Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #76 Skrevet 26. mai 2022 Jeg falt i trappa i vinter, og jeg skrek! Anonymkode: 99b0e...f6e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #77 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvem skriker ikke av overraskelse og smerte når man faller i en trapp? Anonymkode: db7d7...ad1 Ikke mange. Skrike faktisk. Du må tenke på hvor fort ting skjer og reaksjonsevne også. Hvis noen dytter deg derimot... Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #78 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Jeg falt i trappa i vinter, og jeg skrek! Anonymkode: 99b0e...f6e Sikkert. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #79 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det er tatt opp i retten ja, som for å liksom forklare unnvikenheten hans? Det ville vært naturlig at han så opp på Moss uansett om hun ikke var fysisk tilstede. Jeg sier bare at de kan ha gjort hverandre vennetjenester her. Jeg syns ikke Moss virker troverdig at all. Anonymkode: d795f...07b Han så jo på Moss, han har en skjerm rett foran nesen sin Anonymkode: da623...c74
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #80 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ikke mange. Skrike faktisk. Du må tenke på hvor fort ting skjer og reaksjonsevne også. Hvis noen dytter deg derimot... Anonymkode: d795f...07b Det er ingen som sa noe om når hun skrek? Mens hun falt eller etter fallet er irrelevant. Han hadde nok kommet tilbake uansett om hun skrek eller ikke, det er jo naturlig å hjelpe noen som har skadet seg. Hvordan kunne han potensielt dytte når han var foran henne? Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #81 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er ingen som sa noe om når hun skrek? Mens hun falt eller etter fallet er irrelevant. Han hadde nok kommet tilbake uansett om hun skrek eller ikke, det er jo naturlig å hjelpe noen som har skadet seg. Hvordan kunne han potensielt dytte når han var foran henne? Anonymkode: db7d7...ad1 Fordi han ikke var foran henne. Han er blitt tatt i flere løgner nå. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #82 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fordi han ikke var foran henne. Han er blitt tatt i flere løgner nå. Anonymkode: d795f...07b Men Kate Moss har ikke blitt tatt i løgn? Anonymkode: db7d7...ad1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. mai 2022 #83 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 7.51): At han er rusavhengig og aggresiv i de situasjonene er konflikttriggende, men han forteller at han gjemmer seg vekk når kona konfronterer ham. Det i seg selv er ekstremt manipulerende. Lage bråk for så å trekke seg vekk fra konsekvensene. Det er ikke rart at det rabler for Amber Heard. Man blir ganske klikk av å stadig bli utsatt for en rusa aggresiv og sykelig sjalu mann som stikker av når hun får nok. Anonymkode: d795f...07b Jeg har hverken satt meg inn i saken eller lest gjennom tråden, men jeg bet meg merke i en ting du skrev. Mener du at dersom man føler seg provosert nok så kan man behandle motparten som man vil? Det er lov til å slå bare man blir provosert nok?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #84 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men Kate Moss har ikke blitt tatt i løgn? Anonymkode: db7d7...ad1 Nei ikke tatt. Hun gjorde som avtalt og det var vel ingen vitner. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #85 Skrevet 26. mai 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden): Jeg har hverken satt meg inn i saken eller lest gjennom tråden, men jeg bet meg merke i en ting du skrev. Mener du at dersom man føler seg provosert nok så kan man behandle motparten som man vil? Det er lov til å slå bare man blir provosert nok? Jeg snakker om at handlinger kan bli fremprovosert ja. Man kan tilmed bli frikjent i noen tilfeller for det. Ellers så syns jeg ikke Heard oppfører seg eksemplarisk heller, hun er ingen engel. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #86 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei ikke tatt. Hun gjorde som avtalt og det var vel ingen vitner. Anonymkode: d795f...07b Men du vet sannheten? Anonymkode: db7d7...ad1
Østerdølen Skrevet 26. mai 2022 #87 Skrevet 26. mai 2022 Jeg synes at mye ble bevisst når den tidligere ansatte i TMZ vitnet. Først påstår Amber at hun ikke vet noe om tipsingen til TMZ om videoen av Depp,eller om at hun skulle søke om skilsmisse pga av vold i ekteskapet.Så viser gammel video at hun røpte seg om dette tidligere. Samtidig var det visst veldig viktig å levere søknaden mens Depp var i utlandet, og hun bare måtte ha med seg sin PR-person på Tinghuset.Hvorfor det,om hun ikke visste at det kom til å være journalister der?Og hvorfor kunne hun vite det?Jo,fordi hun hadde tipset dem selv. Deretter kommer denne ansatte og forteller at jommen fikk han en video i innboksen sin, og neimenn,de HADDE fått tips i forkant, ellers hadde de ikke vært der i det hele tatt. Hvorfor skjer det på dette viset?Jo,fordi Ambers versjon kan komme frem først, og det blir enda vanskeligere for Depp og motbevise hennes påstander.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #88 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (På 25.5.2022 den 7.51): Jeg har sett gjennom flere videoer og lest ganske mye om saken mellom Johhny Depp og Amber Heard. For alke som har vært i et destruktivt forhold med en narssisist ser hva som skjer her. Det er ikke ofte en ser kjendiser avsløre en så manipulerende natur som mr.Depp gjør. Han spiller en konfliktsky, defensiv mann som er besatt av sannheten. At han er rusavhengig og aggresiv i de situasjonene er konflikttriggende, men han forteller at han gjemmer seg vekk når kona konfronterer ham. Det i seg selv er ekstremt manipulerende. Lage bråk for så å trekke seg vekk fra konsekvensene. Det er ikke rart at det rabler for Amber Heard. Man blir ganske klikk av å stadig bli utsatt for en rusa aggresiv og sykelig sjalu mann som stikker av når hun får nok. I retten sitter han og fleiper og er morsom på advokatens bekostning. Hans overkjærlige forhold til sin egen advokat er så gjennomskuelig og pinlig å se på. Han håndhilser og klapper vaktene på ryggen : se så sympatisk jeg er. Han vinker til fansen og oppfører seg som om dette er et show. Han vil ikke se Amber Heard i øynene, noe advokatene hans gjorde et stort og pinlig nummer ut av. Han hadde nemlig lovt Amber Heard å aldr mer se henne i øynene. Hilsen Johnny Depp 3 år. Mange hetser Amber Heard og forteller at hun har trakkasert han og også vært voldelig. Dette er så fremprovosert av Depp at det er et under at ikke flere skjønner det. Vær rundt en overstadig rusa person som er sykelig sjalu og kontrollerende i ei uke. Da kan det begynne å tikke i hodet til hvem som helst allerede der. Og nei, det er ikke bare å gå når man er blitt manipulert og hekta av en som er mer enn 20 år eldre. Depp har gått til sak fordi han mistet anseelse. En narssisist takler dårlig det. Han vet nok at han vil få det meste av støtten fordi han er en mer populær mann og ikke minst en bedre skuespiller. Han har nok også forsikret seg om at det ikke fins noen tydelige bevis. Depp vil ikke ha oppreisning. Han vil ha tilbake statusen sin, og berømmelsen uten skampletter. Jeg håper han ikke når fram med søksmålet sitt denne gang heller! Anonymkode: d795f...07b Vel, privatetterforskeren som Heards advokater fikk tak i for å hente fram grums og dårlige karakteristikker av Depp, klarte ikke å finne noen som hadde dårlige ting å si om han selv ikke fra den verste ungdomstida, så så fæl personlighet har han nok ikke. Ingen tvil om at det har vært krangling og kasting av gjenstander osv, men der har de vært like gode begge to, ut fra det som kommer frem. Depp har alt å tape på å dra frem denne skittentøysvasken i full offentlighet, men hun har truet ham med at «ingen vil tro på ham når han sa hun hadde lagt hånd på ham allikevel». Søt dame. Anonymkode: 6d1a3...a08
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #89 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men du vet sannheten? Anonymkode: db7d7...ad1 Jeg er ganske så overbevist ja. Depp har så utrolig mange narsissisme trekk. Bak den glatte fasaden er han en utspekulert aggresiv og ekstremt sårbar sjel. Hvorfor tror du han ruser seg så hinsides mye fks? Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #90 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske så overbevist ja. Depp har så utrolig mange narsissisme trekk. Bak den glatte fasaden er han en utspekulert aggresiv og ekstremt sårbar sjel. Hvorfor tror du han ruser seg så hinsides mye fks? Anonymkode: d795f...07b Det er faktisk fascinerende at du på alvor tror du vet noe som helst om privatpersonen Johnny Depp! Det vitner om et litt fjernt virkelighetsbilde. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #91 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vel, privatetterforskeren som Heards advokater fikk tak i for å hente fram grums og dårlige karakteristikker av Depp, klarte ikke å finne noen som hadde dårlige ting å si om han selv ikke fra den verste ungdomstida, så så fæl personlighet har han nok ikke. Ingen tvil om at det har vært krangling og kasting av gjenstander osv, men der har de vært like gode begge to, ut fra det som kommer frem. Depp har alt å tape på å dra frem denne skittentøysvasken i full offentlighet, men hun har truet ham med at «ingen vil tro på ham når han sa hun hadde lagt hånd på ham allikevel». Søt dame. Anonymkode: 6d1a3...a08 Det er jo de som har ufordelaktige ting å si om han. Da er de, ifølge Depp, ekstremt bitre. Nå har han en veldig høy status fremdeles, og han har også en enorm tilhengerskare. Tilmed berømte mennesker støtter ham. Du hadde sikkert fortalt offentlig om noe grums om han du.... Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #92 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ganske så overbevist ja. Depp har så utrolig mange narsissisme trekk. Bak den glatte fasaden er han en utspekulert aggresiv og ekstremt sårbar sjel. Hvorfor tror du han ruser seg så hinsides mye fks? Anonymkode: d795f...07b Han startet å ruse seg som ung blant annet fordi han ble mishandlet av moren sin. Ikke utenkelig at det eskalere under ekteskapet med AH pga hennes mishandling. Anonymkode: 543cb...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #93 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er faktisk fascinerende at du på alvor tror du vet noe som helst om privatpersonen Johnny Depp! Det vitner om et litt fjernt virkelighetsbilde. Anonymkode: db7d7...ad1 Jeg er ikke blind og døv. Dessuten kan jeg en del psykologi. Hvis du etter å ha sett denne rettsaken ikke klarer å danne deg et bilde av karakterene så er du ikke så oppvakt. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #94 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han startet å ruse seg som ung blant annet fordi han ble mishandlet av moren sin. Ikke utenkelig at det eskalere under ekteskapet med AH pga hennes mishandling. Anonymkode: 543cb...f3b Eskalerte? Han har ruset seg og rasert steder tidligere. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #95 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Eskalerte? Han har ruset seg og rasert steder tidligere. Anonymkode: d795f...07b Han har heller aldri blitt mishandlet av moren sin! Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #96 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke blind og døv. Dessuten kan jeg en del psykologi. Hvis du etter å ha sett denne rettsaken ikke klarer å danne deg et bilde av karakterene så er du ikke så oppvakt. Anonymkode: d795f...07b «Kan en del psykologi»… 😂 Anonymkode: 05df8...b0a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #97 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke blind og døv. Dessuten kan jeg en del psykologi. Hvis du etter å ha sett denne rettsaken ikke klarer å danne deg et bilde av karakterene så er du ikke så oppvakt. Anonymkode: d795f...07b Tja, det tror jeg jo hva jeg vil om, det fremstår ikke akkurat slik av kommentarene dine. Jeg følger ikke rettssaken mer enn å lese noen referat, jeg har et liv her og nå som gjør at jeg ikke prioriteter en kjendisskandale. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #98 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tja, det tror jeg jo hva jeg vil om, det fremstår ikke akkurat slik av kommentarene dine. Jeg følger ikke rettssaken mer enn å lese noen referat, jeg har et liv her og nå som gjør at jeg ikke prioriteter en kjendisskandale. Anonymkode: db7d7...ad1 Ok. Takk for info. Mitt liv er sånn at jeg interesserer meg for dette nå. Du må ikke delta i denne tråden :-) Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #99 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ok. Takk for info. Mitt liv er sånn at jeg interesserer meg for dette nå. Du må ikke delta i denne tråden 🙂 Anonymkode: d795f...07b Neida, men jeg velger å gjøre det. Det er svært underholdende å se hvor hissige man klarer å få andre. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2022 #100 Skrevet 26. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Neida, men jeg velger å gjøre det. Det er svært underholdende å se hvor hissige man klarer å få andre. Anonymkode: db7d7...ad1 Er det noen som er hissige her? Anonymkode: d795f...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå