Gå til innhold

Dusjing i felles dusj svømmehall


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri dusjet naken i en eneste svømmehall, og ikke én av de hallene jeg har badet i har vært stengt. Det betyr st jeg ikke er et problem, og min hygiene er god nok

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

For å holde vannet rent og for at av og til tisser noen oppi der og da må de bruke mer klor. Og på phverdien.

Anonymkode: 0299d...a28

Riktig. Og for å bidra til at man kan holde klorbruken nede så dusjer man nakne. 
 

Men nå skal jeg ut i livet, du får ha takk for underholdningen! Bra jobba å holde karakter i 13-14 sider 👏🏻 Ønsker deg en hygienisk onsdag 😏

Anonymkode: d03ac...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og svømmehaller er kun for normale, velfungerende mennesker?

Anonymkode: 996fe...b2c

Alle er velkomne så lenge de klarer å følge hygienereglene. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri dusjet naken i en eneste svømmehall, og ikke én av de hallene jeg har badet i har vært stengt. Det betyr st jeg ikke er et problem, og min hygiene er god nok

Anonymkode: 996fe...b2c

Oi 😳

Anonymkode: d03ac...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Riktig. Og for å bidra til at man kan holde klorbruken nede så dusjer man nakne. 
 

Men nå skal jeg ut i livet, du får ha takk for underholdningen! Bra jobba å holde karakter i 13-14 sider 👏🏻 Ønsker deg en hygienisk onsdag 😏

Anonymkode: d03ac...e99

Jeg vil ikke dusje n-a-k-e-n og da gjør jeg det ikke heller. La oss som ikke vil være ! Du må også ha en hygienisk dag. Ps: husk såpe etter toalettbesøk! 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ikke dusje n-a-k-e-n og da gjør jeg det ikke heller. La oss som ikke vil være ! Du må også ha en hygienisk dag. Ps: husk såpe etter toalettbesøk! 

Anonymkode: 0299d...a28

Det er ingen grunn til å være trassig her. Regelen er der for en grunn og som mange har sagt gjentatte ganger; hvis du ikke ønsker å følge regelen så må du holde deg hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det er ingen grunn til å være trassig her. Regelen er der for en grunn og som mange har sagt gjentatte ganger; hvis du ikke ønsker å følge regelen så må du holde deg hjemme. 

Jeg vil ikke. Nekter. Er sjef over egen kropp. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke. Nekter. Er sjef over egen kropp. 

Anonymkode: 0299d...a28

Sjef over egen kropp er du. Du er bare ikke sjef over svømmehallen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Sjef over egen kropp er du. Du er bare ikke sjef over svømmehallen. 

Jeg får bade i svømmehallen fordi jeg dusjer 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får bade i svømmehallen fordi jeg dusjer 

Anonymkode: 0299d...a28

Jeg håper noen minner deg på at du må ta av bikinien neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Alle er velkomne så lenge de klarer å følge hygienereglene

Det er det nok ikke du som bestemmer

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (37 minutter siden):

Det er ingen grunn til å være trassig her. Regelen er der for en grunn og som mange har sagt gjentatte ganger; hvis du ikke ønsker å følge regelen så må du holde deg hjemme. 

Og mange har sagt at det er greit. Og ingen av de bestemmer noe som helst

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Og svømmehaller er kun for normale, velfungerende mennesker?

Anonymkode: 996fe...b2c

Ja

Anonymkode: f3cf2...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er det nok ikke du som bestemmer

Anonymkode: 996fe...b2c

Nei. Det er det svømmehallen som gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden):

Nei. Det er det svømmehallen som gjør.

Nettopp. Og da er det opp til dem å si fra om noen skal holde seg hjemme, ikke dere

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nettopp. Og da er det opp til dem å si fra om noen skal holde seg hjemme, ikke dere

Anonymkode: 996fe...b2c

Vel… tenker du slik i alle situasjoner? Folk som kjører for fort i veien der du bor? Noen som nasker i butikken ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Vel… tenker du slik i alle situasjoner? Folk som kjører for fort i veien der du bor? Noen som nasker i butikken ? 

Hvis noen kjører for fort der jeg bor, så er det varsling til kommunen som gjelder. Så tar de avgjørelsen. Hva gjør du hvis noen kjører for fort der du bor? Går ut på gaten og holder vakt og sier fra til alle som kjører for fort?

Hvis noen stjeler i butikken, så sier man fra til ansatt i butikken, ikke til personen som stjeler. For varen er faktisk ikke stjålet før de går ut av butikken. Hva gjør du?

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis noen kjører for fort der jeg bor, så er det varsling til kommunen som gjelder. Så tar de avgjørelsen. Hva gjør du hvis noen kjører for fort der du bor? Går ut på gaten og holder vakt og sier fra til alle som kjører for fort?

Hvis noen stjeler i butikken, så sier man fra til ansatt i butikken, ikke til personen som stjeler. For varen er faktisk ikke stjålet før de går ut av butikken. Hva gjør du?

Anonymkode: 996fe...b2c

Dette. Men enkelte kjerringers trang til å belære andre hele tiden trumfer sunn fornuft. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis noen kjører for fort der jeg bor, så er det varsling til kommunen som gjelder. Så tar de avgjørelsen. Hva gjør du hvis noen kjører for fort der du bor? Går ut på gaten og holder vakt og sier fra til alle som kjører for fort?

Hvis noen stjeler i butikken, så sier man fra til ansatt i butikken, ikke til personen som stjeler. For varen er faktisk ikke stjålet før de går ut av butikken. Hva gjør du?

Anonymkode: 996fe...b2c

Når noen gjentatte ganger kjørte for fort i vår gate så gikk jeg rett og slett bort og banket på døren der de bor . Vi har ingen å miste og det viste seg at folk hadde snakket til dem det gjaldt tidligere også. Jeg har helt klart sagt fra til en ungdom i butikken også. På vei ut av butikken med sjokolade i lomma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis noen kjører for fort der jeg bor, så er det varsling til kommunen som gjelder. Så tar de avgjørelsen. Hva gjør du hvis noen kjører for fort der du bor? Går ut på gaten og holder vakt og sier fra til alle som kjører for fort?

Hvis noen stjeler i butikken, så sier man fra til ansatt i butikken, ikke til personen som stjeler. For varen er faktisk ikke stjålet før de går ut av butikken. Hva gjør du?

Anonymkode: 996fe...b2c

Å si fra til badevaktene er jo greit, men som regel løses situasjoner enklere hvis man tar det direkte.

Hvis noen jeg sitter på med kjører for fort sier jeg fra til dem og hvis jeg oppfatter at noen jeg kjenner kjører for fort der jeg bor, ber jeg dem ta det roligere.

Jeg setter også pris på det hvis noen sier fra til meg når jeg gjør noe galt. Da kan jeg rette på det uten noe mer styr.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Å si fra til badevaktene er jo greit, men som regel løses situasjoner enklere hvis man tar det direkte.

Hvis noen jeg sitter på med kjører for fort sier jeg fra til dem og hvis jeg oppfatter at noen jeg kjenner kjører for fort der jeg bor, ber jeg dem ta det roligere.

Jeg setter også pris på det hvis noen sier fra til meg når jeg gjør noe galt. Da kan jeg rette på det uten noe mer styr.

Anonymkode: 3a5cc...182

Jeg har opplevd det motsatte. Sa fra to ganger til mødre som hadde aaaltfor store gutter med seg i damegarderoben, og da var det bare hysteri og fresing å oppspore. De fortsatte å stå der med guttene sine. Jeg sa fra til badevakten, og de fjernet seg uten en lyd. Så nei, det er faktisk enklere å løse det ved å si fra til rett person, altså badevakten.

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dette. Men enkelte kjerringers trang til å belære andre hele tiden trumfer sunn fornuft. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Bare sånn for logikken skyld.

Hvis jeg bør godta at du ikke følger oppslagene med regler i svømmehallen, bør da du godta at jeg snakker dritt om deg?

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har opplevd det motsatte. Sa fra to ganger til mødre som hadde aaaltfor store gutter med seg i damegarderoben, og da var det bare hysteri og fresing å oppspore. De fortsatte å stå der med guttene sine. Jeg sa fra til badevakten, og de fjernet seg uten en lyd. Så nei, det er faktisk enklere å løse det ved å si fra til rett person, altså badevakten.

Anonymkode: a6f5a...d08

Ja, det er jo ikke bestandig det holder å si fra direkte. Da må man jo gå et skritt videre, men det er greit å prøve på "laveste nivå" først.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Når noen gjentatte ganger kjørte for fort i vår gate så gikk jeg rett og slett bort og banket på døren der de bor . Vi har ingen å miste og det viste seg at folk hadde snakket til dem det gjaldt tidligere også. Jeg har helt klart sagt fra til en ungdom i butikken også. På vei ut av butikken med sjokolade i lomma. 

Hvis du ikke vet hvor sjåføren bor da? Og det hjalp jo ikke å snakke heller, så hvorfor trodde du at ditt snakk skulle hjelpe? Kontaktet du politiet? Kommunen? For det er de som kan gi sanksjoner. Du kan ikke.

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Bare sånn for logikken skyld.

Hvis jeg bør godta at du ikke følger oppslagene med regler i svømmehallen, bør da du godta at jeg snakker dritt om deg?

Anonymkode: 3a5cc...182

Hvorfor skal du snakke dritt om noen?

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du ikke vet hvor sjåføren bor da? Og det hjalp jo ikke å snakke heller, så hvorfor trodde du at ditt snakk skulle hjelpe? Kontaktet du politiet? Kommunen? For det er de som kan gi sanksjoner. Du kan ikke.

Anonymkode: 996fe...b2c

Om det ikke nytter å snakke til en person, så må man selvsagt ta det videre. Skjønner du så lite, eller gjør du deg bare vanskelig for diskusjonen sin del? 

Anonymkode: d03ac...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...