Gå til innhold

Spm til kvinner om parforhold og sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde elsket det! Jeg og mannen har vert sammen i snart 20 år, og sexlivet er kjedelig og rutine preget. 
Vi har hatt trekant før vi ble sammen og det var spennende.

Så lenge du forklarer det nøye for partneren din, så tror jeg det kan tenne henne. Er snakk om å sprite opp sexlivet, ikke forelske seg å skille seg! 
 

Lykke til!

Anonymkode: db22c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lytter til kona. Er ganske sikker på at jeg får atskillig mer positive tilbakemeldinger fra henne, når hun får tenkt seg om 😏Men tenkte å høre hva andre kvinner tenkte også, alle er jo forskjellige, men må vel finne et annet forum. Her er det jo bare kvinner som kaller seg "oss".
Feil forum, som noen andre tipset om. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Kanskje du heller skal spørre på et forum for folk som har seksuelle fetisjer?

Når du ikke får de svarene du ønsker deg og som passer helt inn i din fetisjfantasi, da avslører du hvem du egentlig er.

Du har forøvrig fremdeles ikke svart på hvorfor du bevisst ønsker å utsette din kone for smitte av seksuelt overførbare sykdommer? Du har svart at dere har det under kontroll, men det vet du også er bare tull. Så hvorfor ønsker du å utsette henne for smitte? (Men la meg gjette - slike ubehageligheter passer ikke inn i fantasien din og kan forstyrre tenningen din, så den virkeligheten ønsker du ikke å forholde deg til?)

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

avslører du hvem du egentlig er.

Hvor mange ganger skal du/dere egentlig "avsløre" meg? Jeg sier det jeg tenker, og mener. Tror du er lenger unna å si hva du egentlig mener og tenker. Jeg er ingen hykler, jeg erkjenner hva jeg tenner på, og spiller med åpne kort, det har jeg alltid gjort. Det er du/dere som hele tiden legger noe manipulerende og dramatisk i dette.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde elsket det! Jeg og mannen har vert sammen i snart 20 år, og sexlivet er kjedelig og rutine preget. 
Vi har hatt trekant før vi ble sammen og det var spennende.

Så lenge du forklarer det nøye for partneren din, så tror jeg det kan tenne henne. Er snakk om å sprite opp sexlivet, ikke forelske seg å skille seg! 
 

Lykke til!

Anonymkode: db22c...de8

Slik er jeg ganske sikker på at hun også vil tenke, dersom jeg gir henne litt tid på seg. Men, kanskje er hun med allerede fra starten, det er heller ikke umulig, men minst sannsynlig.
Vi har også vært sammen i mange år, det er oss to som skal oppleve dette, dette gjør vi ikke hver for oss. Hun er ganske seksuell av seg, og dersom vi finner en mann som virker sympatisk og ok, er hun nok klar for en spennende opplevelse. Og den kan hun ta med seg inn i vårt forhold, for hun vet at jeg kommer til å gi henne fantastisk mye oppmerksomhet etterpå. Hun vil føle seg ekstra sexy, og det vil gi meg et enormt kick.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 år, gift! 
 

Ville kommet som et stort sjokk om mannen spurte om det! Hadde personlig blitt veldig lei meg. Men folk er forskjellige og du kjenner jo din partner og tipper du vet sånn ca hvordan hun vil reagere. 
 

Anonymkode: f12b7...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange ganger skal du/dere egentlig "avsløre" meg? Jeg sier det jeg tenker, og mener. Tror du er lenger unna å si hva du egentlig mener og tenker. Jeg er ingen hykler, jeg erkjenner hva jeg tenner på, og spiller med åpne kort, det har jeg alltid gjort. Det er du/dere som hele tiden legger noe manipulerende og dramatisk i dette.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Ja, du skriver det du tenker og mener, og det sier mye mer om dine meninger om kvinner enn du åpent innrømmer.

Igjen - du fortsetter å nekte å svare på hvorfor du bevisst vil at din kone skal utsette seg for smitterisiko?

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du skriver det du tenker og mener, og det sier mye mer om dine meninger om kvinner enn du åpent innrømmer.

Igjen - du fortsetter å nekte å svare på hvorfor du bevisst vil at din kone skal utsette seg for smitterisiko?

Anonymkode: e82af...4e6

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av dette maset nå. Tror du har et veldig anstrengt forhold til veldig mye, det kan virke slik. Dette med sykdommer er tydeligvis en alvorlig issue for deg. Med enkle forholdsregler, og rutiner, går det i de aller fleste tilfeller bra. Skulle du være uheldig, så finnes det en kur for det meste. Så da tar du den kuren.
Livet er risiko, det må du bare akseptere.
Dør du uten å ha tatt risiko, da har du heller aldri levd et liv. Pass på deg selv, vi klarer godt å ta vare på oss selv. Vi trenger ikke din omsorg og omtanke. Sett deg tilbake og tenk gjennom hva du skriver. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2020 den 0.55, Anonym bruker skrev:

Dette er jo bevist feil gjennom forskning i parterapi om og om igjen! Kona drar til slutt, og mannen sitter igjen som et spørsmålstegn. Eller forholdet tralter i vei, men sexen blir det mindre av, og mannen skjønner ingenting, for den kom jo så spontant og ofte i starten. Men gjorde den det? Eller la man (begge parter) litt mer jobb i å SE hverandre i starten av forholdet?

Det virker jo som det er dit du vil igjen? Jeg har ingenting imot en fetisj her eller der, men pass på at du går frem fordi dette er noe som tenner deg, ikke for å puste liv i forhold eller for å bli nyforelsket igjen. Hvem vet, kanskje kona di er helt med på dette, men en fetisj er for nytelsens del, ikke forelskelse, og du prøver å blande disse to tingene. 
 

Igjen, tenk deg nøye om før du foreslår dette. Er det en fetisj du egentlig har, eller har du på et eller annet tidspunkt koblet den «nye» sexen opp mot nyforelskelsen og tenkt at dette løser alt (det vil det ikke gjøre).

Anonymkode: 6e497...d0b

Du sier alle angriper, spesielt de som ikke er enige med deg. Jeg la igjen denne tidligere i tråden, vil absolutt ikke si at dette er angrep. Jeg er ikke direkte uenig med deg, jeg syns bare du skal trå veldig varsomt frem, og før du gjør noe som helst må du sortere hva som er hva.

Anonymkode: 6e497...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av dette maset nå. Tror du har et veldig anstrengt forhold til veldig mye, det kan virke slik. Dette med sykdommer er tydeligvis en alvorlig issue for deg. Med enkle forholdsregler, og rutiner, går det i de aller fleste tilfeller bra. Skulle du være uheldig, så finnes det en kur for det meste. Så da tar du den kuren.
Livet er risiko, det må du bare akseptere.
Dør du uten å ha tatt risiko, da har du heller aldri levd et liv. Pass på deg selv, vi klarer godt å ta vare på oss selv. Vi trenger ikke din omsorg og omtanke. Sett deg tilbake og tenk gjennom hva du skriver. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Javel, da har du omsider svart. Du synes det er helt ok at din kone skal utsette seg for smitterisiko for at du skal få tilfredsstilt din fetisj. Det er jo en ærlig sak - husk å fortelle det til din kone også.

Og dessverre tar du feil, det er en god del man ikke kan behandle, og kvinner får også betydelig økt kreftrisiko (menn noe mindre) av en del man lett kan smittes av. Men det er vel heller ikke så farlig bare du får tilfredsstilt de lystene du ikke lenger greie å oppnå selv, kan det virke som.

