Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #101 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er det noen som er hissige her? Anonymkode: d795f...07b Ja. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #102 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja. Anonymkode: db7d7...ad1 Ok, det har jeg ikke notert meg. Hvis du syns det er underholdende så... Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #103 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Han har heller aldri blitt mishandlet av moren sin! Anonymkode: d795f...07b Jo, det har han. Har blant annet kommet frem i retten. Søk det opp, så kommer det opp en del artikler om det. Anonymkode: 543cb...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #104 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jo, det har han. Har blant annet kommet frem i retten. Søk det opp, så kommer det opp en del artikler om det. Anonymkode: 543cb...f3b Det var faren som hadde problemer med moren. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #105 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det var faren som hadde problemer med moren. Anonymkode: d795f...07b Ja, han å. Men også JD ble mishandlet. Det er bare å søke det opp. Anonymkode: 543cb...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #106 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, han å. Men også JD ble mishandlet. Det er bare å søke det opp. Anonymkode: 543cb...f3b Nei det gidder jeg ikke. Da får du jo legge ut linker i så fall. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #107 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei det gidder jeg ikke. Da får du jo legge ut linker i så fall. Anonymkode: d795f...07b Men sier ikke du at du følger med på rettssaken? At du holder deg oppdatert? Men du gidder ikke holde deg nok oppdatert til å få med deg dette? Men da skjønner jeg, du er kun interessert i det som svartmaler JD og stiller AH i et godt lys. Ikke ALL fakta. Da er det jo ikke de meningene du kommer med så rare lengre, når du kun vil se saken fra en side. Anonymkode: 543cb...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #108 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men sier ikke du at du følger med på rettssaken? At du holder deg oppdatert? Men du gidder ikke holde deg nok oppdatert til å få med deg dette? Men da skjønner jeg, du er kun interessert i det som svartmaler JD og stiller AH i et godt lys. Ikke ALL fakta. Da er det jo ikke de meningene du kommer med så rare lengre, når du kun vil se saken fra en side. Anonymkode: 543cb...f3b Jeg har ingen grunn til å svartmale Depp. Ikke å sette Heard i godt lys heller. Jeg har ikke noe personlig forhold til disse to :-) Jeg ser på saken og omstendighetene rundt som psykologisk interessante. Jeg ser en narssisist som lurer veldig mange mennesker, og det er interessant i tider hvor narsissisme er så populært å både snakke om og å tro at andre er. Dette forteller bare at folk ikke har peiling på hva de snakker om, og at de tror akkurat det de vil tro. Jeg har fått med meg at Depp liksom lot seg skremme av Heard fordi hans egen får ble mye utskjelt av hans mor. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #109 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ingen grunn til å svartmale Depp. Ikke å sette Heard i godt lys heller. Jeg har ikke noe personlig forhold til disse to 🙂 Jeg ser på saken og omstendighetene rundt som psykologisk interessante. Jeg ser en narssisist som lurer veldig mange mennesker, og det er interessant i tider hvor narsissisme er så populært å både snakke om og å tro at andre er. Dette forteller bare at folk ikke har peiling på hva de snakker om, og at de tror akkurat det de vil tro. Jeg har fått med meg at Depp liksom lot seg skremme av Heard fordi hans egen får ble mye utskjelt av hans mor. Anonymkode: d795f...07b https://www.independent.co.uk/news/world/americas/johnny-depp-amber-heard-trial-b2061170.html Anonymkode: 543cb...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #110 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): https://www.independent.co.uk/news/world/americas/johnny-depp-amber-heard-trial-b2061170.html Anonymkode: 543cb...f3b Ok. I går takket han jo høyere makter for at moren slapp å se beskyldningene mot ham :-) så så skadet er han neppe. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #111 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ok. I går takket han jo høyere makter for at moren slapp å se beskyldningene mot ham 🙂 så så skadet er han neppe. Anonymkode: d795f...07b Du vet at man kan elske en overgriper? Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #112 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du vet at man kan elske en overgriper? Anonymkode: db7d7...ad1 En trenger ikke å takke for at de blir skånet likevel, eller? Eller var det nok et narsissistisk trekk fra Depp som fikk han til å uttrykke takknemlighet for at moren slapp? Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #113 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): En trenger ikke å takke for at de blir skånet likevel, eller? Eller var det nok et narsissistisk trekk fra Depp som fikk han til å uttrykke takknemlighet for at moren slapp? Anonymkode: d795f...07b Nei, man trenger ikke, men man kan. Hvordan kan det å ønske å skåne noen være et narsissistisk trekk? Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #114 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Nei, man trenger ikke, men man kan. Hvordan kan det å ønske å skåne noen være et narsissistisk trekk? Anonymkode: db7d7...ad1 For å vise hvor hensynsfull man vil være, for eksempel. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #115 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen grunn til å svartmale Depp. Ikke å sette Heard i godt lys heller. Jeg har ikke noe personlig forhold til disse to 🙂 Jeg ser på saken og omstendighetene rundt som psykologisk interessante. Jeg ser en narssisist som lurer veldig mange mennesker, og det er interessant i tider hvor narsissisme er så populært å både snakke om og å tro at andre er. Dette forteller bare at folk ikke har peiling på hva de snakker om, og at de tror akkurat det de vil tro. Jeg har fått med meg at Depp liksom lot seg skremme av Heard fordi hans egen får ble mye utskjelt av hans mor. Anonymkode: d795f...07b Mens du derimot er en allviter som ser og forstår alt det andre ikke ser og forstår, ikke sant? Din velutviklede intuisjon gir deg eksklusiv innsikt og tilgang til objektiv kunnskap som er utilgjengelig for oss andre, vanlige, dødelige? 😂 Anonymkode: 05df8...b0a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #116 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mens du derimot er en allviter som ser og forstår alt det andre ikke ser og forstår, ikke sant? Din velutviklede intuisjon gir deg eksklusiv innsikt og tilgang til objektiv kunnskap som er utilgjengelig for oss andre, vanlige, dødelige? 😂 Anonymkode: 05df8...b0a Mennesker tenker i flokk. Så er det noen som ikke gjør det. Jeg er forøvrig ikke alene om å mene at Depp er narssisist. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #117 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mennesker tenker i flokk. Så er det noen som ikke gjør det. Jeg er forøvrig ikke alene om å mene at Depp er narssisist. Anonymkode: d795f...07b Så da hører du også til dem som tenker i flokk? Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #118 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): For å vise hvor hensynsfull man vil være, for eksempel. Anonymkode: d795f...07b Men du sier at han ikke ble mishandlet av mor? Da er han vel heller ikke narsissist når han er glad hun ble skånet? Du motsier jo deg selv hele tiden her. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #119 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så da hører du også til dem som tenker i flokk? Anonymkode: db7d7...ad1 Nei det gjør jeg sjelden. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #120 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei det gjør jeg sjelden. Anonymkode: d795f...07b Men i denne saken gjør du det. Godt gjort av deg å innrømme det. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #121 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men du sier at han ikke ble mishandlet av mor? Da er han vel heller ikke narsissist når han er glad hun ble skånet? Du motsier jo deg selv hele tiden her. Anonymkode: db7d7...ad1 Selvfølgelig vil han vise seg som et offer. Som også er så stor at han vil skåne andre. Eller løpe og bære dem inn på rommet etter at de har sklidd ned tre trappetrinn.... Jeg vet ikke hva du ikke skjønner. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #122 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mennesker tenker i flokk. Så er det noen som ikke gjør det. Jeg er forøvrig ikke alene om å mene at Depp er narssisist. Anonymkode: d795f...07b Ja, og alle som er uenige med deg evner ikke å tenke selvstendig og komme frem til selvstendige konklusjoner, mens de som er enige med deg er allvitere, som deg, med utenomjordisk intuisjon, de tenker selv og kommer frem til selvstendige konklusjoner… eller vent litt… hvis mange er enige med deg, hvordan kan dere da IKKE «tenke i flokk»…? 😂 Anonymkode: 05df8...b0a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #123 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, og alle som er uenige med deg evner ikke å tenke selvstendig og komme frem til selvstendige konklusjoner, mens de som er enige med deg er allvitere, som deg, med utenomjordisk intuisjon, de tenker selv og kommer frem til selvstendige konklusjoner… eller vent litt… hvis mange er enige med deg, hvordan kan dere da IKKE «tenke i flokk»…? 😂 Anonymkode: 05df8...b0a Jeg gidder ikke å være falsk beskjeden, og jeg har oftest rett. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #124 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig vil han vise seg som et offer. Som også er så stor at han vil skåne andre. Eller løpe og bære dem inn på rommet etter at de har sklidd ned tre trappetrinn.... Jeg vet ikke hva du ikke skjønner. Anonymkode: d795f...07b Hvor står det tre trinn? Jeg skled på flate marken i vinter og jeg skal love at jeg både skrek og fikk vondt i flere dager etterpå. Uheldigvis hadde jeg ingen Johnny Depp til å bære meg inn (det hadde nok blitt litt sv et syn) og måtte krabbe meg opp selv, men at jeg ble skadet helt uten et eneste trappetrinn er sikkert. Så rar du er som mistror alle som ikke bygger opp under den sannheten du har bestemt deg for. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #125 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor står det tre trinn? Jeg skled på flate marken i vinter og jeg skal love at jeg både skrek og fikk vondt i flere dager etterpå. Uheldigvis hadde jeg ingen Johnny Depp til å bære meg inn (det hadde nok blitt litt sv et syn) og måtte krabbe meg opp selv, men at jeg ble skadet helt uten et eneste trappetrinn er sikkert. Så rar du er som mistror alle som ikke bygger opp under den sannheten du har bestemt deg for. Anonymkode: db7d7...ad1 Jeg vet hva som er normalt og ikke. Voksne mennesker skriker ikke av smerte for å falle. Ærlig talt. Da er du ganske svekking altså, eller hysterisk. For å si det pent! Hvis du derimot blir redd så kan du skrike. Det er folk som overser slike ting, hva som er naturlig og ikke. Hva var det du skrek for egentlig??? Anonymkode: d795f...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå