Gå til innhold

Legen kunne ikke finne foster. 6+1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan stemme at jeg kan være rundt 5+5. Men da har jeg fått tidlig høyt hcg nivå og tidlig positiv test, noen får jo det også :) takk igjen❤️ Vi får vente og se neste fredag, forhåpentligvis finner jeg et bankende hjerte da🙏🏻

Anonymkode: 80ddf...491

Jeg fikk positiv test 8dpo med mine. Sterk test. Jeg har stor tro HI. 14 dager etter 8 pluss at det er ingen garanti når egg slipper, er 22, 14 dager i minus er 8, idag er det 7, så du er egentlig ikke så langt som du tror❤❤🥰🥰😍😍 Kanskje en liten jente der inne. Lykke til, og senk skuldrene enn så lenge❤❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Legeundersøkelser stoler du ikke på, men anonym på nett som påstår at hun er synsk lytter du til

Anonymkode: e6f51...016

Hvordan kan hun stole på en lege som ikke gjør en riktig vurdering? 

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk positiv test 8dpo med mine. Sterk test. Jeg har stor tro HI. 14 dager etter 8 pluss at det er ingen garanti når egg slipper, er 22, 14 dager i minus er 8, idag er det 7, så du er egentlig ikke så langt som du tror❤❤🥰🥰😍😍 Kanskje en liten jente der inne. Lykke til, og senk skuldrene enn så lenge❤❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Åh Ja det er jo sant, tusen takk❤️ Skal prøve❤️ Men ble litt nysjerrig på hvorfor du tror det kanskje kan være ei jente der inne? Pga høyt hcg nivå? :) har hatt knall sterke streker i over en uke og fikk 3+ med clearblue sist fredag for en uke siden! 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det beste du kan gjøre nå er å prøve å senke skuldrene og flytte fokus litt. Det er ikke noe du får gjort nå, uansett, og du kan gå mot et utmattende svangerskap om du skal være så bekymret hele tiden. For en ting som er sikkert er at bekymringene ikke ender ved en bekreftet graviditet 😉

Det er ingen grunn til å anta at du ikke er gravid, så prøv å pust med magen og lev livet uten å tenke på gravid eller ikke gravid. 

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser at du trenger mer ❤❤❤❤❤ i livet ditt så slenger noen ekstra ❤❤❤❤❤ din vei 👍

Anonymkode: f3bf5...cd0

Og der kom beviset på at du ikke ser det pøkk mer enn meg 😉jeg har mer enn nok ❤️❤️❤️I livet, og uansett trenger jeg virkelig ikke dine ❤️❤️❤️.

Sjarlataner som næres av å villede andre holder jeg meg langt unna. 

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for noen sure troll som dukket opp her i tråden. Blir helt matt av dere! 

Hi, jeg har troa på at det ordner seg for deg. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: bcbfe...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen har slike evner, andre ikke. Hi når skal du dit? Noe sa meg nå/ veldig snart ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Hvis du ser kjønn på babyen i magen min vil jeg gjerne vite? ❤️ Hadde rimelig klar magefølelse, og rett, med første. Men denne gangen skifter følelsen konsekvent😅 har oul på mandag.. 

Anonymkode: 76bd4...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror at det beste du kan gjøre nå er å prøve å senke skuldrene og flytte fokus litt. Det er ikke noe du får gjort nå, uansett, og du kan gå mot et utmattende svangerskap om du skal være så bekymret hele tiden. For en ting som er sikkert er at bekymringene ikke ender ved en bekreftet graviditet 😉

Det er ingen grunn til å anta at du ikke er gravid, så prøv å pust med magen og lev livet uten å tenke på gravid eller ikke gravid. 

Anonymkode: 73096...29f

Ja du har helt rett. Har tenkt på det samme, kan ikke drive å holde på sånt, da blir det et utmattende svangerskap ja.. Så humøret mitt må opp, ta hver dag som den kommer og prøve å ikke tenke for mye på det! Rett og slett😅 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, for noen sure troll som dukket opp her i tråden. Blir helt matt av dere! 

Hi, jeg har troa på at det ordner seg for deg. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: bcbfe...803

Haha ja helt utrolig! Prøver å ignorere😅

tusen takk vakre du❤️

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fantastiske! Tusen takk til hver og en av dere for så ufattelig god respons, for lykkeønskninger, for dere som har trua og som tar dere tid til å skrive gode ord til meg! ❤️ Dere har løftet meg opp :) 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ta en blodprøve og Måle hcg To ganger med 48 timers mellomrom for å se om hcg nivået øker. Det er det som er normalt når man er bekymret.

Anonymkode: 80ddf...491

Og hvis der ikke er graviditet å spore da, da? Hva skal han så finne på? 

Anonymkode: 4860e...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sikker i det jeg spår. Nå vil jeg at du selv skal regne på hvor langt du er. For i følge mine beregninger er du ikke mer enn 5 pluss noen dager ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Da lurer jeg på om du kan se om JEG er blitt gravid denne gang? Eggløsningsuke fra 29-4 feb😍

Og til deg Ts; jeg krysser alt som krysses kan for deg🤞🏻 Jeg vet hvor sårt det kan føles. De har i det minste sett at det er noe der, og mest sannsynlig er du tidlig på vei enda. Kan jo hende du hadde en lenger syklus enn vanlig da du ble gravid🤔 Det er i følge min gynekolog ikke uvanlig å ha innimellom.

Anonymkode: 0bf0e...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere er fantastiske! Tusen takk til hver og en av dere for så ufattelig god respons, for lykkeønskninger, for dere som har trua og som tar dere tid til å skrive gode ord til meg! ❤️ Dere har løftet meg opp :) 

Anonymkode: 80ddf...491

Så hyggelig å høre ❤ Du blir en fantastisk mor. Ønsker deg alt godt videre. Klem fra meg ♥️

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvis der ikke er graviditet å spore da, da? Hva skal han så finne på? 

Anonymkode: 4860e...793

Å, klapp igjen. 

Anonymkode: bcbfe...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og hvis der ikke er graviditet å spore da, da? Hva skal han så finne på? 

Anonymkode: 4860e...793

Ta det som er velmenende råd: Gjør en innsats for å trene opp de sosiale antennene dine! Å drive på slik som du gjør her er idiotoppførsel. Slutt med det. 

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 16.31, Anonym bruker skrev:

Hvis du ser kjønn på babyen i magen min vil jeg gjerne vite? ❤️ Hadde rimelig klar magefølelse, og rett, med første. Men denne gangen skifter følelsen konsekvent😅 har oul på mandag.. 

Anonymkode: 76bd4...16b

G

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 17.25, Anonym bruker skrev:

Og hvis der ikke er graviditet å spore da, da? Hva skal han så finne på? 

Anonymkode: 4860e...793

Du forstår deg ikke på normale mennesker du?

Anonymkode: 752b5...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi?❤️

Anonymkode: 0e7a5...fc0

Om du leser hele tråden har hun svart hvordan det gikk 👍😊

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

G

Anonymkode: f3bf5...cd0

Kan du se på meg også? Eg jeg gravid? 😁 hvilket kjønn?? 

Anonymkode: 4cecb...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2020 den 10.34, Anonym bruker skrev:

Nei, det har jeg aldri sagt heller. 

Anonymkode: 76bd4...16b

Man kan fint se utenpå uke 10

Anonymkode: dbb60...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du se på meg også? Eg jeg gravid? 😁 hvilket kjønn?? 

Anonymkode: 4cecb...8f8

😳

Anonymkode: dbb60...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kan du se på meg også? Eg jeg gravid? 😁 hvilket kjønn?? 

Anonymkode: 4cecb...8f8

Du tenker at dette er passende i en tråd som dette?

Jeg slutter aldri å forundres over folks manglende sosiale evner. 

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det HI?

Anonymkode: 0e7a5...fc0

 

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi?❤️

Anonymkode: 0e7a5...fc0

Takk som spør. Var på innvendig ul dagen etterpå hvor de ikke fant bankende hjerte men jordmor trodde muligens jeg kun var ca 5+4 uker på vei. Jeg har tatt hcg test hos legen og får svar i morgen tidlig om Hcgnivået har steget normalt eller ikke. Skal tilbake til jordmor på tidlig ul på fredag, da skal det være et bankende hjerte sa jordmor OM embryoet har utviklet seg som det skal. Så enten er det en MA, der embryoet sluttet å utvikle seg i uke 5 eller så var jeg kortere på vei enn jeg først trodde. Krysser fingrene for at jeg er kortere på vei enn jeg trodde. Men helt ufattelig vanskelig å ikke gå å vite! 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...