Gå til innhold

Spm til kvinner om parforhold og sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke cuckolding. Du er halvferdig med dine studier. Les deg ferdig. "Ektemannen befaler, mastuberer ihjel sin lille pikk, skjenker henne frihet, den onanerende ektemannen skal regissere alt". Ærlig talt, har du lest det jeg har skrevet? Du har hodet fullt fordommer.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Vel... ikke bare fordommer da. Du innrømmet jo tidligere at du ser for deg en utvikling. Først bare vite om det, men så komme tettere på, ikke sant?

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du sliter med å være forutinntatt, du har dine fordommer å slite med.

Fantastisk replikk...

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke cuckolding. Du er halvferdig med dine studier. Les deg ferdig. "Ektemannen befaler, mastuberer ihjel sin lille pikk, skjenker henne frihet, den onanerende ektemannen skal regissere alt". Ærlig talt, har du lest det jeg har skrevet? Du har hodet fullt fordommer.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Hva tar jeg feil med? Skal du ikke ronke mens du ser på bilder/videoer/live av henne og mannen? 
Du skal ikke legge til rette, hjelpe henne å finne riktige, slik du skriver i starten? (Altså regissere..?) Du har til og med planen klar om at hun bare kan møte samme mann et par ganger, og hvor ofte det skal skje. 
Fortell meg, hva tok jeg feil med? 
Det er cuckolding det du beskriver jo, eller de fleste menn vil ikke bli ydmyket, som mange forbinder cuckoldingbegrepet med og vil heller kalles stag. Samma det - dere vil se kvinnen med en annen mann = cuckolding. 

Anonymkode: 72877...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt klart riktig, men jeg ser ikke noe problem her. Dette må vi diskutere selvsagt, kanskje er hun tryggere om jeg er til stede, eller i nærheten, dersom de møtes på et hotell feks. Jeg må uansett vite når og hvor, for hennes sikkerhets skyld. I et slikt opplegg så vil det være naturlig med en form for dynamikk/progresjon, det må nødvendigvis bli noe prøving og feiling. Da er kommunikasjon og tillit helt avgjørende igjen. 

Her for eksempel, forteller du at du skal være i nærheten.

Og det våset om hennes sikkerthet - altså, hallo... Jeg klarer f eks å både sjekke opp og å ligge med hvem jeg vil uten anstand, og har aldri fortalt noen hvor eller når jeg gjorde det "for sikkerhets skyld". Det er i møtet med det aktuelle mennesket at man lukter psykoen, og hvis den lukta er der, blir man ikke med ham.

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det for meg; kona di eller kjerringa sminker seg litt ekstra, pynter seg litt ekstra nynner og er sprudlende for så å gå ut døren og knulle denne mannen som får frem spruddelet i henne, mens du står igjen hjemme med oppvasken og Skavlan..

 

da tenker jeg du står der og klør deg i hodet og lurte på hva som skjedde? For hun skulle bare pule og du skulle få sprudlekjerringa selv..

du skriver hun kan velge? Men legeattest? Det er sexy igrunn 🤦‍♀️ Du vil ha frem hennes kåtskap?

vel om du sender henne på byen sexy og fri og en sexy mann kommer bort så vil nok kåtskapen komme denne mannen til gode, ikke deg.

om det derimot skal «intervjues» en mann til et oppdrag, fremlegges legeattest for så at kona skal på planlagt puledate forsvinner fort den spenningen og kåtskapen du vil ha frem. Da blir det det lett kleint for kona og puledaten og ingen vil nyte verken kåtskap eller blomstring.

sex utenfor ekteskap på hennes premisser kan nok få henne til p blomstre med en ny, sex utenfor ekteskap på dine premisser vil nok drepe både blomstring og ekteskap.

men lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva tar jeg feil med? Skal du ikke ronke mens du ser på bilder/videoer/live av henne og mannen? 
Du skal ikke legge til rette, hjelpe henne å finne riktige, slik du skriver i starten? (Altså regissere..?) Du har til og med planen klar om at hun bare kan møte samme mann et par ganger, og hvor ofte det skal skje. 
Fortell meg, hva tok jeg feil med? 
Det er cuckolding det du beskriver jo, eller de fleste menn vil ikke bli ydmyket, som mange forbinder cuckoldingbegrepet med og vil heller kalles stag. Samma det - dere vil se kvinnen med en annen mann = cuckolding. 

Anonymkode: 72877...46b

Jeg skal ikke onanere til noe som helst, hvor har jeg skrevet det? Hvor har jeg skrevet at jeg skal befale noe som helst? Du har et forvrengt mannesyn. Du projiserer dine dårlige erfaringer med menn over på meg. Kvinner har vanskelig for å skille mellom sex og følelser, på samme måte som de sliter med å skille sak og person. Det ser vi mange eksempler på her. Her er det jeg som skal "tas", saken er underordnet. Regi betyr å styre, ikke å støtte/hjelp btw, i min verden er det en vesentlig forskjell.
Vær så god. Jobb med feilene dine.
Cuckolding handler om ydmykelse, samme hva du sier, det er et faktum.
Jeg tenner på at hun har sex med andre, ja. På samme måte som jeg tenner på kvinner som er kåte, det er noe opphissende over akkurat det. Hva er problemet med at jeg tenner på at kona er kåt, at hun viser sin seksualitet? Men jeg skal ikke regisserer inn meg selv runkende på en stol ved siden av, slik enkelte ser ut til å ha lest seg fram til. Men kåt blir jeg ja, kona er helt nydelig når hun er kåt, alle kvinner er nydelige når de er kåte. Unnskyld meg, de fleste menn tenker slik, vi er skapt slik. Jeg har ikke skrevet at jeg har bestemt noe som helst angående hvem og hvor mange ganger osv, jeg har skrevet at slike ting må vi vurdere, sammen. Dette er noe vi skal oppleve sammen. Dette er ikke noe jeg skal oppleve, hun må gjerne gjøre det for meg, dersom det tenner henne, poenget er at det tenner henne. At settingen tenner meg har jeg vel ikke lagt skjul på, det er vel ganske opplagt? Det skal være et samspill. Jeg tenner som sagt på dette, og kanskje er det et element av ydmykelse som tenner meg, på samme måte som at jeg tenner veldig når hun onanerer for meg. Men hva er galt i det? Dette fenomenet kaller jeg heller å tease partner, det er vel ganske harmløst. Hvordan dette opplegget blir vet ikke jeg. Jeg har klare ønsker, men hun skal bestemme. For å slippe flere antagelser: jeg kan feks godt tenke meg at hun tekster meg noe av og til når de holder på. Som feks når hun er framme, når de har pauser, hvordan det var første gang, gjerne også detaljer om hva de gjorde, om det var deilig, om de skal ha flere runder, når hun kommer hjem, om hun vil bli natten over osv. Dette for å tease meg, det er et spill, slik all sex er. Det er et spill mellom oss to. Selvsagt ikke uten risiko. Men vi kjenner hverandre, og uten risiko, ingen gevinst.
Hvilken forbrytelse ligger det i slike erotiske ønsker?
Kanskje 


 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer jo an på hvem jeg var i et forhold med og hva slags type forhold.

Egentlig er jeg jo på det stadiet i min utvikling at jeg tenker at voksne mennesker har sex med hvem de vil, når de vil, og at tanken om sjalusi/monogami mest handler om frykt. At dersom jeg avstår fra sex med andre, så er det fordi den jeg er i et forhold med ikke skal føle seg truet. Eksklusivitet er blitt solgt inn til oss som om det var noe nærmest skjebnebestemt, men det er det ikke. 

Anonymkode: 5a40a...49b

Slik tenker jeg også. Tror nok mange reagerer fordi de er i en annen fase av livet. Det finnes så mange typer forhold, og alle samliv utvikler seg gjennom ulike faser. Det er greit å ha et åpent sinn, og ta små skritt. Ingen vet jo hvordan alt utvikler seg. Men utvikling er viktig, livet handler om forandring og utvikling.
I dag lever vi lenger, holder oss friske lenger, er seksuelle lenger. Den andre fasen av seksuallivet, etter ungene har forlatt redet, er nok ikke mye utforsket enda. Det finnes mange ulike retninger samlivet kan ta, og det er opp til enhver å velge selv. Noen siger med strømmen, andre tar en avstikker, av nysgjerrighet.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen hun skal ha seg med da, han med legeattesten? Hva er den attesten verdt om han også ligger med andre? Som han vel mest sannsynlig gjør om han er typen som er med på et slikt opplegg.

Til spørsmålet ditt; jeg hadde vemmes av et slikt «tilbud» og syntes mannen var patetisk. 
 

Jeg er 38 år og har vært gift i 12 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vel... ikke bare fordommer da. Du innrømmet jo tidligere at du ser for deg en utvikling. Først bare vite om det, men så komme tettere på, ikke sant?

Anonymkode: 5a40a...49b

Skjønner ikke helt hvor fra du tolker dette. Jeg ser for meg en utvikling ja, men den kan også ende brått med at dette var ikke noe for oss. Eller den kan ende med at dette var så supert, at han hun var sammen var så sympatisk at han ble en god og nær venn av oss begge, for mange år fram i tid. Det er utallige utfall, noen har vi ikke kontroll over, andre kan vi velge.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HeiteH skrev:

Og mannen hun skal ha seg med da, han med legeattesten? Hva er den attesten verdt om han også ligger med andre? Som han vel mest sannsynlig gjør om han er typen som er med på et slikt opplegg.

Til spørsmålet ditt; jeg hadde vemmes av et slikt «tilbud» og syntes mannen var patetisk. 
 

Jeg er 38 år og har vært gift i 12 år.

Mange av dere skriver akkurat på denne måten: "han med legeattesten", "tilbud", nedlatende og arrogant. Jeg mener dere er like patetiske, i tillegg mindre opplyste. Men jeg forstår dere likevel, jeg ville nok svart noe i samme retning for 10 år siden. Heldigvis er det flere som har erfaringer som har gitt dem et åpent sinn. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

våset om hennes sikkerthet - altså, hallo... Jeg klarer f eks å både sjekke opp og å ligge med hvem jeg vil uten anstand

Så bra for deg.
Kona er ikke interessert i analsex, hva om hun møter en mann på hotell og han er en idiot som påstår å bare bli "revet med". Den opplevelsen vil ikke jeg at hun skal oppleve.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det første: Det vet du lite om.
Det andre: Det tar jeg på alvor. Det tror jeg på, at du mener. Men du sliter med å være forutinntatt, du har dine fordommer å slite med. Det er ikke så mye bedre. Men jeg vet jeg ikke skriver godt. Virker nok for påståelig, det er vanligvis den kritikken jeg får. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Det virker som om du bare tar til deg de få positive svarene du får her og ignorerer alt annet. Det er mulig det kommer til å gå bra, men det er større sjangse for at du åpner opp for noe du ikke ønsker. Tenk det at kona di er litt misfornøyd i forholdet deres og så få fri tilgang til andre menn.. Da har du gjort veien ut veldig mye kortere. 

Anonymkode: 6c2d1...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde digga det😁 men ville også hatt sex ned andre damer og evt gruppe sex😋  hadde liktbog fks bli bunden fast i senga på ett rom med bind for øynene og så hadde det komt 1 eller flere inn( helst flere😋) og brukt meg godt🤩 

Anonymkode: 390f3...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du sier at du gir henne orgasmer. Men en kvinnes nytelse i sengen starter lenge før dere en gang har tenkt på å ha sex. Den starter med hvordan dere to fungerer i forholdet, hvordan hun (og du) føler seg sett og verdsatt i forholdet, den handler med banale ting som å dele på anvar med hjem og familie, den handler med at begge to er bevisste den andre som partner og kjæreste og handler deretter. Det handler om at begge to jobber like mye for å opprettholde kjæresteforholdet. Gjør dere det, da kan sex være bedre enn i den verste/beste forelskelsesfasen. 

Nei, aldri i livet om samme elsker etter flere tiår kan vekke den første følelsen, aldri. Det er viktig å akseptere dette, uten å bebreide partner.
Samlivet trenger næring til å utvikle seg seksuelt. Det du beskriver er riktig og viktig for samholdet og kjærligheten, også for seksuallivet. Men for seksuallivet er det bare grunnmuren, soliditeten og tilliten. Den hinsides nytelsen som de fleste opplever i tidlig fase kan aldri gjenskapes på denne måten, for de fleste, spesielt ikke for menn, og vi er tross alt den ene halvparten i heterofile samliv.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det virker som om du bare tar til deg de få positive svarene du får her og ignorerer alt annet. Det er mulig det kommer til å gå bra, men det er større sjangse for at du åpner opp for noe du ikke ønsker. Tenk det at kona di er litt misfornøyd i forholdet deres og så få fri tilgang til andre menn.. Da har du gjort veien ut veldig mye kortere. 

Anonymkode: 6c2d1...57c

Mange av de negative svarene går på at jeg er en drittsekk eller at jeg trenger behandling, de svarer jeg ikke. 
Den risikoen du beskriver er reell. Derfor må vi gå forsiktig fram, og kommunisere bra, dele opplevelsene, selv om det høres perverst ut for enkelte.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange av dere skriver akkurat på denne måten: "han med legeattesten", "tilbud", nedlatende og arrogant. Jeg mener dere er like patetiske, i tillegg mindre opplyste. Men jeg forstår dere likevel, jeg ville nok svart noe i samme retning for 10 år siden. Heldigvis er det flere som har erfaringer som har gitt dem et åpent sinn. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Her kommer jo det sanne deg fram. Du har liten respekt for kvinner generelt. Hersketeknikker for å fordumme de som er uenige med deg og fremheve deg selv som mer intelligent, voksen og beleven. 

Anonymkode: 0087c...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver "Hun er absolutt ikke en som vil svare ja med en gang. Her må det nok mye modning til i beste fall." Dette betyr at du allerede i utgangspunktet vet at dette er noe hun ikke ønsker seg - men som du helst vil bearbeide henne til å gå med på, noen ville kalt det for manipulasjon...

Hun er forsiktig, litt sjenert egentlig. Det betyr ikke at hun ikke har ønsker, slik du tydeligvis tror. Jeg tror at hun kan ende opp med bli interessert, å ønske å prøve det ut, hvorfor skulle jeg ellers tenke på dette?
Når noen endrer oppfatning er det altså et resultat av manipulasjon for deg. For meg handler det mer om å tilegne seg mer informasjon, som gjør at holdninger kan endres.

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her kommer jo det sanne deg fram. Du har liten respekt for kvinner generelt. Hersketeknikker for å fordumme de som er uenige med deg og fremheve deg selv som mer intelligent, voksen og beleven. 

Anonymkode: 0087c...ae2

Tja, var det ikke nettopp det jeg selv ble utsatt for? Akkurat det jeg selv kritiserte i innlegget.

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du er på vidda i det hele tatt. Mange mennesker tenner på at partneren har sex med andre, og lever godt med det.

Den sjalusien som dukker opp, kan for enkelte kanaliseres til tenning. Så lenge man er trygg på seg selv og partneren, så kan det fungere aldeles utmerket.

 

Ikke kast det ut av deg. Prøv å tenne henne på en eller annen måte, vis at dere har det fint sammen. Legg det frem som en ny måte å bli kjent med deg på, at du har mer i seksualiteten din enn hun vet om. Det er kjempegøy å bli bedre kjent med partneren sin etter mange år. Det viktigste du gjør for å vekke dette i henne(om det allerede er der - hvis ikke kommer de ikke til å gå) er at hun føler seg trygg. Trygg på deg, trygg på seg selv, trygg på dere som et team, og trygg på at denne andre mannen er en prop, ikke en venn eller kjæresteemne.

Anonymkode: ac900...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Poenget mitt er at dersom du vil styrke parforholdet så ikke bland en annen mann i forholdet men finn på noe som din kone liker og som dere gjør lite av...

Det som fungerer for meg hva gjelder å styrke parforholdet, er det at jeg kan ha alenetid med min mann og at vi gjør noe vi (jeg) liker ekstra godt. Bare det å få litt ekstra oppmerksomhet og komplimenter gjør at jeg føler meg spesiell. Små ting gjør meg glad. 

Hva gjør din kone glad, opphisset??

Enig i at "Happy wife gir happy life". Hun må være glad for å bli opphisset. Men jeg ønsker å bringe forholdet noen skritt lenger før vi blir pensjonister.. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal ikke onanere til noe som helst, hvor har jeg skrevet det? Hvor har jeg skrevet at jeg skal befale noe som helst? Du har et forvrengt mannesyn. Du projiserer dine dårlige erfaringer med menn over på meg. Kvinner har vanskelig for å skille mellom sex og følelser, på samme måte som de sliter med å skille sak og person. Det ser vi mange eksempler på her. Her er det jeg som skal "tas", saken er underordnet. Regi betyr å styre, ikke å støtte/hjelp btw, i min verden er det en vesentlig forskjell.
Vær så god. Jobb med feilene dine.
Cuckolding handler om ydmykelse, samme hva du sier, det er et faktum.
Jeg tenner på at hun har sex med andre, ja. På samme måte som jeg tenner på kvinner som er kåte, det er noe opphissende over akkurat det. Hva er problemet med at jeg tenner på at kona er kåt, at hun viser sin seksualitet? Men jeg skal ikke regisserer inn meg selv runkende på en stol ved siden av, slik enkelte ser ut til å ha lest seg fram til. Men kåt blir jeg ja, kona er helt nydelig når hun er kåt, alle kvinner er nydelige når de er kåte. Unnskyld meg, de fleste menn tenker slik, vi er skapt slik. Jeg har ikke skrevet at jeg har bestemt noe som helst angående hvem og hvor mange ganger osv, jeg har skrevet at slike ting må vi vurdere, sammen. Dette er noe vi skal oppleve sammen. Dette er ikke noe jeg skal oppleve, hun må gjerne gjøre det for meg, dersom det tenner henne, poenget er at det tenner henne. At settingen tenner meg har jeg vel ikke lagt skjul på, det er vel ganske opplagt? Det skal være et samspill. Jeg tenner som sagt på dette, og kanskje er det et element av ydmykelse som tenner meg, på samme måte som at jeg tenner veldig når hun onanerer for meg. Men hva er galt i det? Dette fenomenet kaller jeg heller å tease partner, det er vel ganske harmløst. Hvordan dette opplegget blir vet ikke jeg. Jeg har klare ønsker, men hun skal bestemme. For å slippe flere antagelser: jeg kan feks godt tenke meg at hun tekster meg noe av og til når de holder på. Som feks når hun er framme, når de har pauser, hvordan det var første gang, gjerne også detaljer om hva de gjorde, om det var deilig, om de skal ha flere runder, når hun kommer hjem, om hun vil bli natten over osv. Dette for å tease meg, det er et spill, slik all sex er. Det er et spill mellom oss to. Selvsagt ikke uten risiko. Men vi kjenner hverandre, og uten risiko, ingen gevinst.
Hvilken forbrytelse ligger det i slike erotiske ønsker?
Kanskje 


 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Ikke meg du svarer, men her viser du noe av ditt kvinnesyn.

Du sier selv at kvinner har vanskelig for å skille sex og følelser - og likevel så mener du det er fornuftig at du skal sende kona di til å ha sex med x antall andre menn...

Du protesterer vilt mot begrepet cuckolding fordi det innebærer en form for ydmykelse. Så innrømmer du at du tenner på elementet av ydmykelse i dette. Men så distanserer du deg umiddelbart fra begrepet igjen ved å heller si at det at din kone skal ha sex med andre kun er teasing av partneren, for du vil tydeligvis ikke bli kalt hanrei/cuckold.

 

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra for deg.
Kona er ikke interessert i analsex, hva om hun møter en mann på hotell og han er en idiot som påstår å bare bli "revet med". Den opplevelsen vil ikke jeg at hun skal oppleve.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Ikke meg du svarer her heller, men her motsier du deg selv mtp. det andre du har skrevet.

Her leker du den store beskytter som har omtanke for din kone. Til tross for at du har sagt at du ikke skal være med å se din kone ha sex, så tror du altså at du kan beskytte henne mens hun har sex. Hvordan da? Ingenting kan beskytte henne helt når du frivillig overlater henne til en annen mann. Og ikke bare det, for å beskytte deg selv så vil du at din kone skal ha mange slike menn slik at hun ikke rekker å få følelser for noen av dem. Menn som går inn i slike forhold har sex med andre kvinner, sånn er det bare. Og likevel mener du at din kone ikke skal bruke kondom når hun har sex med dem. For du tror jo at en legeattest beskytter henne...

Uansett hva du og din kone og ev. hennes elsker avtaler kan du ikke styre hva de gjør sammen og hva han gjør mot henne. Såsant du ikke er sammen med dem mens de har sex...

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør feil sted. Her inne er man gal hvis man er litt kinky😜

Dette er jo en veldig utbredt fetisj

Anonymkode: e7e00...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes ikke du er på vidda i det hele tatt. Mange mennesker tenner på at partneren har sex med andre, og lever godt med det.

