Gå til innhold

Det er mer enn en kjendisskandale.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hun er pr kåt og greier ikke å komme seg videre i karrieren. Så da måtte hun dra stakkars meg korte. Dama er gal. De bevisene som er , er jo bare hun som har bevis mot seg. Hun har historikk på denne adferden

Anonymkode: 5ca6f...e4c

Hva snakker du om? At bare hun har bevis mot seg? 

Ja, det virker jo logisk å beskylde mannen din for vold for å komme videre i karrieren. 

Anonymkode: d795f...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nei? Men psykologi gjør nærmest hele tiden, så litt tid bruker jeg på dette. En av de største skandalene på lange tider. Jeg elsker skandaler, av flere grunner. Det vil ikke si at jeg elsker alke elementer av dem. 

Elsker skandaler, faktisk? Du vet at bak enhver skandale ligger det minst en menneskelig tragedie. 

Anonymkode: db7d7...ad1

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hva snakker du om? At bare hun har bevis mot seg? 

Ja, det virker jo logisk å beskylde mannen din for vold for å komme videre i karrieren. 

Hun er tidligere anmeldt av partere pga vold . Å i lyd opptakene som er brukt i retten så hører du kun hun som er ufin. 

Skrevet

Elsker skandaler, faktisk? Du vet at bak enhver skandale ligger det minst en menneskelig tragedie. 

Nei, det trenger ikke være en menneskelig tragedie bak, men alt som får oss til å føle oss både likeverdige og bedre er selvfølgelig noe å sette høyt! Akkurat det er ikke så rart. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hun er tidligere anmeldt av partere pga vold . Å i lyd opptakene som er brukt i retten så hører du kun hun som er ufin. 

Er hun? Det er helt ukjent for meg. 

Selvfølgelig er hun ufin. Jeg tror likevel at han som melder at han vil brenne henne og knulle henne for å være sikker på at hun er død, leder ned god margin på trakasserende utsagn gitt.

Dessuten blir gjerne de som utsettes for vold, om det er psykisk eller fysisk, og vitne til materiell vold, i forsvar. Som kjent er angrep det beste forsvar. Dette er fremprovosert av en ruset dtittsekk som Depp var. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Er hun? Det er helt ukjent for meg. 

Selvfølgelig er hun ufin. Jeg tror likevel at han som melder at han vil brenne henne og knulle henne for å være sikker på at hun er død, leder ned god margin på trakasserende utsagn gitt.

Dessuten blir gjerne de som utsettes for vold, om det er psykisk eller fysisk, og vitne til materiell vold, i forsvar. Som kjent er angrep det beste forsvar. Dette er fremprovosert av en ruset dtittsekk som Depp var. 

De var like ruset begge to. Men veldig tydelig at du har bestemt deg. Men om du ser så er resten av verden uenig med deg

Skrevet

Narsissister er farlige, og de lurer mange. Ingen tvil om det.

Anonymkode: be1ee...ef4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De var like ruset begge to. Men veldig tydelig at du har bestemt deg. Men om du ser så er resten av verden uenig med deg

Det er ikke "verden" som avgjør i en rettssak.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei det var de ikke. Å bruke rus nå og da er ikke det samme som å være avhengig så til de grader som Depp er. Han er blitt arrestert tidligere pga bråk, og vært på rehab. 

Jeg tror jeg har rett ja. Jeg tror heller ikke at jeg er den eneste som tror dette. Det er bare det at få går ut mot Depp på grunn av den massive støtten han tilsynelatende får. Ingen vil risikere karriere eller tilhengere for å gå mot ham. Annet enn Stern som har kalt han narssisist, med rette. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Narsissister er farlige, og de lurer mange. Ingen tvil om det.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det er ikke "verden" som avgjør i en rettssak.

Nettopp. 

Skrevet

Depp er en drittsekk! Bruker narkotina, alkohol og har komt med fæle trusler mot Heard! 

Heard derimot:

- kutta av tuppen av fingen til Depp!

- flere hun har jobbet med, har meldt fra om hvordan hun er. Noen har også tatt opptak, som har blitt vist i retten. Hun spytta bl.a. assistenten sin i ansiktet.

- for å få sympati, tok hun voldtektshistorien til assistenten, og lot som den var hennes egen! 

- hun har tidligere blitt meldt av ekser!

- det finnes ingen bevis på at hun har blitt utsatt for vold, annet enn det hun sier! Ingen har sett merker på henne, og hun har aldri gått til legen med «skadene». Depp har opptak, bilder av blåmerker og ein avkappa fing.

Selv om Depp er en drittsekk, håper jeg virkelig han vinner denne saken! Flere av oss hadde nok også blitt eit alkoholisert narkohue, hvis vi måtte leve med Heard! 

Anonymkode: 921a1...5bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Nei, det trenger ikke være en menneskelig tragedie bak, men alt som får oss til å føle oss både likeverdige og bedre er selvfølgelig noe å sette høyt! Akkurat det er ikke så rart. 

Ok. Nevn en type skandale som ikke involverer mennesker? Yrkesmessig eller privat. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Depp er en drittsekk! Bruker narkotina, alkohol og har komt med fæle trusler mot Heard! 

Heard derimot:

- kutta av tuppen av fingen til Depp!

- flere hun har jobbet med, har meldt fra om hvordan hun er. Noen har også tatt opptak, som har blitt vist i retten. Hun spytta bl.a. assistenten sin i ansiktet.

- for å få sympati, tok hun voldtektshistorien til assistenten, og lot som den var hennes egen! 

- hun har tidligere blitt meldt av ekser!

- det finnes ingen bevis på at hun har blitt utsatt for vold, annet enn det hun sier! Ingen har sett merker på henne, og hun har aldri gått til legen med «skadene». Depp har opptak, bilder av blåmerker og ein avkappa fing.

Selv om Depp er en drittsekk, håper jeg virkelig han vinner denne saken! Flere av oss hadde nok også blitt eit alkoholisert narkohue, hvis vi måtte leve med Heard! 

Anonymkode: 921a1...5bd

Nå ble det vel sådd ganske stor tvil om den fingertuppen i går :-) 

Dette handler ikke om å være et perfekt menneske eller om rykter. Ingen påstår Heard er feilfri, og det er mulig det er på grunn av issues Depp valgte henne også? At han trodde hun var lettere å kontrollere eller manipulere? Det skal du ikke se bort fra. Hun var veldig ung da de møttes også, mens Depp var over 20 år eldre med stor livserfaring ift andre mennesker uavhengig av alder også. At hun ble mer ødelagt i forholdet med han forstår jeg i såfall godt. Og nei, Depp vil ikke nå frem med dette søksmålet. 

Skrevet

Ok. Nevn en type skandale som ikke involverer mennesker? Yrkesmessig eller privat. 

Jeg skrev ikke at det ikke involverer noen! Jeg skrev at det ikke må være en tragedie bak. Det var vel ingen tragedie bak at Will Smith gikk bananas?  Det bare skjedde fordi han er en idiot og sikkert redd kona pluss fått litt mye å drikke... 

Skrevet

Helt enig med deg HI når det gjelder beskrivelsen av Depp under rettssaken. Han er så påtatt høflig og bestekompis med alt fra vakter til alle andre, og han sitter og ler høyt og slafser med tyggis og drops når det ikke går hans vei. Det er flåsete hvis jeg skal si det pent. Jeg kan ikke mene noe om hvem som gjorde hva med den fingertuppen og alt annet som har skjedd. Jeg velger å tro at begge har gjort mye dumt. Men det finnes video av han kjempefull som angriper kjøkkenskap og banner og hoier. Fansen hans vil si "men han angrep ikke henne" men det er ikke poenget. Siviliserte voksne flyr ikke på interiør på den måten der. Han er tydelig påvirket av langvarig alvorlig rusbruk, han er en gammel narkoman med mye penger og fans rett og slett.

Anonymkode: b340d...2bd

Skrevet

Vil legge til de meldingene han har sendt! Siviliserte voksne sender ikke meldinger om at de skal drepe kjæresten, sette fyr på liket også voldta liket etterpå for å være sikker på at hun er død. Uansett hvor mye hun sikkert også lyver både før og under rettssaken så er disse sidene ved Depp så usjarmerende og kvalme at det avslører en del av hvordan han også er.

Skrevet

Helt enig med deg HI når det gjelder beskrivelsen av Depp under rettssaken. Han er så påtatt høflig og bestekompis med alt fra vakter til alle andre, og han sitter og ler høyt og slafser med tyggis og drops når det ikke går hans vei. Det er flåsete hvis jeg skal si det pent. Jeg kan ikke mene noe om hvem som gjorde hva med den fingertuppen og alt annet som har skjedd. Jeg velger å tro at begge har gjort mye dumt. Men det finnes video av han kjempefull som angriper kjøkkenskap og banner og hoier. Fansen hans vil si "men han angrep ikke henne" men det er ikke poenget. Siviliserte voksne flyr ikke på interiør på den måten der. Han er tydelig påvirket av langvarig alvorlig rusbruk, han er en gammel narkoman med mye penger og fans rett og slett.

Ja. Det er han som oppfører seg glattest med innfall av flåseri. Så tror folk at han er den som er ekte. Det er ganske spesielt.

Det er som forsiden på avisen når det står : slik er psykopaten. Og så er det bilde av en som ser skikkelig skummel ut med truende blikk. Mens sannheten er at psykopater gir er veldig godt inntrykk, er tilsynelatende hjelpsomme og hyggelige. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vil legge til de meldingene han har sendt! Siviliserte voksne sender ikke meldinger om at de skal drepe kjæresten, sette fyr på liket også voldta liket etterpå for å være sikker på at hun er død. Uansett hvor mye hun sikkert også lyver både før og under rettssaken så er disse sidene ved Depp så usjarmerende og kvalme at det avslører en del av hvordan han også er.

Usiviliserte sender heller ikke så grove meld. Det sier jo nettopp noe om hva som bor i han når han er ruset. Kanskje tilmed nykter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg skrev ikke at det ikke involverer noen! Jeg skrev at det ikke må være en tragedie bak. Det var vel ingen tragedie bak at Will Smith gikk bananas?  Det bare skjedde fordi han er en idiot og sikkert redd kona pluss fått litt mye å drikke... 

Jeg vil tippe at han sitter og føler at konsekvensene er ganske tragiske. Han har begått karrieremessig selvmor, det er en tragedie for han. 

Du koser deg med menneskers elendighet, det viser hva slags menneske du er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vil tippe at han sitter og føler at konsekvensene er ganske tragiske. Han har begått karrieremessig selvmor, det er en tragedie for han. 

Du koser deg med menneskers elendighet, det viser hva slags menneske du er. 

Anonymkode: 

Jeg har ikke mye sympati med Depp nei. Og apropos hva slags menneske jeg er, så handler det om ærlighet. Jeg vet ingen som ikke liker skandaler. Det er ikke dermed sagt at koser seg over andres elendighet. Man bare trøster seg med at andre er like ille og verre :-) 

Det er millioner som følger denne rettsaken. Hva slags mennesker er vi?  :-O 

Skrevet

Jeg har ikke mye sympati med Depp nei. Og apropos hva slags menneske jeg er, så handler det om ærlighet. Jeg vet ingen som ikke liker skandaler. Det er ikke dermed sagt at koser seg over andres elendighet. Man bare trøster seg med at andre er like ille og verre 🙂

Det er millioner som følger denne rettsaken. Hva slags mennesker er vi?  😮

Det er forskjell på å følge med i nyhetsbildet og å kose seg med skandalen. At du ikke ser det gjør jo at jeg skjønner argumentasjonen din. De fleste av oss tenker ikke slik om andre mennesker, skjønner du. Vi har empati. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er forskjell på å følge med i nyhetsbildet og å kose seg med skandalen. At du ikke ser det gjør jo at jeg skjønner argumentasjonen din. De fleste av oss tenker ikke slik om andre mennesker, skjønner du. Vi har empati. 

Snakk for deg selv nå da. Jeg har stor empati med Amber Heard. Ser du mange som har det du? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Snakk for deg selv nå da. Jeg har stor empati med Amber Heard. Ser du mange som har det du? 

Jeg følger ikke rettsaken og har aldri hørt om Heard før, så nei, jeg har ikke empati med henne personlig. Men jeg har empati med mennesker som ser sitt livsverk rase. Nå er det vel rettsak for å få svar på hvem som er mishandleren her, om jeg har forstått det riktig? Da skal jeg fortelle hvem som får min empati når dommen faller. 

Men Depp er en stor kunstner, det kan ingen ta fra han uansett galskap. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg følger ikke rettsaken og har aldri hørt om Heard før, så nei, jeg har ikke empati med henne personlig. Men jeg har empati med mennesker som ser sitt livsverk rase. Nå er det vel rettsak for å få svar på hvem som er mishandleren her, om jeg har forstått det riktig? Da skal jeg fortelle hvem som får min empati når dommen faller. 

Men Depp er en stor kunstner, det kan ingen ta fra han uansett galskap. 

Livsverk rase, virkelig? 

Nå liker jeg Depp i et par roller selv, men han er faktisk ikke noen så stor skuespiller altså. Det går gjerne i de samme rollene hvor han spiller eksentrisk. Godt hjulpet av rus tenker jeg. Samme det. Jeg syns heller ikke at han burde miste jobber på grunn av dette. Hele Hollywood er en gjeng forskrudde mennesker i større og mindre grad.

Du trenger ikke å kjenne til Heard for å vite hvor mye hets hun får mot seg nå. Det syns jeg er en god grunn for å ha empati.

Men du som er så empatisk har ikke det altså. Alt i alt ser der ut til at du har en god del mindre enn meg... 

Skrevet

Jeg skrev i en annen tråd at jeg har sett disse sidene ved Depp siden han ble kjent med sin første film. Allerede da viste han masse tegn på å være narsissist og kanskje også psykopat, og også tegn på rusmisbruk.

Dette er en mann som jeg nå ser begynte å ruse seg da han var 12 år. Med andre ord, en mann med en ikke normalt utviklet hjerne på en del områder - fordi hjernen utvikler seg med rusmisbruk. Og rusmisbruket har heller ikke blitt bedre.

Meldingene han har skrevet til henne - det en annen skrev her, om at han har skrevet at han skulle brenne henne og voldta liket hennes for å sjekke at hun virkelig var død - det er skrevet av enten en svært psykisk syk person som har mistet alle hemninger, eller en iskald psykopat. Uansett er det alvorlige drapstrusler mot henne! At han har sørget for å gjøre det skriftlig tyder også på at han enten har gjort det i heftig rus, eller at han er så iskald at han tror han kan komme unna med slike trusler, selv med skriftlig bevis. Det går rett inn i narsissistens og psykopatens verdenssyn av seg selv og egenverdi.

Denne saken er først og fremst tragisk fordi det er to mennesker som er ødelagte. Den viser også galskapen i pengemakt og annen makt. Og den viser hvor ekstremt bevisst Depp er på sin makt og hvilken fremtoning han har. Det er overtydelig at han gjør en av sine største roller (tror han) i denne rettssaken. Og slik sett har han på mange måter lyktes - USA er mer opptatt av denne rettssaken enn langt viktigere saker landet i øyeblikket sliter med.

Depp har en ekstremt stor tilhengerskare, ikke bare i hjemlandet, men i hele verden. Det er det tydelig at han utnytter for alt det er verdt nå. Og det er skremmende, synes jeg, at mann som har ruset seg siden han var 12 år, kan komme unna med nesten hva som helst fordi folk ønsker å tro ham. Det er enklere å tro ham enn henne, fordi han har millioner av tilhengere over hele verden, fordi han kan å slå på en falsk sjarm når det er til hans beste. Det er enklere for folk å velge å tro på ham enn å ta til seg at en de kanskje har beundret i 10-20-30-40 år er en helt annen. Det er da lett å si det sikkert er hun som overdriver, eller at han har jo alltid vært litt eksentrisk osv.

Jeg tror dessverre at HI har rett i det hun har skrevet. En narsissist og mulig psykopat rusmisbuker med tiårs rusmisbruk ble sammen med en veldig mye yngre kvinne, de to trigget det verste i hverandre. Nå bruker han sin tidligere popularitet for alt den har vært verdt og det den kan være verdt for ham i fremtiden. Det er jo nesten ironisk at han går til sak mot henne for ærekrenkelser, for så å ikke gjøre noe annet i ukesvis i rettssaken enn å ærekrenke henne.

Jeg er dessverre redd for at han kan komme til å vinne. Ikke fordi han har rett, men fordi han er mann og den han er, fordi han er langt mer dreven til å spille den rollen som til enhver tid vil gagne ham selv best.

Anonymkode: df9f7...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...