Himmel og hav Skrevet 7. desember 2023 #276 Skrevet 7. desember 2023 sug lut skrev (5 minutter siden): Det blir vel helst OS? Eller er jeg sveiseblind av vindampen fra ambassadens kjøkken? Ja, selvfølgelig. Tror det er på tide å gå og sjekke øyelokka mine for hull. Jeg blir åpenbart ikke smartere av å være trøtt .
HeiteH Skrevet 7. desember 2023 #277 Skrevet 7. desember 2023 ☆☆☆ skrev (På 4.12.2023 den 17.31): Pinnekjøtt av geit er å få i butikk. Godt er det ikkje, men markedet er der tydelegvis. Så det er rett og slett vår gamle venn som er leverandør? Pinnekjøtt av geit er julematen over all julemat. Dessverre kan jeg ikke ta det med til svigermor, da det er uhøflig å ha medbrakt. Jeg liker ikke sau eller svin, så da blir det kålrabi og poteter på meg julaften 😭
Gjest Danida Skrevet 7. desember 2023 #278 Skrevet 7. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kilder? Anonymkode: ab863...d03 Kan du bevise at hun ikke sang det??
*Nøtta* Skrevet 8. desember 2023 #279 Skrevet 8. desember 2023 Jeg ser at det pakkes både sprit og koselige stearinlys til denne overfarten mot Hull.. er det noen som har husket kondomer?! Kommer det til å trenges, tror dere? Jeg vet ikke jeg, jeg ble brått litt usikker på om det burde bli med på lasteplanet?
Kira Skrevet 8. desember 2023 #280 Skrevet 8. desember 2023 *Nøtta* skrev (1 minutt siden): Jeg ser at det pakkes både sprit og koselige stearinlys til denne overfarten mot Hull.. er det noen som har husket kondomer?! Kommer det til å trenges, tror dere? Jeg vet ikke jeg, jeg ble brått litt usikker på om det burde bli med på lasteplanet? Jeg synes også det skorter litt på julestemningen her. Det er mye fyll og fanteri, men lite nisser og engler. Før vi reiser bør vi hogge et juletre og ha juleverksted hvor vi kan lage pynt. Du nevner kondomer, de kan vel også brukes som pynt?
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #281 Skrevet 8. desember 2023 Kira skrev (2 timer siden): Jeg synes også det skorter litt på julestemningen her. Det er mye fyll og fanteri, men lite nisser og engler. Før vi reiser bør vi hogge et juletre og ha juleverksted hvor vi kan lage pynt. Du nevner kondomer, de kan vel også brukes som pynt? Jeg vil si at de der KUN bør brukes til pynt! *ævvvvvv*.
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #282 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (11 timer siden): På min kveldstur langs den franske ambassade så jeg nå plutselig et blinkende lys i et av ambassadens kjellervinduer. Jeg trodde først det var en juledekorasjon, men lyset var mer kålgrønt en julegrønt. Og etterhvert observerte jeg at det virket som den blinket i en klart kålfarget rytme, som jeg skrev ned for å undersøke videre, jeg lurer på om det er morse. Dette er mønsteret som blinket igjen og igjen, som fra lysende øyne: .. / .- -- / .- / .... --- ... - .- --. . .-.-.- Noen gamle ringrever på morse her? Ellers får jeg pusle utover natten. .. / .- -- / .- / .... --- ... - .- --. . .-.-.- Søvnløs natt fører til følgende tolking av det kålfargete budskap fra kjelleren i den franske ambassaden: I AM A HOSTAGE! Har Chateaubriands hjemland kidnappet hans elskede? Er de kålfobe? Er det Marine Le Pen som styrer? Er det noe Bocuse d'Or-greier med stek og kål?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #283 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (3 timer siden): .. / .- -- / .- / .... --- ... - .- --. . .-.-.- Søvnløs natt fører til følgende tolking av det kålfargete budskap fra kjelleren i den franske ambassaden: I AM A HOSTAGE! Har Chateaubriands hjemland kidnappet hans elskede? Er de kålfobe? Er det Marine Le Pen som styrer? Er det noe Bocuse d'Or-greier med stek og kål? Mine kilder sier at det er I am a horse
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #284 Skrevet 8. desember 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden): Mine kilder sier at det er I am a horse Mr Ed kan morse?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #285 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (Akkurat nå): Mr Ed kan morse? Veldig påståelig, sekundær kilde er enig med deg. Kan han være gissel til hest?
Himmel og hav Skrevet 8. desember 2023 #286 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (5 timer siden): .. / .- -- / .- / .... --- ... - .- --. . .-.-.- Søvnløs natt fører til følgende tolking av det kålfargete budskap fra kjelleren i den franske ambassaden: I AM A HOSTAGE! Har Chateaubriands hjemland kidnappet hans elskede? Er de kålfobe? Er det Marine Le Pen som styrer? Er det noe Bocuse d'Or-greier med stek og kål? Vi bør jo infiltrere den franske ambassaden sporenstreks! Jeg har alpelue og kan si je m'appelle é Himmel og hav og j'aime le fromage. Om jeg mumler litt nasalt innimellom der også så bør jeg kanskje komme forbi vaktene. Er det noen andre som har alpelue/baguette/hvitløk eller french maid kostyme som blir med?
Superdolly Skrevet 8. desember 2023 #287 Skrevet 8. desember 2023 Himmel og hav skrev (På 7.12.2023 den 15.06): Så det blir litt som med forkjølelse? At det beste som ikke virker er konjakk? Funker all sprit, tenker du, eller er det noen sorter som er å foretrekke? Kjenner at jeg er litt skeptisk til komboen ingefær og himkok. Personlig foretrekker jeg Jägermeister. Den funker best. Uansett. Selv om den ikke funker.
