Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #26 Skrevet 28. mars 2022 sug lut skrev (9 minutter siden): Én privilegert og pr-kåt tulling dasker en annen. Og dere gir dem alt de vil ha. Nja. Det er nå mest for å erte anonym 223. Sjelden sett maken til engasjement og voldsom reaksjon 😁 Anonymkode: 5206d...d93
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #27 Skrevet 28. mars 2022 37 minutes ago, Anonym bruker said: Er du sur fordi jeg ikke bryr meg om at Will Smith dasket til Cris Rock? Det finnes da kjendiser som har gjort langt verre enn det der. Anonymkode: 5206d...d93 Du bryr deg nok til å gå inn på denne tråden og kommentere da.... Anonymkode: a6262...4df
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #28 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du bryr deg nok til å gå inn på denne tråden og kommentere da.... Anonymkode: a6262...4df Ellers ville det være vanskelig å opprettholde en nettside bygget på deltakelse, tror du ikke? Anonymkode: ac859...ed0
*Miss Marple* Skrevet 28. mars 2022 #29 Skrevet 28. mars 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (58 minutter siden): Det hadde jo vært fint om man kunne ventet til man visste mer om hendelsen før man dømmer. Jeg kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hva man skal vente på i denne sammenhengen? Jeg har ikke sett klippet, og jeg er ganske sikker på at det var et stunt for å få hele verdens oppmerksomhet, men at det på noen måte skal kunne unnskyldes er jeg ikke med på. Å bruke vold for å beskytte "sin kvinne" kan og bør man unisont fordømme.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. mars 2022 #30 Skrevet 28. mars 2022 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hva man skal vente på i denne sammenhengen? Jeg har ikke sett klippet, og jeg er ganske sikker på at det var et stunt for å få hele verdens oppmerksomhet, men at det på noen måte skal kunne unnskyldes er jeg ikke med på. Å bruke vold for å beskytte "sin kvinne" kan og bør man unisont fordømme. Det jeg mente var at jeg venter på å vite hva som var hva for dom og straff deles ut. Selvsagt er vold uansett ugreit.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #31 Skrevet 28. mars 2022 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner at jeg er litt nysgjerrig på hva man skal vente på i denne sammenhengen? Jeg har ikke sett klippet, og jeg er ganske sikker på at det var et stunt for å få hele verdens oppmerksomhet, men at det på noen måte skal kunne unnskyldes er jeg ikke med på. Å bruke vold for å beskytte "sin kvinne" kan og bør man unisont fordømme. Det var ikke et stunt. Ellers veldig glad dere er noen som skjønner greia her. Blir litt overrasket over at flere ikke forstår, eller bagatelliserer. Visse ting trodde jeg ihvertfall kvinner anno 2022 var bevisste på. Anonymkode: 49020...223
*Miss Marple* Skrevet 28. mars 2022 #32 Skrevet 28. mars 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Det jeg mente var at jeg venter på å vite hva som var hva for dom og straff deles ut. Selvsagt er vold uansett ugreit. Nå er jo dette et diskusjonsforum som ikke deler ut verken dom eller straff så da må det være greit å diskutere hendelsen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #33 Skrevet 28. mars 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Det jeg mente var at jeg venter på å vite hva som var hva for dom og straff deles ut. Selvsagt er vold uansett ugreit. Hva som var hva? Et slag er et slag. Det er ikke mer komplisert enn det. Det var både voldelig og krenkende på alle måter. Hva mer må du vite egentlig? Anonymkode: 49020...223
*Miss Marple* Skrevet 28. mars 2022 #34 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke et stunt. Ellers veldig glad dere er noen som skjønner greia her. Blir litt overrasket over at flere ikke forstår, eller bagatelliserer. Visse ting trodde jeg ihvertfall kvinner anno 2022 var bevisste på. Anonymkode: 49020...223 Det var utvilsomt en måte å få oppmerksomhet på, for om han ikke var full i dop så har voksne folk selvkontroll nok til å ikke slå noen på direktesendt tv. Han har oppnådd det han ville, alle snakker om han i dag. At han fremstår som en idiot er nok hans minste bekymring.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. mars 2022 #35 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva som var hva? Et slag er et slag. Det er ikke mer komplisert enn det. Det var både voldelig og krenkende på alle måter. Hva mer må du vite egentlig? Anonymkode: 49020...223 Jeg var ute etter å vite mer om dette var en planlagt greie eller ikke. Altså om de hadde planlagt det sammen for å få frem noe.
Twintipp Skrevet 28. mars 2022 #36 Skrevet 28. mars 2022 Der mistet jeg all respekt for både Will Smith og fremtidige utdelinger. Ja, kona blir krenket og det var ugreit, men å svare med vold å sitte og banne og skrike i salen er langt over pinlig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #37 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Lurer på om reaksjonene ville vært annerledes om det var en kvinnelig komiker som fikk seg en ørefik? Det er jo virkelig ikke greit å gå fysisk løs på noen over en dårlig spøk. Har innbilt meg at dette paret er litt stolte og sterke, men da ville man tålt den spøken på en helt annen måte enn det her. Anonymkode: 09969...dbc Det er ikke greit nei, men den spøken var stygg og bra at Will Smith gjorde som han gjorde. Anonymkode: 02ade...019
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #38 Skrevet 28. mars 2022 8 minutes ago, Anonym bruker said: Ellers ville det være vanskelig å opprettholde en nettside bygget på deltakelse, tror du ikke? Anonymkode: Jeg tror dette nettstedet (og livet ditt) hadde blitt bedre om folk diskuterte ting de var engasjert i. Anonymkode: a6262...4df
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #39 Skrevet 28. mars 2022 *Miss Marple* skrev (4 minutter siden): Det var utvilsomt en måte å få oppmerksomhet på, for om han ikke var full i dop så har voksne folk selvkontroll nok til å ikke slå noen på direktesendt tv. Han har oppnådd det han ville, alle snakker om han i dag. At han fremstår som en idiot er nok hans minste bekymring. Jeg skal ikke spekulere i hans motiver. Jeg skjønner bare at dette ikke var et stunt. Hvis man får med seg før og etter, så forstår man fort det. Anonymkode: 49020...223
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #40 Skrevet 28. mars 2022 Twintipp skrev (4 minutter siden): Der mistet jeg all respekt for både Will Smith og fremtidige utdelinger. Ja, kona blir krenket og det var ugreit, men å svare med vold å sitte og banne og skrike i salen er langt over pinlig. Sier meg helt enig i dette. Noen klarer dessverre å ruinere alt i løpet av ett minutt. Anonymkode: 49020...223
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #41 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror dette nettstedet (og livet ditt) hadde blitt bedre om folk diskuterte ting de var engasjert i. Anonymkode: a6262...4df Det er vel strengt tatt det folk gjør. Anonymkode: ac859...ed0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #42 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg tror dette nettstedet (og livet ditt) hadde blitt bedre om folk diskuterte ting de var engasjert i. Anonymkode: a6262...4df Er det ikke det som skjer her da? Anonymkode: b8dbd...7d4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #43 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vet du at du kan være fryktelig irriterende? At du ikke skjønner hva som skjedde eller har fått det med deg, betyr ikke at det er uklart for andre. Herregud du altså Anonymkode: 49020...223 Og folk applauderer personangrep …. Forstå det den som kan. Anonymkode: a94dd...044
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #44 Skrevet 28. mars 2022 Har sett klippet et par ganger, og det ser iallefall ut som om W.S. er berørt, han ser nesten ut til å være på gråten. Å slå er jo ikke riktig, men skjønner godt at "det klikka" for han! Den idioten på scenen burde blitt buuu'a ut altså! For en tosk! Så HURRA for W.S. Anonymkode: 939d5...a37
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #45 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har sett klippet et par ganger, og det ser iallefall ut som om W.S. er berørt, han ser nesten ut til å være på gråten. Å slå er jo ikke riktig, men skjønner godt at "det klikka" for han! Den idioten på scenen burde blitt buuu'a ut altså! For en tosk! Så HURRA for W.S. Anonymkode: 939d5...a37 Mener du det? At du forstår at ein voksen mann som har vært i gamet i åresvis, som vet hva Oscar utdeling betyr, mister besinnelsen slik at han stormer opp på scenen foran et stort publikum og slår en annen? For så å gråte og forsvare seg med at han sto opp for kona si. Jeg tror ikke et sekund på at han klikket. Han kjenner bransjen så pass godt at han vet hva han skal gjøre for å stjele rampe lyset fra alle de andre stjernene som var der. Patetisk møkkamann. Anonymkode: b8dbd...7d4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #46 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mener du det? At du forstår at ein voksen mann som har vært i gamet i åresvis, som vet hva Oscar utdeling betyr, mister besinnelsen slik at han stormer opp på scenen foran et stort publikum og slår en annen? For så å gråte og forsvare seg med at han sto opp for kona si. Jeg tror ikke et sekund på at han klikket. Han kjenner bransjen så pass godt at han vet hva han skal gjøre for å stjele rampe lyset fra alle de andre stjernene som var der. Patetisk møkkamann. Anonymkode: b8dbd...7d4 Han ødela for mange ja. Det var jo også en markering for Ukraina under utdelingen. Veldig trist at han stjeler rampelyset på den måten, og enda mer tragisk under denne utdelingen. Det er snakk om at han mister prisen. Hvis det er snakk om det, så ønsker flere det. Fint om de viser hvor uakseptabelt dette var ved å ta fra han prisen. Det er det rette å gjøre. Anonymkode: 49020...223
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #47 Skrevet 28. mars 2022 Er det noen som kan forklare meg G.I. Jane-vitsen, og bakgrunnen for at den var så krenkende? Jeg forstår ut fra hendelsen at den var i dårlig stil, men er visst dårlig oppdatert på Hollywood-nyheter. Anonymkode: 0d26b...763
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #48 Skrevet 28. mars 2022 1 minute ago, Anonym bruker said: Er det noen som kan forklare meg G.I. Jane-vitsen, og bakgrunnen for at den var så krenkende? Jeg forstår ut fra hendelsen at den var i dårlig stil, men er visst dårlig oppdatert på Hollywood-nyheter. Anonymkode: 0d26b...763 Hun har en sykdom (alopecia) som gjør at hun mister håret. Anonymkode: a6262...4df
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #49 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som kan forklare meg G.I. Jane-vitsen, og bakgrunnen for at den var så krenkende? Jeg forstår ut fra hendelsen at den var i dårlig stil, men er visst dårlig oppdatert på Hollywood-nyheter. Anonymkode: 0d26b...763 Det var referanse til en film med en skuespiller uten hår. Kona til Smith har en hårsykdom som gjør at hun mister hår. Anonymkode: 49020...223
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #50 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Mener du det? At du forstår at ein voksen mann som har vært i gamet i åresvis, som vet hva Oscar utdeling betyr, mister besinnelsen slik at han stormer opp på scenen foran et stort publikum og slår en annen? For så å gråte og forsvare seg med at han sto opp for kona si. Jeg tror ikke et sekund på at han klikket. Han kjenner bransjen så pass godt at han vet hva han skal gjøre for å stjele rampe lyset fra alle de andre stjernene som var der. Patetisk møkkamann. Anonymkode: b8dbd...7d4 Det var et absurd utbrudd. En dårlig vits, som dette var, møtes med Bu. Større nederlag får du ikke som komiker. Forøvrig ser hun helt fantastisk bra ut med snau sveis, merkelig å ikke bære det med større stolthet og la seg vippe så av pinnen over en relativt uskyldig sammenligning. Anonymkode: 09969...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå