Gå til innhold

Sterke smerter i mellomgulv, men ingen tar meg seriøst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svarene på dette finner du nok ikke her eller på internett.

Dessverre har det blitt sånn at helsevesenet i Norge har fullt opp med å omskjære friske guttebabyer, befrukte alene-kvinner som ikke vil involvere en mann, aborter (over 15000 i året) osv.

Feminismens bakside er at helsevesenet ikke har tid til å prioritere faktisk syke pasienter. 

Anonymkode: a7b1e...a58

Mhm... ja det er jo et kjent problem at gynekologiske avdelinger drenerer sykehusets ressurser. Eller er det et større problem f.eks at pasienter unnlater å møte til timer/undersøkelser? 
Du glemte forresten å ramse opp alt det andre feminismen har ansvar for: alle mennene som ikke får ligge så mye som de vil, Helge Ingstad-havariet, den lave kronekursen,  corona, svidd risengrynsgrøt (det skjedd nemlig her i går og jeg har ikke ansvar for det i hvert fall) og dumme naboer. Ja og selvfølgelig chemtrails!

Anonymkode: f2c99...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mhm... ja det er jo et kjent problem at gynekologiske avdelinger drenerer sykehusets ressurser. Eller er det et større problem f.eks at pasienter unnlater å møte til timer/undersøkelser? 
Du glemte forresten å ramse opp alt det andre feminismen har ansvar for: alle mennene som ikke får ligge så mye som de vil, Helge Ingstad-havariet, den lave kronekursen,  corona, svidd risengrynsgrøt (det skjedd nemlig her i går og jeg har ikke ansvar for det i hvert fall) og dumme naboer. Ja og selvfølgelig chemtrails!

Anonymkode: f2c99...108

Du glemte Covid-19!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2020 den 22.46, Anonym bruker skrev:

Jeg gadd ikke lese et langt innlegg som startet om deg, hva som stod nedover vet jeg ikke. Jeg kan dessverre veldig mye om smertestillende og vet st jeg ikke blir rusa på slike ting. Jeg vet også at man ikke kjører bil før etter avtalt tid (med legen). Hva man tåler er jo veldig personavhengig og alt etter hvor lenge man har måtte bruke det. Derfor veldig viktig å diskutere slike ting med lege, ikke bare gjemme tabletter man får.

 

jeg har lest hva hi skriver og ser at det er veldig mye som ikke stemmer. Feks at hun fikk 14 ulike medikamenter før de kastet henne ut av sykehus.  At de ville gi bedøvelsesspray uten gastroskopi), at hun klarer ta seg av 4 barn alene i ukesvis med så voldsomme smerter at hun ringer 113 flere ganger. Osv. Hun har tatt blodprøver (som ikke viste betennelse) og i et annet innlegg har hun ikke tatt blodprøver.

 

til å alltid ha vært frisk og aldri tatt smertestillende, tør hun prate mye imot leger/sykepleiere og vet veldig godt hva hun vil/ikke vil. Noe som er svært uvanlig om man ikke er ofte på sykehus og kjenner «reglene».

Anonymkode: cbf2f...8c8

Oh lord. "Jeg blir ikke rusa, så da blir ikke du det heller."

Du kan kanskje nok om smertestillende i forhold til din kropp. Men ikke andres. Smertestillende blir misbrukt for å ruse seg. Avhengighetsskapende. 

Folk her inne må jo være rusa på noe for å klare å være så barnslige, smålige og duste. Beyond....

Anonymkode: 6aa32...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...