Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har sett gjennom flere videoer og lest ganske mye om saken mellom Johhny Depp og Amber Heard. For alke som har vært i et destruktivt forhold med en narssisist ser hva som skjer her. Det er ikke ofte en ser kjendiser avsløre en så manipulerende natur som mr.Depp gjør. Han spiller en konfliktsky, defensiv mann som er besatt av sannheten. At han er rusavhengig og aggresiv i de situasjonene er konflikttriggende, men han forteller at han gjemmer seg vekk når kona konfronterer ham. Det i seg selv er ekstremt manipulerende. Lage bråk for så å trekke seg vekk fra konsekvensene. Det er ikke rart at det rabler for Amber Heard. Man blir ganske klikk av å stadig bli utsatt for en rusa aggresiv og sykelig sjalu mann som stikker av når hun får nok. I retten sitter han og fleiper og er morsom på advokatens bekostning. Hans overkjærlige forhold til sin egen advokat er så gjennomskuelig og pinlig å se på. Han håndhilser og klapper vaktene på ryggen : se så sympatisk jeg er. Han vinker til fansen og oppfører seg som om dette er et show. Han vil ikke se Amber Heard i øynene, noe advokatene hans gjorde et stort og pinlig nummer ut av. Han hadde nemlig lovt Amber Heard å aldr mer se henne i øynene. Hilsen Johnny Depp 3 år. Mange hetser Amber Heard og forteller at hun har trakkasert han og også vært voldelig. Dette er så fremprovosert av Depp at det er et under at ikke flere skjønner det. Vær rundt en overstadig rusa person som er sykelig sjalu og kontrollerende i ei uke. Da kan det begynne å tikke i hodet til hvem som helst allerede der. Og nei, det er ikke bare å gå når man er blitt manipulert og hekta av en som er mer enn 20 år eldre. Depp har gått til sak fordi han mistet anseelse. En narssisist takler dårlig det. Han vet nok at han vil få det meste av støtten fordi han er en mer populær mann og ikke minst en bedre skuespiller. Han har nok også forsikret seg om at det ikke fins noen tydelige bevis. Depp vil ikke ha oppreisning. Han vil ha tilbake statusen sin, og berømmelsen uten skampletter. Jeg håper han ikke når fram med søksmålet sitt denne gang heller! Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #2 Skrevet 25. mai 2022 Du får ta en prat med psykologen din om denne usalige hangen til å projisere ditt liv over på folk i nyhetene som du ikke kjenner. Dette er jo bare babbel. Anonymkode: 60cf0...3c0
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #3 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du får ta en prat med psykologen din om denne usalige hangen til å projisere ditt liv over på folk i nyhetene som du ikke kjenner. Dette er jo bare babbel. Anonymkode: 60cf0...3c0 Jeg har ikke noen psykolog. Hva er usalig hang? Nei det er nok ikke bare babbel, og hvis man ikke kjenner til hva alt dreier seg om etter å ha bevitnet og lest, så er man ikke bare ignorant, men blind og døv også :-) Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #4 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har ikke fulgt med så godt i selve saken, men har fått med meg hetsen mot Heard i SoMe. Uansett hva som er riktig og galt her, mener jeg den usaklige mobbingen og latterliggjøringen har gått alt for langt. Anonymkode: 8f5fe...3d6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #5 Skrevet 25. mai 2022 Det er INGEN som vet hva som har foregått mellom de to. Uansett hvor mange artikler du har lest og videoer du har sett. Det som foregår i rettssalen er jo bare to personer som prøver å renvaske seg selv og sverte den andre. Derfor skjønner jeg ikke hvordan folk kan ta side i denne saken og påberope seg at de vet noe som helst. For det gjør dere ikke. Anonymkode: 05df8...b0a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #6 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke fulgt med så godt i selve saken, men har fått med meg hetsen mot Heard i SoMe. Uansett hva som er riktig og galt her, mener jeg den usaklige mobbingen og latterliggjøringen har gått alt for langt. Anonymkode: 8f5fe...3d6 Det er massesuggesjon som foregår. Det er mange grunner til at dette startet. Blant annet er dette en reaksjon på metoo-bevegelsen. Kvinner har ikke alltid rett, og menn kan være ofre. Det er jo selvsagt sant, men her har det altså tatt av. Depp hadde jo en meget høy status, og maktforholdet mellom ham og Heard er mildt sagt skjevt, så han bruker det for alt det er verdt. Amber Heard er et offer oppe i dette, på flere måter. Den hetsen hun er utsatt for var Depp fullstendig klar over at ville skje. