Gå til innhold

Legen kunne ikke finne foster. 6+1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis du vil utsette deg for mer usikkerhet, så var det jo det. Hvorfor stoler du ikke på testen, da? Mange har jo absolutt ingen symptomer på graviditet selv om de er gravide.

Anonymkode: 4860e...793

Hjertet skal jo begynne å slå uke 5+2 og jeg var i uke 6+1 i går så tenkte jo ikke over at han ikke kunne se noe. Han burde jo vite bedre enn meg at sjansen for å se noe så tidlig var liten men han sa «jo, om du er 6 uker skal vi kunne se noe» så da stolte jeg jo på han. Men ser at hver og en her inne skriver at det er ytterst sjeldent om ikke umulig å se noe på utvendig ul så tidlig, spessielt med litt fett på magen som jeg har. 
 

jeg stoler absolutt på testen, det er ikke det. Men vi har prøvd så lenge og har ønsket dette så lenge Og med en SA bak oss så blir man paranoid. Jeg har lest meg livredd på google om MA og SA Og hvor vanlig det er. Og når legen i tillegg kommer med at han ikke kan se noe og ikke tror jeg er mer enn 4-5 uker på vei noe som er umulig så er det klart man blir livredd, livredd for at jeg hadde MA i uke 4-5 og at fosteret døde men at kroppen ikke støter det ut, og at det kanskje er derfor jeg ikke har symptomer. Nei, det er kanskje ikke livets undergang å bare prøve igjen men for oss blir det litt det da jeg har brukt 7-8 mnd på å bli gravid så når man endelig klarer det blir ønsket ekstremt stort for at babyen skal sitte hele svangerskapet. Det gjorde den ikke sist, så tok det 8 mnd til før jeg nå ble gravid igjen. Jeg vet jeg er hysterisk, paranoid og kanskje gal. Men det klarer jeg dessverre ikke å styre.

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville dratt på privat INNVENDIG UL neste uke.. i uke 7 ser man alt

Anonymkode: 264c1...be2

Det var planen. Hadde bestilt time til innvendig ul neste uke når jeg skulle vært 7+3. Men med tanke på i går så må jeg inn i dag så lenge det er en ørliten sjans for å finne noe. Enten finner jeg hjertelyd i dag, ellers går jeg redd, usikker og uvitende til neste uke. Hadde jeg uansett ventet en uke så hadde jeg gått redd, usikker og uvitende uansett. Så lenge det er et lite håp og en liten sjans i dag så tar jeg den. 

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjertet skal jo begynne å slå uke 5+2 og jeg var i uke 6+1 i går så tenkte jo ikke over at han ikke kunne se noe. Han burde jo vite bedre enn meg at sjansen for å se noe så tidlig var liten men han sa «jo, om du er 6 uker skal vi kunne se noe» så da stolte jeg jo på han. Men ser at hver og en her inne skriver at det er ytterst sjeldent om ikke umulig å se noe på utvendig ul så tidlig, spessielt med litt fett på magen som jeg har. 
 

jeg stoler absolutt på testen, det er ikke det. Men vi har prøvd så lenge og har ønsket dette så lenge Og med en SA bak oss så blir man paranoid. Jeg har lest meg livredd på google om MA og SA Og hvor vanlig det er. Og når legen i tillegg kommer med at han ikke kan se noe og ikke tror jeg er mer enn 4-5 uker på vei noe som er umulig så er det klart man blir livredd, livredd for at jeg hadde MA i uke 4-5 og at fosteret døde men at kroppen ikke støter det ut, og at det kanskje er derfor jeg ikke har symptomer. Nei, det er kanskje ikke livets undergang å bare prøve igjen men for oss blir det litt det da jeg har brukt 7-8 mnd på å bli gravid så når man endelig klarer det blir ønsket ekstremt stort for at babyen skal sitte hele svangerskapet. Det gjorde den ikke sist, så tok det 8 mnd til før jeg nå ble gravid igjen. Jeg vet jeg er hysterisk, paranoid og kanskje gal. Men det klarer jeg dessverre ikke å styre.

Anonymkode: 80ddf...491

Ikke for å salte såret - men helt ærlig: hva skal legen liksom gjøre i uke 6, dersom du har rett i at symptomene mangler? 

Anonymkode: 4860e...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å salte såret - men helt ærlig: hva skal legen liksom gjøre i uke 6, dersom du har rett i at symptomene mangler? 

Anonymkode: 4860e...793

Ta en blodprøve og Måle hcg To ganger med 48 timers mellomrom for å se om hcg nivået øker. Det er det som er normalt når man er bekymret.

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Anonym bruker said:

Ta en blodprøve og Måle hcg To ganger med 48 timers mellomrom for å se om hcg nivået øker. Det er det som er normalt når man er bekymret.

Anonymkode: 80ddf...491

Det er ikke så lurt med hcg måling så sent, da økningen kan ha flatet ut og gir unødige bekymringer.

Innvendig ultralyd i uke 6/7 er anbefalt fremfor blodprøve 

Anonymkode: 264c1...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å salte såret - men helt ærlig: hva skal legen liksom gjøre i uke 6, dersom du har rett i at symptomene mangler? 

Anonymkode: 4860e...793

Legen får ikke gjort noe som helst. Men hvis man går og er konstant bekymret kan det jo ikke plage noen andre at hun velger å dra på tidlig ul. Etter at jeg selv gikk gjennom MA i fjor så vet jeg hvordan hun har det. Og ja, hvis jeg hadde tenkt allerede i uke 6 at noe ikke stemte, så ville jeg heller fått det bekrefta da enn å få beskjeden mange uker senere. Som jeg gjorde den gangen. 

Anonymkode: 76bd4...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke slenge ut svada, uansett grunn. 

Anonymkode: 73096...29f

Noen har slike evner, andre ikke. Hi når skal du dit? Noe sa meg nå/ veldig snart ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hjertet skal jo begynne å slå uke 5+2 og jeg var i uke 6+1 i går så tenkte jo ikke over at han ikke kunne se noe. Han burde jo vite bedre enn meg at sjansen for å se noe så tidlig var liten men han sa «jo, om du er 6 uker skal vi kunne se noe» så da stolte jeg jo på han. Men ser at hver og en her inne skriver at det er ytterst sjeldent om ikke umulig å se noe på utvendig ul så tidlig, spessielt med litt fett på magen som jeg har. 
 

jeg stoler absolutt på testen, det er ikke det. Men vi har prøvd så lenge og har ønsket dette så lenge Og med en SA bak oss så blir man paranoid. Jeg har lest meg livredd på google om MA og SA Og hvor vanlig det er. Og når legen i tillegg kommer med at han ikke kan se noe og ikke tror jeg er mer enn 4-5 uker på vei noe som er umulig så er det klart man blir livredd, livredd for at jeg hadde MA i uke 4-5 og at fosteret døde men at kroppen ikke støter det ut, og at det kanskje er derfor jeg ikke har symptomer. Nei, det er kanskje ikke livets undergang å bare prøve igjen men for oss blir det litt det da jeg har brukt 7-8 mnd på å bli gravid så når man endelig klarer det blir ønsket ekstremt stort for at babyen skal sitte hele svangerskapet. Det gjorde den ikke sist, så tok det 8 mnd til før jeg nå ble gravid igjen. Jeg vet jeg er hysterisk, paranoid og kanskje gal. Men det klarer jeg dessverre ikke å styre.

Anonymkode: 80ddf...491

Du trenger ikke å hverken unnskylde eller forklare deg. Noen mangler bare empati og mener at de sitter med alt vettet selv. 

Lykke til❤️

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen har slike evner, andre ikke. Hi når skal du dit? Noe sa meg nå/ veldig snart ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Når klokken nærmer seg 12.30 og hi har sagt at hun skal til jordmor i dag, og tydelig ikke har vært det ennå, kan også jeg si med salvelsesfull stemme at noe sier meg at hun har time nå eller ganske snart 😂

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når klokken nærmer seg 12.30 og hi har sagt at hun skal til jordmor i dag, og tydelig ikke har vært det ennå, kan også jeg si med salvelsesfull stemme at noe sier meg at hun har time nå eller ganske snart 😂

Anonymkode: 73096...29f

Gynekologer har oppe til kl 21 mange private så ikke enig med deg 👍 Har mye å fortelle om deg som kommer opp, men skal gå god for det ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gynekologer har oppe til kl 21 mange private så ikke enig med deg 👍 Har mye å fortelle om deg som kommer opp, men skal gå god for det ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Du burde holde deg for god til å si noe som helst

Anonymkode: e6f51...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gynekologer har oppe til kl 21 mange private så ikke enig med deg 👍 Har mye å fortelle om deg som kommer opp, men skal gå god for det ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Uansett er det snart, det er et veldig vidt begrep. Du bør virkelig holde deg for god til å spre noe som helst. Det hjelper ikke å slenge ❤️ på. 

Anonymkode: 73096...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjertet skal jo begynne å slå uke 5+2 og jeg var i uke 6+1 i går så tenkte jo ikke over at han ikke kunne se noe. Han burde jo vite bedre enn meg at sjansen for å se noe så tidlig var liten men han sa «jo, om du er 6 uker skal vi kunne se noe» så da stolte jeg jo på han. Men ser at hver og en her inne skriver at det er ytterst sjeldent om ikke umulig å se noe på utvendig ul så tidlig, spessielt med litt fett på magen som jeg har. 
 

jeg stoler absolutt på testen, det er ikke det. Men vi har prøvd så lenge og har ønsket dette så lenge Og med en SA bak oss så blir man paranoid. Jeg har lest meg livredd på google om MA og SA Og hvor vanlig det er. Og når legen i tillegg kommer med at han ikke kan se noe og ikke tror jeg er mer enn 4-5 uker på vei noe som er umulig så er det klart man blir livredd, livredd for at jeg hadde MA i uke 4-5 og at fosteret døde men at kroppen ikke støter det ut, og at det kanskje er derfor jeg ikke har symptomer. Nei, det er kanskje ikke livets undergang å bare prøve igjen men for oss blir det litt det da jeg har brukt 7-8 mnd på å bli gravid så når man endelig klarer det blir ønsket ekstremt stort for at babyen skal sitte hele svangerskapet. Det gjorde den ikke sist, så tok det 8 mnd til før jeg nå ble gravid igjen. Jeg vet jeg er hysterisk, paranoid og kanskje gal. Men det klarer jeg dessverre ikke å styre.

Anonymkode: 80ddf...491

Anonymkode: 4cecb...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er synsk og Hi er gravid ❤👍 Med et levende foster 👍

Anonymkode: f3bf5...cd0

Hei synsk😊 ser du om jeg er gravid også? 😅

Anonymkode: 4cecb...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen har slike evner, andre ikke. Hi når skal du dit? Noe sa meg nå/ veldig snart ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Jeg har nå vært på innvendig ul. Det ble ikke funnet noe bankende hjerte. Men plommesekken så visst fin og inntakt ut. Det kunne være to ting: enten at jeg ikke er mer enn ca 5+4. Tror jo selv jeg er 6+2.. eller at det er en MA der embryoet sluttet å utvikle seg i midten av 5.uke...  men jeg skal tilbake neste uke og se om hjertet har begynt å slå da. Veldig tungt og gå å ikke vite :( Ser du noe mer?

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nå vært på innvendig ul. Det ble ikke funnet noe bankende hjerte. Men plommesekken så visst fin og inntakt ut. Det kunne være to ting: enten at jeg ikke er mer enn ca 5+4. Tror jo selv jeg er 6+2.. eller at det er en MA der embryoet sluttet å utvikle seg i midten av 5.uke...  men jeg skal tilbake neste uke og se om hjertet har begynt å slå da. Veldig tungt og gå å ikke vite :( Ser du noe mer?

Anonymkode: 80ddf...491

Godt mulig du er mindre på vei en du tror♥️

På ord ul med mine to eldste ble jeg satt tilbake 2 uker.  Håper på det beste😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nå vært på innvendig ul. Det ble ikke funnet noe bankende hjerte. Men plommesekken så visst fin og inntakt ut. Det kunne være to ting: enten at jeg ikke er mer enn ca 5+4. Tror jo selv jeg er 6+2.. eller at det er en MA der embryoet sluttet å utvikle seg i midten av 5.uke...  men jeg skal tilbake neste uke og se om hjertet har begynt å slå da. Veldig tungt og gå å ikke vite :( Ser du noe mer?

Anonymkode: 80ddf...491

Jeg er sikker i det jeg spår. Nå vil jeg at du selv skal regne på hvor langt du er. For i følge mine beregninger er du ikke mer enn 5 pluss noen dager ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Uansett er det snart, det er et veldig vidt begrep. Du bør virkelig holde deg for god til å spre noe som helst. Det hjelper ikke å slenge ❤️ på. 

Anonymkode: 73096...29f

Jeg skrev nå/veldig snart, og jeg hadde rett. Lå å slappet av, fikk et stikk inni meg ( vanskelig å forklare) sendte da HI melding. Om du tror eller ikke er ditt problem. Hi tror, og derfor kanaliserer jeg henne👍 din mening er for meg ikke viktig

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Uansett er det snart, det er et veldig vidt begrep. Du bør virkelig holde deg for god til å spre noe som helst. Det hjelper ikke å slenge ❤️ på. 

Anonymkode: 73096...29f

Ser at du trenger mer ❤❤❤❤❤ i livet ditt så slenger noen ekstra ❤❤❤❤❤ din vei 👍

Anonymkode: f3bf5...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev nå/veldig snart, og jeg hadde rett. Lå å slappet av, fikk et stikk inni meg ( vanskelig å forklare) sendte da HI melding. Om du tror eller ikke er ditt problem. Hi tror, og derfor kanaliserer jeg henne👍 din mening er for meg ikke viktig

Anonymkode: f3bf5...cd0

Da er du faktisk den eneste i verden som er synsk. For ingen har greid å bevise at de er det foreløpig. Gleder meg til du skal stå fram å bevise det. Nei det stemmer, det kommer du ikke til å gjøre. På lik linje med alle andre «»synske»»

Anonymkode: bcf99...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sikker i det jeg spår. Nå vil jeg at du selv skal regne på hvor langt du er. For i følge mine beregninger er du ikke mer enn 5 pluss noen dager ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Ja, det kan stemme at jeg kan være rundt 5+5. Men da har jeg fått tidlig høyt hcg nivå og tidlig positiv test, noen får jo det også :) takk igjen❤️ Vi får vente og se neste fredag, forhåpentligvis finner jeg et bankende hjerte da🙏🏻

Anonymkode: 80ddf...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sikker i det jeg spår. Nå vil jeg at du selv skal regne på hvor langt du er. For i følge mine beregninger er du ikke mer enn 5 pluss noen dager ❤

Anonymkode: f3bf5...cd0

Vil du titte litt på meg også? Lurer på om jeg får flere barn? 🙂 

Anonymkode: fbacf...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det kan stemme at jeg kan være rundt 5+5. Men da har jeg fått tidlig høyt hcg nivå og tidlig positiv test, noen får jo det også :) takk igjen❤️ Vi får vente og se neste fredag, forhåpentligvis finner jeg et bankende hjerte da🙏🏻

Anonymkode: 80ddf...491

Legeundersøkelser stoler du ikke på, men anonym på nett som påstår at hun er synsk lytter du til

Anonymkode: e6f51...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...