Gå til innhold

Kunne du gått rundt uten BH som disse to kvinnene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, amandine skrev:

Nei, ikke navlen *bank i bordet* Jeg er høy så det er langt fra bryst til navle. Men langt nok. Jeg tror jeg ville fått eksem under om de ikke fikk løftet seg litt, for å være alvorlig.

Stor mulighet for det, ja. Når jeg er hjemme dytter jeg bare t-skjorte under, blir litt klamt ja🙂

Anonymkode: 5a335...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En brystvorte er fortsatt bare en brystvorte uansett hvordan du vrir og vender på det, mann eller kvinne... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Eh nei. Hvordan kan du mene det? Du lever i ost er ost verdenen skjønner jeg. Du er nødt til å bruke hodet litt altså.

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menns brystvorter er ikke... 

Anonymkode: 5a335...ecb

Det må de selv om. Jeg skal ikke bestemme over andres brystvorter - men mine egne vil jeg ikke vise frem i offentlighet. Er ikke prippen eller lettsjokkert, så jeg blir ikke forarget om andre viser mer enn det jeg ønsker å vise.

Anonymkode: b357a...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går så godt som bestandig uten bh, men jeg har heldig vis mindre pupper enn det de to ser ut til å ha.

Anonymkode: 843ed...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er hverken fint eller behagelig. 

Jeg har på bh hele dagen, om jeg er hjemme eller ute. Trives ikke uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Nei, det er hverken fint eller behagelig. 

Jeg har på bh hele dagen, om jeg er hjemme eller ute. Trives ikke uten. 

Ja, det har du rett i, det er viktig at en ser fin ut, bestandig. De som ikke har et fint ansikt, f.eks., burde ikke vise seg ute. Du har helt rett i det.

Anonymkode: 73a2c...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det har du rett i, det er viktig at en ser fin ut, bestandig. De som ikke har et fint ansikt, f.eks., burde ikke vise seg ute. Du har helt rett i det.

Anonymkode: 73a2c...84e

Men kjære deg? Jeg svarte på hi sitt spørsmål? 

Hvor klemmer det verst hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Men kjære deg? Jeg svarte på hi sitt spørsmål? 

Hvor klemmer det verst hos deg da?

Men kjære deg? Jeg sa meg enig med deg?

Hvor klemmer det verst hos deg da?

Anonymkode: 73a2c...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei himmel. Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med pupper som slenger rundt sånn som det der. Det er VIRKELIG ikke pent og jeg har aldri brukt dette ordet før, men nå kom det til sin rett plutselig: Skikkelig white trash 🙈

Har man små pupper som er helt faste seg man jo ikke forskjell så lenge man taper brystvortene så de ikke strutter.

Synlige brystvorter vitner om enormt eksponeringsbehov og ønske om en spesiell type oppmeksomhet. Altså noe jeg kun hadde gjort hvis jeg ønsket den type oppmerksomhet. Feks fange mannen min sin oppmerksomhet 🥰

Anonymkode: 5038c...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bh på døgnet rundt. Klarer ikke gå uten, selv om brystene er faste. Jeg synes det er ubehagelig rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skikkelig white trash 🙈

Takk for den😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har man små pupper som er helt faste seg man jo ikke forskjell så lenge man taper brystvortene så de ikke strutter.

Kan ikke bli mer uenig🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Kan ikke bli mer uenig🙂

Jeg syns det er for «in your face» med tynne gensere/t-skjorter uten bh. Jeg har små faste pupper selv og elsker å gå uten BH men har alltid på Bh ute med mindre jeg har på store baggete gensere. 

En assistent på SFO i 20-årene har faste men relativt store bryster og bruker aldri bh. Under er foreldremøte sto hun foran en hau med foreldre i en tynn ettersittende genser og det ble utrolig ubehagelig å høre på henne. Det var omtrent umulig å ikke se på bysten og så at de fleste foreldre ble beklemte. Flere reagerte etterpå at her burde skoleledelsen gått inn og sagt hva som er akseptabelt i skoletiden. Det Helen ble veldig beklemt. Og ja, nydelige pupper. Men vi trenger ikke å stå å se på de under foreldremøte. Få på en BH eller annen genser. 

Det blir litt som om en mann tar på en tynn ettersittende bukse uten truse og legger penisen nedover så alt syns. Andre ønsker ikke å se alt på alle. Og jeg er ikke snerpete, snarere tvert imot. 

Anonymkode: b4b52...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at vi, med push-up bh, silikon og konstant «undertrykkelse» av kvinners naturlige utseende, har glemt hvordan bryster EGENTLIG ser ut. Det er svært få som har kulerunde pupper uten antydning til brystvorte, altså.

Har selv ganske normale bryst, men følte leeenge at jeg måtte skjule de bak en bh. Begynte i fjor å gå uten på grunn av en føflekk som ble fjernet rett under ene brystet. Nå gå jeg aldri tilbake til spiler og klamme bh-er med push up og stoff som ikke puster. Skal jeg ha på noe som helst under (som jeg personlig syns er greit å gjøre under hvite bluser f.eks) så blir det en «topp» (slike uten spiler og uten padding noe sted) i en pen variant, eller en stram singlet.

Slår et slag for å brenne bhene igjen, egentlig, så tipper jeg flere av oss hadde blitt mer fornøyde i samme slengen, NPR man faktisk kan se rundt seg at man ikke er den eneste med den formen eller den størrelsen!

Anonymkode: e6187...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Takk for den😂

Men det er jo det? Er enten det eller eldre damer som gir blankt f i om puppene henger nedenfor genseren. 

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei himmel. Det kunne ikke falle meg inn å gå rundt med pupper som slenger rundt sånn som det der. Det er VIRKELIG ikke pent

Anonymkode: 5038c...a36

Helt enig! De som har noe som ikke er pent burde ikke vise seg ute. Som de som ikke har pene ansikter. De burde nektes å få vise seg ute. Bare de som er pene burde få vise seg ute i offentligheten.

Anonymkode: 73a2c...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er tydelig at vi, med push-up bh, silikon og konstant «undertrykkelse» av kvinners naturlige utseende, har glemt hvordan bryster EGENTLIG ser ut. Det er svært få som har kulerunde pupper uten antydning til brystvorte, altså.

Har selv ganske normale bryst, men følte leeenge at jeg måtte skjule de bak en bh. Begynte i fjor å gå uten på grunn av en føflekk som ble fjernet rett under ene brystet. Nå gå jeg aldri tilbake til spiler og klamme bh-er med push up og stoff som ikke puster. Skal jeg ha på noe som helst under (som jeg personlig syns er greit å gjøre under hvite bluser f.eks) så blir det en «topp» (slike uten spiler og uten padding noe sted) i en pen variant, eller en stram singlet.

Slår et slag for å brenne bhene igjen, egentlig, så tipper jeg flere av oss hadde blitt mer fornøyde i samme slengen, NPR man faktisk kan se rundt seg at man ikke er den eneste med den formen eller den størrelsen!

Anonymkode: e6187...ca6

Bh trenger ikke ha spiler eller klamt stoff som ikke puster eller padding. Du har bok kjøpt feil type bh...

Anonymkode: 5e5fb...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte med løs pupp, selv om dd henger. Heg får kvelningsfornemmelser av BH/sportstopper. Så lenge jeg ikke går uten klær på overkroppen, er det ikke ufint. Pupp har blitt et stigma som skal gjemmes bort. Jeg er blitt for gammel til å bekymre meg for andres ubehag for naturlig pupp. 

Anonymkode: 78e57...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo det? Er enten det eller eldre damer som gir blankt f i om puppene henger nedenfor genseren. 

Anonymkode: 5e5fb...47b

Som sagt er mine store og relativt faste, men hadde nok gått uten likevel. Dette er din mening🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er tydelig at vi, med push-up bh, silikon og konstant «undertrykkelse» av kvinners naturlige utseende, har glemt hvordan bryster EGENTLIG ser ut. Det er svært få som har kulerunde pupper uten antydning til brystvorte, altså.

Har selv ganske normale bryst, men følte leeenge at jeg måtte skjule de bak en bh. Begynte i fjor å gå uten på grunn av en føflekk som ble fjernet rett under ene brystet. Nå gå jeg aldri tilbake til spiler og klamme bh-er med push up og stoff som ikke puster. Skal jeg ha på noe som helst under (som jeg personlig syns er greit å gjøre under hvite bluser f.eks) så blir det en «topp» (slike uten spiler og uten padding noe sted) i en pen variant, eller en stram singlet.

Slår et slag for å brenne bhene igjen, egentlig, så tipper jeg flere av oss hadde blitt mer fornøyde i samme slengen, NPR man faktisk kan se rundt seg at man ikke er den eneste med den formen eller den størrelsen!

Anonymkode: e6187...ca6

Jeg er absolutt ikke interessert i å brenne bh’ene mine! Jeg føler meg ukomfortabel uten og har det stort sett på hele min våkne tid, enten jeg er alene hjemme eller ikke. 

Kjøper man kvalitet så er det hverken trangt eller klamt, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så mye om andre går og slenger med puppene sine, så lenge de trykker de oppi ansiktet mitt. 

Selv har jeg en dobbel D, med ganske faste pupper. Går alltid med bh ute. Både fordi det ser penest ut, men også fordi jeg innbiller meg at jeg dermed unngår at puppene blir hengepupper. 

Hjemme kan jeg godt gå uten. 

Anonymkode: 4936f...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvinner av så fort jeg går inn døren hjemme. Dessuten er jeg gal nok til å gå uten når jeg vet jakken ikke skal av eller genseren er dekkende nok. Bruker alltid på jobben og når jeg er i selskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...