Gå til innhold

Spm til kvinner om parforhold og sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og selv om du selv sier at du vet at hun egentlig ikke har noe ønske om dette.

Og der har vi dine tolkninger igjen, dette har jeg aldri skrevet. Les det som står, ikke det du selv tenker. Du holder en samtale med deg selv. 
 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du protesterer vilt mot begrepet cuckolding fordi det innebærer en form for ydmykelse. Så innrømmer du at du tenner på elementet av ydmykelse i dette. Men så distanserer du deg umiddelbart fra begrepet igjen ved å heller si at det at din kone skal ha sex med andre kun er teasing av partneren, for du vil tydeligvis ikke bli kalt hanrei/cuckold.

Det har du rett i, det jeg ikke liker er begrepet, båsen, og ydmykelsen som drivende kraft. Skjønner at du mener at jeg snakker rundt meg selv her. Men det bør kunne forstås likevel.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og der har vi dine tolkninger igjen, dette har jeg aldri skrevet. Les det som står, ikke det du selv tenker. Du holder en samtale med deg selv. 
 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Du skrev selv at dette er noe hun ikke vil si ja til, som vil kreve mye modning (dvs. overtalelser/manipulering) fra din side. For hun vet jo ikke hva som gir henne nytelse, det sier du du vet bedre enn henne.

 

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har du rett i, det jeg ikke liker er begrepet, båsen, og ydmykelsen som drivende kraft. Skjønner at du mener at jeg snakker rundt meg selv her. Men det bør kunne forstås likevel.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Og likevel er det nå cuckolding du ønsker din kone skal bedrive. Uansett om du liker begrepet eller ikke.

Jeg forstår at dette er noe du tenner vilt på. Men jeg har store tvil om at dette vil fungere. Jeg tror det vil fungere dårligere for deg enn om kona di mot formodning sier ja til å gjøre det. På ene siden sier du at dere skal bli kjent med hennes sexpartner sammen, så vil du at han skal bli en venn for livet, samtidig som du et sted beskriver ham som en anonym person hun har sex med. Det sier meg at du tenner på dette, men du har ikke et helt realistisk forhold til det. Videre sammenligner du hennes elskere kun som en "hare i friidrett", noe som viser tydelig at du distanserer deg totalt fra det som faktisk vil skje mellom din kone og elskeren. De to, om din kone går med på det, vil oppleve masse lyst og nytelse, de vil kjenne på en intimitet som er sterk, de vil ha det morsomt sammen, de får et bånd til hverandre.

Og når du gjøres oppmerksom på at hun lett kan forelske seg i denne elskeren (du skriver jo selv at du mener at kvinner ikke greier å skille sex og følelser...), da vil du plutselig at hun skal ha flere slike elskere og at de ikke skal få møtes mange ganger eller ofte.

At hun utsetter seg for enda mer smitterisiko ved å ha flere sexpartnere som du vil hun skal ha ubeskyttet sex med, det gidder du ikke en gang å kommentere. Du babler bare om en legeattest, som du vet er helt verdiløs.

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og likevel er det nå cuckolding du ønsker din kone skal bedrive. Uansett om du liker begrepet eller ikke.

Nei, det har jeg aldri sagt. Prøver på engelsk denne gangen, siden du sliter så med å forstå norsk:


According to the Urban Dictionary[ii], a Hotwife is “a married woman” who openly has sexual relationships with other men, often with her husband’s full consent and encouragement, “in pursuit of fulfilling the husband’s/couple’s fantasies.” The term is somewhat interchangeable with #cuckoldress, #slutwife, #sexwife, #sharedwife and #hot wife, and has ties to the swinging lifestyle or “wife-swapping” as it was referred to during the 1950s.
Cuckolding (or cucking) is when a husband is sexually turned on by the knowledge that his wife has sex with other men. The difference is, that often the cuckold (husband) is submissive to his wife (the Cuckoldress), and sometimes even masochistic, gaining arousal from “humiliations, degradation, and other demeaning activities at the hands of his wife and her lover.”
[iv] 

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På ene siden sier du at dere skal bli kjent med hennes sexpartner sammen, så vil du at han skal bli en venn for livet

Nei, har ALDRI skrevet at jeg vil at han skal bli en venn for livet, jeg har skrevet at det kan skje, og at jeg skrev at han ble vår venn. Dermed blir alt det du skriver under bare tull. Du bør lære deg å lese litt mer nøyaktig. Du er offer for noe som heter presyntese, det betyr at du leser raskt og slurvete, og fyller ut det du ikke får med deg selv, etter det du forventer. Ser det i alle tekstene du skriver. Vær så god for diagnosen. 
 

 

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev selv at dette er noe hun ikke vil si ja til, som vil kreve mye modning (dvs. overtalelser/manipulering) fra din side. For hun vet jo ikke hva som gir henne nytelse, det sier du du vet bedre enn henne.

Så dette er altså det du mener:

kreve modning  = kreve overtalelse og manipulasjon?
Hørt om informasjon? Eller er det slik at alle som skifter mening er overtalt eller manipulert?

Vet bedre enn henne = vet mer enn henne
Er dette virkelig likt for deg? 
 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du spør feil sted. Her inne er man gal hvis man er litt kinky😜

Dette er jo en veldig utbredt fetisj

Anonymkode: e7e00...7a0

Men da er det vel etter initativ fra begge, eller i det minste den parten som skal ha seg med andre.. det skal ikke tres ned over hodet på noen og det er det han prøver på.

Anonymkode: 6c2d1...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det har jeg aldri sagt. Prøver på engelsk denne gangen, siden du sliter så med å forstå norsk:


According to the Urban Dictionary[ii], a Hotwife is “a married woman” who openly has sexual relationships with other men, often with her husband’s full consent and encouragement, “in pursuit of fulfilling the husband’s/couple’s fantasies.” The term is somewhat interchangeable with #cuckoldress, #slutwife, #sexwife, #sharedwife and #hot wife, and has ties to the swinging lifestyle or “wife-swapping” as it was referred to during the 1950s.
Cuckolding (or cucking) is when a husband is sexually turned on by the knowledge that his wife has sex with other men. The difference is, that often the cuckold (husband) is submissive to his wife (the Cuckoldress), and sometimes even masochistic, gaining arousal from “humiliations, degradation, and other demeaning activities at the hands of his wife and her lover.”
[iv] 

Nei, har ALDRI skrevet at jeg vil at han skal bli en venn for livet, jeg har skrevet at det kan skje, og at jeg skrev at han ble vår venn. Dermed blir alt det du skriver under bare tull. Du bør lære deg å lese litt mer nøyaktig. Du er offer for noe som heter presyntese, det betyr at du leser raskt og slurvete, og fyller ut det du ikke får med deg selv, etter det du forventer. Ser det i alle tekstene du skriver. Vær så god for diagnosen. 
 

 

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

For å bruke samme kilde som deg:

"A man who willingly encourages his wife to sleep with other people because it brings him pleasure. Cuckolds exist on a spectrum between two extremes. One on end is the masochistic cuckold who enjoys humiliations, degradation, and other demeaning activities at the hands of his wife and her lover. The alpha cuckold lies at the opposite end of the spectrum and does not enjoy any form of humiliation and often has a direct say in who his wife sleeps with and when."

Dette er akkurat det du har fortalt oss at du ønsker deg. Og du ligger kanskje et sted midt mellom ytterpunktene siden du ønsker kontroll samtidig som du innrømmer at elementet av ydmykelse også tenner deg.

 
Du velger atter en gang å kommentere noe av det du ikke liker å måtte forholde deg til, bl.a. dette, som jeg skrev også:
"Videre sammenligner du hennes elskere kun som en "hare i friidrett", noe som viser tydelig at du distanserer deg totalt fra det som faktisk vil skje mellom din kone og elskeren. De to, om din kone går med på det, vil oppleve masse lyst og nytelse, de vil kjenne på en intimitet som er sterk, de vil ha det morsomt sammen, de får et bånd til hverandre.

