du ble gravid. 

Jo, det er klart vi kan! Vi burde jo helst hatt med han Koreanere også, men jeg ser at Ekspatt har satt en grense, og vi er tross alt ikke helt grenseløse her i julekalenderen, sp da for vi klare oss med de tre. Det er jo genialt! Bare tenk på det dere, hvis de tre hadde et barn sammen, så må de jo samarbeide, hvis ikke kan Ekspatt sende de på hue og ræva. De vil nok sikkert ikke på hue og ræva, sp da blir det sammarbeid, og det betyr fred i store deler av verden. Hvorfor har vi ikke tenkt på dette før???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jooooooda skrev (6 minutter siden):

Jo, det er klart vi kan! Vi burde jo helst hatt med han Koreanere også, men jeg ser at Ekspatt har satt en grense, og vi er tross alt ikke helt grenseløse her i julekalenderen, sp da for vi klare oss med de tre. Det er jo genialt! Bare tenk på det dere, hvis de tre hadde et barn sammen, så må de jo samarbeide, hvis ikke kan Ekspatt sende de på hue og ræva. De vil nok sikkert ikke på hue og ræva, sp da blir det sammarbeid, og det betyr fred i store deler av verden. Hvorfor har vi ikke tenkt på dette før???

Er du sikker på genetikken i dette?  Tre menn og en baby var en suksesskomedie da den kom, uvisst av hvilken grunn hvis man ser den igjen, men det var vel helst fordi de ikke visste HVEM av dem sine svømmere  som hadde impregnert noen. Lenge siden jeg hadde o-fag, men.... tre genetiske fedre? Ideen er ellers god, altså. De trenger noe annet å drive med. Kinasjakk? Amerikabåter? Russisk rulett?

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...