Gå til innhold

Dusjing i felles dusj svømmehall


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt ok. Jeg dusjer bare med badetøy på i svømmehallen og bruker familiegarderobe til å skifte i. Samme om jeg er alene eller sammen med barna. Jeg har en del smerter og har derfor fått et visst antall bassengstiger tildelt av kommunen, så jeg bør svømme  ca en dag i uken fordi det er beste behandling.

Jeg viser meg ikke naken for noen

Anonymkode: 996fe...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dusjer med bikini. Bruker såpe etterpå. Ingen bruker såpe FØR man gå ut i bassenget!!

Anonymkode: 0299d...a28

Jo. Det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (21 minutter siden):

Jo. Det er det. 

Aldri sett noen som bruker såpe på kroppen før de går ut i bassenget. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du benytte deg av et tilbud må du følge reglene, på samme måte som oss andre. Og slapp helt av, du er ikke så interessant som du tror, ingen gidder å glo på deg. 

Anonymkode: d03ac...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Skal du benytte deg av et tilbud må du følge reglene, på samme måte som oss andre. Og slapp helt av, du er ikke så interessant som du tror, ingen gidder å glo på deg. 

Anonymkode: d03ac...e99

Følger alle regler bare ikke det med dusjingen. Mange her inne som også gjør det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Nei. Det er ikke ok. Ønsker du å benytte svømmehallen så må du dusje uten klær på. Mitt tips vil være å benytte svømmehallen på tidspunkt hvor det er få som bruker den.

Var aldri snakk om klær! Var snakk om bikini!!

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Følger alle regler bare ikke det med dusjingen. Mange her inne som også gjør det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Den viktigste, altså. Flott. Så vi andre må bade i din drit. 

Anonymkode: f3cf2...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Folk som "overser" tydelig merking i svømmehallen.

Anonymkode: 3a5cc...182

Tenker du ikke at andre kn ha sine grunner?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tenker du ikke at andre kn ha sine grunner?

Anonymkode: 0299d...a28

De grunnene er verd null.

Anonymkode: f3cf2...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Den viktigste, altså. Flott. Så vi andre må bade i din drit. 

Anonymkode: f3cf2...bec

Dusjer hver dag og er ren

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De grunnene er verd null.

Anonymkode: f3cf2...bec

Hvorfor?

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den viktigste, altså. Flott. Så vi andre må bade i din drit. 

Anonymkode: f3cf2...bec

Bader jo i klor vann..,

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Var aldri snakk om klær! Var snakk om bikini!!

Anonymkode: 0299d...a28

Og bikini er? Klær?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳 javel! Nei jeg synes det er vanskelig å dusje i felles dusj. Det må du respektere!

Anonymkode: 0299d...a28

Endret av Admin
Innlegget er ryddet for slettet sitat.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Og bikini er? Klær?😊

Nå kverulerer du! 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

😳 javel! Nei jeg synes det er vanskelig å dusje i felles dusj. Det må du respektere!

Anonymkode: 0299d...a28

Ingen sliter med å respektere at du synes det er vanskelig. Det er vanskelig å respektere at voksne folk argumenterer for at reglene ikke bør gjelde for akkurat dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Dusjer med bikini. Bruker såpe etterpå. Ingen bruker såpe FØR man gå ut i bassenget!!

Anonymkode: 0299d...a28

Jo, alle bruker såpe før man går ut i bassenget. Jeg er ofte i svømmehallen fordi det er i tilknytning til treningssenteret, og jeg tar ikke fem øre for å be folk om å dusje uten badetøy. Det står tydelig på skiltet hos oss at man skal dusje naken og bruke såpe. De som ikke gjør det får definitivt høre det, og det av stort sett alle oss andre rundt. Så kjip er jeg og mine medsammensvorne 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (2 minutter siden):

Jo, alle bruker såpe før man går ut i bassenget. Jeg er ofte i svømmehallen fordi det er i tilknytning til treningssenteret, og jeg tar ikke fem øre for å be folk om å dusje uten badetøy. Det står tydelig på skiltet hos oss at man skal dusje naken og bruke såpe. De som ikke gjør det får definitivt høre det, og det av stort sett alle oss andre rundt. Så kjip er jeg og mine medsammensvorne 😚

Alle kan passe på seg selv.

Men ok jeg var ikke klar over at det var vanlig å bruke såpe før. Og jeg vil følge reglene derfor skal jeg bruke såpe før fra nå! Så pliktoppfyllende som jeg er tross alt er. Men…. Det får holde å løftet bikini delen opp - det får være godt nok! 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Ingen sliter med å respektere at du synes det er vanskelig. Det er vanskelig å respektere at voksne folk argumenterer for at reglene ikke bør gjelde for akkurat dem.

Følger reglene. Har jo sagt det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Alle kan passe på seg selv.

Men ok jeg var ikke klar over at det var vanlig å bruke såpe før. Og jeg vil følge reglene derfor skal jeg bruke såpe før fra nå! Så pliktoppfyllende som jeg er tross alt er. Men…. Det får holde å løftet bikini delen opp - det får være godt nok! 

Anonymkode: 0299d...a28

Flott, og enda bedre hvis du senker litt på underdelen sånn at glufsa også får seg en vask 👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (3 minutter siden):

Flott, og enda bedre hvis du senker litt på underdelen sånn at glufsa også får seg en vask 👏🏻👏🏻👏🏻

Æsj! Jaja. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Følger alle regler bare ikke det med dusjingen. Mange her inne som også gjør det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Det er på grunn av sånne som deg at det må brukes så mye klor i offentlige basseng, noe som er drepen for mange astmatikere.  Jeg hater å dusje naken foran andre, men hvis ikke klarer å gjøre det, så er det mitt problem og da må jeg la være å bade der, jeg kan ikke gjøre det til alle andres problem.

Anonymkode: fd875...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

😳 javel! Nei jeg synes det er vanskelig å dusje i felles dusj. Det må du respektere!

Anonymkode: 0299d...a28

DA MÅ DU HOLDE DEG HJEMME DA.

Anonymkode: fd875...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er på grunn av sånne som deg at det må brukes så mye klor i offentlige basseng, noe som er drepen for mange astmatikere.  Jeg hater å dusje naken foran andre, men hvis ikke klarer å gjøre det, så er det mitt problem og da må jeg la være å bade der, jeg kan ikke gjøre det til alle andres problem.

Anonymkode: fd875...2eb

Astmatikere? Jeg har astma og merker ingenting til det. Jeg har jo sagt jeg skal det. 

Anonymkode: 0299d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...