Det er jo litt komisk at hver gang du ikke liker svaret så går du til personangrep ;)

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingenting imot en fetisj her eller der, men pass på at du går frem fordi dette er noe som tenner deg, ikke for å puste liv i forhold eller for å bli nyforelsket igjen. Hvem vet, kanskje kona di er helt med på dette, men en fetisj er for nytelsens del, ikke forelskelse, og du prøver å blande disse to tingene. 
 

Igjen, tenk deg nøye om før du foreslår dette. Er det en fetisj du egentlig har, eller har du på et eller annet tidspunkt koblet den «nye» sexen opp mot nyforelskelsen og tenkt at dette løser alt (det vil det ikke gjøre).

Det er alt for mange av dere som ikke får med nyansene i det jeg skriver. Jeg skriver ikke at vi skal bli nyforelsket igjen, jeg skriver at vi ønsker å få tilbake noe av den samme energien. Jeg liker ikke begreper som cuckold, hotwife, fetisj og alt annet i samme gate. Jeg forholder meg til hva jeg tenner på, og hva som tenner kona. Kall det hva du vil.
Min lyst etter å se henne i en posisjon til å nyte en annen, med alt det fører med seg, av spenning, forventninger, og helt konkret; flørting på mobil i hverdagen, teksting, møter, intimitet og samleie, og annen intim sex, er en lyst jeg har utviklet, som er en ikke helt unaturlig utvikling etter et langt forhold(nei, faktisk er det flere enn meg som "utvikler" denne lysten).
Forutsetningen er at vi er i en fase hvor vi føler oss trygge på hverandre, og føler derfor at dette kan være mulig, vi er gamle nok til å si at dette handler først og fremst om sex, og følelser oss i mellom. Jeg ville aldri foreslått dette de første årene av vårt forhold. Bare tanken ville gjort meg gal av sjalusi på den tiden. I dag ville jeg elsket å se henne komme hjem i strålende humør, skikkelig glad for å ha blitt pult av en annen. Det ville gjort meg ufattelig kåt, hun ville fått all verdens oppmerksomhet fra meg, og jeg ville selvsagt ønsket å ha sex med henne jeg også. Det siste er vel egentlig det eneste jeg "utsetter" henne for, min store lyst etter å "kreve" henne tilbake straks etterpå. Det er nok litt egoistisk, for jeg er nok ikke like opphissende for henne, som elskeren akkurat da, men, for noen er faktisk denne fasen også ganske opphissende: å pleie mannen etterpå, slik at han også får sitt.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Det er alt for mange av dere som ikke får med nyansene i det jeg skriver. Jeg skriver ikke at vi skal bli nyforelsket igjen, jeg skriver at vi ønsker å få tilbake noe av den samme energien. Jeg liker ikke begreper som cuckold, hotwife, fetisj og alt annet i samme gate. Jeg forholder meg til hva jeg tenner på, og hva som tenner kona. Kall det hva du vil.
Min lyst etter å se henne i en posisjon til å nyte en annen, med alt det fører med seg, av spenning, forventninger, og helt konkret; flørting på mobil i hverdagen, teksting, møter, intimitet og samleie, og annen intim sex, er en lyst jeg har utviklet, som er en ikke helt unaturlig utvikling etter et langt forhold(nei, faktisk er det flere enn meg som "utvikler" denne lysten).
Forutsetningen er at vi er i en fase hvor vi føler oss trygge på hverandre, og føler derfor at dette kan være mulig, vi er gamle nok til å si at dette handler først og fremst om sex, og følelser oss i mellom. Jeg ville aldri foreslått dette de første årene av vårt forhold. Bare tanken ville gjort meg gal av sjalusi på den tiden. I dag ville jeg elsket å se henne komme hjem i strålende humør, skikkelig glad for å ha blitt pult av en annen. Det ville gjort meg ufattelig kåt, hun ville fått all verdens oppmerksomhet fra meg, og jeg ville selvsagt ønsket å ha sex med henne jeg også. Det siste er vel egentlig det eneste jeg "utsetter" henne for, min store lyst etter å "kreve" henne tilbake straks etterpå. Det er nok litt egoistisk, for jeg er nok ikke like opphissende for henne, som elskeren akkurat da, men, for noen er faktisk denne fasen også ganske opphissende: å pleie mannen etterpå, slik at han også får sitt.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Hva om hun forelsker seg - i en av elskerne?