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #288 Skrevet 8. desember 2023 Himmel og hav skrev (6 minutter siden): Vi bør jo infiltrere den franske ambassaden sporenstreks! Jeg har alpelue og kan si je m'appelle é Himmel og hav og j'aime le fromage. Om jeg mumler litt nasalt innimellom der også så bør jeg kanskje komme forbi vaktene. Er det noen andre som har alpelue/baguette/hvitløk eller french maid kostyme som blir med? Jeg kan komme i kun alpelue, legger til zut alors, 'allo 'allo og vouiez-vous coucher avec moi, så bør det årne seg greit.
Himmel og hav Skrevet 8. desember 2023 #289 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (1 minutt siden): Jeg kan komme i kun alpelue, legger til zut alors, 'allo 'allo og vouiez-vous coucher avec moi, så bør det årne seg greit. Kun alpelue høres kaldt ut, men det er en nydelig avledningsmanøver. Du vil neppe bli mistenkt for å smugle inn våpen 😂
jooooooda Skrevet 8. desember 2023 #290 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (1 minutt siden): Jeg kan komme i kun alpelue, legger til zut alors, 'allo 'allo og vouiez-vous coucher avec moi, så bør det årne seg greit. Det løser problemet. Når du kommer i kun alpelue, så får nok du all oppmerksomheten fra vaktene, og blir det fritt fram for alle oss andre til å storme forbi. Det er mulig du kommer til å fryse litt da, ikledd kun alpelue, så da får vaktene kanskje sett et glimt av julehufsa? Jeg kan ta med ekstra truser, både til sebraer og til tær, så har du noe å ta på deg etterpå.
jooooooda Skrevet 8. desember 2023 #291 Skrevet 8. desember 2023 Himmel og hav skrev (3 minutter siden): Kun alpelue høres kaldt ut, men det er en nydelig avledningsmanøver. Du vil neppe bli mistenkt for å smugle inn våpen 😂 Great mind thinks alike!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #292 Skrevet 8. desember 2023 Om det betyr at jeg slipper å ta båt til Hull og i følge Thåstrøm bli surret til roret midtvinters kler jeg meg glatt ut som en baguette. Jeg har hest om det skulle vise seg at det kommer inn handy.
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #293 Skrevet 8. desember 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (Akkurat nå): Om det betyr at jeg slipper å ta båt til Hull og i følge Thåstrøm bli surret til roret midtvinters kler jeg meg glatt ut som en baguette. Jeg har hest om det skulle vise seg at det kommer inn handy. Getaway-hest! Har alltid drømt om å ri naken nedover Drammensveien kun iført alpelue, som en oppgradert Lady Godiva. Kan vi svinger innom Pizza Pancetta? Og må vi ri (gnagsår på Laura?) Eller stiller du med slede?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #294 Skrevet 8. desember 2023 (endret) sug lut skrev (1 time siden): Getaway-hest! Har alltid drømt om å ri naken nedover Drammensveien kun iført alpelue, som en oppgradert Lady Godiva. Kan vi svinger innom Pizza Pancetta? Og må vi ri (gnagsår på Laura?) Eller stiller du med slede? Har purkeslede.. Say no more.. Men kan man spise pizza under et fransk oppdrag? Endret 8. desember 2023 av Lektor Doppler med tillegg
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #295 Skrevet 8. desember 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (4 minutter siden): Har purkeslede.. Say no more.. Men kan man spise pizza under et fransk oppdrag? I triumf kan man jo det. Og så er det både purkevennlig og sledevennlig. Eller skal vi gå for noe fransk, synes du?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #296 Skrevet 8. desember 2023 sug lut skrev (1 minutt siden): I triumf kan man jo det. Og så er det både purkevennlig og sledevennlig. Eller skal vi gå for noe fransk, synes du? Nope, foretrekker italiensk anytime. Men hvordan overliste vi franskmennene? Jeg har noen episoder allo' allo' under beltet. Vi må ha en radio. Og gjerne en kjekk engelsk flyger som rekvisitt.
sug lut Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #297 Skrevet 8. desember 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (10 minutter siden): Nope, foretrekker italiensk anytime. Men hvordan overliste vi franskmennene? Jeg har noen episoder allo' allo' under beltet. Vi må ha en radio. Og gjerne en kjekk engelsk flyger som rekvisitt. Listen carefully! I will only say this once!
Sommer er best Skrevet 8. desember 2023 #298 Skrevet 8. desember 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (14 minutter siden): Nope, foretrekker italiensk anytime. Men hvordan overliste vi franskmennene? Jeg har noen episoder allo' allo' under beltet. Vi må ha en radio. Og gjerne en kjekk engelsk flyger som rekvisitt. Jeg har kort skjørt, utringa bluse, push up bh, nettingstrømper og et lite forkle. Var vel noe med en selleri og hjulvisp også..... eller husker jeg feil der? Så jeg kan prøve å lure franskmennene på bakrommet etter @sug lut har vifta med julehufsa.
Ekspatt Skrevet 8. desember 2023 #299 Skrevet 8. desember 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (51 minutter siden): Nope, foretrekker italiensk anytime. Men hvordan overliste vi franskmennene? Jeg har noen episoder allo' allo' under beltet. Vi må ha en radio. Og gjerne en kjekk engelsk flyger som rekvisitt. Jeg kan ta med snegler.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. desember 2023 #300 Skrevet 8. desember 2023 Er vi sikre på at franskmenn er menn? Og dermed faller for våre grep? Hva om de er franskkvinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå