Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #26 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det var barnevernet som ønsket at jeg skulle finne noen i nettverket. Jeg kan fortelle litt mer ang hvordan barna ble tatt imot hvis dere ønsker å høre, men hvis dere allerede har bestemt dere for at jeg er udugelig så er det liten vits. Men jeg gir det et forsøk. I løpet av helgen var jeg ganske mye med alle barna, jeg savner de og de savner meg. Så jeg lekte med de noen timer hver for seg. Det var veldig koselig. Jeg fikk også shinet litt i hagen, fikk kjøpt litt blomster ☺️☺️ sånn at det skal bli koselig. Har og kjøpt nytt sikkerhetsnett til trampolinen ☺️ da de kom hjem så løp barna mot meg og jeg strakk hendene mine ut, satt meg på huk og klemte de. Veldig herlig å se de ❤️❤️ 2 minutter etterpå begynner eldste å klage på bråk. Jeg sier han kan gå på tv stuen hvis han syns det er mye lyder. (Han takler ikke lyder). Men det vil han ikke. Jeg sier at da må han tåle litt lyder. Senere på kvelden sier han at han vil dø. Roer seg ikke. Når søsken blir hysjet på av storebror da blir de irritert. Gutt på 6 år går rett bort å slår storebror i hodet. Jeg sier nei, det er ikke lov å slå. Jeg forstår at han blir lei seg, men at ikke ok å slå. Han blir sint, kaster ting i stuen.. gråter. Skriker. Jeg prøver å prate rolig til han. På dette tidspunktet er det ikke akkurat god stemning... det tar tid før alle er rolig. Det er her jeg skulle hatt flere voksne.. men det har jeg ikke. Dette gjør meg sliten. Ingen av de vil flytte fra mamma og jeg ønsker heller ikke at de skal flytte. Jeg er veldig glad i de. Me. Jeg strekker ikke til. Jeg har fått masse skryt av barnevernet som er hos oss hver uke. Jeg gjør mye bra, men de ser at det er utfordrende. Barn med reguleringsvansker osv. Anonymkode: 9defe...672 Jeg tror du gjør veldig mye riktig, jeg og det sier jo barnevernet også. Jeg ble alene med tre barn da de minste var fem og seks og eldste var 10 år og slet med mye angst, depresjon og skolevegring. Kjenner meg igjen av mye av du skriver, men jeg tror at det du gjør er godt nok. Det er sånn det er å ha barn i hus, man kommer opp i meget utfordrende situasjoner og alle blir ikke like godt ivaretatt alltid. Men det går bra likevel. Og det er klart man blir sliten, veldig sliten, men så lenge barna får kjærlighet, tak over hodet og mat, så går det bra. Aksepter at du ikke kan være 100 % overalt alltid. Finn små lommer med tid til deg selv. Sett på en film, gi dem godteri og sov en time hvis du trenger det. Jeg sov alltid 40 minutter på sofaen etter jobb før middag, for å klare ettermiddagen. Barna fikk en skål være med litt snacks. Jeg har null dårlig samvittighet for det. Det er unntakstilstand, gjør det som funker og drit i forventninger. Gi barna kjærlighet, så kommer du langt! Anonymkode: 1ef64...427
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #27 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Ikke hør på dem som sier at det er deg det er noe galt med. Det du beskriver, er så typisk autismespekter, og da trengs det rett og slett en voksen bare for det ene barnet. Jeg tror du er en god mor, problemet er at du er bare en og barna dine trenger flere voksne for å bli skjermet og få hjelp til å regulere seg. Anonymkode: 22761...a56 Jeg vet ikke helt om jeg skal tørre å svare takk for forståelsen ❤️ har fått pepper for det også, at jeg kun hører på sånne tilbakemeldinger. Men er jo sånn jeg føler det 😔 skulle hatt flere voksne. Spesielt to av barna trenger meg tett på, de begge trenger å bli skjermet ❤️ de yngste skal også bli sett ❤️ skulle ønske jeg hadde 10 armer ☺️😅 Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #28 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror du gjør veldig mye riktig, jeg og det sier jo barnevernet også. Jeg ble alene med tre barn da de minste var fem og seks og eldste var 10 år og slet med mye angst, depresjon og skolevegring. Kjenner meg igjen av mye av du skriver, men jeg tror at det du gjør er godt nok. Det er sånn det er å ha barn i hus, man kommer opp i meget utfordrende situasjoner og alle blir ikke like godt ivaretatt alltid. Men det går bra likevel. Og det er klart man blir sliten, veldig sliten, men så lenge barna får kjærlighet, tak over hodet og mat, så går det bra. Aksepter at du ikke kan være 100 % overalt alltid. Finn små lommer med tid til deg selv. Sett på en film, gi dem godteri og sov en time hvis du trenger det. Jeg sov alltid 40 minutter på sofaen etter jobb før middag, for å klare ettermiddagen. Barna fikk en skål være med litt snacks. Jeg har null dårlig samvittighet for det. Det er unntakstilstand, gjør det som funker og drit i forventninger. Gi barna kjærlighet, så kommer du langt! Anonymkode: 1ef64...427 Takk for at du deler ❤️ Dette trengte jeg å høre. Jeg vet at jeg har altfor høye krav til meg selv. Jeg ble utsatt for vold som barn, og er nok derfor livredd for at barna mine skal ta skade av livet sitt her. Jeg har ikke troen på meg selv. Men jeg gjør virkelig alt for de. De får mat, klær og masse masse kjærlighet. Jeg gir alt jeg har av energi og tid til de ❤️ Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #29 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke helt om jeg skal tørre å svare takk for forståelsen ❤️ har fått pepper for det også, at jeg kun hører på sånne tilbakemeldinger. Men er jo sånn jeg føler det 😔 skulle hatt flere voksne. Spesielt to av barna trenger meg tett på, de begge trenger å bli skjermet ❤️ de yngste skal også bli sett ❤️ skulle ønske jeg hadde 10 armer ☺️😅 Anonymkode: 9defe...672 Ha tro på at det du føler og opplever er riktig. Det er ikke «bare» å gjøre slik og slik. Lydbok (eller film) på et rolig rom med lukket dør for ett barn (hvis film ikke gir meltdown når den slutter, som det dessverre ofte gjør), kan være en mulighet for å få barn med slike utfordringer til å godta å bli skjermet uten en voksen til stede. Hvis du kan få dem som trenger skjerming til å slappe av på hvert sitt rom med en spennende lydbok, får du gjort noe med de yngre barna. Så er kanskje de eldre mer opplagte og tåler mer etter å ha fått ro en stund. Har du ikke lydbokabonnement, så anbefaler jeg et prøveabonnement for å se om det er noe barna kan godta for å slappe av alene på rommet. Utrolig hvor mange gode lydbøker for barn som finnes nå. Har god erfaring med Nextory. Vet ikke om dette fungerer for dine barn, men det er verdt et forsøk! (Ikke sett det på med flere av barna til stede, for da blir det nok kaos med enda flere inntrykk). Anonymkode: 22761...a56
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #30 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Takk for at du deler ❤️ Dette trengte jeg å høre. Jeg vet at jeg har altfor høye krav til meg selv. Jeg ble utsatt for vold som barn, og er nok derfor livredd for at barna mine skal ta skade av livet sitt her. Jeg har ikke troen på meg selv. Men jeg gjør virkelig alt for de. De får mat, klær og masse masse kjærlighet. Jeg gir alt jeg har av energi og tid til de ❤️ Anonymkode: 9defe...672 Jeg er helt sikker på at de ikke tar skade av det. Tenk på alle barn som lider og hvilke forhold de lever under. Du elsker barna dine, det er alt de trenger. Du klarer kanskje ikke å møte alle følelser hele tiden og noen ganger blir det kaos og det går en kule varmt. Men det går bra det også! 30% er godt nok. Når det blir kaos her hjemme sier jeg: Oi, nå ble det litt mye følelser og det kokte visst litt over for oss alle. Hvem vil ha milkshake fra McDonald’s? Også tar vi en kjøretur og alle får milkshake og så blir det en fin dag likevel. Bare et eksempel, gjør mye forskjellig, altså. 😅 Det skjer ikke så ofte lenger for nå er de 10,11 og 14, men det hender. Dine vil også bli eldre og det vil bli lettere. Jeg lover!!❤️ Aksepter og omfavn kaoset, denne tiden kommer aldri tilbake. Anonymkode: 1ef64...427
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #31 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg er helt sikker på at de ikke tar skade av det. Tenk på alle barn som lider og hvilke forhold de lever under. Du elsker barna dine, det er alt de trenger. Du klarer kanskje ikke å møte alle følelser hele tiden og noen ganger blir det kaos og det går en kule varmt. Men det går bra det også! 30% er godt nok. Når det blir kaos her hjemme sier jeg: Oi, nå ble det litt mye følelser og det kokte visst litt over for oss alle. Hvem vil ha milkshake fra McDonald’s? Også tar vi en kjøretur og alle får milkshake og så blir det en fin dag likevel. Bare et eksempel, gjør mye forskjellig, altså. 😅 Det skjer ikke så ofte lenger for nå er de 10,11 og 14, men det hender. Dine vil også bli eldre og det vil bli lettere. Jeg lover!!❤️ Aksepter og omfavn kaoset, denne tiden kommer aldri tilbake. Anonymkode: 1ef64...427 Det er klart at barna blir preget av et liv i kaos. Hi har skrevet her mye og det er daglig kamp mellom barna. Det vil jo sette spor. Det er greit å heie og oppmuntre, men å rosemale og rose ting som ikke er bra blir også feil. Barna har bare hi, da må hun sørge for å gi dem en bedre hverdag enn de har nå. Anonymkode: ecd6e...f59
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #32 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det var barnevernet som ønsket at jeg skulle finne noen i nettverket. Jeg kan fortelle litt mer ang hvordan barna ble tatt imot hvis dere ønsker å høre, men hvis dere allerede har bestemt dere for at jeg er udugelig så er det liten vits. Men jeg gir det et forsøk. I løpet av helgen var jeg ganske mye med alle barna, jeg savner de og de savner meg. Så jeg lekte med de noen timer hver for seg. Det var veldig koselig. Jeg fikk også shinet litt i hagen, fikk kjøpt litt blomster ☺️☺️ sånn at det skal bli koselig. Har og kjøpt nytt sikkerhetsnett til trampolinen ☺️ da de kom hjem så løp barna mot meg og jeg strakk hendene mine ut, satt meg på huk og klemte de. Veldig herlig å se de ❤️❤️ 2 minutter etterpå begynner eldste å klage på bråk. Jeg sier han kan gå på tv stuen hvis han syns det er mye lyder. (Han takler ikke lyder). Men det vil han ikke. Jeg sier at da må han tåle litt lyder. Senere på kvelden sier han at han vil dø. Roer seg ikke. Når søsken blir hysjet på av storebror da blir de irritert. Gutt på 6 år går rett bort å slår storebror i hodet. Jeg sier nei, det er ikke lov å slå. Jeg forstår at han blir lei seg, men at ikke ok å slå. Han blir sint, kaster ting i stuen.. gråter. Skriker. Jeg prøver å prate rolig til han. På dette tidspunktet er det ikke akkurat god stemning... det tar tid før alle er rolig. Det er her jeg skulle hatt flere voksne.. men det har jeg ikke. Dette gjør meg sliten. Ingen av de vil flytte fra mamma og jeg ønsker heller ikke at de skal flytte. Jeg er veldig glad i de. Me. Jeg strekker ikke til. Jeg har fått masse skryt av barnevernet som er hos oss hver uke. Jeg gjør mye bra, men de ser at det er utfordrende. Barn med reguleringsvansker osv. Anonymkode: 9defe...672 Du skulle ikke sagt:" Du får tåle lyd." Du skulle blitt med han inn. Måtte ikke ordner med blomster akkuart da. Du skulle ikke kjeftet på han som slo, men trøstet han. Han handlet i affekt. Kan du øve deg på å regulere følelser? Anonymkode: 67754...aab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #33 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke så mye som skal til? På hva tenker du? Anonymkode: 9defe...672 Har du vært på noe kurs? foreldre veiledning? trygghetssirkel? Fått hjelp og info hvordan være med barn? Anonymkode: 67754...aab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #34 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (17 timer siden): De krangler alltid skjønner du. Er så slitsomt. 3 har vært på avlastning hos forskjellige. Så tror ikke det er sjalusi Anonymkode: 9defe...672 Ikke rart de krangler. Situasjonen er jo vanskelig og uforutsigbar. De må jo få ut litt. ❤️ Anonymkode: 67754...aab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #35 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): 3 av ungene var på avlastning, men jeg var med alle likevel innimellom, for å se de og prøve å være med de når det er roligere hjemme. Eldste skulle egentlig på avlastning også, men han trenger ro. Anonymkode: 9defe...672 Dette skjønner jeg ikke. Alle 4 barna skulle på avlastning, men du valgte å holde eldste hjemme for å gi han ro? I tillegg har du vært med alle de 3 andre ungene innimellom? Dette høres utrolig rotete ut for ungene. eldste først: er han på avlastning alene eller sammen med noen av søskena? Viss han er alene, hvorfor ikke stole på at han blir tatt godt vare på? Hvorfor denne vinglingen og gi han bekreftelse på at avlasting egentlig ikke er bra? Hva med å samarbeide med avlastningen og heller lage et strukturert opplegg som han blir trygg på og liker? viss eldste trengte så mye ro at du valgte å ikke sende han på avlastning, hvor var han når du fikk hjem de 3 andre barna etter tur, selv om de egentlig var på avlastning? Dette blir rotete for barn å forholde seg til, å måtte si hadet til mamma og søsken flere ganger. hvordan ble egentlig denne helga med avlastning for deg og ungene? Det virker faktisk som du setter dine behov først, du savner de og derfor må de komme innom. Du vil vise at du egentlig er en bra mamma, derfor må ungene komme innom et par timer så du kan få bedre samvittighet. Jeg tror feilen i denne helga er pga mye rot og lite ro for ungene. De blir forvirret og du viser i tillegg at du ikke stoler på avlastningen, at det egentlig ikke er det som er bra for de den helga. Du må gi ungene fine en følelse av trygghet. Avlastning er bra, det er gøy, faste rammer. La ungene være på avlastning som det er avtalt. Så lager du en rutine på søndagen når de kommer hjem. Feks de 3 minste hjem først. God middag, bading, lese og legging. Fast mønster hver gang. Så lar du eldste komme hjem når de små er i seng. Lag en fast rutine for han. Noe godt til kveldsmat, lese sammen, spille et spill, ha tid bare dere to. Anonymkode: 33ffd...434
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #36 Skrevet 12. juni 2023 Du skriver du var ganske mye med alle barna i helgen. Hvorfor var du det viss ungene var på avlastning? du skriver: Besteforeldre er sikkert et alternativ, men jeg vet ikke om jeg klarer å gi slipp. Hjelper ikke å bo borte for noen mnd, da er vi tilbake der hvor vi var. Hvorfor har du bestemt deg for at etter noen måneder er dere tilbake der hvor dere var? Hvorfor har du bestemt deg for at ungene dine er umulige og ingenting vil fungere så du gidder ikke prøve? Du vet ikke om du klarer å gi slipp? Det eneste du jo vil er at barnevernet skal la deg være lekemamma for et barn om gangen, fordi du orker ikke forhold deg til alle samtidig. Hva med å sjekke mulighetene med barnevernet om eldste kan flytte til besteforeldre over en lengre periode. Så du kan få kontroll på de 3 andre, lage rutiner osv. så kan jo eldste komme hjem de helgene de små er på avlastning (og la de nå være på den avlastningen de skal). Jeg tror eldste din har det pyton og bør få voksne rundt seg som har tid til han. Han bør ha ro og veiledning. Hjelp til å komme tilbake til skolen osv. du må sette hans behov framfor fine egne. Anonymkode: 33ffd...434
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #37 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dette skjønner jeg ikke. Alle 4 barna skulle på avlastning, men du valgte å holde eldste hjemme for å gi han ro? I tillegg har du vært med alle de 3 andre ungene innimellom? Dette høres utrolig rotete ut for ungene. eldste først: er han på avlastning alene eller sammen med noen av søskena? Viss han er alene, hvorfor ikke stole på at han blir tatt godt vare på? Hvorfor denne vinglingen og gi han bekreftelse på at avlasting egentlig ikke er bra? Hva med å samarbeide med avlastningen og heller lage et strukturert opplegg som han blir trygg på og liker? viss eldste trengte så mye ro at du valgte å ikke sende han på avlastning, hvor var han når du fikk hjem de 3 andre barna etter tur, selv om de egentlig var på avlastning? Dette blir rotete for barn å forholde seg til, å måtte si hadet til mamma og søsken flere ganger. hvordan ble egentlig denne helga med avlastning for deg og ungene? Det virker faktisk som du setter dine behov først, du savner de og derfor må de komme innom. Du vil vise at du egentlig er en bra mamma, derfor må ungene komme innom et par timer så du kan få bedre samvittighet. Jeg tror feilen i denne helga er pga mye rot og lite ro for ungene. De blir forvirret og du viser i tillegg at du ikke stoler på avlastningen, at det egentlig ikke er det som er bra for de den helga. Du må gi ungene fine en følelse av trygghet. Avlastning er bra, det er gøy, faste rammer. La ungene være på avlastning som det er avtalt. Så lager du en rutine på søndagen når de kommer hjem. Feks de 3 minste hjem først. God middag, bading, lese og legging. Fast mønster hver gang. Så lar du eldste komme hjem når de små er i seng. Lag en fast rutine for han. Noe godt til kveldsmat, lese sammen, spille et spill, ha tid bare dere to. Anonymkode: 33ffd...434 Barna er vel på avlastning hos besteforeldre og familie, så det er vel heller mor som stikker innom dem? Og en 11 åring kan fint være hjemme alene mens mamma stikker innom søster hos tante Beate... Men er ellers enig med deg da, la barna være når de er på avlastning, ellers er noe av effekten borte. Anonymkode: 47def...663
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #38 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Barna er vel på avlastning hos besteforeldre og familie, så det er vel heller mor som stikker innom dem? Og en 11 åring kan fint være hjemme alene mens mamma stikker innom søster hos tante Beate... Men er ellers enig med deg da, la barna være når de er på avlastning, ellers er noe av effekten borte. Anonymkode: 47def...663 Jeg har vært med barna ja. Uansett så løper de hjem når de er på avlastning. Derfor Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #39 Skrevet 12. juni 2023 Uansett hva jeg gjør. Så får jeg bare høre at jeg er egoistisk!? At jeg kun tenker på meg selv ! Jeg har ingen å lufte dette til. Jeg gir opp! Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #40 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Uansett hva jeg gjør. Så får jeg bare høre at jeg er egoistisk!? At jeg kun tenker på meg selv ! Jeg har ingen å lufte dette til. Jeg gir opp! Anonymkode: 9defe...672 Dette er ett dumt forum til sånn utblåsning, det er ikke mange som forstår eller evner å forstå. Det viser seg jo gjennom alle trådene dine at det kun er de med lignene problemstillinger som klarer å sette seg inn i noe. "Den gang "Adam 8 år" slo seg vrang på butikken så hjalp det å bære han ut i bilen". Men det fungerer ikke med barn med problematikk i bunn. Jeg har svart deg tidligere og jeg kjenner meg igjen i desperasjonen, og frustrasjonen over å ikke "bli møtt" her inne. Men det kommer du ikke til å bli i overveiene stor grad. Skulle ønske du var min venninne så kunne du lufta så mye du bare orker! Du er god nok, selv om du ikke føler det nå ❤️ Anonymkode: 5d370...fe9
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #41 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette er ett dumt forum til sånn utblåsning, det er ikke mange som forstår eller evner å forstå. Det viser seg jo gjennom alle trådene dine at det kun er de med lignene problemstillinger som klarer å sette seg inn i noe. "Den gang "Adam 8 år" slo seg vrang på butikken så hjalp det å bære han ut i bilen". Men det fungerer ikke med barn med problematikk i bunn. Jeg har svart deg tidligere og jeg kjenner meg igjen i desperasjonen, og frustrasjonen over å ikke "bli møtt" her inne. Men det kommer du ikke til å bli i overveiene stor grad. Skulle ønske du var min venninne så kunne du lufta så mye du bare orker! Du er god nok, selv om du ikke føler det nå ❤️ Anonymkode: 5d370...fe9 Takk ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #42 Skrevet 12. juni 2023 Tusen hjertelig takk til dere som forstår ❤️ Tusen takk for gode råd. Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #43 Skrevet 12. juni 2023 Fatter virkelig ikke poenget med å stikke innom ungene som er på avlastning. Er jo en grunn til de er der. Blir utrolig forvirrende for barna! Anonymkode: c3552...ea2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #44 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har vært med barna ja. Uansett så løper de hjem når de er på avlastning. Derfor Anonymkode: 9defe...672 Hva er da vitsen med avlasting? Det er jammen ikke rart at barna blir forvirret og utagerer. Er de på avlasting hos de samme alle fire? Anonymkode: ecd6e...f59
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #45 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fatter virkelig ikke poenget med å stikke innom ungene som er på avlastning. Er jo en grunn til de er der. Blir utrolig forvirrende for barna! Anonymkode: c3552...ea2 De løper hjem Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #46 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hva er da vitsen med avlasting? Det er jammen ikke rart at barna blir forvirret og utagerer. Er de på avlasting hos de samme alle fire? Anonymkode: ecd6e...f59 De løper hjem Anonymkode: 9defe...672
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #47 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): De løper hjem Anonymkode: 9defe...672 Da er du ikke hjemme når de løper hjem. De som har dem må jo passe på? Skulle tro du gjorde det med vilje. Anonymkode: c3552...ea2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #48 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): De løper hjem Anonymkode: 9defe...672 Er ikke de to minste ganske små? De som har avlastningen må passe bedre på ungene. Anonymkode: 33ffd...434
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #49 Skrevet 12. juni 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da er du ikke hjemme når de løper hjem. De som har dem må jo passe på? Skulle tro du gjorde det med vilje. Anonymkode: c3552...ea2 Låst dør og ikke lukk opp, så må de som har avlastning ta seg av ungene. Du skrev jo at du hadde brukt timer med hver enkelt unge i helga? Anonymkode: 33ffd...434
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2023 #50 Skrevet 12. juni 2023 Er alle 4 unger på avlastning samme sted? Og hvordan fungerer de sammen på avlastning? Er de i nabohusene? Anonymkode: 33ffd...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå