Gå til innhold

Med en gang ungene kommer hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Stakkars. Skjønner at de ikke ville hjem

Anonymkode: 4e8dd...404

De vil hjem ! Men de vil bli bært ! Alle 3 vil bli bært ! ALLE hyler etter mamma 

Anonymkode: 9defe...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen hjertelig takk for at du deler. 

Her er det snakk om 1 barn? Og 1 voksen? Her er det 4 unger 😢

I dag da jeg skulle hente de i 3 i bhg så snudde de helt om. 3 voksne fra bhg hjalp meg med å få de i bilen. Det var ekstremt! De hylte og ville bli bært ! Jeg fikk høre at jeg er flink. Jeg prøøøøver

Det ekskalerte da vi kom hjem. De har hylt helt til nå. Nå er klokken 18²⁷.

Jeg makter ikke mer

Du er flink? Hvorfor sier de det til deg når du tydeligvis ikke er det, ei heller i situasjonen.

når hentet du ungene i barnehagen?

Anonymkode: 33ffd...434

Skrevet

De vil hjem ! Men de vil bli bært ! Alle 3 vil bli bært ! ALLE hyler etter mamma 

Barna er så utrygge at det gjør vondt i hjertet! Du MÅ ta tak og gjøre det som Iiiik forklarte deg. I morgen den dag. 

Anonymkode: ecd6e...f59

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

I dag da jeg skulle hente de i 3 i bhg så snudde de helt om. 3 voksne fra bhg hjalp meg med å få de i bilen. Det var ekstremt! De hylte og ville bli bært ! Jeg fikk høre at jeg er flink. Jeg prøøøøver

Jeg makter ikke mer

Men kunne du ikke bære dem ut en etter en?

Anonymkode: 68686...8cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg makter ikke mer

Dette handler nok om grensesetting. De ansatte måtte bære ungene ut i bilen for deg? Herregud så pinlig!!!

Anonymkode: c3552...ea2

Skrevet

Du trøster deg med at alle sier du er flink og at du prøver. Jeg skjønner ikke hvorfor barnehageansatte sier du er flink i en slik situasjon. Det høres ut som de prater til deg som et barn? 

Du må prate med barna dine. Forklare nøyaktig hva som skjer når du henter. Minste tar du på armen, de andre må gå fint. Forklar dem at viss de to store går fint, så får de belønning i bilen. Kjøp feks gomp å gi de to hver når de er flinke. Tuller en av dem, så får han ikke, evt kun en. Vær konsekvent!

Så må du ha ettermiddagsrutiner. Lag middagen klar på forhånd, så du slipper bruke tid på det med 4 sultne unger. Spis mat, gjerne med iPad/tv og eldste med øreklokker. 

Anonymkode: 33ffd...434

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

De vil ikke hjem. Det er jo et komplett helvette hjemme. De drøyer henting så lenge som mulig mens de hyler. Er jo fulle av angst de stakkars barna!

Anonymkode: 4e8dd...404

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Du må finne metoder som hjelper, f.eks bære en og en, eller noe helt annet.

Mannen min kjøpte sånne nett med gullpenger (sjokolade) på Nille og hadde i bilen sin. Han la en på hvert barnesete når han gikk inn i barnehagen, og sa at kaptein sabeltann hadde vært i bilen hans når han var på jobb.

Han gjorde det ikke hver dag, men noen dager. Så når han hentet i barnehagen løp ungene til bilen for å sjekke om sabeltann hadde vært der i dag.

Alle barn kan få alt fra gråteanfall til raserianfall og ikke ville det vi voksne har bestemt, og barn med diagnoser og dårlig selvregulering vil helt fra de er små ha slike episoder mye oftere enn andre. Det gjelder å finne metoder å takle det, avlede dem osv på. Skjønner det er vanskelig når de er tre stykker som hauser hverandre opp, men du er helt nødt til å være den trygge bautaen i midten som takler det.

Anonymkode: 47def...663

Skrevet

Dette var fryktelig trist lesing, barna bør tas ut av hjemmet og komme til noen som kan ta vare på de, til du blir blir flinkere. De sier du er flink for å oppmuntre deg, ikke fordi du er flink. Og for guds skyld, la de være i fred når de er på avlastning, gå en tur i skogen eller noe 

Anonymkode: 8f842...8d3

Skrevet

Jeg føler meg som en udugelig mor nå 😬😬😬😬😬

Skrevet

Kanskje på tide å la det ligge. 

Anonymkode: c3552...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...