Gå til innhold

Føler alderen kommer før man rekker å leve


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ansatte i kommunen som gjør slik, og jeg kan ikke jobbe med eldre. Kanskje i form av servering og slik... men jeger ikke den som gir dem trygghet. Hvis du skjønner. Men hvorfor kan jeg ikke heller til ringe tiden med han tyrkeren? Klarer ikke å innse at vi ikke treffes igjen, så hvorfor kan andre jenter væte så fri at de gjør det? Er også lei syke. Ikke lei av de som personer osv... men jeg er lei av at vi mennesker er så misslykket skapt at vi trenger andre. Sykdom, sykdom, sykdom! Og alltid skal vi fokusere nedover! "Noen har det verre enn deg" tenk på det liksom. Man skal liksom aldri ha mål eller bli bedre i noe, eller håpe på noe. Man skal bare ha det man har og tenke på alle som har det verre. 

Irriterer meg bare så jævlig at aspergeren stod i veien for tyrkeren osv... jeg er egentlig bymennnekse. Men må gå i denne kævla bygda som bare har gård og fjell. Helvetes mamma og hjemkjærheten sin. 

Anonymkode: f5b31...e51

Slutt å gnåle om den tyrkeren og utlandet - det er bare unnskyldninger for å ikke ta tak i ditt eget liv! På samme måte som du bruker diagnosen som en unnskyldning og alle andre som en unnskyldning. Skjerp deg - ta tak i eget liv!

Du kan tilby deg å handle for en eldre nabo, hjelpe en annen med å ordne hagen til høsten. Det finnes ting du kan gjøre selv om du kanskje ikke er ansatt. Gjør noe for å hjelpe andre - du trenger å se at andre også sliter og du trenger å se at du faktisk kan gjøre en positiv endring i andres hverdag. Du vil bli overrasket over hvor positivt det kan være og at det kan gi deg glede. Men da må du slutte å være så høy på deg selv...

Men du vil ingenting. Du nekter å være 100 % ærlig med behandlerne dine. Du vil ikke gjøre noe positivt der du er i livet ditt her og nå. Hvordan tenker du da at du skal bli bra? (for du kan få det bra - hvis du er villig til å gjøre jobben!)

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å gnåle om den tyrkeren og utlandet - det er bare unnskyldninger for å ikke ta tak i ditt eget liv! På samme måte som du bruker diagnosen som en unnskyldning og alle andre som en unnskyldning. Skjerp deg - ta tak i eget liv!

Du kan tilby deg å handle for en eldre nabo, hjelpe en annen med å ordne hagen til høsten. Det finnes ting du kan gjøre selv om du kanskje ikke er ansatt. Gjør noe for å hjelpe andre - du trenger å se at andre også sliter og du trenger å se at du faktisk kan gjøre en positiv endring i andres hverdag. Du vil bli overrasket over hvor positivt det kan være og at det kan gi deg glede. Men da må du slutte å være så høy på deg selv...

Men du vil ingenting. Du nekter å være 100 % ærlig med behandlerne dine. Du vil ikke gjøre noe positivt der du er i livet ditt her og nå. Hvordan tenker du da at du skal bli bra? (for du kan få det bra - hvis du er villig til å gjøre jobben!)

Anonymkode: 56cd1...e47

Men tror du vi har livsoppgaver? Tenk o m veiene til tyrkia er helt stengt, fordi jeg har livsoppgavene mine her? Har jeg fulgt mamma sin livsoppgave? Det er så klisje...jeg er den som ønsket meg vekk fra bygda, søknene mine vil være der...men ene fikk ikke jobb her og måtte flytte til byen. Jeg er den som er her, og de blir helt sikkert de som reiser... 

jeg er så kjedleig skapt det er poenget. Hvorfor måtte livet plutselig tilby seg i hjembygda, hvorfor kunne jeg ikke fåt han tyrkeren og så etablert noe der? Andre kan jo det...

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men tror du vi har livsoppgaver? Tenk o m veiene til tyrkia er helt stengt, fordi jeg har livsoppgavene mine her? Har jeg fulgt mamma sin livsoppgave? Det er så klisje...jeg er den som ønsket meg vekk fra bygda, søknene mine vil være der...men ene fikk ikke jobb her og måtte flytte til byen. Jeg er den som er her, og de blir helt sikkert de som reiser... 

jeg er så kjedleig skapt det er poenget. Hvorfor måtte livet plutselig tilby seg i hjembygda, hvorfor kunne jeg ikke fåt han tyrkeren og så etablert noe der? Andre kan jo det...

Anonymkode: f5b31...e51

Slutt å terpe på alt mulig annet, det er bare unnskyldninger du bruker for ikke å ta tak i eget liv!

Hvorfor vil du ikke gjøre det som skal til for å bli bedre? Spør deg selv det spørsmålet, og så formidler du svaret til behandleren din!

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å terpe på alt mulig annet, det er bare unnskyldninger du bruker for ikke å ta tak i eget liv!

Hvorfor vil du ikke gjøre det som skal til for å bli bedre? Spør deg selv det spørsmålet, og så formidler du svaret til behandleren din!

Anonymkode: 56cd1...e47

Men hva skal man for å bli bedre? Behandleren vet at jeg blogger på forum, de har forsåtelse for at jeg ikke har så mange å snakke med når jeg blir sint. Hele livet går jo forbi. Ser på at mine tidligere venninner bare lever videre, reiser og opplever nye spennende ting hele tiden. 

Virker egentlig bare som jeg skal være glad for å få være her. Hvorfor kan jeg ikke date en tyrker slik som andre kvinner? De flytter jo faen meg dit og etablerer et liv. Er noe med å ha følelser og være tiltrukket av de man liker. Ikke ta til takke med en bare fordi han er et tryggere og nårmere valg. 

Mamma maset om at jeg skulle holde meg unna han. Men nå er det bare krangling 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har vært til samtale og det er hele 1,5 mnd til møtet med hab! 

Jeg skulle egentlig noe fra oktober og hele mnd, men som vanlig er uflaksen ved min side og det ble ikke av likevel. I stedet må jeg kaste bort livet på det her. 

Helvetes Aspergers som er i veien hele tiden:( samt.partneren sa til ig ned at jeg kanskje skulle begynne med noen aktiviteter her jeg er:( det blir jo verre og verre. Trodde kanskje han tyrkeren kom inn i livet mitt for en grunn, men nei, det er bare hjembygda og det fra fortiden som kommer tydeligvis. Hvorfor kan de andre jentene bare fritt kose seg med en mann i utlandet og jeg må alltid være så forsiktig ? Jeg har problemer med å bruke stemmeleiet. Jeg er også veldig beskjeden, selv om jeg selv ikke føler meg slik, så er beskjeden kjennetegnet mitt :( føler jeg er Max kjedelig skapt på alle områder. Er ikke noe takknemmelug for noe med Asperger eller andre som kommer inn i livet i forbindelse med det... vi er så heksikkes kjedelige. Bare folk som liker forutsigbarhet, være hjemme osv... 

føler jeg rett og slett har andre typer energifelt rundt meg. Jeg kan ikke være fri, reise til en tyrker og ha det fint i utlandet.. jeg er også for flau over hvem jeg er. Bygdejente som ikke kjenner noen i bygda si, bare er hjemme, var ikke smart nok for skole... lærer ikke lett. Hvordan skal jeg evt forklare til han hva jeg driver med? Han vil aldri godta meg om jeg sier jeg driver med Asperger utredning. Ass burgers!! Han dater rumpe burgers jenta liksom ?! Hvordan kan ikke det bli lavstatus?? 

 

Anonymkode: f5b31...e51

Herregud, for en sutrekopp du er.

Anonymkode: 8b683...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo sprøyte hakkende gal. 

Du nyter å være offer og du kommer aldri til å gjøre noe for å få det bedre. 

Hold nå kjeft om den jævla tyrkeren og begynn å lev livet ditt. 

Anonymkode: 8665f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk ikke fullført. Det er krangling fordi jeg bare har irrtert meg mer og mer etter det med han tyrkeren. hun sier sånn plutselig nå at hun ikke orker å legge seg opp i lviet mitt og at jeg må ta ansvar selv. men hvorfor i helvete måtte hun legge seg etter når jeg sa at jeg hadde en flørt der da? 
Andre jenter kan jo ha en tyrker! jeg er så kjedelig at jeg bør holde meg til det trygge. 
Hvordan er det å kunne ta egne valg? 
Hvorfr er jeg ikke en bykvinne osv? 
og så er jeg lei av at det er bare lite tiltrekkende menn det er mest av. Tenker alltid på han tyrkeren når jeg møter noen. 
Ville ikke forelske meg i en tyrker , men det gjorde jeg. 
Føler meg så talentløs og kjedelig....må liksom holde meg til gamle kjenninger og aldri etblere noe i utlandet. Jeg holdt på å nå det jeg ville, men så kommer aspergeren som en forbannelse som ligger over en. jeg har følt siden jeg var i barnehagen at noe var galt med meg. kanskje er født med dårlig selvfølgelse av en grunn...jeg visste jeg hadde noe å skamme meg over. jeg har tatt bildene fra da jeg var liten og brent de opp. fordi det lukter bæsj av bildene når jeg ser bilder av meg som barn..helvetes autistiske lavstatusjente...høre jo hjemme i søppela. 

Tror dere sjansen er helt borte hos han fyren? jeg bare føler at dersm jeg tar kontakt så synes han det blir rart :(

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er jo sprøyte hakkende gal. 

Du nyter å være offer og du kommer aldri til å gjøre noe for å få det bedre. 

Hold nå kjeft om den jævla tyrkeren og begynn å lev livet ditt. 

Anonymkode: 8665f...14f

hvorfor skal jeg alltid glemme det jeg liker? likte han så godt...men det er en annen heldig kvinne som får han garantert. 
Jeg må ta til takke med kjedelige menn...sikkert med aspergersen. men de liker jo ikke å oppleve nytt.. 

Men hva mener du jeg skal? være lykkelig her jeg er ? med null venner og bare fjellturer som aktivtet? Det er ingenting mot Tyrkia! jeg elsker byene der...å  kunne ha en flørt.. eksisterer ikke engang menn her jeg er..ingen attraktive i allefal. bare bønder.

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

fikk ikke fullført. Det er krangling fordi jeg bare har irrtert meg mer og mer etter det med han tyrkeren. hun sier sånn plutselig nå at hun ikke orker å legge seg opp i lviet mitt og at jeg må ta ansvar selv. men hvorfor i helvete måtte hun legge seg etter når jeg sa at jeg hadde en flørt der da? 
Andre jenter kan jo ha en tyrker! jeg er så kjedelig at jeg bør holde meg til det trygge. 
Hvordan er det å kunne ta egne valg? 
Hvorfr er jeg ikke en bykvinne osv? 
og så er jeg lei av at det er bare lite tiltrekkende menn det er mest av. Tenker alltid på han tyrkeren når jeg møter noen. 
Ville ikke forelske meg i en tyrker , men det gjorde jeg. 
Føler meg så talentløs og kjedelig....må liksom holde meg til gamle kjenninger og aldri etblere noe i utlandet. Jeg holdt på å nå det jeg ville, men så kommer aspergeren som en forbannelse som ligger over en. jeg har følt siden jeg var i barnehagen at noe var galt med meg. kanskje er født med dårlig selvfølgelse av en grunn...jeg visste jeg hadde noe å skamme meg over. jeg har tatt bildene fra da jeg var liten og brent de opp. fordi det lukter bæsj av bildene når jeg ser bilder av meg som barn..helvetes autistiske lavstatusjente...høre jo hjemme i søppela. 

Tror dere sjansen er helt borte hos han fyren? jeg bare føler at dersm jeg tar kontakt så synes han det blir rart :(

Anonymkode: f5b31...e51

Ja. Du har null sjans hos han. Han husker deg sikkert ikke engang. Han er ikke interessert i å være sammen med deg. 

Sånn. Var det dette du ville høre? Værsågod, nå kan du gå visere. 

Anonymkode: 8665f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva skal man for å bli bedre? Behandleren vet at jeg blogger på forum, de har forsåtelse for at jeg ikke har så mange å snakke med når jeg blir sint. Hele livet går jo forbi. Ser på at mine tidligere venninner bare lever videre, reiser og opplever nye spennende ting hele tiden. 

Virker egentlig bare som jeg skal være glad for å få være her. Hvorfor kan jeg ikke date en tyrker slik som andre kvinner? De flytter jo faen meg dit og etablerer et liv. Er noe med å ha følelser og være tiltrukket av de man liker. Ikke ta til takke med en bare fordi han er et tryggere og nårmere valg. 

Mamma maset om at jeg skulle holde meg unna han. Men nå er det bare krangling 

Anonymkode: f5b31...e51

Slutt å gnåle om tyrkeren og andre og moren din. Begynn å fokuser på hva DU kan gjøre!!!

Du har ikke vært ærlig med behandleren om hvor mye du skriver på forum på nettet, hvor mange hundre tråder du manisk oppretter om det samme på ulike forum. Det har du selv sagt, at du ikke har fortalt omfanget av dette. Du har også sagt at du ikke vil vise behandler det du skriver (som kunne vist både manien din og hvordan tankene dine fungerer og behandler kunne gitt behandling rettet mot dette). Du har selv sagt dette. At du ikke vil.

Du lar også være å akseptere at du her og nå er der du er og at du trenger behandling og at du må bruke den tiden du trenger på det. Da vil alt ta mye lenger tid enn det ellers trenger, spesielt siden du heller ikke er ærlig med behandlerne dine.

Videre nekter du å gjøre noe som helst for å få det bedre her og nå, aktivisere deg selv, gjøre noe for andre.

DETTE må til hvis du vil bli bedre!

 

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skal jeg alltid glemme det jeg liker? likte han så godt...men det er en annen heldig kvinne som får han garantert. 
Jeg må ta til takke med kjedelige menn...sikkert med aspergersen. men de liker jo ikke å oppleve nytt.. 

Men hva mener du jeg skal? være lykkelig her jeg er ? med null venner og bare fjellturer som aktivtet? Det er ingenting mot Tyrkia! jeg elsker byene der...å  kunne ha en flørt.. eksisterer ikke engang menn her jeg er..ingen attraktive i allefal. bare bønder.

Anonymkode: f5b31...e51

Ingen vil ha deg. 

Det er ingen som orker å være sammen med en som bare gnåler på det samme. 

Vil du ha en kjæreste må du gjøre deg attraktiv. Ikke som i å jåle deg opp, men bli et interessant menneske man har lyst å være sammen med. 

Nå er du bare plagsom. 

Anonymkode: 8665f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å gnåle om tyrkeren og andre og moren din. Begynn å fokuser på hva DU kan gjøre!!!

Du har ikke vært ærlig med behandleren om hvor mye du skriver på forum på nettet, hvor mange hundre tråder du manisk oppretter om det samme på ulike forum. Det har du selv sagt, at du ikke har fortalt omfanget av dette. Du har også sagt at du ikke vil vise behandler det du skriver (som kunne vist både manien din og hvordan tankene dine fungerer og behandler kunne gitt behandling rettet mot dette). Du har selv sagt dette. At du ikke vil.

Du lar også være å akseptere at du her og nå er der du er og at du trenger behandling og at du må bruke den tiden du trenger på det. Da vil alt ta mye lenger tid enn det ellers trenger, spesielt siden du heller ikke er ærlig med behandlerne dine.

Videre nekter du å gjøre noe som helst for å få det bedre her og nå, aktivisere deg selv, gjøre noe for andre.

DETTE må til hvis du vil bli bedre!

 

Anonymkode: 56cd1...e47

Men det er så typisk om jeg trenger lenger tid enn de fleste. for jeg er treig på alle måter. Jeg skapt på treigeste måten!! jeg trenger sikkert over snittet tid. helvetes treige hjerne. og ikke faen om ejg skal bo her i så mange mnd!!

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen vil ha deg. 

Det er ingen som orker å være sammen med en som bare gnåler på det samme. 

Vil du ha en kjæreste må du gjøre deg attraktiv. Ikke som i å jåle deg opp, men bli et interessant menneske man har lyst å være sammen med. 

Nå er du bare plagsom. 

Anonymkode: 8665f...14f

men hvordan blir man attraktiv når man aldri har planer? eneste du har å jobbe med er AssBurgersen og behandlingen`? bor i hjembygda di.... 
det er så flaut at jeg er slik jeg er. er også flau for de jeg kjenner fra før... har ikke noe på g med noen mann..
aldru har jeg det. Ja, de gangene jeg har hatt planer har folk tatt mer kontakt og jeg har møt folk med mer glede..men nå som jeg ikke mestrer det pga aspergersen så blir jeg bare flau og vet ikke hvem jeg skal lene meg på. ikke noen, men liksom innrømme det til da. 
så hvordan blir man bra nok for han fyren? 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har felles kjente, også kvinnelige. Han driver å liker hvert eneste bilde av dem. nesten alle isf. De er ikke kjærester, og noen av de har kjæreste...men det er vondt at andre får mer oppmerksomhet hos han enn jeg. dette er kvinner som er mer imonerende i karriereveien. det er ikke det at de flørter og skal bli kjærester..det er rett og slett at de har denne kontakten. Jeg får likes sjeldnere og sjeldnere, og jeg begynner å føle det kanskje er en sammenheng mellom hvor du er født, osv.. jeg er den som er født i ei bygd skikkelig langt ut, er ikke på det norkse kartet en gang..mens  disse kvinnene er fra byer.... 
Han er ogs åfra by. føler de er en gjeng, mens jeg bare er utenfor.. og ingen vet at jeg liker han, ikke han selv en gang. 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er så typisk om jeg trenger lenger tid enn de fleste. for jeg er treig på alle måter. Jeg skapt på treigeste måten!! jeg trenger sikkert over snittet tid. helvetes treige hjerne. og ikke faen om ejg skal bo her i så mange mnd!!

Anonymkode: f5b31...e51

Du er sprøyte gal, det er det som er problemet ditt. Du velter deg i selvmedlidenhet og leker martyr, ingen synes det er sjarmerende, ingen orker å være sammen med folk som bare skylder på andre hele tiden. Slutt å gjem deg bak diagnosen din.

Anonymkode: 8b683...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er så typisk om jeg trenger lenger tid enn de fleste. for jeg er treig på alle måter. Jeg skapt på treigeste måten!! jeg trenger sikkert over snittet tid. helvetes treige hjerne. og ikke faen om ejg skal bo her i så mange mnd!!

Anonymkode: f5b31...e51

Les mitt forrige svar og så begynner du å gjøre det du vet du MÅ gjøre om du vil bli bedre.

So what om du trenger tid. Da gjør du det, da. Men det gjør da for f... mange andre også med mange andre diagnoser, både fysiske og psykiske. Det er ikke mer synd i deg enn i andre! Det er faktisk mange det er mer synd på enn deg.

Andre gjør noe med situasjonen sin. Eneste du gjør er å sitte på nettet og gnåle manisk på nytt og på nytt uten å gjøre det som må til for at du skal få det bedre.

Les mitt forrige svar fire ganger til.

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Les mitt forrige svar og så begynner du å gjøre det du vet du MÅ gjøre om du vil bli bedre.

So what om du trenger tid. Da gjør du det, da. Men det gjør da for f... mange andre også med mange andre diagnoser, både fysiske og psykiske. Det er ikke mer synd i deg enn i andre! Det er faktisk mange det er mer synd på enn deg.

Andre gjør noe med situasjonen sin. Eneste du gjør er å sitte på nettet og gnåle manisk på nytt og på nytt uten å gjøre det som må til for at du skal få det bedre.

Les mitt forrige svar fire ganger til.

Anonymkode: 56cd1...e47

Derfor er jeg lei av folk! Alt folk klarer er å få sykdommer ! Eller diagnoser! Eller rote seg opp i ting. Ikke at jeg har større rett på eksistens. Men det blir fler og fler av oss. Diagnose diagnose! 

Hva bør jeg gjøre med tyrkeren? Hvem er den heldige som ikke trenger å kutte han ut? Hvirfor må jeg alltid kutte ut dem heg liker? 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Les mitt forrige svar og så begynner du å gjøre det du vet du MÅ gjøre om du vil bli bedre.

So what om du trenger tid. Da gjør du det, da. Men det gjør da for f... mange andre også med mange andre diagnoser, både fysiske og psykiske. Det er ikke mer synd i deg enn i andre! Det er faktisk mange det er mer synd på enn deg.

Andre gjør noe med situasjonen sin. Eneste du gjør er å sitte på nettet og gnåle manisk på nytt og på nytt uten å gjøre det som må til for at du skal få det bedre.

Les mitt forrige svar fire ganger til.

Anonymkode: 56cd1...e47

Derfor er jeg lei av folk! Alt folk klarer er å få sykdommer ! Eller diagnoser! Eller rote seg opp i ting. Ikke at jeg har større rett på eksistens. Men det blir fler og fler av oss. Diagnose diagnose! 

Hva bør jeg gjøre med tyrkeren? Hvem er den heldige som ikke trenger å kutte han ut? Hvirfor må jeg alltid kutte ut dem heg liker? 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Derfor er jeg lei av folk! Alt folk klarer er å få sykdommer ! Eller diagnoser! Eller rote seg opp i ting. Ikke at jeg har større rett på eksistens. Men det blir fler og fler av oss. Diagnose diagnose! 

Hva bør jeg gjøre med tyrkeren? Hvem er den heldige som ikke trenger å kutte han ut? Hvirfor må jeg alltid kutte ut dem heg liker? 

Anonymkode: f5b31...e51

Jeg håper virkelig for din skyld, at du bare er et veldig iherdig troll

Anonymkode: 8b683...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Derfor er jeg lei av folk! Alt folk klarer er å få sykdommer ! Eller diagnoser! Eller rote seg opp i ting. Ikke at jeg har større rett på eksistens. Men det blir fler og fler av oss. Diagnose diagnose! 

Hva bør jeg gjøre med tyrkeren? Hvem er den heldige som ikke trenger å kutte han ut? Hvirfor må jeg alltid kutte ut dem heg liker? 

Anonymkode: f5b31...e51

Du bør ikke gjøre noe med den tyrkeren, du har jo innrømmet at du egentlig ikke er interessert i ham uansett. Og dessuten så er det bare en unnskyldning du bruker for å la være å ta tak i eget liv. Du håper at en eller annen eller et eller annet sted skal komme og fikse deg og livet ditt. Det skjer ikke! Du må gjøre det selv!

Hvorfor er du ikke villig til å gjøre det som skal til for å få det bedre?

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør ikke gjøre noe med den tyrkeren, du har jo innrømmet at du egentlig ikke er interessert i ham uansett. Og dessuten så er det bare en unnskyldning du bruker for å la være å ta tak i eget liv. Du håper at en eller annen eller et eller annet sted skal komme og fikse deg og livet ditt. Det skjer ikke! Du må gjøre det selv!

Hvorfor er du ikke villig til å gjøre det som skal til for å få det bedre?

Anonymkode: 56cd1...e47

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er 1,5 mnd til samtale med hab, har du tid til å reise til Tyrkia først hvis du vil. Eller skal du reise etterpå? Selvfølgelig trenger du ikke å være i bygda hvis du ikke vil. Du bestemmer selv om du vil finne aktiviteter i bygda. Har du bestilt billett til Tyrkia?

Anonymkode: fe74a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, med mindre du er tvangsinnlagt og låst inn er det bare du selv som stopper deg fra å reise, flytte, flørte, pule rundt på hele Tyrkia og hva det nå skulle være du klager over at du ikke får gjort. Ingen andre. Ikke bygda eller mora di eller det kalde fjellet eller aspergerdiagnosen din. Så gjør noe, da. Slutt å skylde på alt og alle. Gjør noe sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er 1,5 mnd til samtale med hab, har du tid til å reise til Tyrkia først hvis du vil. Eller skal du reise etterpå? Selvfølgelig trenger du ikke å være i bygda hvis du ikke vil. Du bestemmer selv om du vil finne aktiviteter i bygda. Har du bestilt billett til Tyrkia?

Anonymkode: fe74a...5e1

Nei. Jeg kommer uanz ikke til å ta kontakt med fyren. Jeg er redd for hvordan skal reagere. 

Men så blir det litt, skal jeg gå innenfor komfortsonen? Hvis venninna mi ikke vil bli med? Skal jeg bare dra alene til Istanbul liksom...

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er 1,5 mnd til samtale med hab, har du tid til å reise til Tyrkia først hvis du vil. Eller skal du reise etterpå? Selvfølgelig trenger du ikke å være i bygda hvis du ikke vil. Du bestemmer selv om du vil finne aktiviteter i bygda. Har du bestilt billett til Tyrkia?

Anonymkode: fe74a...5e1

Nei. Jeg kommer uanz ikke til å ta kontakt med fyren. Jeg er redd for hvordan skal reagere. 

Men så blir det litt, skal jeg gå innenfor komfortsonen? Hvis venninna mi ikke vil bli med? Skal jeg bare dra alene til Istanbul liksom...

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...