Den sjalusien som dukker opp, kan for enkelte kanaliseres til tenning. Så lenge man er trygg på seg selv og partneren, så kan det fungere aldeles utmerket.

 

Ikke kast det ut av deg. Prøv å tenne henne på en eller annen måte, vis at dere har det fint sammen. Legg det frem som en ny måte å bli kjent med deg på, at du har mer i seksualiteten din enn hun vet om. Det er kjempegøy å bli bedre kjent med partneren sin etter mange år. Det viktigste du gjør for å vekke dette i henne(om det allerede er der - hvis ikke kommer de ikke til å gå) er at hun føler seg trygg. Trygg på deg, trygg på seg selv, trygg på dere som et team, og trygg på at denne andre mannen er en prop, ikke en venn eller kjæresteemne.

Anonymkode: ac900...1b0

Det med sjalusifølelsen har du veldig rett i, det kan gi en enorm energi, den kan brukes positivt, dersom dere har tillit til hverandre. 
Er veldig enig i alt du skriver, så utrolig bra! Det med å åpne nye dører ved å bli enda dypere kjent med hverandre, hvor tryggheten oss i mellom hele tiden er basisen som gjør at vi tør å utforske. 
Og det siste du skriver, om den andre mannen, noen beskrev han som en dildo for henne, jeg vil heller hente et uttrykk fra friidrett, der de bruker en "hare" for å øke prestasjonsnivåene. 
Og ja, jeg tror hun har dette i seg, vi har snakket mye sammen ifbm med at vi har sex. Jeg kjenner hennes tanker rundt andre menn, hva hun liker osv, bisex,og andre intime preferanser. 

👍

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, aldri i livet om samme elsker etter flere tiår kan vekke den første følelsen, aldri. Det er viktig å akseptere dette, uten å bebreide partner.
Samlivet trenger næring til å utvikle seg seksuelt. Det du beskriver er riktig og viktig for samholdet og kjærligheten, også for seksuallivet. Men for seksuallivet er det bare grunnmuren, soliditeten og tilliten. Den hinsides nytelsen som de fleste opplever i tidlig fase kan aldri gjenskapes på denne måten, for de fleste, spesielt ikke for menn, og vi er tross alt den ene halvparten i heterofile samliv.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Det er jo bare synd for deg at du ikke er der at du er i stand til å føle det slik. For det er fullt mulig :)

Ja, du har rett i at samlivet trenger næring for å utvikle seg seksuelt. Men det kan man fint gjøre i forholdet. Det forutsetter imidlertid at begge to jobber bevisst for å opprettholde og utvikle nærheten, og da kan både forelskelse og helt nye og enda bedre seksuelle opplevelser dukke opp.

Men du ønsker jo ikke ta tak i dette, du vil ikke ta tak i det som gjør at du synes kona begynner å bli kjedelig, at du ikke finner spenning i forholdet. Du vil bare at kona skal gi deg spenning, selv om du er klar over at det utsetter henne for en helserisiko og at det kan sette forholdet deres i fare, og selv om du selv sier at du vet at hun egentlig ikke har noe ønske om dette.

Du motsier deg selv når du sier at hun ikke vil ønske dette og at et nei fra henne er nei - samtidig som du sier at du skal "modne" henne over tid. Med andre ord manipulere. For hun vet jo ikke hva som er best for henne seksuelt, har du sagt også.

Igjen, jo mer du skriver, jo mer gir du inntrykk av å være en manipulerende mann, selv om du gjør ditt beste for å skjule det.

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du spør feil sted. Her inne er man gal hvis man er litt kinky😜

Dette er jo en veldig utbredt fetisj

Anonymkode: e7e00...7a0

Det har du sannelig rett i. Men det visste jeg også, og bruker mye energi på å forsøke å forstå, uten å hisse meg opp.
Litt mye om at jeg er patetisk, creepy og har dårlig kvinnesyn dessverre. 
Ingen tenker at kona faktisk har ganske bra sexlyst tross alt, det er jo derfor jeg tenker på dette opplegget. Men som sagt, lysten må vekkes, den ligger under en del lag med hverdagslige gjøremål.
Skal ikke se bort fra at jeg skriver ut og viser henne denne tråden :)

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...