Gå til innhold

Kunne du gått rundt uten BH som disse to kvinnene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det har du helt rett i 😉

"Vulgært" kan ha litt ulike definisjoner, men den måten du bruker ordet på kan jeg ikke se tilfører samfunnet moe positivt. Da kunne den bruken like godt avskaffes.

Anonymkode: 843ed...47f

Vulgær betyr jo egentlig "folkelig". Men hvis noen holder seg litt for gode til å være folkelige, er det klart at de kan bruke det som skjellsord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Pashla skrev:

Vulgær betyr jo egentlig "folkelig". Men hvis noen holder seg litt for gode til å være folkelige, er det klart at de kan bruke det som skjellsord.

https://snl.no/vulgær

Igjen så plukker du det som passer dine argumenter best og hopper over det som faktisk er bruken av ordet. 

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://snl.no/vulgær

Igjen så plukker du det som passer dine argumenter best og hopper over det som faktisk er bruken av ordet. 

Anonymkode: 5e5fb...47b

Kan ikke se at det er noe her som motstrider mitt innlegg, nemlig at vulgær egentlig betyr folkelig. 

"Etymologi; fra latin vulgaris 'allmenn, hverdagslig', avledet av vulgus, ‘den store mengde, massen’"

At du har et horn i siden til meg kan jeg ikke ta ansvar for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pashla skrev:

Kan ikke se at det er noe her som motstrider mitt innlegg, nemlig at vulgær egentlig betyr folkelig. 

"Etymologi; fra latin vulgaris 'allmenn, hverdagslig', avledet av vulgus, ‘den store mengde, massen’"

At du har et horn i siden til meg kan jeg ikke ta ansvar for.

Vulgær betyr ukultivert eller simpel. Noe som er vulgært preges av manglende dannelse eller dårlig smak.

Og dette bare ignorerte du? 🙄

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pashla skrev:

Kan ikke se at det er noe her som motstrider mitt innlegg, nemlig at vulgær egentlig betyr folkelig. 

"Etymologi; fra latin vulgaris 'allmenn, hverdagslig', avledet av vulgus, ‘den store mengde, massen’"

At du har et horn i siden til meg kan jeg ikke ta ansvar for.

Men du skjønner jo hva hun mener? Det er ikke nødvendig å være så forbaska vanskelig

Anonymkode: d446c...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vulgær betyr ukultivert eller simpel. Noe som er vulgært preges av manglende dannelse eller dårlig smak.

Og dette bare ignorerte du? 🙄

Anonymkode: 5e5fb...47b

Jeg kjenner ordets betydning. Jeg minnet om dets OPPRINNELIGE betydning. Har du vondt noen flere steder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du skjønner jo hva hun mener? Det er ikke nødvendig å være så forbaska vanskelig

Anonymkode: d446c...bb5

Tråden handler ikke om ordet vulgær, og jeg siterte heller ikke henne. Jeg svarte en annen. Anonym 47b blandet seg inn fordi hun er desperat etter å finne feil hos meg. Noe hun ikke vil finne, ettersom jeg korrekturleser det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pashla skrev:

Tråden handler ikke om ordet vulgær, og jeg siterte heller ikke henne. Jeg svarte en annen. Anonym 47b blandet seg inn fordi hun er desperat etter å finne feil hos meg. Noe hun ikke vil finne, ettersom jeg korrekturleser det jeg skriver.

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pashla skrev:

Vel - nå kommer du med at du bare flagger din personlige mening. Men mitt spørsmål (til en annen deltaker her) var faktisk hva som OBJEKTIVT sett skiller en mannsvorte fra en kvinnevorte og gjør den ene nøytral og den andre seksuell.
Normer må du gjerne forholde deg til, men da må du huske at de ikke er statiske. Og du har da heller ikke noe monopol på hvordan normene bør tolkes. 

...men såklart, så lenge det fins dømmende mennesker... 😂 

 

Jeg ser ikke at du påpeker noe annet en det jeg allerede har sagt.

Nemlig at det er min tolkning, og at den naturligvis ikke er objektiv når jeg selv har påpekt at den er subjektiv. Og jeg har aldri hevdet å ha monopol på noe som helst. 

Jeg ser ikke relevansen i dette innlegget ditt overhode. Da ingen av tingene du påstår er tilfelle, har vært skrevet av meg.

Anonymkode: 5038c...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...