Gå til innhold

Savner livet mitt så mye


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Savner og være Sosial

Savner og Jobbe

Savner resten av familien og venner

Savner og ha sex

Savner og gjøre det jeg vil

Savner og være på kino

Ute og spise

være på storsenter

Mye klaging jeg vet,men må være lov og savne det vanlige livet og hverdag. hva savner dere mest?

Anonymkode: a8f0a...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma og pappa. Viss vi kunne treffest, og dei kunne vore ilag med barnebarna som vanleg hadde alt vore betre for alle. Det går begge vegar. Dei saknar oss og. 

Anonymkode: 958cd...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner og utvidet familie.

Jeg kan klare å holde kontakt via skype, FaceTime, snap og meldinger osv. Mine barn er ikke glad i det. De har jeg litt vondt av, men sånn er det bare akkurat nå.

Anonymkode: 9bc62...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Savner og være Sosial

Savner og Jobbe

Savner resten av familien og venner

Savner og ha sex

Savner og gjøre det jeg vil

Savner og være på kino

Ute og spise

være på storsenter

Mye klaging jeg vet,men må være lov og savne det vanlige livet og hverdag. hva savner dere mest?

Anonymkode: a8f0a...e38

Sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre

Hvor mange sutretåråder trengs det å opprettes her inne

Anonymkode: 9fd3b...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre
sutre

Hvor mange sutretåråder trengs det å opprettes her inne

Anonymkode: 9fd3b...5bd

Mulig livet blir bedre når man har fått "sutret" litt. Du kan la være å åpne tråder som dette. Eller er det vanskelig kanskje? Gå deg en tur og se om det hjelper på humøret ♥️

Anonymkode: 17724...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner mest av alt å klemme folk.

Det er dumt at ting har blitt som det har blitt, men det fine med det er at nå vet jeg hvor mye det betyr for meg og hvor fint det skal bli når jeg kan gjøre det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert skrevet en liste jeg også.

Men jeg velger å fokusere på det som er positiv istedenfor. Jeg oppdager byen min på nytt, går tur der det ikke er folk ute, lærer meg gatenavn jeg aldri har kunnet eller ikke husket. Ser stadig flere vårtegn fra naturen.

Jeg synes det er deilig å ikke ha med meg lommebok noe sted, deilig å slippe å se ting man "trenger", men egentlig ikke gjør, jeg synes det er deilig å slippe å handle noen ganger i uken, synes det er deilig å handle en gang hver halvannen - to uker og da på et tidspunkt hvor det nesten ikke er folk. Jeg synes det er deilig å kjøpe masse kjempesunn mat, fylle opp kjøleskap og fryser med det og så ikke ha noe usunt hjemme, kjenner det gjør godt for kroppen også. Og når usunne alternativer ikke finnes i hus og jeg ikke skal på butikken så er det liksom ikke noen fristelse en gang, for det finnes ikke. Jeg synes det er deilig å gjøre treningsøvelser hjemme og oppdage at jeg faktisk blir litt sterkere av dem også.

Og så gleder jeg meg til den dagen livet snur igjen og jeg igjen kan være sosial, hvor jeg omsider kan komme meg på date med han jeg er så betatt av (selv om jeg er innstilt på at det kan ta laaang tid før det kan skje).

Kunsten å komme seg best mulig gjennom dette er å fokusere på det som nå er vår hverdag og hvordan ha det best mulig i akkurat den hverdagen.

 

Anonymkode: c9539...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så lenge savner jeg ikke noe - men spør meg igjen om noen uker😜 Jeg er mer bekymret og redd i grunn, og håper at livet skal komme tilbake til normalen før altfor lenge da jeg ser at mange sliter både sosialt og økonomisk pga dette, og ikke minst pga sykdommen som herjer. Er ikke redd for å bli smittet selv, men for å spre smitte uten å vite det.

Anonymkode: 0b36f...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg savner mest av alt å klemme folk.

Det er dumt at ting har blitt som det har blitt, men det fine med det er at nå vet jeg hvor mye det betyr for meg og hvor fint det skal bli når jeg kan gjøre det igjen. 

Det er rart, men for meg er det at jeg slipper den evindlige klemmingen det beste med situasjonen. 

Anonymkode: dd940...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å få undervise på vanlig måte. Ellers har jeg det helt greit. 

Ingenting blir bedre av å sutre. Dessuten vil vi vel alle helst leve, og da er minst mulig kontakt beste smittevern. 

Anonymkode: 0ab9c...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle tilbrakt påsken med foreldrene mine. Dem savner jeg!

Men ellers er mitt liv nå med hjemmekontor og hjemmeskole næsten bedre enn det var. Mindre stress og logistikk i hverdagen. I tillegg sliter jeg psykisk og har hatt mye problemer i vinter i forhold til det sosiale og omgang med folk. Nå kan jeg krype inn i min trygge hule og bli der uten at noen synes det er rart. Behandlingen på dps er også utsatt på ubestemt tid. Akkurat nå er det greit å bare få gjemme seg for verden. Men jeg regner med at det slår tilbake på meg den dagen verden åpner opp igjen. 

Anonymkode: 491a8...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner igrunn ikke noe, men det blir nok fryktelig rart å ikke dra på hytta i påska. Selv om jeg jobber hver påske, så er vi på hytta hele gjengen. Vi voksne jobber nesten alle sammen, så vi drar til og fra. 
 

Jeg har mitt vanlige liv omdagen, jobber endel mer enn normal så å være sosial når jeg kommer hjem savner jeg ikke. Ikke vanskelig å være sosial hjemme heller siden det er to unger der og går jeg til postkassa så møter jeg jo folk som slår av en prat. Faktsik veldig hyggelig å bli litt bedre kjent med naboer og de i lokalmiljøet. Jeg kjenner mine naboer, mange av de mer enn bare på hils, men nå utvides dette. Ungene sier også at det er umulig å gå ut døra uten å være sosial. Selv om vi holder avstand sågår det fint ann å være sosial. 
 

Eldste barnet som er skikkelig rastløs av seg har det som plummen i egget for tiden, for hunjobber mye og dermed får hun dekt det behov med åvære sosial. Hun hadde nok gått på veggen om ikke. Hun klaget lenge på at hun aldri var hjemme alene eller fikk huset for seg selv en helg som andre ungdommer gjorde. Når hun endelig fikk det i sommer så t9k det en halv dag før hun kom kjørende til hytta. Det var kjedelig hjemme og vennene var på ferie, så da måtte hun komme til oss å hilse på. 
 

Ynste barnet storkoser seg hjemme. Hun kjeder seg ikke ett minutt. Hun prøver seg på nye ting, lærer seg nye ting, tar en klesvask, lager middag, snakker med venner, trener, lærte nabokatta å gi labb her i går og syns det er helt perfekt med hjemmeskole. 
 

Nå gleder jeg meg til at begge ungene skal bli ferdig med skolen for idag, for vi har funnet frem ett nytt stort puzzlespill vi skal starte på. Jeg fikk streng beskjed om å vente til de var ferdige. Så jeg har vasket litt, rydda, laget mat og stikka. Hadde egentlig planer om å gå ut for å rake løv, men det blåser så mye at det får jeg gjøre en annen dag. Litt redd for åfå vondt i halsen eller rennende nese i disse dager, da vil mine kunder tro jeg er smittsom. I kveld drar jeg på jobb igjen og kommer vel hjemnpr ungne står opp igjen. 

Anonymkode: 73e35...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lov og sutre disse tider, bryr meg lite om hva du mener, trenger ikke se her da :)

Takk for dere andre svarte hyggelig.

Jeg personlig er ikke redd Corona og tenker dette er ganske overdrivende

Anonymkode: a8f0a...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hi. Jeg bare hater det her. Og det virker så fryktbasert alle tiltak. I en influensa sesong dør 900-1700 mennesker pr år bare i Norge. 650 000 i verden. Ikke en politiker løfter på øyelokket en gang. Nå er 14 stk døde i Norge og 20 000 i verden. Og verden går fullstendig av skaftet. 
 

Og før noen henger meg: jeg følger alle råd og pålegg. Det er helt greit å undervise egne barn. Men jeg vil treffe folk!! Jeg vil kjøpe nye varsko til sønnen min som har vokst tre str. Jeg vil trene sammen med treningsvenninne mine!! Jeg vil se ungene mine kose seg med venner og fritidsaktiviteter.

Anonymkode: b0053...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Savner og være Sosial

Savner og Jobbe

Savner resten av familien og venner

Savner og ha sex

Savner og gjøre det jeg vil

Savner og være på kino

Ute og spise

være på storsenter

Mye klaging jeg vet,men må være lov og savne det vanlige livet og hverdag. hva savner dere mest?

Anonymkode: a8f0a...e38

Å

Å

Å

Å

Å

Å

Å

Å

Men utover det så føler jeg med deg. Kjeder meg ikke pga mye jobb og travelt med barna, men savner friheten og er bekymret for landets tilstand og syns synd på mine gamle foreldre som savner barnebarna. 

Anonymkode: 4501a...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Å

Å

Å

Å

Å

Å

Å

Å

Men utover det så føler jeg med deg. Kjeder meg ikke pga mye jobb og travelt med barna, men savner friheten og er bekymret for landets tilstand og syns synd på mine gamle foreldre som savner barnebarna. 

Anonymkode: 4501a...c71

og skrivefeil politi er i gang ja 😅

Anonymkode: a8f0a...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, Anonym bruker said:

Lov og sutre disse tider, bryr meg lite om hva du mener, trenger ikke se her da :)

Takk for dere andre svarte hyggelig.

Jeg personlig er ikke redd Corona og tenker dette er ganske overdrivende

Anonymkode: a8f0a...e38

Hvilken kompetanse og viten er det du besitter, som gjør at du vet bedre enn fagfolk? I og med at du vurderer det dit hen at tiltakene er "(...) ganske overdrivende (overdrevne?)". 

Heldigvis er ikke flertallet selvutnevnte eksperter. Dessuten er jeg er svært uenig. Jeg har sett hvordan min ALDRI syke samboer har gått fra å være usedvanlig frisk, har knapt sett ham snufse, til å nå kjempe for livet grunnet akutt lungesvikt. Den innstillingen din er farlig. Ta nå for guds skyld det som sies og bestemmelsene som tas på alvor, fremfor å sutre og hevde at det er overdrevet. Myndighetene i utallige av verdens land stenger ikke av hele landet for moro. Du ser ikke noe som helst ekstraordinært med situasjonen nå, til tross for at mange av verdens fremste eksperter gjør akkurat det? 

Det vil komme mange som vil bli like syke som samboeren min, og det vil komme mange pasienter som av andre årsaker vil trenge behandling eller intensivbehandling. Hvis verdens befolkning rister på hodet og kaller det hele tullete, er det få av dem som vil ha en sjanse til å kunne overleve ... For meg er det dessuten langt viktigere å få mest mulig kontroll over smitten, og at færrest mulig skal miste livet sitt som følge av covid-19, eller av manglende livreddende behandling ved andre alvorlig sykdommer grunnet manglende kapasitet, enn at jeg kan gå på shopping og arrangere vinkvelder. Men jeg ser jo at det tydeligvis er mange forkastelige verdi- og menneskesyn der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner foreldrene mine. De er så festlige, trygge og gode å ha rundt seg. Savner å være alene i noen minutt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, beef sister skrev:

Hvilken kompetanse og viten er det du besitter, som gjør at du vet bedre enn fagfolk? I og med at du vurderer det dit hen at tiltakene er "(...) ganske overdrivende (overdrevne?)". 

Heldigvis er ikke flertallet selvutnevnte eksperter. Dessuten er jeg er svært uenig. Jeg har sett hvordan min ALDRI syke samboer har gått fra å være usedvanlig frisk, har knapt sett ham snufse, til å nå kjempe for livet grunnet akutt lungesvikt. Den innstillingen din er farlig. Ta nå for guds skyld det som sies og bestemmelsene som tas på alvor, fremfor å sutre og hevde at det er overdrevet. Myndighetene i utallige av verdens land stenger ikke av hele landet for moro. Du ser ikke noe som helst ekstraordinært med situasjonen nå, til tross for at mange av verdens fremste eksperter gjør akkurat det? 

Det vil komme mange som vil bli like syke som samboeren min, og det vil komme mange pasienter som av andre årsaker vil trenge behandling eller intensivbehandling. Hvis verdens befolkning rister på hodet og kaller det hele tullete, er det få av dem som vil ha en sjanse til å kunne overleve ... For meg er det dessuten langt viktigere å få mest mulig kontroll over smitten, og at færrest mulig skal miste livet sitt som følge av covid-19, eller av manglende livreddende behandling ved andre alvorlig sykdommer grunnet manglende kapasitet, enn at jeg kan gå på shopping og arrangere vinkvelder. Men jeg ser jo at det tydeligvis er mange forkastelige verdi- og menneskesyn der ute. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg også hi. Jeg bare hater det her. Og det virker så fryktbasert alle tiltak. I en influensa sesong dør 900-1700 mennesker pr år bare i Norge. 650 000 i verden. Ikke en politiker løfter på øyelokket en gang. Nå er 14 stk døde i Norge og 20 000 i verden. Og verden går fullstendig av skaftet. 
 

Og før noen henger meg: jeg følger alle råd og pålegg. Det er helt greit å undervise egne barn. Men jeg vil treffe folk!! Jeg vil kjøpe nye varsko til sønnen min som har vokst tre str. Jeg vil trene sammen med treningsvenninne mine!! Jeg vil se ungene mine kose seg med venner og fritidsaktiviteter.

Anonymkode: b0053...4fa

Kjøp sko. 
Og så lar du resten ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, beef sister said:

Jeg har sett hvordan min ALDRI syke samboer har gått fra å være usedvanlig frisk, har knapt sett ham snufse, til å nå kjempe for livet grunnet akutt lungesvikt. 

Sikkert trist for deg men det blir helt feil at hele samfunnet skal betale for å redde noen få liv når de fleste bare blir litt forkjøla. Hvis det ikke var korona ville det fort vært noe annet. Dette er hysteri. Mannen din blir ikke sjukere eller friskere av at familier går konkurs og folk tar selvmord fordi dem er isolert. Like egoistisk det vil jeg si. God bedring. 

Anonymkode: 3abfe...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert trist for deg men det blir helt feil at hele samfunnet skal betale for å redde noen få liv når de fleste bare blir litt forkjøla. Hvis det ikke var korona ville det fort vært noe annet. Dette er hysteri. Mannen din blir ikke sjukere eller friskere av at familier går konkurs og folk tar selvmord fordi dem er isolert. Like egoistisk det vil jeg si. God bedring. 

Anonymkode: 3abfe...4be

Skikkelig sjarmtroll du... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert trist for deg men det blir helt feil at hele samfunnet skal betale for å redde noen få liv når de fleste bare blir litt forkjøla. Hvis det ikke var korona ville det fort vært noe annet. Dette er hysteri. Mannen din blir ikke sjukere eller friskere av at familier går konkurs og folk tar selvmord fordi dem er isolert. Like egoistisk det vil jeg si. God bedring. 

Anonymkode: 3abfe...4be

Det er noe veldig galt med deg

Anonymkode: 9fd3b...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...