Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #176 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (På 28.3.2022 den 22.36): Nei. Å slenge dritt om en syk dame foran «hele verden» er bare morsomt. Ikke noe galt i det. La han få kose seg litt på andres bekostning uten at noen reagerer. Hadde det vært noe om flere i salen hadde det vært morsomt, men å gå til angrep på en person er faktisk verbal vold uansett hva du måtte mene. Anonymkode: 153f4...ad4 Ikke vet jeg hva sannheten er, men jeg har lest at Rock faktisk ikke visste at hun hadde Alopecia (det gjorde ikke jeg heller)… At det han sa ikke var ment som hån, men var en helt uskyldig vits, eller til og med som anerkjennelse av en kul sveis. Anonymkode: 5787c...017
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #177 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (På 30.3.2022 den 23.19): Folk i salen synes det var traumatisk? Det er litt vel dramatisk da. Anonymkode: af79d...e73 Jeg ville ha syntes det var veldig dramatisk, og traumatisk. Jeg blir faktisk kvalm av bare å se det på disse klippene. Anonymkode: 5787c...017
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #178 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): To rikinger som markerer revir på primitive måter er alltid uvesentlig. Alltid. Anonymkode: baa92...f2d Det handlet nok ikke om det. Anonymkode: 49020...223
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #179 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Jeg ville ha syntes det var veldig dramatisk, og traumatisk. Jeg blir faktisk kvalm av bare å se det på disse klippene. Anonymkode: 5787c...017 Jeg tror mange ikke har innlevelse. De tar lett på dette fordi de ser det kun på TV, og så klarer de ikke å skjønne hvordan det måtte oppleves å sitte i den saken. Jeg tviler på at så mange er vant til vold og slik utagering her, og i hvertfall i høytidelige omstendigheter. Det virker som om flere og flere i LA og ellers også, begynner å se mer og mer hvor alvorlig dette var. Det sier også sitt. W.S. har nok også begynt å innse hvilken stor feil og skandale han forårsaket. Anonymkode: 49020...223
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #180 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror mange ikke har innlevelse. De tar lett på dette fordi de ser det kun på TV, og så klarer de ikke å skjønne hvordan det måtte oppleves å sitte i den saken. Jeg tviler på at så mange er vant til vold og slik utagering her, og i hvertfall i høytidelige omstendigheter. Det virker som om flere og flere i LA og ellers også, begynner å se mer og mer hvor alvorlig dette var. Det sier også sitt. W.S. har nok også begynt å innse hvilken stor feil og skandale han forårsaket. Anonymkode: 49020...223 Traumatisk og dramatisk er å dra det litt vel langt da, det betyr ikke at man ikke har innlevelse. Anonymkode: af79d...e73
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #181 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg ville ha syntes det var veldig dramatisk, og traumatisk. Jeg blir faktisk kvalm av bare å se det på disse klippene. Anonymkode: 5787c...017 Seriøst? Skremmende om det hadde vært traumatisk for deg Anonymkode: 5e07e...c65
Anonym bruker Skrevet 2. april 2022 #182 Skrevet 2. april 2022 Anonym bruker skrev (På 31.3.2022 den 7.48): Ja, men om vitsen hadde vært om en overvektig kone så hadde det blitt hysteri. Alla «Gleder meg til å se deg i neste sesong av Fat Camp». For kona hans føltes det nok sånn. Anonymkode: 02524...b03 Fakta er jo at WS selv lo godt av vitsen til komikeren om WSs kones hårsveis. Han lo godt av vitsen, til han kikket bort til kona og plutselig oppdaget at hun ikke lo. Da først ble han krenket på konas vegne. Når han går ned av scenen igjen, etter å ha slått, så ser det ut som om han drar på smilet også. Det er jo ekstremt pinlig at han selv ler godt av vitsen. Og så plutselig blir krenka på konas vegne og velger å ty til vold. Men, men, komikeren kommer sikkert til å tjene gode penger på dette når han skal på turné. Anonymkode: 30a46...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå