Gå til innhold

Eks mann og ny dame.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han slettet venneforespørselen min på fb og ser at han ikke lenger er aktiv i familiegruppen på messenger. Sikkert nye dama som nekter han. Men, han om det, jeg bryr meg ikke selv om jeg syntes det er ganske tåpelig. 

Anonymkode: 409b8...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han slettet venneforespørselen min på fb og ser at han ikke lenger er aktiv i familiegruppen på messenger. Sikkert nye dama som nekter han. Men, han om det, jeg bryr meg ikke selv om jeg syntes det er ganske tåpelig. 

Anonymkode: 409b8...369

Hahaha, du gir deg ikke.

Selvfølgelig har hun i dine øyne nektet han å delta, det er helt fjernt for deg at han faktisk har valgt det selv.

Antagelig har han startet en ny familiegruppe på messenger som han og den nye kjæresten er med i. Familien hans er da med i to, en side med deg som de kan "snakke" med deg i, og en gruppe med han og kjæresten som de kan dele ting som ikke har noe med deg å gjøre. Helt greit det egentlig.

Anonymkode: dacb7...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han slettet venneforespørselen min på fb og ser at han ikke lenger er aktiv i familiegruppen på messenger. Sikkert nye dama som nekter han. Men, han om det, jeg bryr meg ikke selv om jeg syntes det er ganske tåpelig. 

Anonymkode: 409b8...369

Du skjønner vel det at de sannsynligvis har laget en ny gruppe hvor du ikke har adgang lenger. Snakk om å dumme deg ut

Anonymkode: b63b9...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han slettet venneforespørselen min på fb og ser at han ikke lenger er aktiv i familiegruppen på messenger. Sikkert nye dama som nekter han. Men, han om det, jeg bryr meg ikke selv om jeg syntes det er ganske tåpelig. 

Anonymkode: 409b8...369

Enten du troller eller ikke - ser du ikke hvordan du dummer deg ut?

Anonymkode: f3594...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, hi. Dette blir bare flaut for deg. 

De har jo selvsagt opprettet en ny gruppe så de slipper å slette deg. 

Dette ble dumt for deg. 

Anonymkode: 17638...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være ny rekord - 8 sider dere samtlige (med unntak av HI selvsagt) er enige om at HI er på villspor. 

Anonymkode: 41922...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...