Gå til innhold

Føler alderen kommer før man rekker å leve


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg og ei venninne driver og planlegger tur dit nå. så vi får se.. tenker bare at det er jævla typisk om hun trekker seg i siste liten, slik som jeg synes alle gjør for tiden.

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herre. Ja, fortsetter du sånn så får du rett. Da kommer nok alderen mens nettkjeften din fremdeles går som ei jerperæv om hvor kjedelig der er og hvor synd på deg det er. Nå har du gnåla døgnkontinuerlig i dagevis. Bare til info. Og det er ikke Asperger som er kjedelig, det er repetisjon. Gjør noe nytt, drit i Tyrkia, drit i bygda, og slutt å gnåle for det er jaggu uattraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å sende tyrkeren en melding? 

Anonymkode: fe74a...5e1

Blir garantert One in a million for en slik mann. Han er nok seriøs når han forelsker seg, men det er ikke i meg

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å sende tyrkeren en melding? 

Anonymkode: fe74a...5e1

Blir garantert One in a million for en slik mann. Han er nok seriøs når han forelsker seg, men det er ikke i meg

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blir garantert One in a million for en slik mann. Han er nok seriøs når han forelsker seg, men det er ikke i meg

Anonymkode: f5b31...e51

Hvorfor svarer du deg selv?

Anonymkode: 8b683...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

Å herre. Ja, fortsetter du sånn så får du rett. Da kommer nok alderen mens nettkjeften din fremdeles går som ei jerperæv om hvor kjedelig der er og hvor synd på deg det er. Nå har du gnåla døgnkontinuerlig i dagevis. Bare til info. Og det er ikke Asperger som er kjedelig, det er repetisjon. Gjør noe nytt, drit i Tyrkia, drit i bygda, og slutt å gnåle for det er jaggu uattraktivt.

Men det var AS som stod i veien for mannen! 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor svarer du deg selv?

Anonymkode: 8b683...847

Altså, les ab-koden. 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sug lut skrev:

Å herre. Ja, fortsetter du sånn så får du rett. Da kommer nok alderen mens nettkjeften din fremdeles går som ei jerperæv om hvor kjedelig der er og hvor synd på deg det er. Nå har du gnåla døgnkontinuerlig i dagevis. Bare til info. Og det er ikke Asperger som er kjedelig, det er repetisjon. Gjør noe nytt, drit i Tyrkia, drit i bygda, og slutt å gnåle for det er jaggu uattraktivt.

Hvorfor skal jeg drite i Tyrkia? Jeg likte meg der, men jeg må alltid drite i det jeg liker.

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir garantert One in a million for en slik mann. Han er nok seriøs når han forelsker seg, men det er ikke i meg

Anonymkode: f5b31...e51

Det vet du ikke før du har prøvd. Og det er ikke Aspberger som står i veien, det er du som ikke tør å prøve.

Anonymkode: fe74a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet du ikke før du har prøvd. Og det er ikke Aspberger som står i veien, det er du som ikke tør å prøve.

Anonymkode: fe74a...5e1

men er det så lurt å innlede noe med noen når man blir psykisk syk? jeg fatter ikke hva det her kommer av. 
han kan kanskje bare synes det er rart at jeg tar kontakt? og så føler jeg meg ikke suksessfull nok til å være interessant for han lenger...

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men er det så lurt å innlede noe med noen når man blir psykisk syk? jeg fatter ikke hva det her kommer av. 
han kan kanskje bare synes det er rart at jeg tar kontakt? og så føler jeg meg ikke suksessfull nok til å være interessant for han lenger...

Anonymkode: f5b31...e51

Det er mange med Aspberger som er i forhold. Først og fremst må dere bli kjent, så ser dere om dere passer sammen. Sannsynligvis synes han det er koselig at du tar kontakt. Hvis han er i et forhold, sier han det vel, så vet du det. Du må prøve å tenke positive tanker om deg selv, som at du er interessant osv.

Anonymkode: fe74a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

men er det så lurt å innlede noe med noen når man blir psykisk syk? jeg fatter ikke hva det her kommer av. 
han kan kanskje bare synes det er rart at jeg tar kontakt? og så føler jeg meg ikke suksessfull nok til å være interessant for han lenger...

Anonymkode: f5b31...e51

Så manisk som du er i øyeblikket er det ikke lurt å forsøke å innlede et forhold til en mann, og i hvert fall ikke til en mann hvor språk vil gjøre kommunikasjon mer utfordrende.

Du må starte med deg selv - du må bli ærlig med dine behandlere!!!

Og så må du begynne slutte å gnage opp igjen og opp igjen på det samme. Det er sykelig manisk!

Logg deg av nettet og kom deg ut og gjør noe! Meld deg som frivillig til å hjelpe noen som trenger det, bidra med noe, gjør noe for deg selv - skaff deg et minimum av liv utenfor nettet! Gjør du det sammen med å være 100 % ærlig i behandlingen din, da kan du begynne å vurdere forhold. Men går du inn i noe nå som du er så ensporet og manisk og uten noe som helst tiltak, da vil du bare feile. Du må først begynne å jobbe med deg selv slik at du har noe å gi en mann. Slik du messer på ett spor nå har du ikke det. Men om du går inn for behandlingen din og er 100 % ærlig og begynner å skape deg et liv der du er, selv om det kanskje ikke er der du blir i årevis, så vil du ha mye å gi en mann. Men du kan ikke sitte på nettet og gnage og messe, du må jobbe for det selv og med deg selv!

Start med neste behandlingstime - lag en oversikt over alle de hundrevis av innleggene hvor du har messet om dette så manisk, ha mot nok til å være ærlig om det til behandleren din, og ta utskrift av noen av trådene, for å vise hvordan tankene dine fungerer nå. Gjør du det kan behandleren din gi deg bedre tilpasset behandling. Spørsmålet er om du vil det, eller om du vil fortsette som nå?

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så manisk som du er i øyeblikket er det ikke lurt å forsøke å innlede et forhold til en mann, og i hvert fall ikke til en mann hvor språk vil gjøre kommunikasjon mer utfordrende.

Du må starte med deg selv - du må bli ærlig med dine behandlere!!!

Og så må du begynne slutte å gnage opp igjen og opp igjen på det samme. Det er sykelig manisk!

Logg deg av nettet og kom deg ut og gjør noe! Meld deg som frivillig til å hjelpe noen som trenger det, bidra med noe, gjør noe for deg selv - skaff deg et minimum av liv utenfor nettet! Gjør du det sammen med å være 100 % ærlig i behandlingen din, da kan du begynne å vurdere forhold. Men går du inn i noe nå som du er så ensporet og manisk og uten noe som helst tiltak, da vil du bare feile. Du må først begynne å jobbe med deg selv slik at du har noe å gi en mann. Slik du messer på ett spor nå har du ikke det. Men om du går inn for behandlingen din og er 100 % ærlig og begynner å skape deg et liv der du er, selv om det kanskje ikke er der du blir i årevis, så vil du ha mye å gi en mann. Men du kan ikke sitte på nettet og gnage og messe, du må jobbe for det selv og med deg selv!

Start med neste behandlingstime - lag en oversikt over alle de hundrevis av innleggene hvor du har messet om dette så manisk, ha mot nok til å være ærlig om det til behandleren din, og ta utskrift av noen av trådene, for å vise hvordan tankene dine fungerer nå. Gjør du det kan behandleren din gi deg bedre tilpasset behandling. Spørsmålet er om du vil det, eller om du vil fortsette som nå?

Anonymkode: 56cd1...e47

men det er litt dette jeg mener . jeg må liksom holde meg innenfor den tryggeste grensen, fordi alt annet kan bli for utfordrende! 
dt er så irrterende at når jeg fant et sted jeg elsket, en mann jeg likte og et liv jeg endelig følte meg hjemme i, så kommer alt det andre og banker på og så må jeg tiblake til det kjedelige. og så er det tydeligvis helt andre mennesker som kommer i livet...
hvorfor kan noen bare ta de første og beste menneskene som kommer i livene deres, mens vi andre alltid må lete etter nye fordi våres personlighet er så "mystisk" at vi sliter med å finne noen som er lik oss. føler meg som verdens kjedeligste som ikke innledet noe med han..hadde vært bedre om mamma kom med fly med familien, mot at vi er hele jævla familien samlet på ett sted. maks kjeedelig . 

har sett mange føler det er tungvindt å ha familie i utlandet, men for meg hadde det vært en drøm..men typisk nok er faen meg alle samlet i samme distrikt. 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Man må først være glad i seg selv for at noen andre skal kunne bli glad i en, og for å ha et bra forhold. 

Og for det andre: Send denne tyrkeren en melding, da!! Spør hvordan han har det, si du har tenkt masse på han osv. Kanskje inviterer han deg dit igjen. Og gjør han det, så reiser du! Ikke skyld på alle andre for at DU aldri reiser noe sted! 

Anonymkode: 1ea9e...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

men det er litt dette jeg mener . jeg må liksom holde meg innenfor den tryggeste grensen, fordi alt annet kan bli for utfordrende! 
dt er så irrterende at når jeg fant et sted jeg elsket, en mann jeg likte og et liv jeg endelig følte meg hjemme i, så kommer alt det andre og banker på og så må jeg tiblake til det kjedelige. og så er det tydeligvis helt andre mennesker som kommer i livet...
hvorfor kan noen bare ta de første og beste menneskene som kommer i livene deres, mens vi andre alltid må lete etter nye fordi våres personlighet er så "mystisk" at vi sliter med å finne noen som er lik oss. føler meg som verdens kjedeligste som ikke innledet noe med han..hadde vært bedre om mamma kom med fly med familien, mot at vi er hele jævla familien samlet på ett sted. maks kjeedelig . 

har sett mange føler det er tungvindt å ha familie i utlandet, men for meg hadde det vært en drøm..men typisk nok er faen meg alle samlet i samme distrikt. 

Anonymkode: f5b31...e51

Stå for de valgene du har tatt og ta smartere valg i fremtiden.

Du finner alle mulige unnskyldninger på og forklaringer for hvorfor ingenting fungerer for deg og at alle er for kjedelige for deg. Men hvem er kjedeligere enn deg som bare sitter og gnåler manisk på nettet? Jeg vedder på at de fleste av de du kaller kjedelige i familien og på stedet du bor, de lever langt mer innholdsrike liv enn det du gjør. Fordi de velger å gjøre det beste ut av ting der de er - i motsetning til deg som sitter og sutrer fordi du har bestemt deg for at det eneste saliggjørende er at det skal komme en utenlandsk mann og redde deg fra deg selv.

Men du, du nekter å være 100 % ærlig med dine terapeuter, de som kan hjelpe deg. Du fortsetter bare med din maniske messing. Da er du heller ikke villig til å endre deg.

Logg ut fra alt av internett etter at du har skrevet ut noen av de verste trådene dine her og på andre forum, og så forteller du terapeuten din at du i løpet av året har startet hundrevis av tråder hvor alt dreier seg om samme tema - og så viser du noen av utskriftene av trådene. Hvis du vil ha hjelp, da...?

Anonymkode: 56cd1...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at alle må gjøre som de selv ønsker med livet sitt. Jeg er 27 år og har 3 barnet mitt i magen nå. Når han kommer så er vi ferdige og skal da oppfostre disse barna så godt vi kan og kose oss som en familie. Jeg er glad i familien min, men jeg er også glad i det sosiale, jeg får begge deler i tillegg til den utdannelsen jeg vil ha. Når barna er store så ønsker jeg å reise litt i verden og oppleve forskjellige kulturer, mat, steder, folk.....det er en tid for alt. Og det er det som kalles å leve for meg. 

Anonymkode: ba182...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må først og fremst endre måten du snakker om/til deg selv på. Når du er så negativ til deg selv og det som handler om deg, er det dette du sprer ut til dem rundt deg. Da blir det en sannhet. Ang alt det andre du messer om er det umulig å gå inn på, det er bare fjas og gjentagelser.

Anonymkode: 80286...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

men det er litt dette jeg mener . jeg må liksom holde meg innenfor den tryggeste grensen, fordi alt annet kan bli for utfordrende! 
dt er så irrterende at når jeg fant et sted jeg elsket, en mann jeg likte og et liv jeg endelig følte meg hjemme i, så kommer alt det andre og banker på og så må jeg tiblake til det kjedelige. og så er det tydeligvis helt andre mennesker som kommer i livet...
hvorfor kan noen bare ta de første og beste menneskene som kommer i livene deres, mens vi andre alltid må lete etter nye fordi våres personlighet er så "mystisk" at vi sliter med å finne noen som er lik oss. føler meg som verdens kjedeligste som ikke innledet noe med han..hadde vært bedre om mamma kom med fly med familien, mot at vi er hele jævla familien samlet på ett sted. maks kjeedelig . 

har sett mange føler det er tungvindt å ha familie i utlandet, men for meg hadde det vært en drøm..men typisk nok er faen meg alle samlet i samme distrikt. 

Anonymkode: f5b31...e51

Men det er da ingenting i veien for at du kan flytte på deg? 

Hvorfor insisterer du på å gjøre deg så stakkarslig?

Anonymkode: 8665f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er da ingenting i veien for at du kan flytte på deg? 

Hvorfor insisterer du på å gjøre deg så stakkarslig?

Anonymkode: 8665f...14f

Men Norge har så lite kultur, og små byer. Hva skal jeg leve av i utlandet? 

Anonymkode: f5b31...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men Norge har så lite kultur, og små byer. Hva skal jeg leve av i utlandet? 

Anonymkode: f5b31...e51

Hva lever du av her?

Anonymkode: 8665f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men Norge har så lite kultur, og små byer. Hva skal jeg leve av i utlandet? 

Anonymkode: f5b31...e51

Kan du ikke flytte til Oslo, Bergen eller Trondheim? Og få deg en JOBB?

Ev. flytte til Stockholm og få deg en JOBB?

Du snakker jo om å jobbe på hotell osv., den type jobber finnes det faktisk i Oslo, Bergen osv.

Anonymkode: a3510...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...