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #7 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er INGEN som vet hva som har foregått mellom de to. Uansett hvor mange artikler du har lest og videoer du har sett. Det som foregår i rettssalen er jo bare to personer som prøver å renvaske seg selv og sverte den andre. Derfor skjønner jeg ikke hvordan folk kan ta side i denne saken og påberope seg at de vet noe som helst. For det gjør dere ikke. Anonymkode: 05df8...b0a Det som skjer i retten er ikke "bare" på noen måte. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #8 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det som skjer i retten er ikke "bare" på noen måte. Anonymkode: d795f...07b Joda. Det er kalkulert, det er et jævla sirkusshow der hensikten er å sverte motparten og skape et positivt bilde av seg selv. Det er på ingen måte egnet til å få frem sannheten. Anonymkode: 05df8...b0a
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Skrevet 25. mai 2022 Artig at du skulle fullstendig overse alle varsellampene for narsissisme hos Heard.. Det er ikke alltid mennene dom er voldsutøverne. Psykisk vold er også i høyeste grad vold. Anonymkode: 58ae0...650
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #10 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Joda. Det er kalkulert, det er et jævla sirkusshow der hensikten er å sverte motparten og skape et positivt bilde av seg selv. Det er på ingen måte egnet til å få frem sannheten. Anonymkode: 05df8...b0a Selvfølgelig som i enhver rettsak. Man må bare se dypere, og så har man jo her kjennskap til mye av bakgrunnen. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #11 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Artig at du skulle fullstendig overse alle varsellampene for narsissisme hos Heard.. Det er ikke alltid mennene dom er voldsutøverne. Psykisk vold er også i høyeste grad vold. Anonymkode: 58ae0...650 Jeg tror alt dette som Heard har uttalt og gjort er fremprovosert. Depp har hatt en enorm makt over henne mtp på både status og aldersforskjell. Han har vært ekstremt manipulerende. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #12 Skrevet 25. mai 2022 For å svare fra helt motsatt side, fra ei som er i familie med ei Amber. Jeg syns synd i alle som kommer i hennes vei. Hun lyver og manipulerer. Hun kan påføre seg selv skade, for å få oppmerksomhet. Beskylder folk for fryktelige ting, hvis ikke ting går hennes vei. Hun leser andre mennesker, og sier/gjør det som trengs, for at de skal ha medlidenhet. Hun er farlig, og ødelegger uskyldige liv. Akkurat som denne kvinnen i rettsaken. De som ikke ser dette må være blind! Anonymkode: 5647e...827
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #13 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): For å svare fra helt motsatt side, fra ei som er i familie med ei Amber. Jeg syns synd i alle som kommer i hennes vei. Hun lyver og manipulerer. Hun kan påføre seg selv skade, for å få oppmerksomhet. Beskylder folk for fryktelige ting, hvis ikke ting går hennes vei. Hun leser andre mennesker, og sier/gjør det som trengs, for at de skal ha medlidenhet. Hun er farlig, og ødelegger uskyldige liv. Akkurat som denne kvinnen i rettsaken. De som ikke ser dette må være blind! Anonymkode: 5647e...827 Så denne Amber du kjenner. Har hun et forhold til en som har skyhøy status og som er 20 år eldre enn henne? En som ruser seg på alt fra alkohol til cocain og det imellom, som er sykelig sjalu og kontrollerende? Som stukket av når han blir konfrontert eller har fått folk ut av balanse på grunn av oppførselen sin? Hvis ikke så snakker du om noe helt annet enn hva denne saken handler om. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #14 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det er INGEN som vet hva som har foregått mellom de to. Uansett hvor mange artikler du har lest og videoer du har sett. Det som foregår i rettssalen er jo bare to personer som prøver å renvaske seg selv og sverte den andre. Derfor skjønner jeg ikke hvordan folk kan ta side i denne saken og påberope seg at de vet noe som helst. For det gjør dere ikke. Anonymkode: 05df8...b0a Man kan uansett ha en formening om det som skjer utenfor rettssalen. Det Heard utsettes for, enten hun er skyldig i anklagene eller ikke, er omfattende latterliggjøring, karakterdrap og mobbing. At voksne mennesker driver på slik er mildt sagt urovekkende. Anonymkode: 8f5fe...3d6
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #15 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror alt dette som Heard har uttalt og gjort er fremprovosert. Depp har hatt en enorm makt over henne mtp på både status og aldersforskjell. Han har vært ekstremt manipulerende. Anonymkode: d795f...07b Da er det det du tror Anonymkode: 58ae0...650
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #16 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da er det det du tror Anonymkode: 58ae0...650 Riktig. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #17 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror alt dette som Heard har uttalt og gjort er fremprovosert. Depp har hatt en enorm makt over henne mtp på både status og aldersforskjell. Han har vært ekstremt manipulerende. Anonymkode: d795f...07b Nei, du projiserer ikke bittelitt engang Anonymkode: 60cf0...3c0
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #18 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, du projiserer ikke bittelitt engang Anonymkode: 60cf0...3c0 Nå blåser jeg egentlig i hva du mener. Saken er ferdig denne uken, så får vi se hvem som har rett :-) Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #19 Skrevet 25. mai 2022 Det er litt fasinerende at voksne folk sitter og følger med på en rettssak mellom menneske de ikke har noen relasjon til. Analyserer kroppsspråk og står i. Komisk. Og litt trist. Anonymkode: db7d7...ad1
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #20 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er litt fasinerende at voksne folk sitter og følger med på en rettssak mellom menneske de ikke har noen relasjon til. Analyserer kroppsspråk og står i. Komisk. Og litt trist. Anonymkode: db7d7...ad1 Dette er mennesker akkurat som oss, det er ingen forskjell annet enn status. Dette kunne vært naboene dine eller boen i familien din. Forskjellen er at disse er forbilder og idealer for mange. I det er det mye psykologi. De legger standarden for veldig mye faktisk. Noen vil ikke nedlate seg til å være opptatt av kjendiser :-) men det handler om mye mer enn at de er berømte. Det er også interessant at en sånn enorm hets mot en enkeltperson får gjennomføres uten noe særlig motstand. De som forsvarer Heard blir hetset selv. Det er spennende psykologi. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #21 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Dette er mennesker akkurat som oss, det er ingen forskjell annet enn status. Dette kunne vært naboene dine eller boen i familien din. Forskjellen er at disse er forbilder og idealer for mange. I det er det mye psykologi. De legger standarden for veldig mye faktisk. Noen vil ikke nedlate seg til å være opptatt av kjendiser 🙂 men det handler om mye mer enn at de er berømte. Det er også interessant at en sånn enorm hets mot en enkeltperson får gjennomføres uten noe særlig motstand. De som forsvarer Heard blir hetset selv. Det er spennende psykologi. Anonymkode: d795f...07b Fyller dette mye av dagene dine? Anonymkode: 58ae0...650
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #22 Skrevet 25. mai 2022 Oi, har du fått en ny besettelse hi, vandret videre fra charterfeber-Christian. Anonymkode: bbd70...f91
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #23 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Fyller dette mye av dagene dine? Anonymkode: 58ae0...650 Nei? Men psykologi gjør nærmest hele tiden, så litt tid bruker jeg på dette. En av de største skandalene på lange tider. Jeg elsker skandaler, av flere grunner. Det vil ikke si at jeg elsker alke elementer av dem. Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #24 Skrevet 25. mai 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Oi, har du fått en ny besettelse hi, vandret videre fra charterfeber-Christian. Anonymkode: bbd70...f91 Hvem er charterfeber-Christian? Jeg så aldri en eneste episode av Charterfeber og vet bare om Svein og Hilde. Sistnevnte er ei herlig dame da :-) Anonymkode: d795f...07b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2022 #25 Skrevet 25. mai 2022 Hun er pr kåt og greier ikke å komme seg videre i karrieren. Så da måtte hun dra stakkars meg korte. Dama er gal. De bevisene som er , er jo bare hun som har bevis mot seg. Hun har historikk på denne adferden Anonymkode: 5ca6f...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå