smurfis Skrevet 26. mai 2022 #151 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Jeg skulle gjerne sett at du startet en tråd hvor du spør om dette er en normal måte å uttrykke seg på? Anonymkode: d795f...07b Hvorfor det egentlig? Du kan jo ikke tro at jeg mener det? Jeg går ikke rundt å tenker på eller fantaserer om at jeg vil slå inn kneskålene til noen som helst, men i en opphetet samtale med en venn så kan man si sånt. Jeg hadde aldri sagt det til personen jeg var (skikkelig) forbannet på, eller sagt det til andre, jeg går ikke rundt med ett ønske om at en person skal bli skadet på noen som helst måte. Hadde jeg sett min verste fiende (jeg har forøvrig ingen fiender) fått skikkelig bank så hadde jeg prøvd å gå i mellom, eller jeg hadde gjort mitt for at han eller hun hadde fått hjelp
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #152 Skrevet 26. mai 2022 smurfis skrev (4 minutter siden): Hvorfor det egentlig? Du kan jo ikke tro at jeg mener det? Jeg går ikke rundt å tenker på eller fantaserer om at jeg vil slå inn kneskålene til noen som helst, men i en opphetet samtale med en venn så kan man si sånt. Jeg hadde aldri sagt det til personen jeg var (skikkelig) forbannet på, eller sagt det til andre, jeg går ikke rundt med ett ønske om at en person skal bli skadet på noen som helst måte. Hadde jeg sett min verste fiende (jeg har forøvrig ingen fiender) fått skikkelig bank så hadde jeg prøvd å gå i mellom, eller jeg hadde gjort mitt for at han eller hun hadde fått hjelp Brukeren du diskuterer med pøser på med stråmennene fordi hun sliter med å argumentere for holdningene sine. Anonymkode: db7d7...ad1
smurfis Skrevet 26. mai 2022 #153 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Jeg har oppgitt flere grunner. Han oppfører seg alt for selvsikkert og nedlatende mot Heards advokater. Han er flåsete og smisker med vakter og andre for å vise seg sympatisk. Han nekter for helt opplagte løgner. Det mest påfallende er at han ikke vil se på Heard. Han kaller henne konsekvent "ms Heard" for å tråkke på henne. Hun har krenket han, og da må han tråkke på henne. Han ville ha rettsaken kringkastet fordi han vet han er en såpass god skuespiller og pga fans. Det er kalkulert fra a til å. Anonymkode: d795f...07b Objecton your honor; Hearsay, lack of foundation
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #154 Skrevet 26. mai 2022 smurfis skrev (3 minutter siden): Hvorfor det egentlig? Du kan jo ikke tro at jeg mener det? Jeg går ikke rundt å tenker på eller fantaserer om at jeg vil slå inn kneskålene til noen som helst, men i en opphetet samtale med en venn så kan man si sånt. Jeg hadde aldri sagt det til personen jeg var (skikkelig) forbannet på, eller sagt det til andre, jeg går ikke rundt med ett ønske om at en person skal bli skadet på noen som helst måte. Hadde jeg sett min verste fiende (jeg har forøvrig ingen fiender) fått skikkelig bank så hadde jeg prøvd å gå i mellom, eller jeg hadde gjort mitt for at han eller hun hadde fått hjelp Hvorfor? Fordi du påstår at dette er vanlig å si når man er forbannet på noen. Og jeg forteller deg at nei, det er det ikke blant normale folk. Likevel står du på ditt. Jeg ville blitt svært overrasket for å si det pent, hvis mange delte ditt syn på dette. Helt uavhengig om du ville gjort det : å si at man vil er ikke vanlig blant normale mennesker. Anonymkode: d795f...07b
smurfis Skrevet 26. mai 2022 #155 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor? Fordi du påstår at dette er vanlig å si når man er forbannet på noen. Og jeg forteller deg at nei, det er det ikke blant normale folk. Likevel står du på ditt. Jeg ville blitt svært overrasket for å si det pent, hvis mange delte ditt syn på dette. Helt uavhengig om du ville gjort det : å si at man vil er ikke vanlig blant normale mennesker. Anonymkode: d795f...07b Har du aldri hørt noen si at hun/han fortjener skikkelig, skikkelig bank (og hva legger de i det?) eller at han fortjener et besøk av Jan Kvalen, eller jeg har lyst til å klore henne i ansiktet osv? Ingen har sagt noe sånt til deg før? Alt er jo vold, og de fleste som sier sånt i sinne (til en betrodd venn) mener det jo ikke? Ok, å knuse kneskåler kan ikke sammenliknes med å rive av håret til noen, men det dreier seg om vold uansett og det er den samme gruffen som skal ut..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #156 Skrevet 26. mai 2022 smurfis skrev (3 minutter siden): Har du aldri hørt noen si at hun/han fortjener skikkelig, skikkelig bank (og hva legger de i det?) eller at han fortjener et besøk av Jan Kvalen, eller jeg har lyst til å klore henne i ansiktet osv? Ingen har sagt noe sånt til deg før? Alt er jo vold, og de fleste som sier sånt i sinne (til en betrodd venn) mener det jo ikke? Ok, å knuse kneskåler kan ikke sammenliknes med å rive av håret til noen, men det dreier seg om vold uansett og det er den samme gruffen som skal ut.. Kanskje du skal holde deg til det du opprinnelig påsto var vanlig å si? Nemlig å slå hodet i murvegger og knuse kneskålen? For det var hva du mente mange bruker å si. Hvis du har skjønt at det ikke er normalt likevel, så innrøm det heller enn å moderere utsagnene med "å klore i ansiktet" og spørre om jeg har hørt det! Og jo jeg har hørt det. Fra folk som er i et visst miljø og som ikke akkurat kommer fra møblerte gjem. Det er mao gjettospråk vanlige mennesker ikke bruker. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #157 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg er ikke blind og døv. Dessuten kan jeg en del psykologi. Hvis du etter å ha sett denne rettsaken ikke klarer å danne deg et bilde av karakterene så er du ikke så oppvakt. Anonymkode: d795f...07b 😂😂😂😂 Anonymkode: 60cf0...3c0
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #158 Skrevet 26. mai 2022 Det er vel ikke nødvendigvis slik at en av disse er fullstendig balansert og godt jordet, mens den andre er klin kokos bananas gal. Begge viser tydelige tegn til følelsesmessige vansker og reguleringsproblemer. Godt mulig Heard lider av en personlighetsforstyrrelse slik flere eksperter har nevnt. Det kan forklare mye av oppførselen, og man trenger slett ikke å KUN være vrien, vanskelig og utagerende med en slik diagnose. Hun kan også ha flotte sider og mye omsorg og kjærlighet å gi - så lenge hennes trygghet ikke føles utfordret. Samme med Depp. Fullt mulig at han aldri har lagt hånd på henne (eller Moss), men at han i visse situasjoner likevel kan være sjalu, smålig, dopavhengig og vanskelig å leve med. Virker som at disse to gjorde lurt i å gå fra hverandre. Anonymkode: e7f6e...0ac
smurfis Skrevet 26. mai 2022 #159 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du skal holde deg til det du opprinnelig påsto var vanlig å si? Nemlig å slå hodet i murvegger og knuse kneskålen? For det var hva du mente mange bruker å si. Hvis du har skjønt at det ikke er normalt likevel, så innrøm det heller enn å moderere utsagnene med "å klore i ansiktet" og spørre om jeg har hørt det! Og jo jeg har hørt det. Fra folk som er i et visst miljø og som ikke akkurat kommer fra møblerte gjem. Det er mao gjettospråk vanlige mennesker ikke bruker. Anonymkode: d795f...07b Jeg skrev at man ikke kan sammenlikne det å rive håret av noen med å slå inn kneskålene (slik som jeg kan uttrykke meg) , men at det dreier seg om vold uansett. Jeg snakker ikke gjettospråk.
smurfis Skrevet 26. mai 2022 #160 Skrevet 26. mai 2022 smurfis skrev (6 minutter siden): Jeg skrev at man ikke kan sammenlikne det å rive håret av noen med å slå inn kneskålene (slik som jeg kan uttrykke meg) , men at det dreier seg om vold uansett. Jeg snakker ikke gjettospråk. (Og om du vet hvem Jan Kvalen er så vet du også at det dreier seg om knuste kneskåler bla)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #161 Skrevet 26. mai 2022 smurfis skrev (2 timer siden): Jeg har sagt til venninner at jeg har at lyst til å knuse hodet til, sikkert opptil flere, ekser i en mursteinsvegg, eller liknende ting. Alle vet jo at jeg ikke mente det. Venninnene mine har sikkert hatt lyst til sparke en ex hardt i ballene, men hun mener det jo ikke hun heller, eller slå inn kneskålene på ham feks. Og jeg er en person som er redd for å komme i slåsskamp fordi jeg er redd for å skade den andre personen, selv om sannsynligheten for at det er jeg som ble skadd er meget høy😅 Det er faktisk sånt (mange av oss) sier til venninner for å få ut litt aggresjon. Det er ikke mye futt i det å si at "jeg håper han sklir og detter på rumpa si. Sånt sier man uten å mene det, han har hadde jo seriøst ikke satt fyr på dama, voldtatt liket for så å kaste henne i vannet, jeg er litt usikker på rekkefølgen her. I tillegg er han en mann som bruker ord på en litt annerledes måte enn de fleste. smurfis skrev (1 time siden): Joda, helt normale utrykker seg sånn når de er dypt såret eller skikkelig forbannet. jeg tilhører ikke ett spesielt miljø. smurfis skrev (1 time siden): Herregud, jo! Jeg er ikke skada, og jeg vil jo selvfølgelig ikke knuse hodet til noen som helst i en murvegg eller knuse kneskålene deres, uansett hvor jævlige de har vært. Det er for å få ut gruff til nære venner smurfis skrev (35 minutter siden): Har du aldri hørt noen si at hun/han fortjener skikkelig, skikkelig bank (og hva legger de i det?) eller at han fortjener et besøk av Jan Kvalen, eller jeg har lyst til å klore henne i ansiktet osv? Ingen har sagt noe sånt til deg før? Alt er jo vold, og de fleste som sier sånt i sinne (til en betrodd venn) mener det jo ikke? Ok, å knuse kneskåler kan ikke sammenliknes med å rive av håret til noen, men det dreier seg om vold uansett og det er den samme gruffen som skal ut.. smurfis skrev (21 minutter siden): Jeg skrev at man ikke kan sammenlikne det å rive håret av noen med å slå inn kneskålene (slik som jeg kan uttrykke meg) , men at det dreier seg om vold uansett. Jeg snakker ikke gjettospråk. Her er hva du har skrevet at du kan si, og at mange kan si sånt. Og jo, det er ghettospråk uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #162 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Her er hva du har skrevet at du kan si, og at mange kan si sånt. Og jo, det er ghettospråk uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymkode: d795f...07b Jeg forstår ikke helt hva du mener her? Jeg kan si at jeg vil slå inn en kneskål, andre vil lugge, begge deler dreier seg om vold. "Ghettospråk" er forøvrig en sosiolekt som dreier seg om hvordan man uttaler ord/setninger og at det blir brukt ord som ikke nødvendigvis står i ordboka feks. Altså ikke hva man sier, men hvordan man sier/uttaler det. Schøpe osv. Kebabnorsk som vi kaller det i Norge. Anonymkode: 49b0a...e1e
smurfis Skrevet 26. mai 2022 #163 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke helt hva du mener her? Jeg kan si at jeg vil slå inn en kneskål, andre vil lugge, begge deler dreier seg om vold. "Ghettospråk" er forøvrig en sosiolekt som dreier seg om hvordan man uttaler ord/setninger og at det blir brukt ord som ikke nødvendigvis står i ordboka feks. Altså ikke hva man sier, men hvordan man sier/uttaler det. Schøpe osv. Kebabnorsk som vi kaller det i Norge. Anonymkode: 49b0a...e1e Ghetto
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #164 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du mener her? Jeg kan si at jeg vil slå inn en kneskål, andre vil lugge, begge deler dreier seg om vold. "Ghettospråk" er forøvrig en sosiolekt som dreier seg om hvordan man uttaler ord/setninger og at det blir brukt ord som ikke nødvendigvis står i ordboka feks. Altså ikke hva man sier, men hvordan man sier/uttaler det. Schøpe osv. Kebabnorsk som vi kaller det i Norge. Anonymkode: 49b0a...e1e Jeg.mener.at.du.tar.helt.feil.når.du.påstår.at.det.er.normalt.å.uttrykke.seg.på.den.måten. Kjæremildegud. Anonymkode: d795f...07b
smurfis Skrevet 26. mai 2022 #165 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg.mener.at.du.tar.helt.feil.når.du.påstår.at.det.er.normalt.å.uttrykke.seg.på.den.måten. Kjæremildegud. Anonymkode: d795f...07b Men det har du skrevet veldig mange ganger nå, jeg regnet med du ville få frem noe annet. Uansett..å uttrykke seg på den måten er altså ikke ghetto
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #166 Skrevet 26. mai 2022 smurfis skrev (5 minutter siden): Men det har du skrevet veldig mange ganger nå, jeg regnet med du ville få frem noe annet. Uansett..å uttrykke seg på den måten er altså ikke ghetto Uansett hva det er, så er det ihvertfall ikke normalt! Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #167 Skrevet 26. mai 2022 Liker at Heard ikke er defensiv overfor Depps advokat. Hun har tæl da. Ellers er jeg ikke imponert over noen av advokatene på hverken Heards eller Depps side, bortsett fra Rotteborn. Han ville jeg ha hyret. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #168 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Brukeren du diskuterer med pøser på med stråmennene fordi hun sliter med å argumentere for holdningene sine. Anonymkode: db7d7...ad1 Serisøst, 7 inn i tråden og dere skjønner fremdeles ikke hvilken nutcase som har laget tråden. Anonymkode: bbd70...f91
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #169 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Serisøst, 7 inn i tråden og dere skjønner fremdeles ikke hvilken nutcase som har laget tråden. Anonymkode: bbd70...f91 Syns du det er vanskelig at ikke alle har samme meninger? Anonymkode: d795f...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå