Gå til innhold

Dusjing i felles dusj svømmehall


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

De aller aller fleste argumenterer bare for at reglene er like for alle. 

Men det er de jo ikke generelt i samfunnet. 

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men reglene kan være noe runde når det ikke er tiltak som finnes som båser / eller handikap garderober. Alle trenger ikke og ha være så firkantet! De som ikke følger reglene helt har sine grunner!! 

Anonymkode: 0299d...a28

Hvorfor må reglene være runde? Alle guttene må kunne ha med seg en person av samme kjønn som følger dem i riktig garderobe hvis de ikke klarer seg alene der. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

De aller aller fleste argumenterer bare for at reglene er like for alle. 

Jeg kommenterte ei som var nedlatende og latterligjorde, og sa at det helt klart er bedre å være "persilleblad" enn forsøk på mobbing. Så jeg vet ikke hvorfor du svarer som du gjør mtp hva jeg kommenterte nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må reglene være runde? Alle guttene må kunne ha med seg en person av samme kjønn som følger dem i riktig garderobe hvis de ikke klarer seg alene der. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Hvor står den reglen?

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men det er de jo ikke generelt i samfunnet. 

Anonymkode: 996fe...b2c

Nå snakker vi om regler i svømmehallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han dusjer ikke naken. Han dusjer med bokser og badeshorts

Anonymkode: 996fe...b2c

Selvsagt gjør han det 🙄 Så da er det bare de sårbare jentene som må blotte seg foran en jevnaldrende gutt. Drit i andre, drit i hygiene, drit i folkeskikk bare DU får dine behov dekket. 

Anonymkode: d03ac...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

De aller aller fleste argumenterer bare for at reglene er like for alle. 

Like for alle?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Selvsagt gjør han det 🙄 Så da er det bare de sårbare jentene som må blotte seg foran en jevnaldrende gutt. Drit i andre, drit i hygiene, drit i folkeskikk bare DU får dine behov dekket. 

Anonymkode: d03ac...e99

Nettopp. Både uhygienisk og sjenerende for dem som garderoben egentlig er ment for. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må reglene være runde? Alle guttene må kunne ha med seg en person av samme kjønn som følger dem i riktig garderobe hvis de ikke klarer seg alene der. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Hvorfor det hvis de har en særskilt grunn? Blir du plaget av å være i samme garderobe?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor det hvis de har en særskilt grunn? Blir du plaget av å være i samme garderobe?

Anonymkode: 0299d...a28

Jeg? Nei. Jevnaldrende jenter? Mulig ja. Særlig når du lar ham være påkledd, og de må være nakne.

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg? Nei. Jevnaldrende jenter? Mulig ja. Særlig når du lar ham være påkledd, og de må være nakne.

Anonymkode: a6f5a...d08

Nå blander du anonymkodene. Men du plages av andre som dusjer med KLÆÆÆR

på????

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg? Nei. Jevnaldrende jenter? Mulig ja. Særlig når du lar ham være påkledd, og de må være nakne.

Anonymkode: a6f5a...d08

Ps: NEI man må INGENTING!!

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor føler du at du har en rett til å vite det? 

Anonymkode: 996fe...b2c

Fordi man skal dusje naken før bad. Med både bokser og badesjorts er drt ganske sikkert at han rar med seg biologisk materiale og annen "forurensning" til basenget.

Hvis det er pinlig for ham å være naken forran jenter må du regne med at andre kan synes det er pinlig å være nakenforran  ham også.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Nå snakker vi om regler i svømmehallen.

Det er ikke det der heller

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvsagt gjør han det 🙄 Så da er det bare de sårbare jentene som må blotte seg foran en jevnaldrende gutt. Drit i andre, drit i hygiene, drit i folkeskikk bare DU får dine behov dekket. 

Anonymkode: d03ac...e99

 Vi har spesialregler. Plager det deg, så er ikke det mitt problem

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

 Vi har spesialregler. Plager det deg, så er ikke det mitt problem

Anonymkode: 996fe...b2c

Har dere en regel om at han slipper å vaske seg naken og kan forpeste bassenget med bakterier? Slutt å juge, er du snill. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Fordi man skal dusje naken før bad. Med både bokser og badesjorts er drt ganske sikkert at han rar med seg biologisk materiale og annen "forurensning" til basenget.

Hvis det er pinlig for ham å være naken forran jenter må du regne med at andre kan synes det er pinlig å være nakenforran  ham også.

Anonymkode: 3a5cc...182

Jeg spør hvorfor du mener at du har en rett til å få vite det. Altså andres personlige årsaker. Hvorfor skal du kreve å få vite det?

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har dere en regel om at han slipper å vaske seg naken og kan forpeste bassenget med bakterier? Slutt å juge, er du snill. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Det har vi. Men etter året han ble 10, så fikk han ikke gå i samme dusj som meg lenger, så nå mangler han tilbud om svømming. Det ble vurdert om de skulle fortsette til han ble 12, og det ble egentlig innvilget, men så kom korona og de stengte. Etter det falt det litt ut, og nå er han over 12, og står uten tilbud som han burde ha

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du regelen er at man skal dusje naken? 

Fordi man skal vaske seg før man bader. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Har dere en regel om at han slipper å vaske seg naken og kan forpeste bassenget med bakterier? Slutt å juge, er du snill. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Han vasker seg med badetøy på! Hvorfor han gjør det har du ingenting med utenom den infoen du har fått. Frekt av deg og kreve et svar. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det har vi. Men etter året han ble 10, så fikk han ikke gå i samme dusj som meg lenger, så nå mangler han tilbud om svømming. Det ble vurdert om de skulle fortsette til han ble 12, og det ble egentlig innvilget, men så kom korona og de stengte. Etter det falt det litt ut, og nå er han over 12, og står uten tilbud som han burde ha

Anonymkode: 996fe...b2c

Så det finnes ikke en eneste mann på hele kloden som kan ta ham med seg i basseng? Han har ikke mistet tilbudet om svømming, han har mistet tilbudet om å gå i feil garderobe. Det er to forskjellige ting. Og nei, jeg tror ikke noe på at dere fikk disp fra å overholde hygienereglene.

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Han vasker seg med badetøy på! Hvorfor han gjør det har du ingenting med utenom den infoen du har fått. Frekt av deg og kreve et svar. 

Anonymkode: 0299d...a28

Fordi det bare er løgn. Hygienereglene er der av en grunn, og sykdom hos den som ikke overholder regelen har ingenting å si. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det bare er løgn. Hygienereglene er der av en grunn, og sykdom hos den som ikke overholder regelen har ingenting å si. 

Anonymkode: a6f5a...d08

Man føle reglene selvom man har badetøyet på! Er du så firkantet at du ikke tror man kommer til der man trenger fordi man fysisk ikke fjerner alt?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Griser gjør ofte ikke det. 

Det hadde plaget meg, ja, og jeg hadde som sagt tatt saken til topps. Min pre-pubertale jente skal ikke risikere å møte på jevnaldrende gutter i dusjen. 
 

Å la han dusje i shorts og bokser er bare ufattelig 🤢🤮

Hvorfor får han ikke tilgang til handikapgarderoben?

Anonymkode: d03ac...e99

Trist at dine barn skal tvinges til noe de ikke er komfortable med Om de møter noe i livet de har en utfordring med! Hvilken god rollemodell er det?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...