Og når du gjøres oppmerksom på at hun lett kan forelske seg i denne elskeren (du skriver jo selv at du mener at kvinner ikke greier å skille sex og følelser...), da vil du plutselig at hun skal ha flere slike elskere og at de ikke skal få møtes mange ganger eller ofte.

At hun utsetter seg for enda mer smitterisiko ved å ha flere sexpartnere som du vil hun skal ha ubeskyttet sex med, det gidder du ikke en gang å kommentere. Du babler bare om en legeattest, som du vet er helt verdiløs."

 

Hvorfor tar du f.eks. så lett på din kones helse, når du vet at det er en reell risiko for at hun skal bli smittet med seksuelt overførbare sykdommer? Hvorfor kaller du din kones elsker(e) som en hare som bare løper foran henne, når faktum er at han/de trolig vil ha et tett og intimt forhold til henne, gi henne masse nytelse, latter, massasje?

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det vel etter initativ fra begge, eller i det minste den parten som skal ha seg med andre.. det skal ikke tres ned over hodet på noen og det er det han prøver på.

Anonymkode: 6c2d1...57c

Ja, selvsagt, det tar vi alle for gitt, ikke sant? I din verden er alt slik du forestiller deg, ikke sant? Eneste du er opptatt av er at her har vi en stygg mann, med liten pikk, som har et elendig kvinnesyn, som nå skal prostituere sin stakkars kone, tvinge på henne sex som du ikke takler, og da antar du at ingen andre kan takle det heller. 
Ta heller å google "hotwife training", da kan du finne de stygge mennene du leter etter.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Videre sammenligner du hennes elskere kun som en "hare i friidrett", noe som viser tydelig at du distanserer deg totalt fra det som faktisk vil skje mellom din kone og elskeren. De to, om din kone går med på det, vil oppleve masse lyst og nytelse, de vil kjenne på en intimitet som er sterk, de vil ha det morsomt sammen, de får et bånd til hverandre.

Selvsagt skal hun nyte sine elskere, og da må det være noen hun har litt kjennskap til, noen hun føler seg i det minste delvis trygg på, noen hun liker. De vil oppleve masse lyst og nytelse, selvsagt det også, det er meningen. It's in the game. De får bånd til hverandre, på dette nivået, og det er bra, da fungerer det helt fint. Alle er fornøyde, jeg også, så lenge jeg får en kone som er sprudlende og kåt, og deler sitt engasjement med meg, spiller sin rolle i leken, ved å pirre meg med sine egne deilige forlystelser. Det unner jeg henne, så jeg håper hun også unner meg spenningen jeg opplever når hun holder på. Hun liker å pirre meg, de fleste kvinner liker å pirre mannen, de fleste elsker det, så det går nok bra.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt skal hun nyte sine elskere, og da må det være noen hun har litt kjennskap til, noen hun føler seg i det minste delvis trygg på, noen hun liker. De vil oppleve masse lyst og nytelse, selvsagt det også, det er meningen. It's in the game. De får bånd til hverandre, på dette nivået, og det er bra, da fungerer det helt fint. Alle er fornøyde, jeg også, så lenge jeg får en kone som er sprudlende og kåt, og deler sitt engasjement med meg, spiller sin rolle i leken, ved å pirre meg med sine egne deilige forlystelser. Det unner jeg henne, så jeg håper hun også unner meg spenningen jeg opplever når hun holder på. Hun liker å pirre meg, de fleste kvinner liker å pirre mannen, de fleste elsker det, så det går nok bra.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Og igjen vil du ikke svare på det faktum at det vil utsette din kone for helserisiko å ha sex med flere ulike menn uten beskyttelse. Og selv med beskyttelse er det ikke sikkert. Og en legeattest i denne sammenhengen er jo verdiløs.

Så hvorfor vil du ikke forholde deg til denne siden av saken? At det du vil oppfordre din kone til å gjøre er en reell helserisiko for henne?

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett filmen Breaking The Waves? Den var det første jeg tenkte på da jeg leste hovedinnlegget ditt. Sjarmerende.

Anonymkode: 6d30a...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og igjen vil du ikke svare på det faktum at det vil utsette din kone for helserisiko å ha sex med flere ulike menn uten beskyttelse. Og selv med beskyttelse er det ikke sikkert. Og en legeattest i denne sammenhengen er jo verdiløs.

Så hvorfor vil du ikke forholde deg til denne siden av saken? At det du vil oppfordre din kone til å gjøre er en reell helserisiko for henne?

Anonymkode: e82af...4e6

Rørende omtanke. Hvem sloss du for egentlig? Helserisikoen har vi under full kontroll, vi er ikke født i går.

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sett filmen Breaking The Waves? Den var det første jeg tenkte på da jeg leste hovedinnlegget ditt. Sjarmerende.

Anonymkode: 6d30a...9b3

Stellan Skarsgård ble vel kåret til både det ene og det andre etter den filmen, det var kanskje noe som rørte ved noe likevel da..ekkelt å innrømme.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helserisikoen har vi under full kontroll, vi er ikke født i går.

 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Det er kun et faktum at din kone utsetter seg (og dermed også deg og hennes andre sexpartnere) for smitte av seksuelt overførbare infeksjoner. Kondom beskytter mot en god del, om enn ikke mot alt.

En legeattest er null verdt siden de som holder på med denne typen sex som regel har sex med andre og selv om noen skulle love å være eksklusive mot dere så er det ikke noe dere kan ha kontroll på.

Så da står vi igjen med et annet faktum - for at du skal få mer spenning i livet og tenne mer seksuelt igjen er du villig til at din kone utsetter seg, deg og andre menn for sykdomssmitte.

Du og dere har ingen kontroll på akkurat dette, og det vet du utmerket godt. At du nekter å forholde deg til det, nekter å ha en saklig diskusjon om dette, bare kommer med feilaktige påstander sier jo sitt om deg.

Anonymkode: e82af...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen poeng i å fortsette å svare ham. Han tar ikke til seg noen korreksjoner. Det er alle andre som er usaklige, misforstår, vrir på meningene hans og i det hele tatt trekker denne luftige drømmen så innmari ned på jorda at det ikke er morsomt lenger.

HI; vi prøver å gjøre deg en tjeneste og hjelpe deg til ikke å drite deg ut. Når du ikke tar inn motforestillingene, bare krangler på dem; så ser vi veldig fort for oss hvordan denne samtalen kunne komme til å bli med kona di.  «Jammen hør nå her, dette blir jo bare deilig, de fleste kvinner elsker jo å pirre mannen!» Ikke noe lytting, ikke noen åpning for at hennes fantasier kanskje er helt andre enn dine. 

Lykke til med det du på forhånd hadde bestemt deg for før du spurte. Håper du er litt mer lyttende når kona di melder inn hva  behovene hennes er.

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slik tenker jeg også. Tror nok mange reagerer fordi de er i en annen fase av livet. Det finnes så mange typer forhold, og alle samliv utvikler seg gjennom ulike faser. Det er greit å ha et åpent sinn, og ta små skritt. Ingen vet jo hvordan alt utvikler seg. Men utvikling er viktig, livet handler om forandring og utvikling.
I dag lever vi lenger, holder oss friske lenger, er seksuelle lenger. Den andre fasen av seksuallivet, etter ungene har forlatt redet, er nok ikke mye utforsket enda. Det finnes mange ulike retninger samlivet kan ta, og det er opp til enhver å velge selv. Noen siger med strømmen, andre tar en avstikker, av nysgjerrighet.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Du tenker IKKE som meg i det hele tatt, don’t flatter yourself 🤣

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen tenker at kona faktisk har ganske bra sexlyst tross alt, det er jo derfor jeg tenker på dette opplegget. Men som sagt, lysten må vekkes, den ligger under en del lag med hverdagslige gjøremål.

Tips: DU tar på deg de hverdagslige gjøremålene - alle sammen - i én måned. Lover deg at du vil få se litt mer sprudling da...

Anonymkode: 5a40a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tips: DU tar på deg de hverdagslige gjøremålene - alle sammen - i én måned. Lover deg at du vil få se litt mer sprudling da...

Anonymkode: 5a40a...49b

Det høres jo mye mer slitsomt ut enn å bare låne bort kona. 😛

Anonymkode: 76b04...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen poeng i å fortsette å svare ham. Han tar ikke til seg noen korreksjoner. Det er alle andre som er usaklige, misforstår, vrir på meningene hans og i det hele tatt trekker denne luftige drømmen så innmari ned på jorda at det ikke er morsomt lenger.

HI; vi prøver å gjøre deg en tjeneste og hjelpe deg til ikke å drite deg ut. Når du ikke tar inn motforestillingene, bare krangler på dem; så ser vi veldig fort for oss hvordan denne samtalen kunne komme til å bli med kona di.  «Jammen hør nå her, dette blir jo bare deilig, de fleste kvinner elsker jo å pirre mannen!» Ikke noe lytting, ikke noen åpning for at hennes fantasier kanskje er helt andre enn dine. 

Lykke til med det du på forhånd hadde bestemt deg for før du spurte. Håper du er litt mer lyttende når kona di melder inn hva  behovene hennes er.

Anonymkode: 5a40a...49b

Jeg lytter til kona. Er ganske sikker på at jeg får atskillig mer positive tilbakemeldinger fra henne, når hun får tenkt seg om 😏Men tenkte å høre hva andre kvinner tenkte også, alle er jo forskjellige, men må vel finne et annet forum. Her er det jo bare kvinner som kaller seg "oss".
Feil forum, som noen andre tipset om. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til dere kvinner her inne. Når omstendighetene tillater det, forsøk å spør mannen deres om han noen ganger har forestilt seg at du har sex med en annen mann, press han gjerne litt, be han gjøre det, forestille seg deg med en annen mann, lek gjerne med tanken. Dra det gjerne litt lenger, be han tenke på noen konkrete (hvem som helst, kjente eller kjendiser eller en anonym med spesielt utseende, bruk fantasien). Denne dialogen, utført med glimt i øyet, og humor selvsagt, kan få uante effekter. Vær forberedt på å få spørsmål tilbake.
Men, slik jeg leser forumet, er det vel kanskje mange som heller foretrekker en god natts søvn 😏.
 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lytter til kona. Er ganske sikker på at jeg får atskillig mer positive tilbakemeldinger fra henne, når hun får tenkt seg om 😏Men tenkte å høre hva andre kvinner tenkte også, alle er jo forskjellige, men må vel finne et annet forum. Her er det jo bare kvinner som kaller seg "oss".
Feil forum, som noen andre tipset om. 

Anonymkode: 1d0fd...d67

Det er jo ganske mange ulike kvinner her inne, problemet ditt var vel bare at nesten ingen omfavnet fetisjen din, og du fikk ikke de svarene du ønsket deg. 

Så da blir angrep det beste forsvar? Har ikke sett deg reflektere seriøst over noen av de mer seriøse svarene du har fått, hvis noen pirker borti deg, så blir du kjempefornærmet og strør om deg med karakteristikker og til og med diagnoser. 

Jeg håper for din egen skyld du viser en mer moden side når du skal introdusere planen din for kona di. 

Anonymkode: 9732e...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ganske mange ulike kvinner her inne, problemet ditt var vel bare at nesten ingen omfavnet fetisjen din, og du fikk ikke de svarene du ønsket deg. 

Så da blir angrep det beste forsvar? Har ikke sett deg reflektere seriøst over noen av de mer seriøse svarene du har fått, hvis noen pirker borti deg, så blir du kjempefornærmet og strør om deg med karakteristikker og til og med diagnoser. 

Jeg håper for din egen skyld du viser en mer moden side når du skal introdusere planen din for kona di. 

Anonymkode: 9732e...a43

Jeg har fått mange fine og innsiktsfulle svar, og det takker jeg for.
Jeg tror også ganske mange andre har gjort seg sine tanker her inne, uten at de har "reflektert" skriftlig over dette, og formidlet det i denne tråden. Noen tror jeg også kan være enig i noe av det jeg skriver. Ikke alle kvinner er så negative og aggressive som dere som går til personangrep. Det er denne lille gruppen som er interessant for meg. Ikke dere som går først i fanetoget og setter himmel og jord i bevegelse med store ord og anklager.
Det er de kvinnene som er litt mer tilbaketrukket og reflekterte, som virkelig har de egenskapene som setter himmel og jord i bevegelse. For mannen selvsagt 😉. Men nå kommer vel egoistanklagene igjen.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, selvsagt, det tar vi alle for gitt, ikke sant? I din verden er alt slik du forestiller deg, ikke sant? Eneste du er opptatt av er at her har vi en stygg mann, med liten pikk, som har et elendig kvinnesyn, som nå skal prostituere sin stakkars kone, tvinge på henne sex som du ikke takler, og da antar du at ingen andre kan takle det heller. 
Ta heller å google "hotwife training", da kan du finne de stygge mennene du leter etter.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Hvis du klarer å legge til meg alle disse meningene ut i fra det lille jeg skriver, så har du et problem. Jeg er for et vilt sexliv, men det virker ikke som om kona hans er klar for dette. Hvis kona hans hadde vært klar for det, så hadde han gått rett til henne med ideen i stedet for å skrive opp og ned om det her inne. Det er forresten veldig sjelden de fleste er enige her inne, så det burde jo være et tegn..

Anonymkode: 6c2d1...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått mange fine og innsiktsfulle svar, og det takker jeg for.
Jeg tror også ganske mange andre har gjort seg sine tanker her inne, uten at de har "reflektert" skriftlig over dette, og formidlet det i denne tråden. Noen tror jeg også kan være enig i noe av det jeg skriver. Ikke alle kvinner er så negative og aggressive som dere som går til personangrep. Det er denne lille gruppen som er interessant for meg. Ikke dere som går først i fanetoget og setter himmel og jord i bevegelse med store ord og anklager.
Det er de kvinnene som er litt mer tilbaketrukket og reflekterte, som virkelig har de egenskapene som setter himmel og jord i bevegelse. For mannen selvsagt 😉. Men nå kommer vel egoistanklagene igjen.

Anonymkode: 1d0fd...d67

Du kødder ikke sant? Hvis jeg ikke er enig med deg så er jeg negativ og aggressiv, mens alle som liker ideen din er tilbaletrukne og reflekterte? Hvis mannen min hadde spurt meg om dette, så hadde jeg ikke likt ideen. Det har jeg full rett til, uten å bli kalt snerpete. Men det er fordi jeg kjenner meg såpass godt, at hvis jeg hadde gjort det så hadde det vært første skritt ut av forholdet. 

Det mange reagerer på er måten du beskriver kona di på og hvordan du har tenkt til å få gjennom dette på. Dere virker ikke som to likeverdige parter. Tråden inneholder mange gode reflekterte tilbakemeldinger, selv om du ikke liker de. 

Anonymkode: 6c2d1...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper for din egen skyld du viser en mer moden side når du skal introdusere planen din for kona di. 

Skal gi deg rett i at noe av det jeg skriver bærer preg av at jeg er litt "carried away" av hvordan jeg ser det hele for meg. Det er ganske opphissende å se for seg kona splitter naken i sengen, at hun tungpustet nyter en velustyrt elsker som tilfredsstiller henne.  Og at hun etterpå tekster meg hvor deilig den første opplevelsen var, og at hun gleder seg veldig til den neste.
Jeg har nok noen faser å bearbeide her selv også, det er ikke bare kona som må være klar for dette ;)

Anonymkode: 1d0fd...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...