Gå til innhold

Fengsel/bot for å ha skjelt ut en politimann vil få store følger, er det noe som kan gjøres? Er det noen som er advokat her som vet dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Nei, men det er tydelig at flere her håpte på det.

Hi

Anonymkode: 4481f...799

Du er helt utrolig bitter. Jeg sitter igjen med inntrykk av at slett ikke er merkelig at sønnen din har en slik oppførsel. De lærer holdninger hjemme, vet du. 

Anonymkode: 5a4dd...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du er helt utrolig bitter. Jeg sitter igjen med inntrykk av at slett ikke er merkelig at sønnen din har en slik oppførsel. De lærer holdninger hjemme, vet du. 

Anonymkode: 5a4dd...60a

Du har forsøkt å skape provokasjoner helt fra din første kommentar. Jeg synes HI er sindig som ikke biter på.

Anonym bruker skrev (På 26.8.2021 den 15.24):

Her får man jo virkelig inntrykk av at det er mammas lille gutt som har vært uheldig i møte med den slemme politimannen. Sønnen din er stor nok til å ta konsekvensene og det hjelper ikke at andre har gjort verre ting! Når han vet at han ønsker å jobbe som vekter er jo minimumskravet at han klarer å styre seg i møte med ordensmakten. 
Om eneste alternativet til å ikke få den jobben han skuslet bort er å gå på NAV tenker jeg at han faktisk ikke har kompetanse eller personlighet til å utdanne seg innen vakthold og sikkerhet. 

Anonymkode: 5a4dd...60a

Anonymkode: 688d7...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Da regner jeg med at ALLE som sier stygge ting til NAV ansatte blir anmeldt og får bot/fengselsstraff i tillegg til at det kommer på politiattesten i 2-3 år, jeg mener ikke de som sier truende ting for det blir en helt annen liga, men det som kaller dere ting som "surpomp", "tulling", jævla fitte". 

 

Anonymkode: 4481f...799

Ja, det håper jeg da virkelig!!!

Folk som ikke vet å oppføre seg som folk kan holde seg hjemme frem til de får litt folkeskikk.

Anonymkode: c2f94...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle de andre svarene, men han bør vedta forelegget. Havner det i retten blir straffen strengere, i forelegget ligger det innbakt en tilståelsesrabatt. Han bør absolutt ikke ringe politibetjenten for å be dem henlegge, det kan i verste fall ses på som forsøk på påvirkning. Men han kan gjerne ringe om beklage. Han må nok ta konsekvensen av sine handlinger, han som alle andre. Hilsen advokat

Anonymkode: 4b4d7...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har ikke lest alle de andre svarene, men han bør vedta forelegget. Havner det i retten blir straffen strengere, i forelegget ligger det innbakt en tilståelsesrabatt. Han bør absolutt ikke ringe politibetjenten for å be dem henlegge, det kan i verste fall ses på som forsøk på påvirkning. Men han kan gjerne ringe om beklage. Han må nok ta konsekvensen av sine handlinger, han som alle andre. Hilsen advokat

Anonymkode: 4b4d7...35c

Saken er snart et år gammel og han avviste forelegget grunnet at det ville gå utover jobb og militærtjeneste. 

Så vi får nå bare se om saken kommer opp eller ikke.

Anonymkode: 4481f...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.3.2022 den 20.11):

For noe tull, alle kan dumme seg ut

Anonymkode: 2bb57...c79

Og når det skjer så er det også rett og rimelig at de tar straffen for det. 

Anonymkode: 54cc8...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Saken er snart et år gammel og han avviste forelegget grunnet at det ville gå utover jobb og militærtjeneste. 

Så vi får nå bare se om saken kommer opp eller ikke.

Anonymkode: 4481f...799

Saken kommer opp, det er helt sikkert. Det tar bare lang tid. Fetteren min ventet godt over ett år på sin sak for noen år tilbake. 

Hvorfor skulle den bli henlagt, forresten? Fordi det har gått lang tid? Eller fordi du fortsatt mener han ikke fortjener straffen sin? Bevisene er der, så det er bare snakk om tid. Henleggelse blir det nok ikke. 

Anonymkode: 29502...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Saken er snart et år gammel og han avviste forelegget grunnet at det ville gå utover jobb og militærtjeneste. 

Så vi får nå bare se om saken kommer opp eller ikke.

Anonymkode: 4481f...799

Hvorfor tror du at saken ikke kommer opp? Det har ikke gått ett år engang. 

Anonymkode: 5a4dd...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Nei, men det er tydelig at flere her håpte på det.

Hi

Anonymkode: 4481f...799

Er det rart om noen håper det rette skjer? 

Anonymkode: e9e1e...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...