Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #51 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Livsverk rase, virkelig? Nå liker jeg Depp i et par roller selv, men han er faktisk ikke noen så stor skuespiller altså. Det går gjerne i de samme rollene hvor han spiller eksentrisk. Godt hjulpet av rus tenker jeg. Samme det. Jeg syns heller ikke at han burde miste jobber på grunn av dette. Hele Hollywood er en gjeng forskrudde mennesker i større og mindre grad. Du trenger ikke å kjenne til Heard for å vite hvor mye hets hun får mot seg nå. Det syns jeg er en god grunn for å ha empati. Men du som er så empatisk har ikke det altså. Alt i alt ser der ut til at du har en god del mindre enn meg... Anonymkode: d795f...07b Du strever fælt her nå. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #52 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg skrev i en annen tråd at jeg har sett disse sidene ved Depp siden han ble kjent med sin første film. Allerede da viste han masse tegn på å være narsissist og kanskje også psykopat, og også tegn på rusmisbruk. Dette er en mann som jeg nå ser begynte å ruse seg da han var 12 år. Med andre ord, en mann med en ikke normalt utviklet hjerne på en del områder - fordi hjernen utvikler seg med rusmisbruk. Og rusmisbruket har heller ikke blitt bedre. Meldingene han har skrevet til henne - det en annen skrev her, om at han har skrevet at han skulle brenne henne og voldta liket hennes for å sjekke at hun virkelig var død - det er skrevet av enten en svært psykisk syk person som har mistet alle hemninger, eller en iskald psykopat. Uansett er det alvorlige drapstrusler mot henne! At han har sørget for å gjøre det skriftlig tyder også på at han enten har gjort det i heftig rus, eller at han er så iskald at han tror han kan komme unna med slike trusler, selv med skriftlig bevis. Det går rett inn i narsissistens og psykopatens verdenssyn av seg selv og egenverdi. Denne saken er først og fremst tragisk fordi det er to mennesker som er ødelagte. Den viser også galskapen i pengemakt og annen makt. Og den viser hvor ekstremt bevisst Depp er på sin makt og hvilken fremtoning han har. Det er overtydelig at han gjør en av sine største roller (tror han) i denne rettssaken. Og slik sett har han på mange måter lyktes - USA er mer opptatt av denne rettssaken enn langt viktigere saker landet i øyeblikket sliter med. Depp har en ekstremt stor tilhengerskare, ikke bare i hjemlandet, men i hele verden. Det er det tydelig at han utnytter for alt det er verdt nå. Og det er skremmende, synes jeg, at mann som har ruset seg siden han var 12 år, kan komme unna med nesten hva som helst fordi folk ønsker å tro ham. Det er enklere å tro ham enn henne, fordi han har millioner av tilhengere over hele verden, fordi han kan å slå på en falsk sjarm når det er til hans beste. Det er enklere for folk å velge å tro på ham enn å ta til seg at en de kanskje har beundret i 10-20-30-40 år er en helt annen. Det er da lett å si det sikkert er hun som overdriver, eller at han har jo alltid vært litt eksentrisk osv. Jeg tror dessverre at HI har rett i det hun har skrevet. En narsissist og mulig psykopat rusmisbuker med tiårs rusmisbruk ble sammen med en veldig mye yngre kvinne, de to trigget det verste i hverandre. Nå bruker han sin tidligere popularitet for alt den har vært verdt og det den kan være verdt for ham i fremtiden. Det er jo nesten ironisk at han går til sak mot henne for ærekrenkelser, for så å ikke gjøre noe annet i ukesvis i rettssaken enn å ærekrenke henne. Jeg er dessverre redd for at han kan komme til å vinne. Ikke fordi han har rett, men fordi han er mann og den han er, fordi han er langt mer dreven til å spille den rollen som til enhver tid vil gagne ham selv best. Anonymkode: df9f7...09e Det var ikke uten grunn han ville ha dette overført til TV nei. Han vet når han når sitt publikum. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #53 Skrevet 25. mai 2022 Jeg ser ikke problemet jeg. Tving begge til å ta en løgndetektortest. Problem solved👍 Anonymkode: 8a8f6...688
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #54 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser ikke problemet jeg. Tving begge til å ta en løgndetektortest. Problem solved👍 Anonymkode: 8a8f6...688 Den slår bare ut om du har en følelse av å ha gjort urett. En narsissist vil aldri bli tatt der, da hn er overbevist om at hn har rett til å utøve den oppførselen uansett. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #55 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg ser ikke problemet jeg. Tving begge til å ta en løgndetektortest. Problem solved👍 Anonymkode: 8a8f6...688 Hadde det vært så enkelt. Den måler pulsen ikke sant. Som brukeren over skriver så vil den neppe slå ut på alle typer mennesker. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #56 Skrevet 25. mai 2022 Kate Moss er ei dame jeg alltid har hatt sans for. I dag tror jeg hun løy i favør eksen. Hun svarte uten snev av mimikk, og de detaljene hun la til uten å bli spurt, det var ikke troverdig. Depp så ikke opp en gang, og det smilet hans etterpå... no no Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #57 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg skrev i en annen tråd at jeg har sett disse sidene ved Depp siden han ble kjent med sin første film. Allerede da viste han masse tegn på å være narsissist og kanskje også psykopat, og også tegn på rusmisbruk. Dette er en mann som jeg nå ser begynte å ruse seg da han var 12 år. Med andre ord, en mann med en ikke normalt utviklet hjerne på en del områder - fordi hjernen utvikler seg med rusmisbruk. Og rusmisbruket har heller ikke blitt bedre. Meldingene han har skrevet til henne - det en annen skrev her, om at han har skrevet at han skulle brenne henne og voldta liket hennes for å sjekke at hun virkelig var død - det er skrevet av enten en svært psykisk syk person som har mistet alle hemninger, eller en iskald psykopat. Uansett er det alvorlige drapstrusler mot henne! At han har sørget for å gjøre det skriftlig tyder også på at han enten har gjort det i heftig rus, eller at han er så iskald at han tror han kan komme unna med slike trusler, selv med skriftlig bevis. Det går rett inn i narsissistens og psykopatens verdenssyn av seg selv og egenverdi. Denne saken er først og fremst tragisk fordi det er to mennesker som er ødelagte. Den viser også galskapen i pengemakt og annen makt. Og den viser hvor ekstremt bevisst Depp er på sin makt og hvilken fremtoning han har. Det er overtydelig at han gjør en av sine største roller (tror han) i denne rettssaken. Og slik sett har han på mange måter lyktes - USA er mer opptatt av denne rettssaken enn langt viktigere saker landet i øyeblikket sliter med. Depp har en ekstremt stor tilhengerskare, ikke bare i hjemlandet, men i hele verden. Det er det tydelig at han utnytter for alt det er verdt nå. Og det er skremmende, synes jeg, at mann som har ruset seg siden han var 12 år, kan komme unna med nesten hva som helst fordi folk ønsker å tro ham. Det er enklere å tro ham enn henne, fordi han har millioner av tilhengere over hele verden, fordi han kan å slå på en falsk sjarm når det er til hans beste. Det er enklere for folk å velge å tro på ham enn å ta til seg at en de kanskje har beundret i 10-20-30-40 år er en helt annen. Det er da lett å si det sikkert er hun som overdriver, eller at han har jo alltid vært litt eksentrisk osv. Jeg tror dessverre at HI har rett i det hun har skrevet. En narsissist og mulig psykopat rusmisbuker med tiårs rusmisbruk ble sammen med en veldig mye yngre kvinne, de to trigget det verste i hverandre. Nå bruker han sin tidligere popularitet for alt den har vært verdt og det den kan være verdt for ham i fremtiden. Det er jo nesten ironisk at han går til sak mot henne for ærekrenkelser, for så å ikke gjøre noe annet i ukesvis i rettssaken enn å ærekrenke henne. Jeg er dessverre redd for at han kan komme til å vinne. Ikke fordi han har rett, men fordi han er mann og den han er, fordi han er langt mer dreven til å spille den rollen som til enhver tid vil gagne ham selv best. Anonymkode: df9f7...09e Jøsseball. Skaffe seg et liv? Anonymkode: 60cf0...3c0
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #58 Skrevet 25. mai 2022 Jeg synes det var en artig observasjon, godt argumentert var det også. Jeg gir blanke i hvem som hva der altså, de er jo rape gale begge to, hele rettssaken er ett shitshow. Anonymkode: cbc6d...3ef
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #59 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det var en artig observasjon, godt argumentert var det også. Jeg gir blanke i hvem som hva der altså, de er jo rape gale begge to, hele rettssaken er ett shitshow. Anonymkode: cbc6d...3ef Det er jo Depp som ville dette. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #60 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jøsseball. Skaffe seg et liv? Anonymkode: 60cf0...3c0 Alle er interessert i mennesker. Noen mer enn andre. Det er helt naturlig. Det er mange elementer i denne saken som er interessant psykologisk. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #61 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det var ikke uten grunn han ville ha dette overført til TV nei. Han vet når han når sitt publikum. Anonymkode: d795f...07b Kanskje fordi han ønsker al galskapen skal komme frem i lyset? Hvis ikke er han jo for alltid en psykopat som har mishandlet kona. Ut fra hva jeg har forstått så er Heards adferd i retten nå en medvirkende årsak til at han er på vei til å vinne tilbake folks tillit.. Anonymkode: 58ae0...650
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #62 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Kanskje fordi han ønsker al galskapen skal komme frem i lyset? Hvis ikke er han jo for alltid en psykopat som har mishandlet kona. Ut fra hva jeg har forstått så er Heards adferd i retten nå en medvirkende årsak til at han er på vei til å vinne tilbake folks tillit.. Anonymkode: 58ae0...650 Hvis du har fått med deg meld han har skrevet, så bør du skjønne hva som bor i ham. Har du erfaring med rusa folk som er aggresive så vet du også hva de er istand til. Kate Moss tror jeg overhodet ikke snakket sant i dag. Han ble arrestert i bråk med henne også da de var sammen. Anonymkode: d795f...07b
smurfis Skrevet 25. mai 2022 #63 Skrevet 25. mai 2022 (endret) Jeg er stort sett alltid utrolig forsiktig med å gjøre meg opp en mening når jeg egentlig ikke vet hva som har skjedd, når det er det minste lille tvil. I mine øyne er det null, absolutt null tvil, på at hun er den som har utøvd volden og den psykiske terroren. At han er perfekt er langt fra sannheten, han har garantert gjort og sagt mye galt. Men at han har banket henne og voldtatt henne med en flaske eller noe som helst annet er jeg helt sikker på at aldri har skjedd. Ikke bare pga at jeg synes han er en utrolig sympatisk og troverdig mann, men pga henne og hvordan hun oppfører seg. "Alle" ser "skuespillet" hennes, om man ikke ser det så er man langt i fra en menneskekjenner. Det er så åpenlyst at hun like godt kunne sagt ordene selv. #istandwithjohnnydepp ass (Når det er sagt så synes jeg at hetsen mot Amber Hurd er forkastelig! Tusenvis av fjortiser som bare henger seg på trenden og voksne folk som burde vite mye bedre enn dette. Selv om det hun har gjort (ja, det er jeg helt sikker på), så er det som skjer på sosiale medier nå bevis på hvor grumsete, møkkete og fæle vi mennesker er). Endret 25. mai 2022 av smurfis tilføye mer
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #64 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har fulgt med i svært liten grad, men det jeg har fått med meg forteller at det er snakk om to mennesker med psykiske problemer som har endt opp i et svært destruktivt samliv, forsterket av rus. Som psykolog synes jeg det er trist at de eksponeres i så stor grad, det er ikke bra for noen av dem, særlig ikke henne. Jeg skulle det ble fulgt av media i mindre grad, og at folk lot være å følge det så tett. Anonymkode: f05c9...7c8
smurfis Skrevet 25. mai 2022 #65 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvis du har fått med deg meld han har skrevet, så bør du skjønne hva som bor i ham. Har du erfaring med rusa folk som er aggresive så vet du også hva de er istand til. Kate Moss tror jeg overhodet ikke snakket sant i dag. Han ble arrestert i bråk med henne også da de var sammen. Anonymkode: d795f...07b Bråk? Hva er det? Er det ensbetydende med slag og vold? Det han er beskylt for. Hva er grunnen til at Kate Moss ikke snakker sant? Hva har hun å vinne på det liksom? I tillegg til alle de andre menneskene, som ikke har noe å gjøre med hverandre, som motbeviser det hun påstår? Hva er grunnen til at alle de gamle vennene hennes enten er uvenner med henne nå, eller ikke stiller opp i rettsalen? Nei, her tror jeg ikke på kvinnen og om det er noen som skal # mee too så er det han.. Hva om dette var snudd på hodet? Hadde du trodd ham da?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #66 Skrevet 25. mai 2022 smurfis skrev (3 minutter siden): Bråk? Hva er det? Er det ensbetydende med slag og vold? Det han er beskylt for. Hva er grunnen til at Kate Moss ikke snakker sant? Hva har hun å vinne på det liksom? I tillegg til alle de andre menneskene, som ikke har noe å gjøre med hverandre, som motbeviser det hun påstår? Hva er grunnen til at alle de gamle vennene hennes enten er uvenner med henne nå, eller ikke stiller opp i rettsalen? Nei, her tror jeg ikke på kvinnen og om det er noen som skal # mee too så er det han.. Hva om dette var snudd på hodet? Hadde du trodd ham da? Depp har vel reddet skinnet til Moss angående en kokainsak såvidt jeg vet. Det er mulig han også har noe på henne. Det kan være lojalitet eller hva som helst. Hun la til detaljer ingen spurte om. Det er ikke er troverdig akkurat. Vennene hennes har ingenting i rettsalen å gjøre. Jeg vet ikke hvorfor Heards oppførsel er mer oppsiktsvekkende enn hans tilsynelatende selvsikre, flåsete og smiskete. Hans fravær av å møte blikk er også ganske bemerkelsesverdig. Ikke ser han på Heard og ikke på Moss. Ikke mistenkelig? Anonymkode: d795f...07b
smurfis Skrevet 25. mai 2022 #67 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Depp har vel reddet skinnet til Moss angående en kokainsak såvidt jeg vet. Det er mulig han også har noe på henne. Det kan være lojalitet eller hva som helst. Hun la til detaljer ingen spurte om. Det er ikke er troverdig akkurat. Vennene hennes har ingenting i rettsalen å gjøre. Jeg vet ikke hvorfor Heards oppførsel er mer oppsiktsvekkende enn hans tilsynelatende selvsikre, flåsete og smiskete. Hans fravær av å møte blikk er også ganske bemerkelsesverdig. Ikke ser han på Heard og ikke på Moss. Ikke mistenkelig? Anonymkode: d795f...07b Flåsete? Hvorfor han ikke ser på Heard er jo allerede tatt opp i retten. At han ikke så på Kate Moss er jo naturlig i og med at hun er i London og vitnet over "zoom" eller noe annet.. Reddet Moss fra en kokainsak? Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at hun har hatt sin del av problemer heller. Hun var sammen med Pete Doherty liksom..
smurfis Skrevet 25. mai 2022 #68 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Depp har vel reddet skinnet til Moss angående en kokainsak såvidt jeg vet. Det er mulig han også har noe på henne. Det kan være lojalitet eller hva som helst. Hun la til detaljer ingen spurte om. Det er ikke er troverdig akkurat. Vennene hennes har ingenting i rettsalen å gjøre. Jeg vet ikke hvorfor Heards oppførsel er mer oppsiktsvekkende enn hans tilsynelatende selvsikre, flåsete og smiskete. Hans fravær av å møte blikk er også ganske bemerkelsesverdig. Ikke ser han på Heard og ikke på Moss. Ikke mistenkelig? Anonymkode: d795f...07b Hvorfor har ikke vennene og samarbeidspartnere hennes osv noe å gjøre i retten? Om de befinner seg i samme tidssone så hadde de jo stilt opp for venninnen sin. Jeg er sikker på at de hadde fått betalt for både tapte arbeidsdager, transport og kost og losji også
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #69 Skrevet 25. mai 2022 smurfis skrev (8 minutter siden): Flåsete? Hvorfor han ikke ser på Heard er jo allerede tatt opp i retten. At han ikke så på Kate Moss er jo naturlig i og med at hun er i London og vitnet over "zoom" eller noe annet.. Reddet Moss fra en kokainsak? Det er jo ikke akkurat en hemmelighet at hun har hatt sin del av problemer heller. Hun var sammen med Pete Doherty liksom.. Det er tatt opp i retten ja, som for å liksom forklare unnvikenheten hans? Det ville vært naturlig at han så opp på Moss uansett om hun ikke var fysisk tilstede. Jeg sier bare at de kan ha gjort hverandre vennetjenester her. Jeg syns ikke Moss virker troverdig at all. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #70 Skrevet 25. mai 2022 smurfis skrev (8 minutter siden): Hvorfor har ikke vennene og samarbeidspartnere hennes osv noe å gjøre i retten? Om de befinner seg i samme tidssone så hadde de jo stilt opp for venninnen sin. Jeg er sikker på at de hadde fått betalt for både tapte arbeidsdager, transport og kost og losji også De ville ikke virket som troverdige vitner. Venner er lojale, og de har vel ikke vært tilstede ved spesielle anledninger. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #71 Skrevet 25. mai 2022 Er det virkelig så mange som engasjerer seg i dette her inne? Eller er det bare samme patetiske menneske som lager alle tråder. Dette er virkelig ikke interresant! Anonymkode: 4bfa4...cd8
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #72 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Depp har vel reddet skinnet til Moss angående en kokainsak såvidt jeg vet. Det er mulig han også har noe på henne. Det kan være lojalitet eller hva som helst. Hun la til detaljer ingen spurte om. Det er ikke er troverdig akkurat. Vennene hennes har ingenting i rettsalen å gjøre. Jeg vet ikke hvorfor Heards oppførsel er mer oppsiktsvekkende enn hans tilsynelatende selvsikre, flåsete og smiskete. Hans fravær av å møte blikk er også ganske bemerkelsesverdig. Ikke ser han på Heard og ikke på Moss. Ikke mistenkelig? Anonymkode: d795f...07b Hun var jo ekstremt saklig og kortfattet. Hun svarte konsist på spørsmålene på en svært troverdig måte. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #73 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er det virkelig så mange som engasjerer seg i dette her inne? Eller er det bare samme patetiske menneske som lager alle tråder. Dette er virkelig ikke interresant! Anonymkode: 4bfa4...cd8 Hvor ser du at mange er interesserte her? Vi er ganske få såvidt jeg ser selv. Vi er forskjellige som lager de ulike trådene, og da vet du det også. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #74 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hun var jo ekstremt saklig og kortfattet. Hun svarte konsist på spørsmålene på en svært troverdig måte. Anonymkode: db7d7...ad1 Hun var ikke troverdig i mine øyne, og tilleggsopplysninger er aldri troverdig. Hvem skriker fordi de sklir i en trapp fks? Come on. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #75 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hun var ikke troverdig i mine øyne, og tilleggsopplysninger er aldri troverdig. Hvem skriker fordi de sklir i en trapp fks? Come on. Anonymkode: d795f...07b Hvem skriker ikke av overraskelse og smerte når man faller i en trapp? Anonymkode: db7d7...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå