Gå til innhold

Mellom Norge og Tyrkia... blir psykisk knekt.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var JEG som gav fødselsdagshilsener. 
Jeg skriver da ikke hele vår chat, for det vil ta lang tid.
Saken er at jeg ble fort betatt, men trakk meg dessverre unna. Så var jeg glad når jeg hørte fra han igjen, men enten han var interessert eller ikke, så gidder han vel ikke mer når jeg ikke tar noe som helst initiativ. 
 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Du har uansett ikke noe i et forhold å gjøre, så ustabil som du er nå. Fiks opp ditt eget liv først, før du begynner å blande andre inn i det. (Og puss opp de holdningene du har til muslimer, hvis du ser for deg et framtidig liv Tyrkia! Tror neppe du blir naboenes yndling hvis du fortsetter med "dere halshogger folk!"-greia di.)

Anonymkode: a40ea...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har uansett ikke noe i et forhold å gjøre, så ustabil som du er nå. Fiks opp ditt eget liv først, før du begynner å blande andre inn i det. (Og puss opp de holdningene du har til muslimer, hvis du ser for deg et framtidig liv Tyrkia! Tror neppe du blir naboenes yndling hvis du fortsetter med "dere halshogger folk!"-greia di.)

Anonymkode: a40ea...a24

Nei det får være så. Men jeg har bare blitt verre siste året.

Det bare plager meg at jeg ikke handlet mens han faktisk var giret. På grunn av at jeg ikke var selvsikker nok, så handlet jeg ikke, men hørte på hva ALLE ANDRE sa og mente.
Jeg hadde oppført meg helt annerledes dersom dette var nå. Så dette er en av tingene som har plaget meg. Jeg har lagt lokk over føleslene jeg hadde for ham, og deretter har jeg nok bygget om en illusjon, som dere sier. Men jeg kan ikke forstå annet en at følelsene var ekte, for jeg har jo ikke en slik illusjon om andre menn. Det har vel en naturlig forklaring, at det ble en illusjon, i og med at jeg for ørtende gang ignorere følesene mine. 

Jeg er så redd for at jeg bare blir skuffet fremover, at ingen mann kan vekke like sterke følelser igjen. 
Jeg har truffet menn jeg har likt, men ikke fått denne følelsen for.

Og ikke kom med noe hobbypsykologi om at forelskelse ikke bør være forutsetningen for et forhold. Det vet jeg, ikke ene og alene isfåall. Kanskje vil jeg ha noe uforpliktet, kanskje jeg bare er tiltrukket av han også... 
Det er ikke slik at jeg tenkte at dette var mannen jeg skulle gifte meg med, få barn med og bli gammel med.
man må bli kjent dersom man skal vite det, det vet jeg også. 
y

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det får være så. Men jeg har bare blitt verre siste året.

Det bare plager meg at jeg ikke handlet mens han faktisk var giret. På grunn av at jeg ikke var selvsikker nok, så handlet jeg ikke, men hørte på hva ALLE ANDRE sa og mente.
Jeg hadde oppført meg helt annerledes dersom dette var nå. Så dette er en av tingene som har plaget meg. Jeg har lagt lokk over føleslene jeg hadde for ham, og deretter har jeg nok bygget om en illusjon, som dere sier. Men jeg kan ikke forstå annet en at følelsene var ekte, for jeg har jo ikke en slik illusjon om andre menn. Det har vel en naturlig forklaring, at det ble en illusjon, i og med at jeg for ørtende gang ignorere følesene mine. 


Jeg er så redd for at jeg bare blir skuffet fremover, at ingen mann kan vekke like sterke følelser igjen. 
Jeg har truffet menn jeg har likt, men ikke fått denne følelsen for.

Og ikke kom med noe hobbypsykologi om at forelskelse ikke bør være forutsetningen for et forhold. Det vet jeg, ikke ene og alene isfåall. Kanskje vil jeg ha noe uforpliktet, kanskje jeg bare er tiltrukket av han også... 
Det er ikke slik at jeg tenkte at dette var mannen jeg skulle gifte meg med, få barn med og bli gammel med.
man må bli kjent dersom man skal vite det, det vet jeg også. 
y

Anonymkode: 3b09f...c2c

Det partiet jeg har uthevet, forteller meg at du er forvirret. Søk hjelp, ikke kvern videre på dette tankekjøret.

Anonymkode: a40ea...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det partiet jeg har uthevet, forteller meg at du er forvirret. Søk hjelp, ikke kvern videre på dette tankekjøret.

Anonymkode: a40ea...a24

Selvsagt er jeg forvirret. Men kan du forklare hva DU mener med forvirret? 
Hva det var med dette som fikk meg til å virke forvirret.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er jeg forvirret. Men kan du forklare hva DU mener med forvirret? 
Hva det var med dette som fikk meg til å virke forvirret.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Ca. alt. Og når du sier du tror det må være ekte fordi du ikke har klart å lage samme illusjoner om en annen, da melder jeg pass. Det er så forvirret at det beste ville være medisiner.

Anonymkode: a40ea...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver selv at du ikke var selvsikker nok til å gjøre det du ville, du hørte på hva andre mente istedenfor. Da bør du prøve å forandre på det, og gjøre det du vil. Det vil alltid være folk som er skeptisk til alt mulig hvis du spør mange. Jeg synes du bør sende ham en melding i dag, skriv bare og spør hvordan det går. Siden det har gått så lang tid, kan det godt være at han har funnet en annen, og det høres ut som om dere egentlig bare er bekjente. Så du må være forberedt på at det kaanskje ikke blir noe mer. Du kan bare finne det ut ved å ta kontakt. 

Anonymkode: e6f3a...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei det får være så. Men jeg har bare blitt verre siste året.

Det bare plager meg at jeg ikke handlet mens han faktisk var giret. På grunn av at jeg ikke var selvsikker nok, så handlet jeg ikke, men hørte på hva ALLE ANDRE sa og mente.
Jeg hadde oppført meg helt annerledes dersom dette var nå. Så dette er en av tingene som har plaget meg. Jeg har lagt lokk over føleslene jeg hadde for ham, og deretter har jeg nok bygget om en illusjon, som dere sier. Men jeg kan ikke forstå annet en at følelsene var ekte, for jeg har jo ikke en slik illusjon om andre menn. Det har vel en naturlig forklaring, at det ble en illusjon, i og med at jeg for ørtende gang ignorere følesene mine. 

Jeg er så redd for at jeg bare blir skuffet fremover, at ingen mann kan vekke like sterke følelser igjen. 
Jeg har truffet menn jeg har likt, men ikke fått denne følelsen for.

Og ikke kom med noe hobbypsykologi om at forelskelse ikke bør være forutsetningen for et forhold. Det vet jeg, ikke ene og alene isfåall. Kanskje vil jeg ha noe uforpliktet, kanskje jeg bare er tiltrukket av han også... 
Det er ikke slik at jeg tenkte at dette var mannen jeg skulle gifte meg med, få barn med og bli gammel med.
man må bli kjent dersom man skal vite det, det vet jeg også. 
y

Anonymkode: 3b09f...c2c

Du er jo fullstendig manisk.

Anonymkode: 654c9...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig ille lesning. Jeg har lest hele tråden og du virker rett og slett besatt på tanken å være forelsket i han. Du fordømmer deg selv og hva som du tenker oppi hodet ditt at kunne ha potensielt sett vært. Du må fikse opp i sitt eget liv før du i det hele tatt vurderer å ta opp kontakten med andre. Stakkars mann rett og slett! Du virker forvirret, besatt og disillusjonert. Svarene du gir her er verken sammenhengende eller logiske. Du trenger hjelp av psykologer! Skjønner ikke hvorfor denne tråden her i det hele tatt fortsatt er åpen (sikkert fordi du ikke har sagt at du er suicidal enda), men denne tråden er definitivt skadelig mentalt sett for deg. 

Logg deg av dette forumet og skaff deg skikkelig hjelp!

Anonymkode: 8b0ae...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ca. alt. Og når du sier du tror det må være ekte fordi du ikke har klart å lage samme illusjoner om en annen, da melder jeg pass. Det er så forvirret at det beste ville være medisiner.

Anonymkode: a40ea...a24

Så jeg burdte klart å finne noen i løpet av denne tiden? 

Er det slik at det er noe galt med oss fordi vi ikke forelsker oss lett? 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er virkelig ille lesning. Jeg har lest hele tråden og du virker rett og slett besatt på tanken å være forelsket i han. Du fordømmer deg selv og hva som du tenker oppi hodet ditt at kunne ha potensielt sett vært. Du må fikse opp i sitt eget liv før du i det hele tatt vurderer å ta opp kontakten med andre. Stakkars mann rett og slett! Du virker forvirret, besatt og disillusjonert. Svarene du gir her er verken sammenhengende eller logiske. Du trenger hjelp av psykologer! Skjønner ikke hvorfor denne tråden her i det hele tatt fortsatt er åpen (sikkert fordi du ikke har sagt at du er suicidal enda), men denne tråden er definitivt skadelig mentalt sett for deg. 

Logg deg av dette forumet og skaff deg skikkelig hjelp!

Anonymkode: 8b0ae...5b0

Men tenk om vi faktisk kunne. Men jeg mister det og treffer ingen igjen som kan føles like bra. Er så redd jeg bare kommer til å bli skuffet av fremtidige menn. 

Det er drømmen. Kunne tenkt meg noen i utlandet jeg. Jeg bare angrer meg ihjel på at jeg ikke reiste ut med han alle gangene han spurte. 

Hele livet går jo forbi. Og den brutale realiteten er at diagnosen jeg evt har tar alle fokus, jeg er i Norge og gjør som vanlig ikke det jeg vil. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalt å analysere og spinne videre på ting som har skjedd på den måten du gjør her altså.

Slutt å sulle deg inn i en drøm om hva som kunne vært om du hadde gjort ting annerledes i fortiden. Fortiden er ferdig, det er på tide å se fremover.

Bli frisk, og se hva som dukker opp videre i livet.

Anonymkode: 96522...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi du trenger hjelp. Du har psykiske problemer og noe som helst forhold nå er ikke for deg, og med tanke på hvor mye du legger i face og hilsninger der lurer jeg på om du legger mye i dette. Har du møtt han fysisk? Dere har vært som kjærester og kysset og hatt sex?  

Anonymkode: cd5bb...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men tenk om vi faktisk kunne. Men jeg mister det og treffer ingen igjen som kan føles like bra. Er så redd jeg bare kommer til å bli skuffet av fremtidige menn. 

Det er drømmen. Kunne tenkt meg noen i utlandet jeg. Jeg bare angrer meg ihjel på at jeg ikke reiste ut med han alle gangene han spurte. 

Hele livet går jo forbi. Og den brutale realiteten er at diagnosen jeg evt har tar alle fokus, jeg er i Norge og gjør som vanlig ikke det jeg vil. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Hvorfor må det være noen fra utlandet?

Anonymkode: 3c755...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi du trenger hjelp. Du har psykiske problemer og noe som helst forhold nå er ikke for deg, og med tanke på hvor mye du legger i face og hilsninger der lurer jeg på om du legger mye i dette. Har du møtt han fysisk? Dere har vært som kjærester og kysset og hatt sex?  

Anonymkode: cd5bb...d61

vi har møttes fysisk, altså, ikke bare over nett.
Nei, vi har ikke vært fysiske. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke normalt å analysere og spinne videre på ting som har skjedd på den måten du gjør her altså.

Slutt å sulle deg inn i en drøm om hva som kunne vært om du hadde gjort ting annerledes i fortiden. Fortiden er ferdig, det er på tide å se fremover.

Bli frisk, og se hva som dukker opp videre i livet.

Anonymkode: 96522...35d

Jeg vet ikke NÅR det virkelig startet. Vi var jo i nærheten av hverandre.
Jeg følte at jeg endelig hadde noen i livet mitt, men så avviser jeg bare. 
Jeg ignorerte følelsen og tenkte at det går over, men jeg brenner heller inne med en følelse av at jeg gikk glipp av noe. 
Hvorfor kan andre drive og lage slike forhold da?
Har opplevd så mye i livet at "det kom noe nytt" ja, men det var ikke like bra. 

Kan det være muligheten for å ta opp igjen kontakten med han da? når jeg er mer stabil?

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må det være noen fra utlandet?

Anonymkode: 3c755...a60

det MÅ ikke være en fra utlandet, men jeg følte det bare var litt mer berikende. men meg om det.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det MÅ ikke være en fra utlandet, men jeg følte det bare var litt mer berikende. men meg om det.

Anonymkode: 3b09f...c2c

Du synes det hadde vært berikende, samtidig som du har et utrolig negativt syn på de som kommer til Norge, Det henger jo ikke på greip

Anonymkode: b9b8a...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes det hadde vært berikende, samtidig som du har et utrolig negativt syn på de som kommer til Norge, Det henger jo ikke på greip

Anonymkode: b9b8a...1dc

Hvem bestemmer hva som henger på greip?  

Har ikke negativt syn på alle som kommer, men de som kommer og lager kvalm. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem bestemmer hva som henger på greip?  

Har ikke negativt syn på alle som kommer, men de som kommer og lager kvalm. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Jeg synes det ikke henger på greip

Anonymkode: b9b8a...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det ikke henger på greip

Anonymkode: b9b8a...1dc

Jeg forklarte meg nok veldig dårlig. 

Glem det litt. Jeg vet muslimer er forskjellige, men alle som kommer hit fortjener ikke å være her. Derfor irriterer det meg at det skal være så vanskelig for noen å faktisk få inn kjæresten sin. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg vil ha det vi hadde eller om jeg er interessert i HAN. 

Jeg savner noen å flørte med og jeg vil ha noen å vise at jeg er glad i. Kjeder meg sånn. Jeg bare er så sint på meg selv for at jeg ikke handlt mens gnisten var der. Det blir sikkert ikke det samme om jeg gjør det nå. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎04‎.‎2019 den 12.31, Anonym bruker skrev:

Så jeg burdte klart å finne noen i løpet av denne tiden? 

Er det slik at det er noe galt med oss fordi vi ikke forelsker oss lett? 

 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at når du anser illusjonene som bevis på at han er den rette, da er du forvirret og trenger hjelp. Illusjoner er som kjent ikke virkelighet, og din evne til å skape deg illusjoner (drømmer) om en fyr, beviser ikke at han er noe annerledes enn dem du ikke klarer å koke sammen illusjoner om. Det forteller bare at du har rota deg veldig bort inni hodet ditt, og at det er like greit at du ikke roter deg like mye bort når det gjelder alle menn du møter.

Anonymkode: a40ea...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg vil ha det vi hadde eller om jeg er interessert i HAN. 

Jeg savner noen å flørte med og jeg vil ha noen å vise at jeg er glad i. Kjeder meg sånn. Jeg bare er så sint på meg selv for at jeg ikke handlt mens gnisten var der. Det blir sikkert ikke det samme om jeg gjør det nå. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Nei, jøss. Vi mennesker har jo bare én sjanse i livet til å flørte. Glemmer vi å gjøre det da, så er toget gått!

 

Anonymkode: a40ea...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

 

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at når du anser illusjonene som bevis på at han er den rette, da er du forvirret og trenger hjelp. Illusjoner er som kjent ikke virkelighet, og din evne til å skape deg illusjoner (drømmer) om en fyr, beviser ikke at han er noe annerledes enn dem du ikke klarer å koke sammen illusjoner om. Det forteller bare at du har rota deg veldig bort inni hodet ditt, og at det er like greit at du ikke roter deg like mye bort når det gjelder alle menn du møter.

Anonymkode: a40ea...a24

Alle forelskelser er vel en illusjon?  Hvorfor blir folk sammen i det hele tatt når man likevel finner andre? 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2019 den 13.51, Anonym bruker skrev:

Jeg forklarte meg nok veldig dårlig. 

Glem det litt. Jeg vet muslimer er forskjellige, men alle som kommer hit fortjener ikke å være her. Derfor irriterer det meg at det skal være så vanskelig for noen å faktisk få inn kjæresten sin. 

Anonymkode: 3b09f...c2c

Du kan da ikke gå rundt og irritere deg over at det er «vanskelig» å få inn kjæresten sin. Når du aldri selv har prøvd, aldri hatt noe kjæreste fra utlandet og aldri har stått i den prosessen!

Har lest hele tråden og du burde virkelig få hjelp. Denne mannen har mest sannsynlig fått seg familie siden dere møttes. Dere var aldri fysiske, den kan hende han bare var hyggelig mot deg!

Anonymkode: 49032...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...