Gå til innhold

Kunne du gått rundt uten BH som disse to kvinnene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde ikke gått sånn hvis jeg hadde slike hengete og slappe pupper, nei. Jeg er C-cup og går veldig ofte uten bh. Men mine hverken henger eller er slappe. Å gå uten bh er himmels!

Anonymkode: bb9f1...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er tydelig at vi, med push-up bh, silikon og konstant «undertrykkelse» av kvinners naturlige utseende, har glemt hvordan bryster EGENTLIG ser ut. Det er svært få som har kulerunde pupper uten antydning til brystvorte, altså.

Har selv ganske normale bryst, men følte leeenge at jeg måtte skjule de bak en bh. Begynte i fjor å gå uten på grunn av en føflekk som ble fjernet rett under ene brystet. Nå gå jeg aldri tilbake til spiler og klamme bh-er med push up og stoff som ikke puster. Skal jeg ha på noe som helst under (som jeg personlig syns er greit å gjøre under hvite bluser f.eks) så blir det en «topp» (slike uten spiler og uten padding noe sted) i en pen variant, eller en stram singlet.

Slår et slag for å brenne bhene igjen, egentlig, så tipper jeg flere av oss hadde blitt mer fornøyde i samme slengen, NPR man faktisk kan se rundt seg at man ikke er den eneste med den formen eller den størrelsen!

Anonymkode: e6187...ca6

Jeg er absolutt for naturlige pupper.

Men brenne bh'ene?!? Nei, skrekk o'gru, da ville livskvaliteten min gått betraktelig ned! Om jeg går uten bh blir jeg klam under puppene, vil tro jeg da ville fått eksem og/eller sopp under dem. I tillegg ville jeg ikke kunnet løpe etter bussen, ikke kunnet hoppe eller annen større fysisk aktivitet, fordi det ville blitt altfor ubehagelig at brystene hoppet opp og dasket ned igjen, og ville blitt sår på brystvortene pga. all friksjonen mot skjorte/genser. Og bh'er uten spiler er ordentlig ubehagelig for meg med den formen og størrelsen jeg har på puppene. Men, jeg kjøper da også bh'er av virkelig god kvalitet nettopp fordi det kun er disse som gir en komfor som er behagelig - og da så behagelig at jeg foretrekker å bruke bh fra jeg står opp til jeg legger meg.

Så noen av oss bruker bh rett og slett for å få et behageligere liv, et liv med mindre plager.

At det er galt at brystvortenes kontur kan vises under en skjorte, det forstår jeg virkelig ikke. Det kan den jo også gjøre selv om man bruker bh, hvis bh'en ikke har padding.

Anonymkode: 5d1bb...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

innbiller meg at jeg dermed unngår at puppene blir hengepupper. 

Det er faktisk helt motsatt. Har ingen link, men Google det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei himmel. Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med pupper som slenger rundt sånn som det der. Det er VIRKELIG ikke pent og jeg har aldri brukt dette ordet før, men nå kom det til sin rett plutselig: Skikkelig white trash 🙈

Har man små pupper som er helt faste seg man jo ikke forskjell så lenge man taper brystvortene så de ikke strutter.

Synlige brystvorter vitner om enormt eksponeringsbehov og ønske om en spesiell type oppmeksomhet. Altså noe jeg kun hadde gjort hvis jeg ønsket den type oppmerksomhet. Feks fange mannen min sin oppmerksomhet 🥰

Anonymkode: 5038c...a36

Jeg har smerter i ryggen og sidene som gjør konvensjonell bh mer eller mindre umulig å bruke. Toppene jeg bruker i stedet har ikke padding, men gjør at jeg ikke har like vondt. Jeg tenkte meg nøye om før jeg bestemte meg for å drite i det. Jeg oppdaget også at den holdningen til brystvorter er ny. Ser du friends f.eks, ser du også konturer av brustvorter. 

Jeg husker at jeg og mine venner ble opptatt av det rundt 2000 da push up bh-er med padding ble vanlig.

Nå driter jeg i det og opplever ikke mer stirring enn før.

Anonymkode: 24133...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elizabeth89 skrev:

Det er faktisk helt motsatt. Har ingen link, men Google det🙂

Man fårhengepupper av å bruke bh?

Anonymkode: d446c...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man fårhengepupper av å bruke bh?

Anonymkode: d446c...bb5

Ja, har lest det en plass skjønner du, skal prøve å finne det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er tydelig at vi, med push-up bh, silikon og konstant «undertrykkelse» av kvinners naturlige utseende, har glemt hvordan bryster EGENTLIG ser ut. Det er svært få som har kulerunde pupper uten antydning til brystvorte, altså.

Har selv ganske normale bryst, men følte leeenge at jeg måtte skjule de bak en bh. Begynte i fjor å gå uten på grunn av en føflekk som ble fjernet rett under ene brystet. Nå gå jeg aldri tilbake til spiler og klamme bh-er med push up og stoff som ikke puster. Skal jeg ha på noe som helst under (som jeg personlig syns er greit å gjøre under hvite bluser f.eks) så blir det en «topp» (slike uten spiler og uten padding noe sted) i en pen variant, eller en stram singlet.

Slår et slag for å brenne bhene igjen, egentlig, så tipper jeg flere av oss hadde blitt mer fornøyde i samme slengen, NPR man faktisk kan se rundt seg at man ikke er den eneste med den formen eller den størrelsen!

Anonymkode: e6187...ca6

Hvorfor i all verden ser du på det som et problem at kvinner bruker bh? 

Det er bedre for ryggen, det er 1000 ganger penere enn å ikke gå med det (selv om man har b-cup), og virkelig en ikke-sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! De som har noe som ikke er pent burde ikke vise seg ute. Som de som ikke har pene ansikter. De burde nektes å få vise seg ute. Bare de som er pene burde få vise seg ute i offentligheten.

Anonymkode: 73a2c...84e

Det er jo opp til deg selv selvsagt. Selv streber jeg faktisk etter å se bra ut. Anstendig. Jeg tar på litt lett sminke, kler meg i hele, rene og pene klær, og holder kroppen på plass med tøy som passer til mine former. For meg er det viktig, så får andre gjøre nøyaktig som de vil. Jeg trenger ikke syns det er pent. (Du vet forskjellen på «det er pent» og «du er pen» er også relativt enorm) 

Anonymkode: 5038c...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bh. Små pupper som blir litt større med push og pad😀 Billigere og tryggere enn silikon.

Hva andre gjør bryr meg svært lite og synes ikke det er verken stygt eller provoserende med kvinner som lar puppene duve fritt.

Anonymkode: a77d7...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har vel no rundt samme str og jeg får nakkeproblemer bare av å se på bildet. Prøver å gå ned i vekt så jeg får dekt reduksjon av de.

Anonymkode: e9dfa...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, sug lut skrev:

Folk får gå som de vil, men ikke klage på at andre stirrer.

Så det er slutt på å etterleve og lære ungene at det er stygt å stirre på folk?

Anonymkode: 78e57...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Fant det, punkt nr 9🙂 Mye som står der  jeg er enig i. Men det er ikke pga dette jeg ikke går med BH... 

https://www.topp.no/vennskap/11-grunner-til-a-ga-uten-bh/67054599

Åh herre

topp.no? 😅 Og det skal være en kunnskapsbrønn? Jeg ser du står som 89-modell i nicket, men er du sikker på at det ikke er skrivefeil? 99, kanskje? 

Anonymkode: e5a53...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så det er slutt på å etterleve og lære ungene at det er stygt å stirre på folk?

Anonymkode: 78e57...23a

Hallo, det er umulig å ikke glane på patter som hopper rundt som to kaniner på trampoline.

Anonymkode: b2da3...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh herre

topp.no? 😅 Og det skal være en kunnskapsbrønn? Jeg ser du står som 89-modell i nicket, men er du sikker på at det ikke er skrivefeil? 99, kanskje? 

Anonymkode: 

Det er forskning som tyder på at man får mer hengepupper av å gå med bh enn å gå uten, men jeg tror ikke resultatene er så klare at vi kan være sikkre. Uansett gjør det jo ikke noe om puppene henger litt. Blir det mye kan det være ubehagelig, men litt er bare praktisk.

Anonymkode: 843ed...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tøystykke skrev:

Hvorfor i all verden ser du på det som et problem at kvinner bruker bh? 

Det er bedre for ryggen, det er 1000 ganger penere enn å ikke gå med det (selv om man har b-cup), og virkelig en ikke-sak.

Problemet er faktisk ikke at kvinner velger å bruke BH. Problemet er at det å velge og gå uten blir sett på som en fy-ting. Det forventes at kvinner bruker BH. Vi må lære oss at det er faktisk helt greit med  synlig hengepupp og brystvorter under genseren. Det er faktisk også greit at kvinner bader uten bikinikropp på stranda på lik linje med alle mannepupper vi ser. 

Vi tålte å se bryster før, og det er nærmest blitt tabu. Da går samfunnet i feil retning. 

Anonymkode: 78e57...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh herre

topp.no? 😅 Og det skal være en kunnskapsbrønn? Jeg ser du står som 89-modell i nicket, men er du sikker på at det ikke er skrivefeil? 99, kanskje? 

Anonymkode: e5a53...9df

Hadde det vært bedre om det sto i Starlett? Bare kes du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi må lære oss at det er faktisk helt greit med  synlig hengepupp og brystvorter under genseren. Det er faktisk også greit at kvinner bader uten bikinikropp på stranda på lik linje med alle mannepupper vi ser. 

Vi tålte å se bryster før, og det er nærmest blitt tabu. Da går samfunnet i feil retning. 

Som om jeg skulle sagt det selv🙂👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elizabeth89 skrev:

Som om jeg skulle sagt det selv🙂👍🏻

Er du 30 år?

Anonymkode: 65e4d...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du 30 år?

Anonymkode: 65e4d...97d

Ja, er det relevant i denne diskusjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh nei. Hvordan kan du mene det? Du lever i ost er ost verdenen skjønner jeg. Du er nødt til å bruke hodet litt altså.

Anonymkode: 5e5fb...47b

Jeg er også nysgjerrig på hvorfor du mener det er så stor forskjell på menns og kvinners brystvorter? Altså, gi en forklaring som går videre enn bare «du må bruke hodet»? For den eneste forskjellen mellom dem er jo at det tidvis kan komme melk fra kvinners brystvorter, men ikke fra menns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tenker når jeg ser videoen øverst her, er au au au au!! Det ser ikke behagelig ut 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Jeg er også nysgjerrig på hvorfor du mener det er så stor forskjell på menns og kvinners brystvorter? Altså, gi en forklaring som går videre enn bare «du må bruke hodet»? For den eneste forskjellen mellom dem er jo at det tidvis kan komme melk fra kvinners brystvorter, men ikke fra menns.

Du mener det er eneste forskjellen? Hvilken stein er du oppvokst under? Kvinner bryst er større og mer «prangende», de glanes på, de er sett på som opphissende, sexuelle. Menns bystvorter er ikke noe av dette. Hårete brystvorte på en manns overkropp er jo ikke «noe», de bare ER der. 

Det er himmelvid forskjell på et bilde av en kvinnes bryst og en manns, det tror jeg alle vet om de legger godviljen til? Hvor mange går og titter på menns brystvorter liksom?

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...