Gå til innhold

Dere som er livredde for å smugle osv

Anbefalte innlegg

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 minutter siden):

Om det var det du klarte å trekke ut av det jeg skrev, så bekrefter det i grunnen bare at det ikke er noen vits i å argumentere eller diskutere med deg. 

Det hadde jo helt klart en sammenheng da, så at jeg "trakk ut" det var jo ikke det minste rart.

Anonymkode: c2aac...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du har brukt "meg" og "jeg" 22 ganger i denne kommentaren. 

Da regnet jeg kjapt over. Jeg tror deg på at du ikke bryr deg nevneverdig om hva andre tror og mener 🙂 det tror jeg lett også. 

Jøss. Du mangler jo helt basal logikk.

Anonymkode: 2f027...b56

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du har brukt "meg" og "jeg" 22 ganger i denne kommentaren. 

Da regnet jeg kjapt over. Jeg tror deg på at du ikke bryr deg nevneverdig om hva andre tror og mener 🙂 det tror jeg lett også. 

Du har tydeligvis konsentrasjonsevner når du vil...

Anonymkode: decd0...10e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selektiv ADD!

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er sånn ADD fungerer mye av tiden. Det er lettere å holde konsentrasjon og fokus når noe er interessant og underholdende. Det blir et veldig mye større problem når det ikke er det, for da mister man veldig lett fokus og må starte på nytt. Så enkelt er det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er sånn ADD fungerer mye av tiden. Det er lettere å holde konsentrasjon og fokus når noe er interessant og underholdende. Det blir et veldig mye større problem når det ikke er det, for da mister man veldig lett fokus og må starte på nytt. Så enkelt er det. 

Ja, jøss, å telle pronomener er sikkert mer spennende og underholdende enn å lese moralfilosofiske innlegg fra folk som faktisk tar deg på alvor...

Jeg merker meg ellers at du ikke klarer å svare på mine innlegg. Foreslår at du zoomer konsentrasjonen inn på det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jøss, å telle pronomener er sikkert mer spennende og underholdende enn å lese moralfilosofiske innlegg fra folk som faktisk tar deg på alvor...

Jeg merker meg ellers at du ikke klarer å svare på mine innlegg. Foreslår at du zoomer konsentrasjonen inn på det. 

Jeg er ganske observant, og la fort merke til alle "meg" og "jeg" i kommentaren. Når hun da på slutten sier at hun ikke bryr seg særlig om hva andre trodde og tenkte, så kom jo sammenhengen av seg selv. 

Ellers handler det ikke om innlegg jeg ikke klarer å svare på. Det handler om at jeg unngår en stalker og ellers også lar være å svare på usakligheter og hersketeknikk ol. Det interesserer meg ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Forstår det blir ubehagelig og uinteressant for deg når den konsekvente mangelen på logikk avsløres.

Det er jo merkelig at du beskylder Himmel og Hav for å bry seg om hva fremmede tenker om henne, når alt hun skriver viser at hun virkelig ikke gjør det. Igjen viser du mangel på forståelse for andre.

Veldig merkelig også at du som er så opptatt av hva andre mener om deg at du er vililg til å gjøre deg selv til tyv og lovbryter kritiserer andre som på en saklig og logisk måte forklarer at de - i motsetning til deg - faktisk ikke bryr seg om hva fremmede mener om dem, og at de har verdier og moral som gjør at de er trygge på seg selv.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så det du sier er egentlig at når folk gjør noe riktig, så føler du ubehag fordi du tror ikke hun kan gjøre det uten å samtidig dømme deg eller se ned på deg.

Det var jo tydelig i at du følte det som et angrep at jeg sa jeg ville blitt flau over å synke så lavt - da tok du det med én gang som en insinuasjon om at jeg kalte deg lav.

Vel. Dersom du jevnlig føler deg moralsk underlegen bare ved at andre lar være å bryte regler, så ligger nok egentlig problemet hos deg. Da bør du sikkert øve litt på å gjøre det rette selv. Så trenger du ikke være paranoid; og du trenger heller ikke lese inn en hovmodighet eller en løftet pekefinger fra den som gir tilbake femtilappen - hun gjør det neppe for å spotte DEG.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Man trenger ikke «argumentere» for hvorfor det ikke er «en gluping» som plutselig finner på at han skal smugle, altså. Det er ikke banebrytende nyskaping.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

La meg se om jeg skjønner hva du sier her. Folk er prektige, ifølge deg, av ytrestyrte grunner, bl a hva andre syns og mener om dem. Så hvis folk avstår fra å smugle - en helt passiv handling - så er det ikke fordi de har en god intensjon (i den grad jeg har en intensjon med alt jeg IKKE gjør, da, men hvis vi lar dette premisset passere), men fordi de vil bli sett på som gode og prektige mennesker?

Dette er mildest talt absurd.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ganske observant, og la fort merke til alle "meg" og "jeg" i kommentaren. Når hun da på slutten sier at hun ikke bryr seg særlig om hva andre trodde og tenkte, så kom jo sammenhengen av seg selv. 

Ellers handler det ikke om innlegg jeg ikke klarer å svare på. Det handler om at jeg unngår en stalker og ellers også lar være å svare på usakligheter og hersketeknikk ol. Det interesserer meg ikke. 

Her får du de innleggene jeg gjerne vil ha svar fra deg på. Du vrir deg jo unna dem fordi du mangler argumentasjon eller logikk å møte dem med. Kom gjerne med forklaringen på hvorfor det å IKKE smugle er noe man gjør for å bli beundret?

Og PS: å bli besvart i en tråd du selv har startet, er ikke å bli "stalket"....

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Stalker? Sier du, som husker om noen har svart deg litt krast ukesvis etterpå og teller antall ganger noen benytter bestemte ord i sine innlegg? 🙈

Anonymkode: a40e7...b5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du vred deg unna spørsmålet mitt ja 🙂 men jeg skjønner det da...

Hun svarte deg bokstavlig talt med første ord, som var ‘nei’. 

Anonymkode: 976fe...77d

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Stalker? Sier du, som husker om noen har svart deg litt krast ukesvis etterpå og teller antall ganger noen benytter bestemte ord i sine innlegg? 🙈

Anonymkode: a40e7...b5d

Det er ingen sammenheng i dette. Å huske det første mennesket som svarte frekt første gang her, er da ikke så rart. Det andre er nok at det ligger for meg å være både observant og å se sammenhenger. Intet av dette har noe med staking å gjøre på noen måte. Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt kan se noen sammenheng her. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er ingen sammenheng i dette. Å huske det første mennesket som svarte frekt første gang her, er da ikke så rart. Det andre er nok at det ligger for meg å være både observant og å se sammenhenger. Intet av dette har noe med staking å gjøre på noen måte. Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt kan se noen sammenheng her. 

De sammenhengene du i tråden påstår at du ser, de finnes helt ærlig bare i ditt eget hode, det er ikke en realitet for sammenhengen andre lever etter.

Du er jo det motsatte av observant når du ser folk med fordommer og tolker helt merkelige hensikter og følelser i andres ærlige og naturlige handlinger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

De sammenhengene du i tråden påstår at du ser, de finnes helt ærlig bare i ditt eget hode, det er ikke en realitet for sammenhengen andre lever etter.

Du er jo det motsatte av observant når du ser folk med fordommer og tolker helt merkelige hensikter og følelser i andres ærlige og naturlige handlinger.

Man kan nesten tenke paranoia...

• 9 måneder senere...
Skrevet

Noen ganger er det bare sinnssykt morsomt å lese gamle innlegg. Og minnes den gangen da  ... ja, hva skal man si. Den gangen da møteplagerne i det minste kjørte uten nick.

Skrevet

Ville ikke gått tilbake hvis butikken gjorde feil. Men hvis jeg hadde gjort en feil ville jeg gått tilbake. Går på rødt lys hvis det er fri bane, men kjører aldri på rødt lys. Smugler ingenting. Eksemplene dine har ikke samme alvorlighetsgrad.

Anonymkode: eb162...cd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...