Gå til innhold

Spm til kvinner om parforhold og sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette skal ikke være slik at dere velger hvem hun skal ha sex med. Det er kun én som skal bestemme hvem din kone skal ha sex med, og det er henne.

:) sier du, heldigvis har du ingen ting med dette å gjøre. Vi er i et parforhold, vi diskuterer, og møtes der vi er enige. Slik fungerer parforhold. Ikke start en lang krangel på dette grunnlaget nå da, og kreve svar. Det får du ikke. Vi diskuterer oss fram til enighet, i praksis betyr nok det at det er hun som får viljen sin, det blir gjerne slik ;).

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette har jeg tenkt på, dette kan bli en utfordring. Vi må nok bruke mye tid på hvem vi velger. Denne fasen er også spennende i seg selv. For meg er det viktig at jeg også liker de hun velger. Det tror jeg kan gå greit, vi er ganske samkjørte mht hvilke mennesker vi liker. Likevel kan jeg selvsagt ende opp med å føle meg truet. Her er det utrolig viktig med god kommunikasjon og tillit til hverandre. Her er det hun som må være helt åpen og ærlig. Dersom hun feks ønsker at en av partnerne skal ha ekstra stor kuk, så må hun si det direkte til meg, være ærlig rundt hva hun liker ved de forskjellige. Da vil jeg oppfatte det som et ærlig ønske hun deler med meg, ikke noe hun har til hensikt å "lure" seg til. Tror ikke akkurat dette er førsteønsket, men det kan nok være at hun ønsker å prøve ut forskjellige partnere. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Haha, vittig at du drar frem egenskapen som alle cuckolds er mest opptatt av innen denne fetisjen da.. og putter det i din kvinnes munn, so to speak. Finn én cuckold som ikke aller helst vil se kona med en velutstyrt mann! Sannsynligvis er din kone mye mer opptatt av å ha god kjemi med den hun skal ligge med. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

:) sier du, heldigvis har du ingen ting med dette å gjøre. Vi er i et parforhold, vi diskuterer, og møtes der vi er enige. Slik fungerer parforhold. Ikke start en lang krangel på dette grunnlaget nå da, og kreve svar. Det får du ikke. Vi diskuterer oss fram til enighet, i praksis betyr nok det at det er hun som får viljen sin, det blir gjerne slik ;).

Anonymkode: 1d0fd...d67

Det er like fullt hun som skal ha sex. Ergo har hun alt å si om hvem hun skal ha sex med. Om dine ønsker er sammenfallende med hennes så hører hun sikkert på deg. Hvis ikke har du faktisk ikke noe du skal ha sagt ;) Er det et problem for deg også, så er ikke dette noe for deg.

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er like fullt hun som skal ha sex. Ergo har hun alt å si om hvem hun skal ha sex med. Om dine ønsker er sammenfallende med hennes så hører hun sikkert på deg. Hvis ikke har du faktisk ikke noe du skal ha sagt ;) Er det et problem for deg også, så er ikke dette noe for deg.

Anonymkode: e82af...4e6

Dette blir helt sikkert ikke noe problem, garantert, hun er langt mer kresen enn meg. Kvinner er mye mer kresne enn menn mtp hvem de har sex med, det vet du vel selv ;).

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MerraSomGår skrev:

Haha, vittig at du drar frem egenskapen som alle cuckolds er mest opptatt av innen denne fetisjen da.. og putter det i din kvinnes munn, so to speak. Finn én cuckold som ikke aller helst vil se kona med en velutstyrt mann! Sannsynligvis er din kone mye mer opptatt av å ha god kjemi med den hun skal ligge med. 😉

Det var for finne noe som kan virke truende på de fleste menn, som var poenget jeg diskuterte, som sagt, hun er ikke en size queen, har ikke vært det fram til nå i det minste. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som tenker at dette er ok for meg, dere som tenker at dette kunne vært mulig dersom jeg får bestemme alt selv, eller dere som er litt nysgjerrige, og ikke fullstendig utelukker et hotwife/cuckold-opplegg som dette. Hvordan tenker dere rundt det praktiske?
Tenker da på valg av partner og alder ift egen alder, solid og trygg vs pen og sexy.
Tror du at du rett og slett ville blitt for opphengt i dette, slik at du ikke hadde taklet den vanlige hverdagen, blitt mer stresset enn glad?
Ville det vært vanskelig å dele opplevelsene med din mann? Ville du ønsket at det ble din intime greie, uten mas fra mannen?
Måtte den andre vært singel, ville det vært et krav?

