Gå til innhold

Legen kunne ikke finne foster. 6+1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering til de som vil ha det: 

jeg har i dag vært på ny ul, Er ca 6+6 i dag. hun ønsket å prøve utvendig ul først, og jammen fant vi en nydelig liten bønne med hjertebank!:strix: jeg er så ufattelig glad og lettet nå. Så nå skal jeg slappe av, ta hver dag som den kommer og se frem til å komme forbi uke 12! :gravid: 

 

tusen takk for alle fine kommentarer, dere! 🥰

Anonymkode: 80ddf...491

Åå, det var det jeg skjønte! ❤️ Gratulerer så mye! Jeg var hos en gynekolog en gang som sa at etter å ha sett hjerteslag går det bra i over 90% av tilfellene. Lykke til, og kos deg med nurket ❤️

Anonymkode: bcbfe...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering til de som vil ha det: 

jeg har i dag vært på ny ul, Er ca 6+6 i dag. hun ønsket å prøve utvendig ul først, og jammen fant vi en nydelig liten bønne med hjertebank!:strix: jeg er så ufattelig glad og lettet nå. Så nå skal jeg slappe av, ta hver dag som den kommer og se frem til å komme forbi uke 12! :gravid: 

 

tusen takk for alle fine kommentarer, dere! 🥰

Anonymkode: 80ddf...491

Gratulerer så mye 🥰. Utrolig glad på dine vegne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering til de som vil ha det: 

jeg har i dag vært på ny ul, Er ca 6+6 i dag. hun ønsket å prøve utvendig ul først, og jammen fant vi en nydelig liten bønne med hjertebank!:strix: jeg er så ufattelig glad og lettet nå. Så nå skal jeg slappe av, ta hver dag som den kommer og se frem til å komme forbi uke 12! :gravid: 

 

tusen takk for alle fine kommentarer, dere! 🥰

Anonymkode: 80ddf...491

Hurra! Gratulerer så mye🤩❤️❤️

Anonymkode: 76bd4...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh gratulerer så mye med det lille nurket jeg visste var inni der ❤❤ Kos deg med det vakre vesenet som vokser inni deg. Glad for at det endelig klaffet for dere. ❤❤🙏

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Åååh gratulerer så mye med det lille nurket jeg visste var inni der ❤❤ Kos deg med det vakre vesenet som vokser inni deg. Glad for at det endelig klaffet for dere. ❤❤🙏

Anonymkode: f3bf5...cd0

 

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hurra! Gratulerer så mye🤩❤️❤️

Anonymkode: 76bd4...16b

 

10 timer siden, FrkKværner skrev:

Gratulerer så mye 🥰. Utrolig glad på dine vegne ❤️

 

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åå, det var det jeg skjønte! ❤️ Gratulerer så mye! Jeg var hos en gynekolog en gang som sa at etter å ha sett hjerteslag går det bra i over 90% av tilfellene. Lykke til, og kos deg med nurket ❤️

Anonymkode: bcbfe...803

Tusen hjertelig takk alle sammen, dere er helt utrolige!😍🙏🏻 Blir helt rørt jeg!🤣😭

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny oppdatering: i dag, dagen etter at jeg fikk se hjerte banke på ul begynte jeg å blø en del friskt blod med små svarte klumper i. Regner med at dette ikke gikk veien likevell. Jeg som endelig fikk håpet så opp i går, også ble det revet rett bort igjen i dag, helt forferdelig dette. Andre SA på rad :( hjertet mitt er knust.. 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.2.2020 den 11.12, Anonym bruker skrev:

Åå, det var det jeg skjønte! ❤️ Gratulerer så mye! Jeg var hos en gynekolog en gang som sa at etter å ha sett hjerteslag går det bra i over 90% av tilfellene. Lykke til, og kos deg med nurket ❤️

Anonymkode: bcbfe...803

Dette stemmer da ikke. Veldig mye som kan gå galt fra å se hjerte banke til å få en frisk baby.

Anonymkode: 06847...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Eliseflisa skrev:

:hjerte: det kan gå fint allikevel. Min venninne blødde gjennom hele svangerskapet... Lykke til 

Jeg håpet også på det. Men i løpet av Dagen så har smertene økt betraktelig og er ekstremt vonde og det var ufattelig mye blod med klumper. Har hatt en SA tidligere og dette er akuratt likt som den gangen 💔 så kampen er nok tapt :( helt ufattelig hvor urettferdig det føles.. men takk ❤️

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg håpet også på det. Men i løpet av Dagen så har smertene økt betraktelig og er ekstremt vonde og det var ufattelig mye blod med klumper. Har hatt en SA tidligere og dette er akuratt likt som den gangen 💔 så kampen er nok tapt :( helt ufattelig hvor urettferdig det føles.. men takk ❤️

Anonymkode: 80ddf...491

Uff, så forferdelig trist..  Jeg skal innrømme at infoen du kom med hørtes illevarslende ut.

Jeg har selv hatt mange sa, og til slutt må jeg si det var en lykke når det skjedde tidlig. Svangerskap som hangler til ile 12ish er verre enn de tidlige. En fattig trøst selvsagt. 

Jeg håper ditt neste svangerskap er problemfritt. Jeg merket stor forskjell på de vellykkede og de som gikk i dass, bokstavelig talt.

Gi deg tid til å sørge nå.. du har vært uheldig!!

Anonymkode: 264c1...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håpet også på det. Men i løpet av Dagen så har smertene økt betraktelig og er ekstremt vonde og det var ufattelig mye blod med klumper. Har hatt en SA tidligere og dette er akuratt likt som den gangen 💔 så kampen er nok tapt :( helt ufattelig hvor urettferdig det føles.. men takk ❤️

Anonymkode: 80ddf...491

Tja... behøver ikke å ha noe å si.

Anonymkode: dbb60...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, så forferdelig trist..  Jeg skal innrømme at infoen du kom med hørtes illevarslende ut.

Jeg har selv hatt mange sa, og til slutt må jeg si det var en lykke når det skjedde tidlig. Svangerskap som hangler til ile 12ish er verre enn de tidlige. En fattig trøst selvsagt. 

Jeg håper ditt neste svangerskap er problemfritt. Jeg merket stor forskjell på de vellykkede og de som gikk i dass, bokstavelig talt.

Gi deg tid til å sørge nå.. du har vært uheldig!!

Anonymkode: 264c1...be2

Takk❤️ Ja det er helt sant. Ja, om det absolutt skulle skje så er jeg glad for at det skjedde nå og ikke senere, som du sier. 
 

veldig trist å høre at du har opplevd mange sa :( håper du har det fint den dag i dag! 
 

jeg har det ikke bra nå, men meg og samboer blir bare sterkere av dette og vi skal virkelig ikke gi opp. I dag tilbringer vi tid sammen bare oss to, og gjør det vi kan for å bearbeide denne sorgen sammen❤️ Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 og at det neste gang går fint. 

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja... behøver ikke å ha noe å si.

Anonymkode: dbb60...6f4

Nei kanskje ikke. Skal selvsagt gå å få det bekreftet etterhvert. 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...