Gå til innhold

Dusjing i felles dusj svømmehall


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke dusje sammen med andre i felles dusj, aldri likt det. Føler folk ser på meg og jeg er ikke fornøyd med kroppen. Er det ok derfor å dusje med badetøy på? 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker ikke dusje sammen med andre i felles dusj, aldri likt det. Føler folk ser på meg og jeg er ikke fornøyd med kroppen. Er det ok derfor å dusje med badetøy på? 

Anonymkode: 0299d...a28

Om du vil at vannet du bader i skal være møkkete og må klores kjempesterkt så kan du det. Ellers så kan du tenke at alle har nok med seg selv i dusjen. 

Anonymkode: e2c50...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke. Men jeg må innrømme at jeg gjør det likevel før jeg går ut i bassenget, og etterpå vasker jeg håret ol. med badetøyet på og tar det ikke av før jeg er omtrent ferdig. Da står jeg med ryggen til og går fort og sidelengs bort til håndkleet mitt (prøver å få en dusj nærmest mulig). Jeg er med andre ord omtrent ikke helt naken der, og ingen ser meg naken forfra.

Anonymkode: 7af2a...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Om du vil at vannet du bader i skal være møkkete og må klores kjempesterkt så kan du det. Ellers så kan du tenke at alle har nok med seg selv i dusjen. 

Anonymkode: e2c50...c6a

Jeg er jo ikke skitten, dusjer hver dag. Nei det er alltid noen som ser på meg.

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg liker ikke dusje sammen med andre i felles dusj, aldri likt det. Føler folk ser på meg og jeg er ikke fornøyd med kroppen. Er det ok derfor å dusje med badetøy på? 

Anonymkode: 0299d...a28

Nei. Det er ikke ok. Ønsker du å benytte svømmehallen så må du dusje uten klær på. Mitt tips vil være å benytte svømmehallen på tidspunkt hvor det er få som bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er det ikke. Men jeg må innrømme at jeg gjør det likevel før jeg går ut i bassenget, og etterpå vasker jeg håret ol. med badetøyet på og tar det ikke av før jeg er omtrent ferdig. Da står jeg med ryggen til og går fort og sidelengs bort til håndkleet mitt (prøver å få en dusj nærmest mulig). Jeg er med andre ord omtrent ikke helt naken der, og ingen ser meg naken forfra.

Anonymkode: 7af2a...4f0

Men du gjør jo det selv? Da er jeg ikke alene om synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Nei. Det er ikke ok. Ønsker du å benytte svømmehallen så må du dusje uten klær på. Mitt tips vil være å benytte svømmehallen på tidspunkt hvor det er få som bruker den.

Men hvorfor? Det er ukomfortabelt! 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men du gjør jo det selv? Da er jeg ikke alene om synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: 0299d...a28

Du er selvsagt ikke alene om å synes at det er ubehagelig. Det er likevel slik at hvis du skal benytte svømmehall så skal du dusje naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor? Det er ukomfortabelt! 

Anonymkode: 0299d...a28

Du trenger hverken forstå eller like regel rundt dette. Poenget er at hvis du vil svømme i svømmehallen så er regelen at du må dusje naken. Ønsker du ikke det så er ikke svømmehallen stedet for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Du er selvsagt ikke alene om å synes at det er ubehagelig. Det er likevel slik at hvis du skal benytte svømmehall så skal du dusje naken.

Gjør det noe om alle andre gjør det og jeg er et unntak? Det kan jo ikke bety sp mye? Jeg skjønner heller ikke hvorfor man må dusje håret. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men du gjør jo det selv? Da er jeg ikke alene om synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: 0299d...a28

Det er ikke greit å kjøre i 90 i 80-sonen heller, men jeg gjør det også. Poenget er at man kan forstå og være enig i at noe er galt, men likevel ikke følge reglene. Så nei, det er egentlig ikke greit å dusje i badetøy før man går i bassenget, men ja, jeg bryter den regelen selv. Nå dusjer jeg jo, men med badetøy, og om ingen ser/stirrer, drar jeg underdelen litt til side så jeg raskt får vasket underlivet også før jeg går i bassenget. Jeg tenker at jeg uansett ikke kan være så veldig skitten, da jeg er en renslig person.

Anonymkode: 7af2a...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gjør det noe om alle andre gjør det og jeg er et unntak? Det kan jo ikke bety sp mye? Jeg skjønner heller ikke hvorfor man må dusje håret. 

Anonymkode: 0299d...a28

Du kan kontakte din lokale svømmehall med dine spørsmål . De kan helt sikkert gi deg svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Du kan kontakte din lokale svømmehall med dine spørsmål . De kan helt sikkert gi deg svar på dette.

Det står på skilt med stor skrift at man må dusje naken! Spesielt når alle ser. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke greit å duske med badetøy på. Folk har ulike kropper. Det tenkes det nok ikke så mye negativt om. De selvopptatte grisene som dusjer med badetøy på derimot, dem har i hvertfall jeg liten respekt for.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Du trenger hverken forstå eller like regel rundt dette. Poenget er at hvis du vil svømme i svømmehallen så er regelen at du må dusje naken. Ønsker du ikke det så er ikke svømmehallen stedet for deg.

Jeg elsker å bade men jeg liker ikke å dusje i felles dusj med andre. Burde vært en egen dusj for oss som ikker liker det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke greit å duske med badetøy på. Folk har ulike kropper. Det tenkes det nok ikke så mye negativt om. De selvopptatte grisene som dusjer med badetøy på derimot, dem har i hvertfall jeg liten respekt for.

Anonymkode: 3a5cc...182

Du sier vel ikke fra til noen? Det hadde vært super kleint å møte på en sånn person 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker å bade men jeg liker ikke å dusje i felles dusj med andre. Burde vært en egen dusj for oss som ikker liker det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Du får foreslå det og godta å betale litt ekstra da.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du sier vel ikke fra til noen? Det hadde vært super kleint å møte på en sånn person 

Anonymkode: 0299d...a28

Jeg har pekt på skiltet et par ganger så de har forstått min mening om det. To ganger har da også den det gjaldt tatt av seg helt etter at jeg har pekt på skiltet.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har pekt på skiltet et par ganger så de har forstått min mening om det. To ganger har da også den det gjaldt tatt av seg helt etter at jeg har pekt på skiltet.

Anonymkode: 3a5cc...182

Herregud? Hvem gjør du dette mot?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har pekt på skiltet et par ganger så de har forstått min mening om det. To ganger har da også den det gjaldt tatt av seg helt etter at jeg har pekt på skiltet.

Anonymkode: 3a5cc...182

 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du får foreslå det og godta å betale litt ekstra da.

Anonymkode: 3a5cc...182

Hadde glatt betalt 50kr ekstra for det

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Herregud? Hvem gjør du dette mot?

Anonymkode: 0299d...a28

Folk som "overser" tydelig merking i svømmehallen.

Anonymkode: 3a5cc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, Anonym bruker said:

Gjør det noe om alle andre gjør det og jeg er et unntak? Det kan jo ikke bety sp mye? Jeg skjønner heller ikke hvorfor man må dusje håret. 

Anonymkode: 0299d...a28

Håret må jo også vaskes. Fjerne skitt, hårstyling. Og man mister håsstrå som ellers ville havnet i bassenget. 

Om du dusjer med badedrakt er ikke så ille synes jeg HVIS du vasker deg skikkelig i rumpa og skrittet. Med såpe bak! 

Anonymkode: 5c81f...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er jo ikke skitten, dusjer hver dag. Nei det er alltid noen som ser på meg.

Anonymkode: 0299d...a28

Skal se se i taket eller glane ned i gulvet? De ser ikke på deg. Glor du på folk? Dette handler kun om h ordan du ser på deg selv. ❤️

Anonymkode: 4482a...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Håret må jo også vaskes. Fjerne skitt, hårstyling. Og man mister håsstrå som ellers ville havnet i bassenget. 

Om du dusjer med badedrakt er ikke så ille synes jeg HVIS du vasker deg skikkelig i rumpa og skrittet. Med såpe bak! 

Anonymkode: 5c81f...e1f

Dusjer med bikini. Bruker såpe etterpå. Ingen bruker såpe FØR man gå ut i bassenget!!

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skal se se i taket eller glane ned i gulvet? De ser ikke på deg. Glor du på folk? Dette handler kun om h ordan du ser på deg selv. ❤️

Anonymkode: 4482a...449

Ja jeg ser av og til på noen når jeg går inn uten og tenke på det. Men de som ser på meg ser og ser. Det er ikke bare noe jeg tror. Det skjer alltid. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...