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva om hun forelsker seg - i en av elskerne?

Anonymkode: e82af...4e6

Hun er ikke 14 år, og vet hva forelskelse er, og hvordan den takles. Dessuten, dersom hun sier ja til dette opplegget, er det ikke fordi hun er lei av meg. Hadde jeg fryktet det så hadde dette ikke vært noe å tenke på. Vi har ikke et problem vi må løse, slik enkelte har lagt ut om her og der, vi har en mulighet foran oss.
Dersom det blir for hett mellom henne og noen av elskerne, snakker vi sammen om det, vi forventer ærlighet og oppriktighet, i alt. Så dersom hun får sterke følelser, da droppes han, eller de får noen helgeturer sammen for å leve det ut. Deretter får vi se om noe mer må gjøres. Vi er gamle nok til å la vilje overstyre følelser.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ikke 14 år, og vet hva forelskelse er, og hvordan den takles. Dessuten, dersom hun sier ja til dette opplegget, er det ikke fordi hun er lei av meg. Hadde jeg fryktet det så hadde dette ikke vært noe å tenke på. Vi har ikke et problem vi må løse, slik enkelte har lagt ut om her og der, vi har en mulighet foran oss.
Dersom det blir for hett mellom henne og noen av elskerne, snakker vi sammen om det, vi forventer ærlighet og oppriktighet, i alt. Så dersom hun får sterke følelser, da droppes han, eller de får noen helgeturer sammen for å leve det ut. Deretter får vi se om noe mer må gjøres. Vi er gamle nok til å la vilje overstyre følelser.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Nei, selvfølgelig - man forelsker seg kun om man planlegger det...

Hva om hun ikke har lyst å droppe ham? Eller finner ut at hun foretrekker ham, fordi han ikke vil dele henne med en annen?

I teorien er noe av det du sier her greit. Men når du parer veldig sterk nytelse, tenning, intimitet og flørt, da risikerer man å plutselig ikke lenger ha kontroll over følelsene.

Hva gjør du f.eks. hvis hun ikke ønsker å ha sex med deg rett etter hun kommer fra en av sine elskere? Du sier jo at du skal ta henne med det samme. Men hva om hun da ikke vil ha sex med deg?

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, selvfølgelig - man forelsker seg kun om man planlegger det...

Hva om hun ikke har lyst å droppe ham? Eller finner ut at hun foretrekker ham, fordi han ikke vil dele henne med en annen?

I teorien er noe av det du sier her greit. Men når du parer veldig sterk nytelse, tenning, intimitet og flørt, da risikerer man å plutselig ikke lenger ha kontroll over følelsene.

Hva gjør du f.eks. hvis hun ikke ønsker å ha sex med deg rett etter hun kommer fra en av sine elskere? Du sier jo at du skal ta henne med det samme. Men hva om hun da ikke vil ha sex med deg?

Anonymkode: e82af...4e6

Litt for mange hypotetiske spørsmål her, umulig å svare på. Vi er langt i fra der ennå.
At hun vil få sterke følelser er bare fint, det er meningen, da har hun det bra. Vil se henne energisk og glad, enda mer enn til vanlig.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Det er alt for mange av dere som ikke får med nyansene i det jeg skriver. Jeg skriver ikke at vi skal bli nyforelsket igjen, jeg skriver at vi ønsker å få tilbake noe av den samme energien. Jeg liker ikke begreper som cuckold, hotwife, fetisj og alt annet i samme gate. Jeg forholder meg til hva jeg tenner på, og hva som tenner kona. Kall det hva du vil.
Min lyst etter å se henne i en posisjon til å nyte en annen, med alt det fører med seg, av spenning, forventninger, og helt konkret; flørting på mobil i hverdagen, teksting, møter, intimitet og samleie, og annen intim sex, er en lyst jeg har utviklet, som er en ikke helt unaturlig utvikling etter et langt forhold(nei, faktisk er det flere enn meg som "utvikler" denne lysten).
Forutsetningen er at vi er i en fase hvor vi føler oss trygge på hverandre, og føler derfor at dette kan være mulig, vi er gamle nok til å si at dette handler først og fremst om sex, og følelser oss i mellom. Jeg ville aldri foreslått dette de første årene av vårt forhold. Bare tanken ville gjort meg gal av sjalusi på den tiden. I dag ville jeg elsket å se henne komme hjem i strålende humør, skikkelig glad for å ha blitt pult av en annen. Det ville gjort meg ufattelig kåt, hun ville fått all verdens oppmerksomhet fra meg, og jeg ville selvsagt ønsket å ha sex med henne jeg også. Det siste er vel egentlig det eneste jeg "utsetter" henne for, min store lyst etter å "kreve" henne tilbake straks etterpå. Det er nok litt egoistisk, for jeg er nok ikke like opphissende for henne, som elskeren akkurat da, men, for noen er faktisk denne fasen også ganske opphissende: å pleie mannen etterpå, slik at han også får sitt.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Jeghar ikke kalt det det ene eller det andre, sier bare at det er en fetisj, og det er vi vel enige om? 😛

Jeg er bare redd du romantiserer opplegget, og blander sex og følelser. Du nevner flere ganger at du vil ha henne kåt og sprudlende igjen, og nevner at det er jo klart det ikke lenger er som da dere var nyforelsket. Det er der jeg tror du bommer, når du da mener dette er løsningen på dette. Om din kone er enig i opplegget, vil det i beste fall blir løsningen et bedre sexliv for dere to, i verste fall blir det et bedre sexliv kun for din kone.

Hvis du savner den første tiden hvor man er kåt og spent hele tiden er det, tror det eller ei, mulig å få tilbake etter mange års samliv. Men er det dét du savner, eller er dette en fetisj som har kommet frem, og det handler kun om den? Syns du skal ha disse tingene klart i hodet før du snakker med din kone om det.

Akkurat denne biten med at du skal ha sex med henne i det hun kommer hjem etter møte med elsker tror jeg kan bli vanskelig..

Anonymkode: 6e497...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt for mange hypotetiske spørsmål her, umulig å svare på. Vi er langt i fra der ennå.
At hun vil få sterke følelser er bare fint, det er meningen, da har hun det bra. Vil se henne energisk og glad, enda mer enn til vanlig.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Jaja, bare vær klar over at dette er en ganske betydelig risiko oppi alle de andre risikoene. Du kan ende med at kona heller velger å gå, spesielt om hun føler at hun ble overtalt til å prøve dette i utgangspunktet.

Men det er du som velger risikoen, og du gjør det bevisst.

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt takket ja til sex med hvem jeg vil. Men jeg hadde nok ganske fort bare vært med en, pga fare for kjønnssykdommer. Og jeg hadde garantert fått følelser for den nye, da sex og følelser ikke kan separeres i mitt hode. Også hadde jeg skilt meg. Dette hadde vært min perfekte utgang av ekteskapet; min egen mann ber meg til og med om det!👏

Har vært gift i 20 år. Vi har ikke sex så mange ganger pr år; så dette hadde vært tidenes tilbud for min del!  

Anonymkode: ca39e...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lytter til kona. Er ganske sikker på at jeg får atskillig mer positive tilbakemeldinger fra henne, når hun får tenkt seg om 😏Men tenkte å høre hva andre kvinner tenkte også, alle er jo forskjellige, men må vel finne et annet forum. Her er det jo bare kvinner som kaller seg "oss".
Feil forum, som noen andre tipset om. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Du må helt klart lete opp et forum det fol er enige med deg! 🤪😂😂😂 DA blir det sikkert mye lettere å ta til seg råd fra dem, når du får høre det du vil høre! Makes sense! 

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal gi deg rett i at noe av det jeg skriver bærer preg av at jeg er litt "carried away" av hvordan jeg ser det hele for meg. (...)
Jeg har nok noen faser å bearbeide her selv også, det er ikke bare kona som må være klar for dette ;)

Anonymkode: 1d0fd...d67

 

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen tror jeg også kan være enig i noe av det jeg skriver. Ikke alle kvinner er så negative og aggressive som dere som går til personangrep. Det er denne lille gruppen som er interessant for meg. Ikke dere som går først i fanetoget og setter himmel og jord i bevegelse med store ord og anklager.
Det er de kvinnene som er litt mer tilbaketrukket og reflekterte, som virkelig har de egenskapene som setter himmel og jord i bevegelse. For mannen selvsagt 😉. Men nå kommer vel egoistanklagene igjen.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Helt fantastisk... les det du skriver selv! 🤣 Det er helt klart alle andre det er noe feil på! Og alle de som egentlig er enige med deg, de lar være å skrive det 😜 så klart! Men du er i alle fall bombesikker på at de fins der. Dét skal du ha.

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeghar ikke kalt det det ene eller det andre, sier bare at det er en fetisj, og det er vi vel enige om? 😛

Jeg er bare redd du romantiserer opplegget, og blander sex og følelser. Du nevner flere ganger at du vil ha henne kåt og sprudlende igjen, og nevner at det er jo klart det ikke lenger er som da dere var nyforelsket. Det er der jeg tror du bommer, når du da mener dette er løsningen på dette. Om din kone er enig i opplegget, vil det i beste fall blir løsningen et bedre sexliv for dere to, i verste fall blir det et bedre sexliv kun for din kone.

Hvis du savner den første tiden hvor man er kåt og spent hele tiden er det, tror det eller ei, mulig å få tilbake etter mange års samliv. Men er det dét du savner, eller er dette en fetisj som har kommet frem, og det handler kun om den? Syns du skal ha disse tingene klart i hodet før du snakker med din kone om det.

Akkurat denne biten med at du skal ha sex med henne i det hun kommer hjem etter møte med elsker tror jeg kan bli vanskelig..

Anonymkode: 6e497...d0b

Jeg romantiserer nok, er klar over den faren. Har tenkt en stund på dette, og kommer til å tenke enda en stund til. Det handler om å ta små skritt, og for min del, tenke gjennom de konkrete detaljene sett fra begges synsvinkel. Jeg har stor tro på at vi kan få en flott og spennende forhold på denne måten. 
For meg virker det som du likestiller en fetisj med en tvangstanke, det er det ikke. Jeg lever godt uten noe av dette jeg tenker på. Men jeg ønsker å prøve det ut, fordi jeg har stor tro på det. 
All erfaring tilsier at den siste biten, med sex når hun kommer hjem, er vidunderlig, for begge faktisk. Jeg stoler på de som allerede har erfart denne livsstilen. I tillegg ender det ofte med kraftig make-up sex de neste dagene, inspirert av intime betroelser, teasing og ferske minner. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg romantiserer nok, er klar over den faren. Har tenkt en stund på dette, og kommer til å tenke enda en stund til. Det handler om å ta små skritt, og for min del, tenke gjennom de konkrete detaljene sett fra begges synsvinkel. Jeg har stor tro på at vi kan få en flott og spennende forhold på denne måten. 
For meg virker det som du likestiller en fetisj med en tvangstanke, det er det ikke. Jeg lever godt uten noe av dette jeg tenker på. Men jeg ønsker å prøve det ut, fordi jeg har stor tro på det. 
All erfaring tilsier at den siste biten, med sex når hun kommer hjem, er vidunderlig, for begge faktisk. Jeg stoler på de som allerede har erfart denne livsstilen. I tillegg ender det ofte med kraftig make-up sex de neste dagene, inspirert av intime betroelser, teasing og ferske minner. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

De kvinnene jeg har snakket med eller har hørt om som faktisk har forsøkt dette, de har én fellesnevner. At de går lei fordi de egentlig ikke har behov for mer sex etter å ha blitt grundig tilfredsstilt av en annen mann. Så sexen blir da for mannen, ikke noe dama har glede av i lengden. Videre skjer det ofte at mannen helst vil ha (for) mye kontroll over hvem hun skal møte, noe som ikke nødvendigvis gjør at hun "får lov" å ha sex med de hun liker best. Og om hun får super match med en, da får hun gjerne ikke lov fordi mannen føler seg altfor truet. Bortsett fra ett par har de andre endt med å gå fra hverandre.

Det fungerer for noen få. Noen få. Alle de andre fungerer det ikke for. Og det må du ta med i risikoanalysen din. Du lever i en forestilling om hvordan alt vil bli og er i slike forhold, og du fokuserer kun på det rosenrøde som passer fantasiene dine.

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Videre skjer det ofte at mannen helst vil ha (for) mye kontroll over hvem hun skal møte, noe som ikke nødvendigvis gjør at hun "får lov" å ha sex med de hun liker best. Og om hun får super match med en, da får hun gjerne ikke lov fordi mannen føler seg altfor truet.

Dette har jeg tenkt på, dette kan bli en utfordring. Vi må nok bruke mye tid på hvem vi velger. Denne fasen er også spennende i seg selv. For meg er det viktig at jeg også liker de hun velger. Det tror jeg kan gå greit, vi er ganske samkjørte mht hvilke mennesker vi liker. Likevel kan jeg selvsagt ende opp med å føle meg truet. Her er det utrolig viktig med god kommunikasjon og tillit til hverandre. Her er det hun som må være helt åpen og ærlig. Dersom hun feks ønsker at en av partnerne skal ha ekstra stor kuk, så må hun si det direkte til meg, være ærlig rundt hva hun liker ved de forskjellige. Da vil jeg oppfatte det som et ærlig ønske hun deler med meg, ikke noe hun har til hensikt å "lure" seg til. Tror ikke akkurat dette er førsteønsket, men det kan nok være at hun ønsker å prøve ut forskjellige partnere. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette har jeg tenkt på, dette kan bli en utfordring. Vi må nok bruke mye tid på hvem vi velger. Denne fasen er også spennende i seg selv. For meg er det viktig at jeg også liker de hun velger. Det tror jeg kan gå greit, vi er ganske samkjørte mht hvilke mennesker vi liker. Likevel kan jeg selvsagt ende opp med å føle meg truet. Her er det utrolig viktig med god kommunikasjon og tillit til hverandre. Her er det hun som må være helt åpen og ærlig. Dersom hun feks ønsker at en av partnerne skal ha ekstra stor kuk, så må hun si det direkte til meg, være ærlig rundt hva hun liker ved de forskjellige. Da vil jeg oppfatte det som et ærlig ønske hun deler med meg, ikke noe hun har til hensikt å "lure" seg til. Tror ikke akkurat dette er førsteønsket, men det kan nok være at hun ønsker å prøve ut forskjellige partnere. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Dette skal ikke være slik at dere velger hvem hun skal ha sex med. Det er kun én som skal bestemme hvem din kone skal ha sex med, og det er henne.

Du kan selvfølgelig uttale deg mtp. om du liker mannen eller ikke. Men du skal ikke velge menn for henne!

Hvis du ikke stoler på at hun kan velge riktig mann å ha sex med, da er ikke dette noe for deg!

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...