Gå til innhold

Kunne du gått rundt uten BH som disse to kvinnene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke med så store og slengete pupper nei, er jo ikke pent. Jeg har ganske små pupper som ikke hopper så mye så synes ikke stort om jeg har bh tror jeg. Men bruker det likevel alltid ute blandt folk. 

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Ikke er det umoralsk, ikke er det noe galt i det. Men med tanke på vanen med å gå med BH, så ville det være ukomfortabelt, i hvert fall til en blir vant med å gå uten.

Anonymkode: 73a2c...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid sånn. Hater BH. Har store pupper, men tror ikke de dingler sånn som hun i grønt, men hadde gått uten uansett🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kunne jeg ikke, jeg liker ikke følelsen av at brystene henger uten støtte og tar derfor alltid på meg bh. Unntaket er hjemme om kveldene når jeg bare slapper av og om morgenene i helgene, før jeg har dusjet og kledd på meg.

Anonymkode: f17ef...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er små (B-cup), men jeg bruker uansett alltid BH når jeg er ute av huset. Hjemme derimot kan jeg gjerne gå uten.

Anonymkode: beb36...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine er små (B-cup), men jeg bruker uansett alltid BH når jeg er ute av huset. Hjemme derimot kan jeg gjerne gå uten.

Anonymkode: beb36...adb

Hvorfor ikke uten hele tiden? 

Endret av Elizabeth89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kunne jeg. Har små faste pupper, så det hadde ikke vært et problem. Eneste hadde vært sårhet etter gnisning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har relativt faste og en B/C cup, kan lett gå uten hjemme men ikke ute. Og av to grunner 1) å gå uten en hel dag gjør de ømme/såre. En bh holder de på plass, men klart en stram topp gjør omtrent samme nytten. 2) jeg har ganske spisse og synlige brystvorter, selv når de ikke er kalde syntes det godt gjennom de fleste plagg. Det fører til stirring, og det liker jeg ikke. Føles litt tacky, rett og slett. 

 

Anonymkode: 43325...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er vant til å bruke bh ute blant folk, så fortsetter jeg med det. Hjemme bruker jeg aldri. 

Husker jeg varhos frisøren engang, og merka at jeg gikk uten bh. Helt forferdelig følelse synes jeg. 

Tror det har noe med vaner å gjøre. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 2020b...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Hvorfor ikke uten hele tiden? 

Liker det ikke, har sikkert bare med vaner å gjøre. Synes ikke det er pent om brystvortene synes.

Anonymkode: beb36...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker det ikke, har sikkert bare med vaner å gjøre. Synes ikke det er pent om brystvortene synes.

Anonymkode: beb36...adb

Det med vanen skjønner jeg... 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det ser ikke særlig bra ut. Å skulle gå rundt uten bh og se ut som kvinnene på bildet, gjør meg rett og slett flau. Noen grenser er det!

Anonymkode: e5a53...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det ser sjuskete og stygt ut

Skjønner ikke helt det. Men vi er forskjellige da🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pupper om henger litt, selv om de ikke er spesielt store, så nei, kunne nok ikke det, unntaket hadde kanskje vært om jeg hadde en veldig stram topp. Men det er jo en vanesak da. Går bare uten bh når jeg sover og dusjer.

Anonymkode: 55f7b...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva andre måtte tenke om det betyr ikke så mye, men jeg har etterhvert fått så store ( og lange....) bryst at det ikke er behagelig å gå uten bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, amandine skrev:

Hva andre måtte tenke om det betyr ikke så mye, men jeg har etterhvert fått så store ( og lange....) bryst at det ikke er behagelig å gå uten bh.

Store og lange? Sikker på at du ikke overdriver litt?😄

Anonymkode: 5a335...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Store og lange? Sikker på at du ikke overdriver litt?😄

Anonymkode: 5a335...ecb

Dessverre. En gang i mitt forrige liv hadde jeg en struttende B-cup. Da brukte jeg ikke bh til hverdags. Her jeg sitter nå har jeg på meg en bh med E-cup. De trenger løft for ikke å klaske når jeg går, for å si det sånn. Dessuten synes jeg det strekker i huden å gå uten nå. Og da blir de kanskje enda lengre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte uten når jeg er hjemme. Har en a-b, så det er ikke ubehagelig tungt. Ute går jeg med. Det stammer tilbake fra tenårene hvor jeg fikk kommentarer for at brystvortene syntes gjennom klærne. Mine brystvorter er private. Var det ikke for det hadde jeg godt kunne gått på butikken f eks uten bh. Jeg hadde nok stadig brukt bh på jobb osv, for det firventes av folk.

Anonymkode: b357a...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, amandine skrev:

Dessverre. En gang i mitt forrige liv hadde jeg en struttende B-cup. Da brukte jeg ikke bh til hverdags. Her jeg sitter nå har jeg på meg en bh med E-cup. De trenger løft for ikke å klaske når jeg går, for å si det sånn. Dessuten synes jeg det strekker i huden å gå uten nå. Og da blir de kanskje enda lengre????

Går de under navlen, skjønner jeg at du trenger BH... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine brystvorter er private.

Menns brystvorter er ikke... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går de under navlen, skjønner jeg at du trenger BH... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Nei, ikke navlen *bank i bordet* Jeg er høy så det er langt fra bryst til navle. Men langt nok. Jeg tror jeg ville fått eksem under om de ikke fikk løftet seg litt, for å være alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menns brystvorter er ikke... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Man skal vel ikke trenge å være så veldig smart for å se at det er helt usammenlignbart? 

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man skal vel ikke trenge å være så veldig smart for å se at det er helt usammenlignbart? 

Anonymkode: 5e5fb...47b

En brystvorte er fortsatt bare en brystvorte uansett hvordan du vrir og vender på det, mann eller kvinne... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...