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at du som syntes sexlivet til kona er så kjedelig (hun syntes nok det samme) ikke vil fikse det med henne?

hub får jo fart på sitt sexliv med nye menn, men får vel også dekket behovene der. Hvorfor gå hjem og pule den kjedelige mannen etter vill hemningsløs sex med en halvfremmed?

hvorfor tar du for gitt at hun vil fortsette sitt kjedelige sexliv med deg når hun skal ut i verden og skaffe seg et nytt et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 0.18, Anonym bruker skrev:

Dette blir helt sikkert ikke noe problem, garantert, hun er langt mer kresen enn meg. Kvinner er mye mer kresne enn menn mtp hvem de har sex med, det vet du vel selv ;).

Anonymkode: 1d0fd...d67

Poenget var vel at dette ikke er noe dere skal bli "enige" om. Du har virkelig null og nix med hvem et annet menneske velger å være naken sammen med. Du har ikke rett til å si noe verken for eller imot.

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Juliea ruger skrev:

Rart at du som syntes sexlivet til kona er så kjedelig (hun syntes nok det samme) ikke vil fikse det med henne?

Jeg/vi forbedrer det ved å utvide rammene.

hub får jo fart på sitt sexliv med nye menn, men får vel også dekket behovene der. Hvorfor gå hjem og pule den kjedelige mannen etter vill hemningsløs sex med en halvfremmed?

Fordi dette er et spill, og hjemmet er basen.

hvorfor tar du for gitt at hun vil fortsette sitt kjedelige sexliv med deg når hun skal ut i verden og skaffe seg et nytt et?

Fordi det ikke er kjedelig.

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Poenget var vel at dette ikke er noe dere skal bli "enige" om. Du har virkelig null og nix med hvem et annet menneske velger å være naken sammen med. Du har ikke rett til å si noe verken for eller imot.

Anonymkode: 5a40a...49b

Selvsagt er dette noe vi skal bli enige om, vi er ikke som deg, vi er sammen om ting.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Rart at du som syntes sexlivet til kona er så kjedelig (hun syntes nok det samme) ikke vil fikse det med henne?

Jeg/vi forbedrer det ved å utvide rammene.

hub får jo fart på sitt sexliv med nye menn, men får vel også dekket behovene der. Hvorfor gå hjem og pule den kjedelige mannen etter vill hemningsløs sex med en halvfremmed?

Fordi dette er et spill, og hjemmet er basen.

hvorfor tar du for gitt at hun vil fortsette sitt kjedelige sexliv med deg når hun skal ut i verden og skaffe seg et nytt et?

Fordi det ikke er kjedelig.

Dine rammer, dine regler, din base, din oppfatning av kjedsomhet. Ikke snev av forsøk på å ta den andres horisont....

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er dette noe vi skal bli enige om, vi er ikke som deg, vi er sammen om ting.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Du kan ikke bli enig om hvem en annen skal ligge med 😂 samme hvor gift dere er. Selv ikke din siamesiske tvilling trenger å høre på deg mht valg av sexpartner.

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som tenker at dette kunne vært ok for meg, eller dere som bare er litt nysgjerrige og tenker at dette kunne vært mulig dersom du fikk bestemme alt selv. Hvordan tenker dere rundt det praktiske? Noen praktisk spørsmål:
Din vurdering ved valg av partner og alder ift egen alder, samme alder eller yngre?
Om egenskaper som trygg og sympatisk vs pen og sexy og kanskje litt røffere?
Og:

Tror du at du rett og slett ville blitt for opphengt i dette, slik at du ikke hadde taklet den vanlige hverdagen, blitt mer stresset enn glad?
Ville det vært vanskelig å dele opplevelsene med din mann? Ville du ønsket at det ble din intime greie, uten mas fra mannen?
Måtte den andre vært singel, ville det vært et krav?

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.1.2020 den 13.38, Anonym bruker skrev:

Hvordan ville du ha reagert, og hva ville du svart, dersom mannen din spurte deg om du kunne gå med på å ha sex med andre menn? 

Dersom han understreket at det ikke var for at han skulle kunne ha sex med andre, det var kun hun som skulle ha sex med andre menn. Ikke noe eget opplegg for han. I tillegg understreket han at det hadde absolutt ikke noe med at han ikke elsket henne lenger.
Han argumenterer med at han tror det vil gjøre henne godt, at det vil gjøre dem begge godt, styrke parforholdet, og at han ikke blir sjalu, men tvert i mot opphisset av tanken. Han lover å støtte henne hele veien, og hjelpe til med å legge alt til rette slik at det skal skje diskret og så praktisk som mulig, for at opplevelsen hennes skal bli så god og trygg som over hodet mulig.
En kan se for seg et slikt opplegg på mange forskjellige måter, mht diskresjon og praktisk planlegging, hvem hun har sex med, hvor ofte, og mye annet rundt det rent praktiske. Jeg ser selvsagt for meg at hun selv fikk legge premissene, og bestemme 100% selv hvordan det evt skulle gjennomføres.
Under dine forutsetninger, hvordan ville du reagert dersom han hadde dette spesielle ønsket? Med sjokk/usikkerhet/nei//tja/kanskje/vi får se/ok da/ja/JA?

(Ikke kast deg over tastaturet, tenk deg godt om før du svarer, håper på gjennomtenkte svar, for jeg vurderer å spørre kona :rodmer:)


Svar gjerne med alder og om du er i parforhold.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Jeg har vært i et slikt forhold, det beste forholdet jeg hadde ❤️

Anonymkode: 69d7d...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært i et slikt forhold, det beste forholdet jeg hadde ❤️

Anonymkode: 69d7d...59f

Opplevde dere begge det på samme positive måte?
At det ble slutt, hadde det noe med det litt spesielle forholdet å gjøre?

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Sex er IKKE et spill, sex en en lek mellom voksne mennesker.

det at du kaller det et spill er jo litt farlig for deg for i alle spill er det en vinner og en taper..

i dette spillet her vil du ende opp som taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 13.38, Anonym bruker skrev:

Hvordan ville du ha reagert, og hva ville du svart, dersom mannen din spurte deg om du kunne gå med på å ha sex med andre menn? 

Dersom han understreket at det ikke var for at han skulle kunne ha sex med andre, det var kun hun som skulle ha sex med andre menn. Ikke noe eget opplegg for han. I tillegg understreket han at det hadde absolutt ikke noe med at han ikke elsket henne lenger.
Han argumenterer med at han tror det vil gjøre henne godt, at det vil gjøre dem begge godt, styrke parforholdet, og at han ikke blir sjalu, men tvert i mot opphisset av tanken. Han lover å støtte henne hele veien, og hjelpe til med å legge alt til rette slik at det skal skje diskret og så praktisk som mulig, for at opplevelsen hennes skal bli så god og trygg som over hodet mulig.
En kan se for seg et slikt opplegg på mange forskjellige måter, mht diskresjon og praktisk planlegging, hvem hun har sex med, hvor ofte, og mye annet rundt det rent praktiske. Jeg ser selvsagt for meg at hun selv fikk legge premissene, og bestemme 100% selv hvordan det evt skulle gjennomføres.
Under dine forutsetninger, hvordan ville du reagert dersom han hadde dette spesielle ønsket? Med sjokk/usikkerhet/nei//tja/kanskje/vi får se/ok da/ja/JA?

(Ikke kast deg over tastaturet, tenk deg godt om før du svarer, håper på gjennomtenkte svar, for jeg vurderer å spørre kona :rodmer:)


Svar gjerne med alder og om du er i parforhold.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Det kommer an på din tilnærming ang det. Hadee du godtatt at jeg hadde vært ukomfortabel med det og sagt nei? Hadde du latt være å pushe meg videre? Respektert MINE ønsker? Akseptert at jeg ikke hadde følt at det hadde gjort oss begge godt? Hvis svaret ditt her er nei, da hadde dette skapt problemer i parholdet, og for en som har opplevd traumer av et overgrep - Tilbakefall med flashbacks, traumer. Enorme psykiske og kanskje til og med fysiske reaksjoner. For en som har opplevd overgrep er det VELDIG viktig å respektere grensene. Så hvis dama har opplevd noe av disse traumene, så kan det være lurt å trå veeeldig forsiktig.

 

Jeg personlig derimot hadde sagt ja uten å trenge ekstra tenketid. Tenner på tanken av cuckholding, partnerbytte og trekant både med kvinner og menn. Jeg er en veldig åpen og frisinnet person. 

Anonymkode: 7b341...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på veldig mye og er ikke prippen i senga. Men dette hadde jeg ikke blitt med på. Hadde følt at mannen min hadde vært halliken min. Og for meg blir det feil. Men det som ikke er min kopp te er jo andre sin. 

Snart 15 år med mannen og vi er gift.

Anonymkode: 4fc7f...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2020 den 13.38, Anonym bruker skrev:

Hvordan ville du ha reagert, og hva ville du svart, dersom mannen din spurte deg om du kunne gå med på å ha sex med andre menn? 

Dersom han understreket at det ikke var for at han skulle kunne ha sex med andre, det var kun hun som skulle ha sex med andre menn. Ikke noe eget opplegg for han. I tillegg understreket han at det hadde absolutt ikke noe med at han ikke elsket henne lenger.
Han argumenterer med at han tror det vil gjøre henne godt, at det vil gjøre dem begge godt, styrke parforholdet, og at han ikke blir sjalu, men tvert i mot opphisset av tanken. Han lover å støtte henne hele veien, og hjelpe til med å legge alt til rette slik at det skal skje diskret og så praktisk som mulig, for at opplevelsen hennes skal bli så god og trygg som over hodet mulig.
En kan se for seg et slikt opplegg på mange forskjellige måter, mht diskresjon og praktisk planlegging, hvem hun har sex med, hvor ofte, og mye annet rundt det rent praktiske. Jeg ser selvsagt for meg at hun selv fikk legge premissene, og bestemme 100% selv hvordan det evt skulle gjennomføres.
Under dine forutsetninger, hvordan ville du reagert dersom han hadde dette spesielle ønsket? Med sjokk/usikkerhet/nei//tja/kanskje/vi får se/ok da/ja/JA?

(Ikke kast deg over tastaturet, tenk deg godt om før du svarer, håper på gjennomtenkte svar, for jeg vurderer å spørre kona :rodmer:)


Svar gjerne med alder og om du er i parforhold.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Om det hadde blitt realisert vet jeg ikke, men tanken hadde vært veldig pirrende.

Anonymkode: abdda...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på din tilnærming ang det. Hadee du godtatt at jeg hadde vært ukomfortabel med det og sagt nei? Hadde du latt være å pushe meg videre? Respektert MINE ønsker? Akseptert at jeg ikke hadde følt at det hadde gjort oss begge godt? Hvis svaret ditt her er nei, da hadde dette skapt problemer i parholdet, og for en som har opplevd traumer av et overgrep - Tilbakefall med flashbacks, traumer. Enorme psykiske og kanskje til og med fysiske reaksjoner. For en som har opplevd overgrep er det VELDIG viktig å respektere grensene. Så hvis dama har opplevd noe av disse traumene, så kan det være lurt å trå veeeldig forsiktig.

 

Jeg personlig derimot hadde sagt ja uten å trenge ekstra tenketid. Tenner på tanken av cuckholding, partnerbytte og trekant både med kvinner og menn. Jeg er en veldig åpen og frisinnet person. 

Anonymkode: 7b341...565

Er helt enig med deg der. Har aldri tenkt å forlange noe, eller bruke tvang selvsagt. Mange som i dag praktiserer denne livsstilen har gjerne gått gjennom en fase på flere år før de satte den ut i livet. For noen er det umulig, for andre er det greit, den tredje og største gruppen vil jeg tro, trenger mye tid for å tenke gjennom det hele, før de ender på et endelig ja eller nei. Uansett om begge har lyst eller ikke, bør det brukes god tid til planlegging.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om det hadde blitt realisert vet jeg ikke, men tanken hadde vært veldig pirrende.

Anonymkode: abdda...54c

Høres fornuftig ut, er litt der jeg også. Bare tanken er nokså opphissende, det kan godt være at å ha det som en felles fantasi kan være pirrende nok ;)

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenkelig å ha sex med én mann bare for å tilfredsstille en annen. 
 

Har jeg sex med noen er det mellom meg og denne personen. Så svaret er nei, ettersom jeg  er gift og da holder meg til den jeg er i et forhold med. 

Anonymkode: 2aa95...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er med på veldig mye og er ikke prippen i senga. Men dette hadde jeg ikke blitt med på. Hadde følt at mannen min hadde vært halliken min. Og for meg blir det feil. Men det som ikke er min kopp te er jo andre sin. 

Snart 15 år med mannen og vi er gift.

Anonymkode: 4fc7f...25d

Forståelig at du tenker som du gjør. Kan nok lett føle at mannen er en hallik dersom han ikke framstiller det helt riktig. For min del tenker jeg at det har stor verdi for meg at jeg er delaktig på flere måter, både for at hun skal være trygg på at hun har mitt samtykke, og fordi, som jeg har skrevet før, det er liksom min del av utbyttet at jeg er involvert og informert, og det understreker også at det er noe vi er sammen om. Men blir jeg for ivrig kan det bli litt hallikpreget, og min involvering kan også oppfattes som et anstrengt kontrollbehov, det er heller ikke særlig turn on for henne vil jeg tro. Jeg kunne feks tenkt meg å vært den som legger til rette, ved å bestille hotellrom. På den måten vet jeg når og hvor de holder på. Vi føler oss nok begge tryggere på den måten, men samtidig kan jeg bli oppfattet som en kontrollfreak/hallik. Kommunikasjon, og gjensidig forståelse, er som vanlig helt avgjørende også her.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest meg opp litt mer, fant denne på nett, tror ikke det er så "ille" som mange påstår:
 

How did ladies feel after their first cuckolding experience?

Pooja, Accountant (2014-present)

Answered Oct 28, 2018

Its a terrific feeling, like eating a cake and having it too.

It took me two year to actually do it after it was first mentioned by my husband. It was a thrilling experience ever since I realized that it was serious and that I would actually do it if I find a right guy. The events that leads to the first time were itself exhilarating.

My mind was totally shut to the advances of men after I got married, it was automatically as no, if anyone, try to flirt, avoiding any such situation which could encourage other men. But once decided that i will look for a suitable guy my mind opened and i started looking for the signs of guys taking interest in me.

We did not look for someone on net or anything, it was just choosing between the guys that shows interest in me in my daily life, i.e. work place, neighbor or at daughters school. It was fun like i was single again and free.

He was the class teacher of my daughter. He showed interest and I responded, first time went to Mac D with my daughter and him, for a coffee and to ‘discuss about my daughter’s progress in class.’ Telephone numbers exchanged, then messages, then some naughty messages...

I told my husband that I have chosen the man with whom I want to cuckold him. He wanted to meet him so he went for the next PTM with daughter. After seeing him he knew that things were serious and it was the last chance before we can turn back, but he wanted me to go ahead. The teacher never knew that my hubby was involved, he just thought me to be cheating on my husband.

The experience of being wooed by a new man, being desired sexually, and that too without any guilt, was something which cannot be explained. Few more dates (sort of), going for coffee, a movie, holding of hands, first kiss. So far so good, and then the best place was my own house. My spouse took daughter out for a movie, and I invited him saying that husband and daughter went for a movie.

The actual sex was great, he was nervous initially about being caught, but soon he relaxed, and the fact that we were doing a taboo thing excited him. We did two times in about 3 hours, and he turned out to be a good lover. Didn’t regret a thing.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du søker bekreftelse andre steder da, når det er så få som gidder å jatte med deg her.

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...